Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 200548 keer)

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #80 Gepost op: 8-10-2008, 12:04:04 »
Ik heb de gehele aflevering gezien, en hij hield zich toch aan zijn woord aan het eind?

Denk meer dat reaver bedoeld dat hij eigenlijk niet echt achter zijn stem stond maar toch zich verschuilde onder de mom van: ja ik stem op Prince want dat was de afspraak..

Dan heeft ie wel aan zijn woord gehouden, maar net alsof ie 'gedwongen' werd om het te doen, ipv eerlijk voor zijn stem uit te komen..

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #81 Gepost op: 8-10-2008, 12:25:17 »
Ja, maar als je je woord geeft moet je je daar toch ook aan houden? Wat is dat woord anders in de toekomst nog waard?

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #82 Gepost op: 8-10-2008, 12:47:55 »
Ja, maar als je je woord geeft moet je je daar toch ook aan houden? Wat is dat woord anders in de toekomst nog waard?

Helemaal met je eens... maar ga er dan ook achter staan. En als je er niet achter staat kun je ook de afspraak opnieuw ter sprake brengen (voor de eilandraad) en kijken of er geen andere mogelijkheden zijn (want NIEMAND staat achter die stem blijkbaar.

Eerlijk gezegd denk ik dat iedereen WEL achter zijn stem stond (een sterke speler eruit), maar niemand dat durfde te zeggen omdat hij nog wel eens terug kon komen of bij de finaleraad mogelijk nog wel iets te zeggen kan hebben over de uitkomst. En dan kun je de weggestemden ook beter als vriendje hebben.

Dus goed dat hij zich aan zijn woord houdt...maar kom er dan ook wel uit... en als je er dan echt niet achter staat geef dan ook je woord niet!  8)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #83 Gepost op: 8-10-2008, 15:00:24 »
Denk meer dat reaver bedoeld dat hij eigenlijk niet echt achter zijn stem stond maar toch zich verschuilde onder de mom van: ja ik stem op Prince want dat was de afspraak..

Dan heeft ie wel aan zijn woord gehouden, maar net alsof ie 'gedwongen' werd om het te doen, ipv eerlijk voor zijn stem uit te komen..

Ongeveer ja  ;)

Maar ook de wispelturigheid en de draaien die hij eraan wil geven om zichzelf buiten schot te zetten. Hij en Yin drukten duidelijk op de afspraak is een afspraak bij de 'vergadering' op wie ze zouden stemmen.  Toen het pact van de 4 uiteters toevallig aan de oren van Sharon kwam moesten ze wel hun afspraak doordrijven om zelf buiten shot te staan...

Hij sprak zichzelf op de eilandraad ook een paar keer tegen,

Eens kijken of hij de volgende afspraak die hij met Noord heeft ook nog zal houden --> Sarah





 

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #84 Gepost op: 8-10-2008, 16:52:25 »

Eens kijken of hij de volgende afspraak die hij met Noord heeft ook nog zal houden --> Sarah

Die afspraak staat nog niet, hij wil op Geert D stemmen volgende keer.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #85 Gepost op: 8-10-2008, 23:40:12 »
Hans deed me al een tijdje denken aan een kandidaat van vorig jaar, en ik heb hem weten te traceren:

Walter van team Blauw


Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #86 Gepost op: 9-10-2008, 12:23:30 »
Die afspraak staat nog niet, hij wil op Geert D stemmen volgende keer.

Ik meende Yin te horen zeggen; we houden ons aan de afspraak, volgende --> Sarah
« Laatst bewerkt op: 9-10-2008, 17:30:52 door reaver »

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #87 Gepost op: 9-10-2008, 16:42:45 »
Hans deed me al een tijdje denken aan een kandidaat van vorig jaar, en ik heb hem weten te traceren:

Walter van team Blauw

Goh kan me Walter echt niet herinneren, deed hij echt mee vorig jaar ??? Heeft wel indruk gemaakt dan moet ik zeggen :o

Offline DaSnake

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #88 Gepost op: 10-10-2008, 16:20:13 »
Onlangs heeft Hans zijn verloren weddenschap ingelost. De inzet was een inspanning voor het algemene nut in zijn woonplaats. Hij heeft alle speeltoestellen van de peuterspeelzaal eens goed schoongemaakt (was hard nodig). Goed bezig die Hans, dezelfde weddenschap nog een keer?

Ziet er verdacht uit als een camping speelplaatsje.

Weet iemand waarom hij een aantal uur dienstverlening heeft gekregen?

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #89 Gepost op: 10-10-2008, 18:09:06 »
Ziet er verdacht uit als een camping speelplaatsje.

Weet iemand waarom hij een aantal uur dienstverlening heeft gekregen?


Weet iemand waarom ik toch altijd een beetje misselijk word als ik DaSnake's naam zie staan?

Man, ga toch ergens anders met modder gooien. Eerst dat gezeur naar/over Saron, nu weer Hans.. Laat dit forum toch gewoon een plek zijn waar liefhebbers van ER terecht kunnen voor de fun. Op dat gemene gezeur van jou zit ik in ieder geval niet te wachten. ::ohno::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #90 Gepost op: 10-10-2008, 18:41:04 »
Weet iemand waarom ik toch altijd een beetje misselijk word als ik DaSnake's naam zie staan?

Man, ga toch ergens anders met modder gooien. Eerst dat gezeur naar/over Saron, nu weer Hans.. Laat dit forum toch gewoon een plek zijn waar liefhebbers van ER terecht kunnen voor de fun. Op dat gemene gezeur van jou zit ik in ieder geval niet te wachten. ::ohno::

 ::respect::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #91 Gepost op: 10-10-2008, 19:23:34 »
Weet iemand waarom ik toch altijd een beetje misselijk word als ik DaSnake's naam zie staan?

Waarschijnlijk om dezelfde redenen als ik/mij

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #92 Gepost op: 11-10-2008, 11:48:20 »
Weet iemand waarom ik toch altijd een beetje misselijk word als ik DaSnake's naam zie staan?

Man, ga toch ergens anders met modder gooien. Eerst dat gezeur naar/over Saron, nu weer Hans.. Laat dit forum toch gewoon een plek zijn waar liefhebbers van ER terecht kunnen voor de fun. Op dat gemene gezeur van jou zit ik in ieder geval niet te wachten. ::ohno::

Hear, hear! ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline DaSnake

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #93 Gepost op: 11-10-2008, 13:24:01 »


echt he, pffff wat een negatief ventje zeg



grappig dat je er vanuit gaat dat ik een man ben.
misschien is mijn haar ook wel lang en blond.
woon ik ook wel in een wit huisje met rode kozijntjes.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #94 Gepost op: 12-10-2008, 21:14:42 »
Je komt vanavond erg smichterig over en jammer van je complotjes...

Ook heeel zielig dat je roept dat je met de sterksten doorgaat en die vervolgens 1 na 1 uitstemt.
« Laatst bewerkt op: 12-10-2008, 21:33:58 door ER*Emiel »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #95 Gepost op: 12-10-2008, 21:36:55 »
Hij is wel erg zeker van zichzelf, op het arrogante af. Eerst was hij één van mijn favoriete kandidaten, maar hij draaft nu echt door, zeker bij het vinden van die munt.

Hij had ook wel eerlijk mogen zeggen dat hij Geert D gewoonweg het minst mag van alle kandidaten, in plaats van zo'n slap verhaal over het afvallerseiland.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #96 Gepost op: 12-10-2008, 21:38:19 »
Bah, wat een arrogante zak zeg...
Teveel voldaan met zichzelf en dan loopt er ook nog zo'n zelfde trien achter hem aan met dezelfde houding. Bleh, ik hoop écht dat zowel Hans als Yin niet in de finale komen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #97 Gepost op: 12-10-2008, 21:40:56 »
Knap hoe hij het wegstemmen van Geert D voor zichzelf goed heeft weten te praten, maar ik vond het een erg laffe reden. Zeg dan gewoon dat je bang voor hem bent omdat hij ver kan komen of omdat je hem irritant vind of zo, maar hem wegstemmen omdat hij naar een afvallerseiland zou gaan is wel erg laf.
Nog even niks.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #98 Gepost op: 12-10-2008, 21:44:33 »
Wat een vieze vuile arrogante kwal.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #99 Gepost op: 12-10-2008, 21:46:37 »
Kan me trouwens niet voorstellen dat zijn vrouw dat geflirt met Yin leuk vindt. En Yin draaft helemaal om hem heen. Ik zou er echt superjaloers van worden als het mijn vent was...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.