Auteur Topic: [Kandidaat] Muriel  (gelezen 56613 keer)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #40 Gepost op: 18-11-2007, 23:20:47 »
Dus probeert ze het zichzelf gemakkelijker te maken door een complotje te smeden. :D Zo maakt ze het voor de anderen ook gemakkelijker, want dan kunnen die weer een tegen-complot smeden.  ;D
::rofl::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #41 Gepost op: 18-11-2007, 23:22:14 »
Ik vind het niet één van de geweldigste kandidaten nee...
Maar opzicht is het ook wel weer tactisch... Maar nu men er achter is gekomen is het niet handig natuurlijk...  ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #42 Gepost op: 19-11-2007, 00:17:30 »
Ik vind er echt een slang ja, brrrrrr...
Ik vind rat dan weer zo lullig klinken he

Ik vond het echt jammer dat Frans die proef niet gewoon won. Ik hoop zeker dat ze er volgende week uitligt.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #43 Gepost op: 19-11-2007, 08:58:03 »
Oh wat een tacticus. Zodra ze hoort dat Mieke niet meedoet met het complot, stemt ze op 1 van haar vriendinnetjes. Volgens mij had ze snel zitten rekenen, en was ze bang dat naast Lieke iemand anders nog op haar zou stemmen. En dan telt vriendschap niet meer.

Mieke had in ieder geval het lef om eerlijk te zeggen dat ze haar stem wijzigde, ik ben benieuwd of Muriël het ooit (voor of na de eilandraad) aan Saskia heeft opgebiecht.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #44 Gepost op: 19-11-2007, 09:05:05 »
Mieke had in ieder geval het lef om eerlijk te zeggen dat ze haar stem wijzigde, ik ben benieuwd of Muriël het ooit (voor of na de eilandraad) aan Saskia heeft opgebiecht.

Nu zal ze 't wel weten hé! ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #45 Gepost op: 19-11-2007, 09:16:41 »
Het serpent van deze uitgave van ER: Muriel. Ik hoop dat ze er snel uitligt.

Eens!

Oh wat een tacticus. Zodra ze hoort dat Mieke niet meedoet met het complot, stemt ze op 1 van haar vriendinnetjes. Volgens mij had ze snel zitten rekenen, en was ze bang dat naast Lieke iemand anders nog op haar zou stemmen. En dan telt vriendschap niet meer.

Mieke had in ieder geval het lef om eerlijk te zeggen dat ze haar stem wijzigde, ik ben benieuwd of Muriël het ooit (voor of na de eilandraad) aan Saskia heeft opgebiecht.

Heeft ze niet op Vinni gestemd dan?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #46 Gepost op: 19-11-2007, 09:30:49 »
Ik vind Muriël maar niets. ::ohno::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #47 Gepost op: 19-11-2007, 09:31:28 »
Ik vind Muriël maar niets. ::ohno::

En ze heeft me 10 punten gekost, want ik wilde dat zij eruit ging... ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #48 Gepost op: 19-11-2007, 09:33:00 »
Eens!

Heeft ze niet op Vinni gestemd dan?  ???
Nee, Vinni kreeg 2 stemmen, en dat waren Loek en Saskia, die stemmen zijn getoond voor de camera.
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #49 Gepost op: 19-11-2007, 10:14:28 »
Aha, je hebt gelijk ja!

Maar op wie heeft ze dan wel gestemd en waarom is ze geswitched?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #50 Gepost op: 19-11-2007, 10:39:27 »
Ze is geswitched omdat ze van Mieke hoorde dat Mieke niet meedeed met het complot.
Volgens mij heeft ze op Saskia gestemd. Als Muriël aan het complot vasthield kreeg Vinnie 3 stemmen. Ze was waarschijnlijk bang dat zij zelf ook 3 of 4 stemmen zou krijgen. De vorige keer kreeg Saskia meerdere stemmen. Door nu ook op Saskia te stemmen, vergrootte ze de kans dat Saskia meer stemmen zou krijgen dan zijzelf, en dus dat zij kon blijven en Saskia eruit moest.

Vinnie kreeg 2 stemmen, van Loek en Saskia
Muriël kreeg 1 stem, van Lieke
Lieke kreeg 1 stem, van Hans? (of van Muriël, en dan heeft Hans op Saskia gestemd)
Hans kreeg 1 stem, van Willem dus?
Saskia kreeg 4 stemmen, van Vinnie, Marcel en van haar vriendinnen Mieke en Muriël. Ik ben nog heel benieuwd naar de uitleg van Mieke!


« Laatst bewerkt op: 21-11-2007, 04:35:15 door Megan, Reden: citaat verwijderd op verzoek originele poster »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #51 Gepost op: 19-11-2007, 11:29:24 »
Toch goed geprobeerd hihi!  ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #52 Gepost op: 19-11-2007, 13:01:47 »
Goh, ik hoorde gisteren iedereen bezig over "de complotten" van de 3 vrouwen tegen Vinni en Lieke.

Maar eerlijk gezegd heb ik daar niemand van die 3 vrouwen ook maat iéts van horen zeggen...

Klopt dit wel of is dit gewoon "opgeblazen" geroddel? En ook: dat zegt me diréct, als 3 vrouwen of 3 mannen vrienden zijn. Men màg toch nog wel héél goed bevriend zijn?

En ook: de rest smeedt toch evengoed complotten als tegenreactie? Ach, iedereen doet het. Laten we niet schijnheilig zijn.

Ik denk dat Vinni ook niet te onderschatten is in zijn gedrevenheid om dit spel te winnen........

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #53 Gepost op: 19-11-2007, 13:58:58 »
Goh, ik hoorde gisteren iedereen bezig over "de complotten" van de 3 vrouwen tegen Vinni en Lieke.

Maar eerlijk gezegd heb ik daar niemand van die 3 vrouwen ook maat iéts van horen zeggen...

Klopt dit wel of is dit gewoon "opgeblazen" geroddel? En ook: dat zegt me diréct, als 3 vrouwen of 3 mannen vrienden zijn. Men màg toch nog wel héél goed bevriend zijn?

En ook: de rest smeedt toch evengoed complotten als tegenreactie? Ach, iedereen doet het. Laten we niet schijnheilig zijn.

Ik denk dat Vinni ook niet te onderschatten is in zijn gedrevenheid om dit spel te winnen........
Dan heb je niet goed opgelet, of je bent het vergeten. Mieke heeft er wel iets over gezegd, namelijk dat haar geweten hierover niet goed voelde. Ze zei nog zoiets van dat ze samen hadden afgesproken dat het Lieke zou worden, maar een dag later was dat gewijzigd in Vinnie.

Check Miekes topic anders nog even hierover.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #54 Gepost op: 19-11-2007, 14:11:41 »
Goh, ik hoorde gisteren iedereen bezig over "de complotten" van de 3 vrouwen tegen Vinni en Lieke.
Maar eerlijk gezegd heb ik daar niemand van die 3 vrouwen ook maat iéts van horen zeggen...

??? Allé, als één van hen zegt dat ze uit het complot stapt, en de andere zijn daar kwaad om, dan is er toch een complot geweest, niet dan?

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #55 Gepost op: 19-11-2007, 15:29:45 »
Jawel, dat heb ik wel gezien.
Maar dat is echt het énige dat ik erover heb gezien.

Ik bedoel dit: ik heb nergens een conversatie gezien ofzo van Muriel, Saskia en Mieke over dit complot. Ik vond het raar dat de anderen dan de hele tijd van een complot spraken.

Op dàt moment dat ik mij die bedenkingen maakte, had Mieke nog helemaal niks gezegd.

En die bedenking is een beetje blijven zitten.

Maar de rest doet het toch evengoed? Ik zie weinig verschil hoor.




Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #56 Gepost op: 19-11-2007, 19:10:04 »
Er WAS een complot tussen hen. Dat is zeker. 100%. Ze zeggen het zelf, goed, maar één keer, maar wat heb je nog meer nodig?
En je ziet maar wat ze willen dat we zien hé! Misschien waren er nog andere complotten, misschien niet, of niet op tape, of gewoon niet interessant genoeg om te monteren, of wat dan ook.
 ::zwaai::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #57 Gepost op: 19-11-2007, 19:55:25 »
Ik bedoel dit: ik heb nergens een conversatie gezien ofzo van Muriel, Saskia en Mieke over dit complot. Ik vond het raar dat de anderen dan de hele tijd van een complot spraken.

Dan kan je alles wel in twijfel gaan trekken.
Loek heeft ook heel duidelijk gezegd dat afgesproken was dat Vinni of Lieke weggestemd zou worden.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #58 Gepost op: 19-11-2007, 21:07:17 »
Jongens, vergeet het niet: ze willen een interessant programma maken.
En complotten doen het gewoon goed op tv.
Maar als je gewoon onderling aan het kletsen bent, en elkaar vertelt op wie je eventueel gaat stemmen en waarom. En als de ander daar hetzelfde over denkt en dus op dezelfde persoon wil gaan stemmen. Heb je dan een complot? Of gewoon een conversatie van mensen die op dezelfde lijn zitten?

Enne Muriel, je komt niet best over in de uitzendingen.
Maar je bent een hele harde werker, een echte robinson, en ik vind je zeer sympathiek.
Muriel:  ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #59 Gepost op: 19-11-2007, 22:36:18 »
Ik heb nog nooit een kwaad woord gezegd tov Muriel ,integendeel ik vind Muriel gewoon een vrouw met ballen aan haar lijf  ::respect:: ::respect:: ::respect::  ::ok:: ::ok::
en ja, eeuuhhmm dinkske(hoe heet hij nu ook alweer?) Muriel is toevallig ook een streekgenote van mij..... irritant he   ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::