Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 62175 keer)

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 6
« Reactie #60 Gepost op: 5-10-2008, 23:41:02 »
wat nou loslippig. PRINCE HEEFT ME HET ZELF GEVRAAGD SAMEN MET SARAH.

damn, waarom verantwoord ik me hier.. ik de rest van Robinson incl prince weten dit.

Okee, doei dan he.  ::zwaai::

Offline Linda84

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #61 Gepost op: 5-10-2008, 23:48:58 »
Als ik het niet geloof, dan geloof ik dat niet  :) .. Daar hoef ik geen beargumentatie voor aan te voeren, das gewoon mijn mening  ::jaja:: :D

euhmm oke, dan moet je ook niet zeggen dat het een discussie is. :) En zoals mijn mama altijd zegt; sommige dingen kun je ook gewoon dénken. Dit soort beledigingen zijn toch helemaal nergens voor nodig? Maar ja, zelf weten.. :)

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 6
« Reactie #62 Gepost op: 5-10-2008, 23:52:26 »
euhmm oke, dan moet je ook niet zeggen dat het een discussie is. :) En zoals mijn mama altijd zegt; sommige dingen kun je ook gewoon dénken. Dit soort beledigingen zijn toch helemaal nergens voor nodig? Maar ja, zelf weten.. :)

Welke beledigingen? Ik lees alleen dat een forumlid een ander forumlid niet gelooft. Ik zie nergens beledigingen.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #63 Gepost op: 5-10-2008, 23:55:03 »
Prince zag waarschijnlijk meer heil in t (be)praten van de anderen als dat ie zorgde voor zijn eigen immuniteit. Deze weg heeft hij zelf gekozen m.i.
Toch blijft er een wrang gevoel over bij mij.










Offline Linda84

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #64 Gepost op: 6-10-2008, 00:18:01 »
Welke beledigingen? Ik lees alleen dat een forumlid een ander forumlid niet gelooft. Ik zie nergens beledigingen.

'ik geloof dr geen woord van! Praatjes heb je genoeg das me duidelijk'

'Tja... ik heb het niet gezien, dus ik moet je op je woord vertrouwen en dat doe ik niet'

'Je brengt het allemaal leuk, maar ik kan dr niks mee'

In mijn ogen zijn dat beledigingen, maar goed.. als dat hier normaal wordt gevonden, ook prima. :)   

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 6
« Reactie #65 Gepost op: 6-10-2008, 00:27:04 »
'ik geloof dr geen woord van! Praatjes heb je genoeg das me duidelijk'

'Tja... ik heb het niet gezien, dus ik moet je op je woord vertrouwen en dat doe ik niet'

'Je brengt het allemaal leuk, maar ik kan dr niks mee'

In mijn ogen zijn dat beledigingen, maar goed.. als dat hier normaal wordt gevonden, ook prima. :)   

Dan voel jij je in het dagelijks leven waarschijnlijk heel vaak beledigd?

Ik vind het leuk dat Hiukwan hierkomt en ze is natuurlijk net als iedereen van harte welkom maar als ze er niet tegen kan dat ze tegenspraak krijgt dan moet ze hier niet komen. Wat ik zo lees hier kan ze zich prima verweren trouwens.

Volgens mij is het bestaansrecht van het forum de discussie. Als we het allemaal met elkaar eens zouden zijn zou dat het einde betekenen van het forum.

Offline Linda84

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #66 Gepost op: 6-10-2008, 00:39:57 »
Dan voel jij je in het dagelijks leven waarschijnlijk heel vaak beledigd?

Ik vind het leuk dat Hiukwan hierkomt en ze is natuurlijk net als iedereen van harte welkom maar als ze er niet tegen kan dat ze tegenspraak krijgt dan moet ze hier niet komen. Wat ik zo lees hier kan ze zich prima verweren trouwens.

Volgens mij is het bestaansrecht van het forum de discussie. Als we het allemaal met elkaar eens zouden zijn zou dat het einde betekenen van het forum.

Je 'mening' spuien zonder onderbouwing is geen discussie. Sowieso zijn persoonlijke aanvallen in discussies 'not-done' , dat is een drogredenering. Dit heeft toch niks met discussies te maken, dit is gewoon bashen. :)

Nee, ik voel me niet zo vaak beledigt in real life eigenlijk. Misschien begeef ik mij in een hele rare omgeving, maar ik maak dit soort dingen niet zo vaak mee hoor .. dat iemand gewoon twijfelt aan de oprechtheid van een onbekend persoon en dat dan ook nog uitspreekt en dan ook nog zegt 'wat? Moet ik het gaan uitleggen? Nee daar heb ik geen zin in, het is gewoon mijn mening'.  ::)

Offline Geert T

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #67 Gepost op: 6-10-2008, 00:42:11 »
Ben het eens met Hiu, van hetgeen er daar echt gebeurd komt maar een stukje in beeld, de productie zet het op zoals het hun best uitkomt

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #68 Gepost op: 6-10-2008, 00:46:52 »
Er is nog altijd een verschil tussen je mening meedelen op persoonlijk op iemand hakken.

Hiukwan is (voorlopig) de enige van de deelnemers van 2008 die hier ons allen te woord staat  ::ok:: 

Niet iedereen zal het met haar eens zijn of even graag hebben maar respect voor elkaar is toch wel aan de orde vind ik.

Offline Geert T

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #69 Gepost op: 6-10-2008, 00:49:17 »
bij deze is nr 2 toegetreden  ::zwaai::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 6
« Reactie #70 Gepost op: 6-10-2008, 00:49:28 »
het lijkt wel of er een paar jongetjes zich in hun kruis getast voelen vanavond, zo raar en infantiel wordt er gereageerd.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #71 Gepost op: 6-10-2008, 00:50:28 »
bij deze is nr 2 toegetreden  ::zwaai::


heeej welkom.. wie ben jij eigenlijk hihi..  ::trots:: 

nb laat maar.. weet het (bijna) al hihi..
« Laatst bewerkt op: 6-10-2008, 00:52:48 door Peanut »

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #72 Gepost op: 6-10-2008, 00:59:20 »
Iemand die aflevering 6 nog niet heeft gezien,moet nog wachten tot morgen

nou, ik zou er lekker voor gaan zitten.. want het is een bewogen aflevering!! wel mooi in beeld gebracht, al missen er een paar dingen die voor mijn gevoel wel essentieel zijn, maar goed, je kan niet alles in 50 minuten stoppen..

Offline Geert T

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #73 Gepost op: 6-10-2008, 01:03:04 »
Ben wel blij dat de kijker ook ziet hoe hypocriet er sommigen van noord zijn, zeker bij het wegstemmen van onze Prince

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #74 Gepost op: 6-10-2008, 01:05:28 »
Ben wel blij dat de kijker ook ziet hoe hypocriet er sommigen van noord zijn, zeker bij het wegstemmen van onze Prince

Ja ik denk dat ze er zelf ook wel van schrikken als ze het terug zien.. ! We hebben het destijds tegen elkaar gezegd.. wacht maar als jullie het zelf terug zien.. en voila..

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #75 Gepost op: 6-10-2008, 01:09:15 »

heeej welkom.. wie ben jij eigenlijk hihi..  ::trots:: 

nb laat maar.. weet het (bijna) al hihi..

Kunnen er nog maar 3 zijn uit dat kamp  ;D

Offline Geert T

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #76 Gepost op: 6-10-2008, 01:12:07 »
Kunnen er nog maar 3 zijn uit dat kamp  ;D
Veel kans dat je verkeerd raad is er dan ook niet hé  ::tandpastasmiley::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #77 Gepost op: 6-10-2008, 01:14:47 »
Veel kans dat je verkeerd raad is er dan ook niet hé  ::tandpastasmiley::

2 op 3  kan verkeerd zijn eh  ;D

Offline Geert T

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #78 Gepost op: 6-10-2008, 01:18:56 »
2 op 3  kan verkeerd zijn eh  ;D
Geert T of Geert met de bril, zoals ze het hier zo fijn omschrijven  8)

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #79 Gepost op: 6-10-2008, 08:03:01 »
Een ding is zeker, of de aflevering saai was  ::oink:: , of er "gemeen" stemgedrag was  >:D , de discussie hier op het forum is weer in alle hevigheid losgebarsten.  ::rofl::
We hebben het met z'n allen weer lekker druk met afkraken, conclusie's trekken, oordelen vellen en kandidaten afkraken.
Dus het spel is nog lang niet dood.  ::rofl:: Op naar volgende week  ::tandpastasmiley::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle