Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 62174 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 5-10-2008, 21:52:00 »
En verder, jij was de enige die een vis ving: misschien heb je gewoon erg veel mazzel gehad? Beetje flauw om dan te zeggen dat Prince maar beter zijn best had moeten doen, als ze niet bijten, bijten ze niet.

Tijdens de eilandsraad klonk het meer alsof Prince niet eens een poging gedaan had. Hij hoorde dat hij stemmen tegen zou krijgen en gaf op.
Nog even niks.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 6
« Reactie #21 Gepost op: 5-10-2008, 21:53:01 »
Tijdens de eilandsraad klonk het meer alsof Prince niet eens een poging gedaan had. Hij hoorde dat hij stemmen tegen zou krijgen en gaf op.

Tja.. als niemand een vis vangt en Hiunogiets vangt er wel 1 (puur geluk).. En je hoort dat je wordt weggestemd heb je ook een wereldwonder nodig om nog een vis te vangen  ::jaja::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 5-10-2008, 21:53:17 »
Het is wel duidelijk dat jij Prince niet mocht..

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 5-10-2008, 21:55:52 »
En ja, ik heb veel geluk gehad met mijn vis, maar zelfs als ik geen vis had gevangen, had ik daarna nog uren op die rots gezeten en gewoon DOORGEGAAN met vissen. En niet bij voorbaat al stoppen. Het spel is nooit gespeeld tot op het eind, ik zeg alleen dat als je vroegtijdig de handdoek in de ring gooit, je eigen glazen sowieso al ingooid. Een kans is een kans, no matter how small..

Tja, de reinste onzin dit ook weer! Je hebt wel een vis gevangen dus makkelijk zeggen dat je daar door had gegaan tot de striemen op je rug stonden, ik geloof dr geen woord van! Praatjes heb je genoeg das me duidelijk ::jaja::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #24 Gepost op: 5-10-2008, 21:56:37 »
Tja.. als niemand een vis vangt en Hiunogiets vangt er wel 1 (puur geluk).. En je hoort dat je wordt weggestemd heb je ook een wereldwonder nodig om nog een vis te vangen  ::jaja::

Als het zo onmogelijk was om een vis te vangen en Prince had willen blijven, had Prince ook altijd nog met Sarah/Sharon/Kyra/Geert D kunnen samenwerken en mee kunnen gaan met hun plan om Yin weg te stemmen. Dat wilde hij ook niet.
Nog even niks.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 6
« Reactie #25 Gepost op: 5-10-2008, 21:58:35 »
Als het zo onmogelijk was om een vis te vangen en Prince had willen blijven, had Prince ook altijd nog met Sarah/Sharon/Kyra/Geert D kunnen samenwerken en mee kunnen gaan met hun plan om Yin weg te stemmen. Dat wilde hij ook niet.

Ja, hij had dit en hij had dit idd ::jaja:: .. Alleen als er mensen eens niet zo loslippig zijn over zaken en daardoor hun teamgenoot in de problemen brengen had hij er nu nog in gezeten! En huilen op een eilandraad is ongeloofwaardig! Prince wegstemmen maar het eigenlijk niet willen is de reinste onzin ::jaja::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 6
« Reactie #26 Gepost op: 5-10-2008, 21:59:52 »
Ook iets wat niet is vertoond op tv maar wel in werkelijkheid is gebeurd: Prince heeft me ZELF gevraagd om dit zo snel mogelijk aan Yin te vertellen, in de hoop dat Yin bij ons zou aansluiten.. we hadden het uitgesproken op die rotsen.. en na het gesprek zei hij: zwem nu naar Yin toe.. dus ik deed het voor het team, en oa voor prince.

Wat die stemming betreft: ik heb GESMEEKT tegen Yin of ze aub op Geert wou stemmen, met ons mee dus, maar ze durfde niet, omdat ze achter Hans wou blijven staan.

Dit is wat er in werkelijkheid is gebeurd.

En over het uurtje vissen.. het waren na mijn gevangen vis.. nog UREN vissen.

Je brengt het allemaal leuk, maar ik kan dr niks mee  ::ohno::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 6
« Reactie #27 Gepost op: 5-10-2008, 22:01:19 »
Tja.. als niemand een vis vangt en HiuKwan vangt er wel 1 (puur geluk).. En je hoort dat je wordt weggestemd heb je ook een wereldwonder nodig om nog een vis te vangen  ::jaja::
Precies...

ik wist dat er zo'n discussie zou zijn. jullie zien ZOVEEL niet in 1 aflevering. van te voren hebben beide teams afspraken gemaakt dat gevangen vissen naar 1 teamlid zou gaan. Destijds zou alles naar Prince gaan, maar die weigerde pertinent mijn vis op Gual. Sowieso, ik ga niets opdringen, want ik ben ook niet dom, ik moet sowieso mijn plekje veilig stellen.

Ik zeg ook niet dat je je vis aan hem had moeten geven, want je had hem zelf eerlijk gevonden, prima dus.
Maar goed, je wist dus zelf ook dat achteraf smeken een beetje zinloos was...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #28 Gepost op: 5-10-2008, 22:02:14 »
Ik kan me er nog steeds niet bij  ::ohno::

Al die seizoenen ER, maar dit is duidelijk de foutste stemming ooit. Had nooit mogen gebeuren.

Shame on the rest!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 6
« Reactie #29 Gepost op: 5-10-2008, 22:02:36 »
En mag ik 1 ding duidelijk maken: ik wou Prince er supergraag bij, ik heb zelfs bij de rest gesmeekt.. ik vond het echt een klote stemming.

Tja... ik heb het niet gezien, dus ik moet je op je woord vertrouwen en dat doe ik niet :) .. Als jij ER wint, eet ik mn schoenen en sokken op! ::jaja::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #30 Gepost op: 5-10-2008, 22:02:50 »
Ja, hij had dit en hij had dit idd ::jaja::

Prince had heel veel en toch deed hij er niets mee. Dan verdien je het om weggestemd te worden, mijns inzien.  :)
Nog even niks.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 6
« Reactie #31 Gepost op: 5-10-2008, 22:05:32 »
Ik ben dr klaar mee  ;D

Vond het wel weer heel leuk om Gual te zien.. Het eiland van Frans enzo van vorig seizoen :D ..

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 6
« Reactie #32 Gepost op: 5-10-2008, 22:05:41 »
Ik kan me er nog steeds niet bij  ::ohno::

Al die seizoenen ER, maar dit is duidelijk de foutste stemming ooit. Had nooit mogen gebeuren.

Shame on the rest!

Mwa, dat rond Esther toen was veel fouter, want dat was heel persoonlijk, misselijk en gemeen.
Dit was puur tactiek, maar raar is het wel, dat zogenaamd niemand Prince eruit wil hebben, maar dat hij toch moet vertrekken...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Linda84

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #33 Gepost op: 5-10-2008, 22:06:33 »
Ik vind het niet raar.

Persoonlijk vind ik dat Prince meer zn best had moeten doen met vissen. Een winnaar geeft niet op. Niet bij voorbaat al. Al sta je tot het laatste seconde te vissen. Maar goed, zo zie ik het. Nadat ik de vis had gevangen, heb ik nog lang op die rots gezeten om verder te vissen..

Ja dat vond ik ook! Hij speelde het spel heel tactisch, echt goed.. maar op het laatst gaf hij het gewoon op. Ik snap echt niet dat hij je vis niet aannam! Dat is toch ook gewoon tactiek? En met tactiek heeft hij geen moeite, het is ook gewoon een spel. Duss I don't get it.. ???

Maar eigenlijk heeft hij het ook gewoon zelf gedaan. Dat vond ik wel echt grappig om te zien, het ging al niet goed in dat andere kamp.. eigenlijk had Prince het dus gewoon op z'n beloop gegaan, maar hij kiest er voor om nóg meer te stoken en uiteindelijk praten ze dan en komen ze toch weer nader tot elkaar.

Offline Linda84

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #34 Gepost op: 5-10-2008, 22:09:38 »
nog even iets; waarom wordt er zo vijandig gedaan naar peanut??  ::oink:: Ik vind dit sowieso gewoon onvriendelijk, en daarbij snap ik ook echt niet wat er mis is aan haar reacties.. Ik vind het juist hartstikke leuk dat ze meer informatie geeft hier op het forum!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 6
« Reactie #35 Gepost op: 5-10-2008, 22:12:00 »
het was niet achteraf. ik heb die avond ervoor en die hele namiddag mensen om willen praten.

Okee, dát is dan heel mooi. Het énige waar ik net ook commentaar op had, was dat jíj zei dat je op de eilandraad nog huilend had gesmeekt of je die vis aan Prince mocht geven, wat op mij nogal naïef overkwam (want dát is wel degelijk achteraf!), maar goed.  ;)

Wat die stemming betreft: ik heb GESMEEKT tegen Yin of ze aub op Geert wou stemmen, met ons mee dus, maar ze durfde niet, omdat ze achter Hans wou blijven staan.

Dat blijft toch wel mysterieus, op tv leek het net alsof Hans juist de laatste was die zich alsnog weer bij Kamp Noord aansloot.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #36 Gepost op: 5-10-2008, 22:12:30 »
haha het maakt me niet uit of je me wel of niet geloofd.. ! Ik heb geen reden om te liegen, ik ga me ook lekker niet meerr verantwoorden nu..  ::trots::Ik weet hoe Prince erover denkt, en daar gaat het mij om :)



Heeft hij er vrede mee?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 6
« Reactie #37 Gepost op: 5-10-2008, 22:12:48 »
nog even iets; waarom wordt er zo vijandig gedaan naar peanut??  ::oink:: Ik vind dit sowieso gewoon onvriendelijk, en daarbij snap ik ook echt niet wat er mis is aan haar reacties.. Ik vind het juist hartstikke leuk dat ze meer informatie geeft hier op het forum!

Het gaat me niet om de persoon HiuKwan.... Maar op de manier waarop ze op mij overkomt in de Expeditie! Ik vind het leuk dat ze hier op ER.net is begrijp me niet verkeerd, maar ik mag ook wel een mening hebben die niet vriendelijk en lief is :)

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #38 Gepost op: 5-10-2008, 22:13:46 »
nog even iets; waarom wordt er zo vijandig gedaan naar peanut??  ::oink:: Ik vind dit sowieso gewoon onvriendelijk, en daarbij snap ik ook echt niet wat er mis is aan haar reacties.. Ik vind het juist hartstikke leuk dat ze meer informatie geeft hier op het forum!

waarschijnlijk zet ik bij heeel veeel mensen kwaad bloed omdat ze liever mij hadden zien gaan dan Prince. maar daarvoor zijn meningen, maar goed, het maakt me niet uit hoor. zolang ik het leuk vind om te reageren doe ik dat.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 6
« Reactie #39 Gepost op: 5-10-2008, 22:14:37 »
waarschijnlijk zet ik bij heeel veeel mensen kwaad bloed omdat ze liever mij hadden zien gaan dan Prince. maar daarvoor zijn meningen, maar goed, het maakt me niet uit hoor. zolang ik het leuk vind om te reageren doe ik dat.

En dat moet je ook vooral blijven doen  ::jaja:: :D .. Een beetje een discussie moet kunnen denk ik  :D