Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 85573 keer)

Offline TheIceman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #40 Gepost op: 23-11-2008, 21:34:23 »
Ja. Hij ligt er landelijk uit.

Gek hoor, andere zenders doen het wel.

RTL moet ook uit Luxemburg komen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 13
« Reactie #41 Gepost op: 23-11-2008, 21:36:29 »
Irritant, zo'n 'cliffhanger'. Maar volgens mij heeft HiuKwan toch echt gewonnen; Hans zat zo te klunzen!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #42 Gepost op: 23-11-2008, 21:37:16 »
Hier niet uitgevallen (Friesland!  :P)

Ging aardig gelijk op. Hiu had de complete puzzel, Hans een halve. Uitslag is niet bekend. Lijkt me dat Hiu gewonnen heeft, want ze waren aardig gelijk, en zij had de complete puzzel. Kan ze nooit weggeven lijkt me!

Offline Loesje1

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #43 Gepost op: 23-11-2008, 21:37:38 »
Ze zijn met de puzzel bezig. Het lijkt dat Hui voorligt. Oeii nu wordt het spannend.... Shit nu is het einde. Yin zegt ik zie dat de boot aankomt ik probeer te zien wie het is. Ja hij is het, nee toch niet....ja toch wel, ja toch wel....nee, niet.. Yin doelt met hij natuurlijk op Hans... Het leek naar mijn idee Hiu te zijn, maar het is dus een clifhanger...... shit...

Offline nanana

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #44 Gepost op: 23-11-2008, 21:38:33 »
Hier niks uitgevallen

Uitslag van de proef is onbekend en wordt volgende week bekend gemaakt, het was erg spannend, zowel hiu en hans lukte het niet met de puzzel

balen......................ben volgende week op vakantie!!!!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #45 Gepost op: 23-11-2008, 21:40:11 »
Hier niet uitgevallen (Friesland!  :P)

Ging aardig gelijk op. Hiu had de complete puzzel, Hans een halve. Uitslag is niet bekend. Lijkt me dat Hiu gewonnen heeft, want ze waren aardig gelijk, en zij had de complete puzzel. Kan ze nooit weggeven lijkt me!

Hier deed alles het ook nog (Amsterdam). Maar ik moet nog maar eens zien of een voorsprong in puzzel niet tot weggeven van de winst komt. Ik geloof het pas als ik het zie. Getver wat spannend zeg!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 13
« Reactie #46 Gepost op: 23-11-2008, 21:41:10 »
Hier niet uitgevallen (Friesland!  :P)

Ging aardig gelijk op. Hiu had de complete puzzel, Hans een halve. Uitslag is niet bekend. Lijkt me dat Hiu gewonnen heeft, want ze waren aardig gelijk, en zij had de complete puzzel. Kan ze nooit weggeven lijkt me!

Nee, inderdaad. Hans maakte weliswaar een enorme inhaalslag, maar we zagen zijn plaatje niet. En het laatste blok dat hij neerzette stond in ieder geval weer op de kop...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 13
« Reactie #47 Gepost op: 23-11-2008, 21:42:36 »
Je zag in een flits al het einde van de proef dat een hand zon schedel op een platform legt toch? strax maar even op internet bekijken wie z'n hand dat is  ::jaja::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #48 Gepost op: 23-11-2008, 21:43:08 »
Trouwens, dat shot met het neerzetten van het schedel... dat leken mij niet Hiukwan haar handjes...

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #49 Gepost op: 23-11-2008, 21:43:16 »
Vanavond was de laatste keer E.P.  :(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #50 Gepost op: 23-11-2008, 21:44:14 »
En nu is deze site erg traag! Of is het mijn internet? Wat een drukte, zoveel mensen online hier! Anders gaat de helft nog even tv kijken ofzo  ::rofl::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #51 Gepost op: 23-11-2008, 21:45:14 »
Hier is ook niks uitgevallen ik heb alles kunnen zien ondanks dat we ook Ziggo hebben maar internet heeft kuren.
Ik ben toch bang dat Hans de proef heeft gewonnen omdat ze eindigen met Yin die denkt dat Hans eraan komt en dan op t laatst toch roept dat hij t niet is. Dus wel. denk ik dan

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #52 Gepost op: 23-11-2008, 21:46:20 »
Je zag in een flits al het einde van de proef dat een hand zon schedel op een platform legt toch? strax maar even op internet bekijken wie z'n hand dat is  ::jaja::

Even de bubbel doorprikken: het kunnen net zo goed de handen van een productiemedewerker zijn geweest om die shot te maken om het neerzetten te demonstreren zodat je niet aan de handen kan zien wie er gewonnen heeft. Maar goed als je de handen wel herkent, dan is dat dus niet zo geweest. Ik zou als productie deze informatie in elk geval niet weggeven, terwijl de spanning van de finale voor een groot deel afhankelijk is van de winst van deze proef.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 13
« Reactie #53 Gepost op: 23-11-2008, 21:47:02 »
Vanavond was de laatste keer E.P.  :(

Nee, volgende week toch ook nog? Bij de laatste eilandraad? ???

Veel bezoekers op het forum zeg, het wordt er langzaam van, het lijkt WIDM wel.  ;D
« Laatst bewerkt op: 23-11-2008, 21:57:08 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline nanana

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #54 Gepost op: 23-11-2008, 21:47:07 »
Whaaa, op rtlgemist zie ik exp. robinson nu ook niet meer als verwacht staan ::oink::!!!!

Enne, dat neerzetten van de schedel, ben benieuwd.

Volgens mij hebben we volgende week nog wel een klein stukje met Ernst-Paul, namelijk op de Eilandraad op het eiland zelf.......ik hoop het tenminste! Moest toch wel slikken toen ik hem met die machette zag zwemmen om die balken eraf te kappen!
« Laatst bewerkt op: 23-11-2008, 21:49:20 door nanana »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #55 Gepost op: 23-11-2008, 21:49:29 »
Ik haat cliffhangers! Hiukwan was trouwens erg enthousiast bij het becommentariëren van de proef terwijl Hans chagrijnig voor zich uit zat te kijken en al mompelend probeerde zijn visie te geven.  Vreugde en teleurstelling leken zo overduidelijk aanwezig dat je bijna aan opzet zou denken.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #56 Gepost op: 23-11-2008, 21:53:27 »
Ik kan jullie wel gerust stellen. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik heb dat rare gevoel dat Hiu in de finale zal zitten. (Bij de laatste 2) En dat gevoel heb ik eigenlijk al de hele expeditie gehad, en bij de samensmelting werd dat gevoel nog veel sterker. (Ook omdat Hiu zo actief mee deed op het forum, tsja, ik kan het niet helpen dat ik zo'n gevoel daar van krijgt  ;)) En het leek al een aantal keer dat ze er uit zou gaan, er uit zou worden gestemd. Maar steeds kwam er 'iets tussen'. Dus dat gevoel klopt aardig, al zeg ik het zelf  ;D

Dus, nu allemaal met een gerust hart slapen?   ;D

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #57 Gepost op: 23-11-2008, 21:56:31 »
Wat was dit waardeloos vanavond zeg!
Stond te strijken, tegelijkertijd naar ER kijken. Eindelijk weer eens een werkelijk spannende aflevering waarin ik niet eindeloos werd vermoeid met kleuterscenes, roddels en achterbakse stemgezeik.

Viel tv uit!
Ook nog eens tijd bezig eer ik op deze site kon. Gaat weer lekker zo, niet dus.

Nu weten we nog niets?


Offline Vladivostok

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #58 Gepost op: 23-11-2008, 21:56:57 »
Ik haat cliffhangers! Hiukwan was trouwens erg enthousiast bij het becommentariëren van de proef terwijl Hans chagrijnig voor zich uit zat te kijken en al mompelend probeerde zijn visie te geven.  Vreugde en teleurstelling leken zo overduidelijk aanwezig dat je bijna aan opzet zou denken.

Ik weet het niet. De manier waarop Hans door de expeditie heen commentaar gaf was toch altijd wel redelijk indicatief voor de uitslag...

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #59 Gepost op: 23-11-2008, 21:58:16 »
Ik kan jullie wel gerust stellen. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik heb dat rare gevoel dat Hiu in de finale zal zitten. (Bij de laatste 2) En dat gevoel heb ik eigenlijk al de hele expeditie gehad, en bij de samensmelting werd dat gevoel nog veel sterker. (Ook omdat Hiu zo actief mee deed op het forum, tsja, ik kan het niet helpen dat ik zo'n gevoel daar van krijgt  ;)) En het leek al een aantal keer dat ze er uit zou gaan, er uit zou worden gestemd. Maar steeds kwam er 'iets tussen'. Dus dat gevoel klopt aardig, al zeg ik het zelf  ;D

Dus, nu allemaal met een gerust hart slapen?   ;D

Dat heb ik dus,zeker door de overkill aan Hiu in het begin en inderdaad dat ze hier op het forum is..
Maar goed, ze was positief hier op het forum over de balkproef, die won ze ook niet.
Ook Frans en Saron zitten hier, en die waren ook geen winnaar..
Dus toch nog hoop dat Hans in de finale komt!