Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 85577 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 13
« Gepost op: 23-11-2008, 12:57:51 »
Yin, Hiu Kwan en Hans zijn nog in de running om de titel van Robinson 2008 in de wacht te slepen. Volgende week, op zondag 30 november 2008, wordt bekend wie van hen de winnaar wordt. Hans en Yin vinden Hiu nog steeds geen waardige Robinson en confronteren er haar dan ook om de haverklap mee.

In de aflevering van nu, de laatste aflevering op het eiland, kan alvast één van de drie resterende Robinsons een verzekerde plaats in de finale bemachtigen. Dit wordt beslecht door de legendarische balkproef, een lange evenwichtsproef in de blakende zon. Wie het langst blijft staan, gaat automatisch naar de finale. Het wordt extreem spannend. Terwijl Hans stilte verkiest voor zijn concentratie, babbelen de twee vrouwen onophoudelijk over wat ze voelen...

De twee verliezers van de balkproef wacht nog een extra proef: een loodzwaar fysiek hindernissenparcours. Doorzettingsvermogen, concentratie, Robinson-kennis, strategie en een uitstekende fysiek zijn onontbeerlijk bij deze spectaculaire proef. Wie deze laatste proef wint, wordt, samen met het resultaat van de laatste Eilandraad, bekend gemaakt in de finale-aflevering van Expeditie Robinson 2008, zondag 30 november 2008!

Bron: 2be.be
Keep calm and eat chocolates!

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #1 Gepost op: 23-11-2008, 14:18:56 »
De vraag waar het voor mij, en nog wel wat meer misschien, om draait vnv: "gaat Huikwan het halen?"
aaaaaaah ik hoop het zo!  ::bravo::
Do you want to go to the Seaside?

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 13
« Reactie #2 Gepost op: 23-11-2008, 14:54:37 »
De vraag waar het voor mij, en nog wel wat meer misschien, om draait vnv: "gaat Huikwan het halen?"
aaaaaaah ik hoop het zo!  ::bravo::
dat moet gewoon!
ik hoop wel dat ze dat vanavond niet als cliffhanger gebruiken.. en dat we wle weten wie de 2 echte finalisten van de 3 (finalisten) word..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 13
« Reactie #3 Gepost op: 23-11-2008, 14:56:46 »
Te lezen aan dat stukje van 3be ::), wordt er vanavond dus nog maar 1 finalist bekend. De tweede proef wordt dus helaas wel als cliffhanger gebruikt.... :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #4 Gepost op: 23-11-2008, 16:05:27 »
Prognose: Yin wint de balkproef en Hans de tweede proef.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #5 Gepost op: 23-11-2008, 16:12:35 »
Was even de promo aan het bekijken (met de balkproef) en heel grappig.. ik probeerde steeds het beeld te freezen op de pc, en ik heb al 5 verschillende Hiu gezien, in het begin.. hoe ik ben veranderd door de expeditie heen.. Toch maar es vragen of ik die fotos ook kan krijgen!  ::rofl::

Ben al zenuwachtig voor vanavond.. veel plezier met kijken iedereen!!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 13
« Reactie #6 Gepost op: 23-11-2008, 16:25:19 »
Ben al zenuwachtig voor vanavond..

Je kan er toch niks meer aan veranderen!  ;) :P

Als het niet goed is gegaan, kun je het niet meer verbeteren; als het wel goed is gegaan, kunnen ze het niet meer van je afpakken.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline es_kim_o

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #7 Gepost op: 23-11-2008, 16:38:28 »
De vraag waar het voor mij, en nog wel wat meer misschien, om draait vnv: "gaat Huikwan het halen?"
aaaaaaah ik hoop het zo!  ::bravo::


ditto.  ::tandpastasmiley::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #8 Gepost op: 23-11-2008, 16:50:52 »
Ik hoop vanavond Hiu uit te kunnen zwaaien! ::vlaglinks:: ::vlagrechts:: ::rits::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #9 Gepost op: 23-11-2008, 19:11:02 »
Op de 1 of andere manier heb ik niet dat gevoel dat ik andere jaren wel had. Het is nu gewoon zo dat als ik op dit forum kom, dan denk ik; Oh ja, vanavond is ER er voor...



Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #10 Gepost op: 23-11-2008, 20:02:10 »
spannùnt.... ben benieuwd!  ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #11 Gepost op: 23-11-2008, 20:06:19 »
Ik verheug me ook op de komende uitzending.
Maar of ik t kan zien is nog maar de vraag.
Mijn dochters zijn aan t werk in n restaurant in the middle of nowhere en de wegen zijn ondergesneeuwt...of mams ze ff wil komen halen...... duhhhhhhhhh tis ER avond.
Gelukkig hebben we nog een dvd ding

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #12 Gepost op: 23-11-2008, 20:11:05 »
Mijn dochters zijn aan t werk in n restaurant in the middle of nowhere en de wegen zijn ondergesneeuwt...of mams ze ff wil komen halen...... duhhhhhhhhh tis ER avond.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: (ik heb nog en paar jaartjes te gaan voor deze fratsen komen) 

 ::ontopic::

Hmm, Yin en haar -kuch kuch- bullshit over het oorspronkelijke verhaal  ::) Tja...
« Laatst bewerkt op: 23-11-2008, 20:28:56 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 13
« Reactie #13 Gepost op: 23-11-2008, 20:37:09 »
In het oorspronkelijke verhaal waren ook geen complotten en eilandraden....
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #14 Gepost op: 23-11-2008, 20:39:32 »
Bah erger me nu alweer groen en geel aan Hiu, haar manier van praten en doen irriteerd mij echt.

En het is wel zoals Hans inderdaad zegt dat zij wordt neer gezet als lieverdje terwijl hans en yin diehard spelers zijn en inderdaad ook zoals yin aangeeft zij vaak de finale spelen in proeven, en dat is waar Robinson grotendeels om gaat.

Dat hiu hier nu de hemel in wordt geprezen omdat ze 1 complotactie heeft gedaan waar r een ander spel doorkwam vind ik ook weer een beetje te...
« Laatst bewerkt op: 23-11-2008, 20:41:37 door ER*Emiel »

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #15 Gepost op: 23-11-2008, 20:40:40 »
En een sportieve houding, dus niet in de fysiek zin, met behoud van gevoel voor competitie is ook een Robinsonkwaliteit die ik persoonlijk veelal terugzag bij kandidaten tijdens de laatste dagen op het eiland...dat waardeerde ik zo. Ik zie het bij bepaalde kandidaten niet terug dit jaar.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #16 Gepost op: 23-11-2008, 20:40:56 »
Man man man, het is maar goed dat ik niet met Hans en Yin op dat eiland zat. Ik zou me echt niet kunnen berheersen tussen die twee met hun übermensch gevoelens.  ::ohno::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #17 Gepost op: 23-11-2008, 20:51:59 »
Hansie!

one down, one to go...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #18 Gepost op: 23-11-2008, 20:55:52 »
Yin hou toch je muil  :-X

Offline Li0nHeart

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #19 Gepost op: 23-11-2008, 20:58:38 »
Jammer .. jammer ..

Maar niet onverwacht.

De proef tegen Hans zal Hans helaas wel winnen denk ik. Jammer....