Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 200544 keer)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #40 Gepost op: 21-09-2008, 22:51:31 »
a net of een getrouwd stel zijn
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #41 Gepost op: 21-09-2008, 22:55:00 »
Nou ja zeg dit is ook niet helemaal eerlijk. Er valt over Hans niet zoveel te vertellen hier. Hij doet t goed en geeft verder geen aanleiding tot praatjes. Wat hem nu hier de das omdoet komt alleen door de knipoogjes van vorige week. Het leek op flirten maar ik durf er wat om te wedden dat t om een grap onderling ging. Iets in de trant van: zie je wel, had ik t niet gezegd.
« Laatst bewerkt op: 21-09-2008, 22:59:17 door Marlie »

Offline expeditie7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #42 Gepost op: 21-09-2008, 22:56:05 »
Nou ja zeg dit is ook niet helemaal eerlijk. Er valt over Geert niet zoveel te vertellen hier. Hij doet t goed en geeft verder geen aanleiding tot praatjes. Wat hem nu hier de das omdoet komt alleen door de knipoogjes van vorige week. Het leek op flirten maar ik durf er wat om te wedden dat t om een grap onderling ging. Iets in de trant van: zie je wel, had ik t niet gezegd.


huh heb je het nou over geert of over hans?

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #43 Gepost op: 21-09-2008, 22:59:51 »
sorry ik heb t aangepast bedoelde Hans natuurlijk ::schaam::

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #44 Gepost op: 22-09-2008, 10:47:17 »
Hans was trouwens wel wat tactischer dan Yin toen ze terugkwamen van het etentje. Waar Yin toch vrij uitbreid het eten ging beschrijven, hield Hans vol: "Maar het viel wel behoorlijk tegen hoor."  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #45 Gepost op: 22-09-2008, 12:40:28 »
Ik zat er tijdens de eilandraad op te wachten dat EP zou zeggen: en de frietjes en wijntjes waren lekker?  ;D


Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #46 Gepost op: 22-09-2008, 14:11:26 »
Ik zat er tijdens de eilandraad op te wachten dat EP zou zeggen: en de frietjes en wijntjes waren lekker?  ;D

Eerst tactvol zeggen dat er redelijke sobere sfeer hing was  ::ohno:: en dan krijgen de teamgenoten te horen hoe gezellig het was. :o
Of zoals bij temptation island van die beelden laten zien hoe gezellig het aan toe ging  ::tandpastasmiley::
Dat zou pas entertainment geweest zijn.  ::hyper::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #47 Gepost op: 22-09-2008, 14:12:16 »
Tactvol zeggen dat er redelijke sobere sfeer hing was en dan krijgen de teamgenoten te horen hoe gezellig het was.
Of zoals bij temptation island van die beelden laten zien hoe gezellig het aan toe ging  ::tandpastasmiley::
Dat zou pas entertainment geweest zijn.  ::hyper::


Precies, dat had ik geweldig gevonden   ;D
Keep calm and eat chocolates!

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #48 Gepost op: 29-09-2008, 08:24:06 »
Hans lijk inmiddels door te hebben dat Yin niet echt goed ligt in de groep en zijn verstand lijkt het nu te winnen van zijn hormonen. Hij loopt minder achter Yin aan dan de afgelopen afleveringen.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #49 Gepost op: 29-09-2008, 08:45:42 »
Dat viel mij ook op Ocampa. Hij trok zelfs aardig richting Geert. Zou die val nog wat opgeleverd hebben trouwens?
Keep calm and eat chocolates!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #50 Gepost op: 29-09-2008, 15:47:38 »
Vroeg me ook af hoe het met die val is afgelopen ???

Gisteren is mij duidelijk geworden dat Hans een heel goede speler van het spel is en nog heel ver gaat komen, tot nu toe de beste tacticus van dit seizoen, beetje afstand van Yin , beetje dichter naar Geert Er zijn andere kandidaten geweest in andere jaren die zo een stap niet konden maken omdat ze niet kunnen of willen inzien dat ze buiten de groep aan het vallen zijn ::ohno::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #51 Gepost op: 29-09-2008, 15:50:25 »
Wordt nog leuk dan. Prince is de grootste tacticus van het andere kamp. Zullen Hans en Prince elkaar gaan versterken?
Keep calm and eat chocolates!

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #52 Gepost op: 29-09-2008, 16:03:52 »
Vroeg me ook af hoe het met die val is afgelopen ???

Ben ik ook wel benieuwd naar. In de vooraankondiging van ER werd geschreven dat er dit jaar voor het eerst in de geschiedenis van het programma een varaan gevangen zou gaan worden. Misschien door die ingenieuze val van Hans? :D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #53 Gepost op: 29-09-2008, 16:09:30 »
Ben ik ook wel benieuwd naar. In de vooraankondiging van ER werd geschreven dat er dit jaar voor het eerst in de geschiedenis van het programma een varaan gevangen zou gaan worden. Misschien door die ingenieuze val van Hans? :D

Zijn die beesten te vreten als ze worden klaar gemaakt met de primitieve middelen die de deelnemers tot hun beschikking hebben? Lijkt me erg taai vlees (maar dat is slechts een gevoel hoor, niet gebasserd op kennis ter zake).

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #54 Gepost op: 29-09-2008, 16:21:27 »
Geen idee, maar ja, als je genoeg honger hebt...

Overigens hoef je niet speciaal naar Maleisië om een varaan te vangen, dat kan ook gewoon hier, in Tiel... ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #55 Gepost op: 29-09-2008, 18:59:12 »
reptielenvlees lijkt een beetje op kippevlees.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #56 Gepost op: 29-09-2008, 19:02:43 »
reptielenvlees lijkt een beetje op kippevlees.

Als je honger hebt helemaal ;)
Hans lijk inmiddels door te hebben dat Yin niet echt goed ligt in de groep en zijn verstand lijkt het nu te winnen van zijn hormonen. Hij loopt minder achter Yin aan dan de afgelopen afleveringen.

Waarom loopt een man die met vrouwen omgaat nou ineens z'n hormonen achterna. Ik heb al jaren een allerbeste vriendin waar ik nooit verliefd op ben geweest, die nu helaas heel ver is gaan wonen om te gaan studeren... En nee, ik ben niet homo, ik heb gewoon een beste vriendin.

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #57 Gepost op: 29-09-2008, 20:13:20 »
Als je honger hebt helemaal ;)
Waarom loopt een man die met vrouwen omgaat nou ineens z'n hormonen achterna. Ik heb al jaren een allerbeste vriendin waar ik nooit verliefd op ben geweest, die nu helaas heel ver is gaan wonen om te gaan studeren... En nee, ik ben niet homo, ik heb gewoon een beste vriendin.

Ken je het nummer "Ik wou dat ik jou was" van Veldhuis en Kemper? ;)

Offline DaSnake

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #58 Gepost op: 30-09-2008, 12:37:52 »
Ok, misschien woont hij niet bij yin.
Dat hij op een camping woont is een feit.
Dat hij door de mand gaat vallen ook.

« Laatst bewerkt op: 30-09-2008, 12:39:35 door DaSnake »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #59 Gepost op: 30-09-2008, 16:53:47 »
Ken je het nummer "Ik wou dat ik jou was" van Veldhuis en Kemper? ;)

"Ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zin,
ze noemen mij wel meer dan eens een hartsvriendin... "

Dat ben ik inderdaad ja ;)