Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 200531 keer)

Offline jordyy

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #60 Gepost op: 1-10-2008, 18:59:54 »
Ik ben ook voor Hans!
Toch Sabine? ::bravo::

Offline kale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #61 Gepost op: 3-10-2008, 19:52:56 »
Onlangs heeft Hans zijn verloren weddenschap ingelost. De inzet was een inspanning voor het algemene nut in zijn woonplaats. Hij heeft alle speeltoestellen van de peuterspeelzaal eens goed schoongemaakt (was hard nodig). Goed bezig die Hans, dezelfde weddenschap nog een keer?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #62 Gepost op: 4-10-2008, 10:37:38 »
Hij lijkt er van te genieten.  ::rofl::
Nog even niks.

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #63 Gepost op: 6-10-2008, 00:00:44 »
Hans is deze aflevering wel wat in mijn achting gestegen, blijkt toch een man van zijn woord te zijn. Hulde hiervoor.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #64 Gepost op: 6-10-2008, 00:02:57 »
Hans is deze aflevering wel wat in mijn achting gestegen, blijkt toch een man van zijn woord te zijn. Hulde hiervoor.

Ik vond hem nogal wispelturig en had het idee dat hij zichzelf onnodig met een enorm schuldgevoel opzadelde.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #65 Gepost op: 6-10-2008, 00:07:38 »
Ik vond hem nogal wispelturig en had het idee dat hij zichzelf onnodig met een enorm schuldgevoel opzadelde.

Ja, maar uiteindelijk heeft ie wel zijn woord gehouden. Zijn belofte niet gebroken en dat vind ik heel goed. Je moet niet iets beloven en het dan toch niet doen.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #66 Gepost op: 6-10-2008, 00:25:12 »
je kan wel van alles beloven, maar als bij nader inzien blijkt dat die belofte niet helemaal goed is, zou ik toch nog eens bij mezelf te raden gaan en er geen moeite mee hebben die belofte te breken. had hans ook moeten doen, dan was hij nu wel mijn favoriet geweest.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #67 Gepost op: 6-10-2008, 00:29:32 »
je kan wel van alles beloven, maar als bij nader inzien blijkt dat die belofte niet helemaal goed is, zou ik toch nog eens bij mezelf te raden gaan en er geen moeite mee hebben die belofte te breken. had hans ook moeten doen, dan was hij nu wel mijn favoriet geweest.

Dan ben ik dolblij dat ik niet met jou hoef samen te werken.
« Laatst bewerkt op: 6-10-2008, 00:40:58 door Ocampa »

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #68 Gepost op: 6-10-2008, 00:36:53 »
woordje vergeten? ;)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #69 Gepost op: 6-10-2008, 00:41:32 »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #70 Gepost op: 6-10-2008, 08:40:50 »
Ja, maar uiteindelijk heeft ie wel zijn woord gehouden. Zijn belofte niet gebroken en dat vind ik heel goed. Je moet niet iets beloven en het dan toch niet doen.

Hij had ook zijn best kunnen doen om zijn kampgenoten te overtuigen op iemand anders dan op Prince te stemmen, als hij nou echt zoveel gewetensnood had.

Nee, Hans is ook niet in mijn achting gestegen. Hij was de eerste die riep zich er niet aan te houden, en toen begon al het gedraai (wat ik overigens wel leuk vond, werd erg interessant zo  ;D)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #71 Gepost op: 6-10-2008, 10:47:29 »
Vond het ook een beetje slappe hap. Hij maakte de hele stemming voor zichzelf zo onnodig moeilijk (al leverde dat wel goede televisie op).  :)
Nog even niks.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #72 Gepost op: 6-10-2008, 11:46:19 »
Hij had ook zijn best kunnen doen om zijn kampgenoten te overtuigen op iemand anders dan op Prince te stemmen, als hij nou echt zoveel gewetensnood had.

Nee, Hans is ook niet in mijn achting gestegen.

Precies  ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #73 Gepost op: 6-10-2008, 13:49:17 »
Hij had gewoon samen met Yin naar Zuid moeten overlopen, dat was echt slim geweest en met zijn alle de mensen van noord eruit wippen, dat is toch wat ze willen? ze willen Geert eruit, kyra eruit en Sharon eruit. Dan ga je je toch niet aan zo'n onzin afspraak houden? misschien is het ook wel tactisch van hans, dat hij prince toch zag als bedreiging en dat hij dacht dat geert nog wel door de mand zou vallen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #74 Gepost op: 6-10-2008, 18:01:07 »
Echt, wat een jankerd, die Hans. Alsof er iemand een pistool op z'n hoofd zette en hem dwong op Prince te stemmen, terwijl hij er helemaal niet achter stond, de arme jongen. Schei toch uit. En daarna ook nog tegen Prince zelf gaan huilen dat hij het zo erg vond, en daarna nog eens op de eilandraad. Had dan meteen je sterke positie in je eigen kamp gebruikt om een ander slachtoffer uit te kiezen óf om te zeggen: we maken geen afspraken, we stemmen lekker wat we zelf willen. Hij had het zich best kunnen veroorloven. Dat gemekker achteraf komt echt ontzettend sneu over.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #75 Gepost op: 6-10-2008, 19:42:03 »
Hij had gewoon samen met Yin naar Zuid moeten overlopen, dat was echt slim geweest en met zijn alle de mensen van noord eruit wippen, dat is toch wat ze willen? ze willen Geert eruit, kyra eruit en Sharon eruit. Dan ga je je toch niet aan zo'n onzin afspraak houden? misschien is het ook wel tactisch van hans, dat hij prince toch zag als bedreiging en dat hij dacht dat geert nog wel door de mand zou vallen.
Precies, hij had op Geert D kunnen stemmen, simpel zat. Als je Geert echt totaal niet mag, en het wel goed kan vinden met Prince, waarom houd je je dan nog aan zo'n afspraak waar zogenaamd niemand meer achter staat? Dan kun je ook direct Prince eruit stemmen.

Het antwoord op die vraag is natuurlijk dat het Hans tactisch gezien best goed uitkwam dat Prince eruit ging, maar wees dan ook zo dapper dát te zeggen! Dat geldt overigens ook voor Yin natuurlijk.
V
oor Geert D, Kyra en Sharon is het een heel ander verhaal, want als zij iets anders gedaan zouden hebben, had Geert D moeten vertrekken.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #76 Gepost op: 7-10-2008, 16:36:16 »
Ik kreeg zo'n  ::kots:: gevoel toen ik hem bezig hoorde op de eilandraad.


'Ik ben aan het spel begonnen om de zwakkeren onder ons weg te stemmen... 
De eilandraad al vergeten toen Hannie eruit werd gestemd? Z'n stem ging ook naar Geert.


Offline adventure112

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #77 Gepost op: 7-10-2008, 19:33:18 »
hans is in mijn achting gestegen.
vindt hem goed bezig zo en weet volgensmijn behoorlijk goed wat hij doet.
en prinsy aah die mog er van mijn ook wel uit.. dacht toch dat ie zo goed bezig was bij zich zelf lol  ::zwaai::  ::joehoe::
en meneer hapoortje met zn jaloers gedoe allemaal ooo joj joj  ::ohno::
hans houd zich gewoon aan zn woord punt.
die kerel is verdraaid goed bezig  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 7-10-2008, 19:38:54 door adventure112 »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #78 Gepost op: 8-10-2008, 06:09:02 »
hans is in mijn achting gestegen.

hans houd zich gewoon aan zn woord punt.
die kerel is verdraaid goed bezig  ::ok::

Heb jij enkel de laatste 5 minuten van de aflevering gezien ???

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #79 Gepost op: 8-10-2008, 08:48:51 »
Heb jij enkel de laatste 5 minuten van de aflevering gezien ???

Ik heb de gehele aflevering gezien, en hij hield zich toch aan zijn woord aan het eind?