Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 33298 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 8
« Reactie #20 Gepost op: 19-10-2008, 22:08:37 »
dus ik denk dat de productie zelf ook baalt van die Hans en zijn complotvolgelingen....

dat denk ik dus ook, en aan Ernst-Paul te zien is hij idd niet zo happy met deze ontwikkeling (Expeditie)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #21 Gepost op: 19-10-2008, 22:08:50 »
een eerlijk gezegd denk ik dat de productie er ook zo over denkt want anders zouden ze niet in de vooruitblik Kyra en geert laten zien waarbij Kyra ook nog eens mag verkondigen dat ze Hans een klootzak vindt.... Ik bedoel.. dat is best grof...... dus ik denk dat de productie zelf ook baalt van die Hans en zijn complotvolgelingen....

Ja, ik denk dat de productie door begon te krijgen dat het echt een oersaaie ER is.

Offline mozzer

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #22 Gepost op: 19-10-2008, 22:12:30 »
Dan is de vraag: afgesproken werk of heeft Hiukwan nauwere banden met Sharon dan met Kyra?


zeg Clown.. is dit een serieuze vraag... want blijkbaar volg je deze ER episode helemaal niet........


Offline mozzer

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #23 Gepost op: 19-10-2008, 22:16:14 »
Ja, ik denk dat de productie door begon te krijgen dat het echt een oersaaie ER is.

eerder waren er ook wel complotten, maar toch veranderden die elke keer weer door veranderende samenstellingen, sympathien etc.... Nu is het echt retesaai door dat complot van die hypocriete Hans en zijn slaafse volgelingen

maar de productie zou zelf ook wel iets aan de spanning kunnen doen....
ze hebben nu 2x achter elkaar een uithoudings-immuniteitsproef gedaan..... het wordt voorspelbaar dat Yin dan weer wint... dus een ander type spel zou dan prettig zijn

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 8
« Reactie #24 Gepost op: 19-10-2008, 22:18:55 »
Het wordt Hans nu wel erg kwalijk genomen dat er een complot is ('hypocriete klootzak', enz.), maar in feite komt het er op neer dat er enkele mensen zijn met tactisch inzicht en een aantal die tactisch heel passief blijven.

Die laatsten gaan er nu één voor één uit.

Dat is inderdaad saai. ::niet-ok:: Maar vind het niet helemaal eerlijk dat dat de mensen met tactisch inzicht wordt kwalijk genomen, zij spelen immers gewoon het spel heel goed.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #25 Gepost op: 19-10-2008, 22:19:46 »

zeg Clown.. is dit een serieuze vraag... want blijkbaar volg je deze ER episode helemaal niet........


He vriend, ik kijk elke aflevering van a tot z. Maar ik zie ook bepaalde reacties op dit forum van kandidate Hiukwan, waardoor ik dan twijfel aan wat ik op tv zie. Je ziet namelijk geen overleggen tussen de eetdatemensen. Ik zie wel Hans, Geert en Yin klef dollen in het water, maar daar is Hiukwan niet bij. Zo nauw zit zij niet in die groep, lijkt het. Dat ik twijfel aan wat ik te zien krijg, zegt niet dat ik de reeks niet volg. Dat betekend dat ik mij niet door alles wat ik zie meteen laat meeslepen in bepaalde denkstructuren.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #26 Gepost op: 19-10-2008, 22:21:18 »
Het wordt Hans nu wel erg kwalijk genomen dat er een complot is ('hypocriete klootzak', enz.), maar in feite komt het er op neer dat er enkele mensen zijn met tactisch inzicht en een aantal die tactisch heel passief blijven.

Die laatsten gaan er nu één voor één uit.

Dat is inderdaad saai. ::niet-ok:: Maar vind het niet helemaal eerlijk dat dat de mensen met tactisch inzicht wordt kwalijk genomen, zij spelen immers gewoon het spel heel goed.

Heb je gelijk in. Dat je slim speelt, is geen schande. Dat een ander zich laat wegspelen ook niet. Maar saai is t wel.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #27 Gepost op: 19-10-2008, 22:25:31 »
Even een vraagje, heb ik nou het stukje schelden van Hans op Geert gemist wat deze week zou komen? (over het meenemen van het kapmes etc) of is het helemaal niet uitgezonden? (Het kwma immers vroige week wel bij de vooruitblik)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 8
« Reactie #28 Gepost op: 19-10-2008, 22:26:53 »
Nee, maar dat was vorige week ook geen vooruitblik, het was gewoon een vreemd stukje dat nog na de eilandraad was geplakt.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #29 Gepost op: 19-10-2008, 22:28:52 »
Ah oke, dan was ik even in de war..

Offline mozzer

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #30 Gepost op: 19-10-2008, 22:29:15 »
Het wordt Hans nu wel erg kwalijk genomen dat er een complot is ('hypocriete klootzak', enz.), maar in feite komt het er op neer dat er enkele mensen zijn met tactisch inzicht en een aantal die tactisch heel passief blijven.

Die laatsten gaan er nu één voor één uit.

Dat is inderdaad saai. ::niet-ok:: Maar vind het niet helemaal eerlijk dat dat de mensen met tactisch inzicht wordt kwalijk genomen, zij spelen immers gewoon het spel heel goed.

het is maar wat je tactisch inzicht noemt....
Hans is een hypocriete zak omdat hij bij elke eilandraad met droge ogen zit te beweren dat hij graag met de sterkste mensen over wilt blijven....

als je achtereenvolgens met je complotclubje Prince, Geert en Kyra wegstuurt dan is dat misschien tactisch, maar ook rete hypocriet en achterbaks...

overigens ben ik het wel met je eens dat Sharon, Prince, Kyra, Geert Noord en Sarah het slimmer hadden moeten spelen... tactisch misschien passief...naief ook wel.... maar Hans is nu eenmaal zo glad als een aal.... brrrr

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #31 Gepost op: 19-10-2008, 22:51:21 »
Ik vraag me nu wel een beetje af of Kyra en Geert terug komen..
Want hoewel te op een touristische plek waren (tenminste, dat dacht ik te zien)
weet je het natuurlijk maar nooit met ER.
Ik hoop alleen dat Sharon het complot overleeft!!
There's no show like a reality show ;)

Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #32 Gepost op: 19-10-2008, 23:02:36 »
Als makke lammetjes... ongelooflijk hoe naief Prince, Geert en Kyra zich gewoon weg laten stemmen ipv actie te ondernemen. Dan verdien je het ook niet, of de productie daar nu blij mee is of niet.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 8
« Reactie #33 Gepost op: 19-10-2008, 23:05:29 »
zoals hij op het Robinson eiland is..zou zal hij als baas of collega dus ook wel zijn.... flink achter de ellebogen dus

Jezus! Wat een onzin weer.

Hij speelt HET SPEL gewoon tactisch. Dat kun je leuk vinden of niet maar ik vind het aangenamer om naar te kijken als naar zo'n suffe Kyra of Hannie die gewoon niet begrijpen hoe het spel in elkaar steekt.

Niettemin: het is een SPEL en dus niet vergelijkbaar met het professionele leven van een kandidaat.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 8
« Reactie #34 Gepost op: 19-10-2008, 23:07:27 »
een eerlijk gezegd denk ik dat de productie er ook zo over denkt want anders zouden ze niet in de vooruitblik Kyra en geert laten zien waarbij Kyra ook nog eens mag verkondigen dat ze Hans een klootzak vindt.... Ik bedoel.. dat is best grof...... dus ik denk dat de productie zelf ook baalt van die Hans en zijn complotvolgelingen....

L0L! Ja want de productie heeft geen interesse in kijkcijfers. Die wil graag 12 afleveringen lang een groepje mensen filmen die vredelievend met elkaar samenleven op een eilandje.  ::rofl::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #35 Gepost op: 19-10-2008, 23:12:42 »
Ben deze aflevering bijna in slaap gevallen ::slaap:: 't wordt wel erg saai en voorspelbaar zo, zoals hier al overal vermeld wordt... jammer... Kyra, Sarah en Sharon laten zich als makke lammetjes naar het hakblok brengen...

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #36 Gepost op: 19-10-2008, 23:13:49 »
En o ja, volgens mij komt niemand terug...ze wachten idd volgens mij alleen maar dat ze een stem in de finale-eilandraad uit kunnen brengen...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #37 Gepost op: 19-10-2008, 23:22:11 »
Nou, heb nog nix van de aflevering gezien, ben pas net thuis van snowboarden..

Maar ben wel benieuwd, gezien jullie reacties..



Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #38 Gepost op: 19-10-2008, 23:43:06 »
L0L! Ja want de productie heeft geen interesse in kijkcijfers. Die wil graag 12 afleveringen lang een groepje mensen filmen die vredelievend met elkaar samenleven op een eilandje.  ::rofl::

Nee, daar hebben ze idd geen interesse in. Maar vind jij het nu echt boeiend dan met hoe het nu gaat?

Offline ej@n

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #39 Gepost op: 20-10-2008, 00:51:04 »
Ik heb gemengde gevoelens over dit seizoen. Het complot is een feit en is erg sterk. Robinson waardig? Nee, ik vind van niet, ze stemmen alleen de sterken weg die zich idd stuk voor stuk gewillig laten wegstemmen. Prince in de eerste plaats, ik had mezelf tot op het bot leeggevist om niet weggestemd te worden, erg naïef en stom.
Geert heeft zich wel tot het laatst toe verzet tegen de slachting, maar is ook niet in staat geweest het tij te keren door kampgenoten te mobiliseren, die eigenschap mist hij als Robinson, dus wellicht terecht dat hij er al uit is. Voor het eerst zie ik geen waardige Robinson in de groep, dat maakt het denk ik saaier dan we gewend zijn.
Het zit wel vol slangen en schapen, maar geen Robinson dit jaar, wel een "winnaar"
Dit zal ook wel het laatste seizoen zijn, met het wegvallen van Ernst-Paul is voor mij Expeditie Robinson opgehouden. Ik kijk alle afleveringen trouw uit, zoals ik al jaren doe. Na het seizoen komt er voor mij in ieder geval een defintief einde aan het programma, zonder Ernst-Paul is de expeditie de expeditie niet meer.
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor, behalve respect