Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 85576 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #60 Gepost op: 23-11-2008, 21:59:18 »
HiuKwan was zo ontzettend positief, dat kan niet meer misgaan. :P

En Yin zei vlak op het einde "Is hij het, is dat hem.... Oh nee, toch niet" Maar goed, dat hoeft niks te betekenen.

1075 gasten?  :o
Nog even niks.

Offline mozzer

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #61 Gepost op: 23-11-2008, 22:01:09 »
jammer als Hiu niet gewonnen heeft...

wat me wel opviel is dat Hans inmiddels wel doorheeft dat hij never nooit van zijn leven gaat winnen op basis van de stemmen op de laatste eilandraad.
als hij al streed voor een finaleplek (laatste 2) dan deed hij dat voor Yin...

en ik gun het Yin ook niet....  HUP HIU!!!!

maar Hans blijft een kleuter.. het verbaasd me ook niets dat er vaker in zijn leven mensen zijn geweest die niet meer met hem wilden spelen... story of his life dus... ::zwaai::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #62 Gepost op: 23-11-2008, 22:03:23 »
De finale is hier in Maastricht !  ;D
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #63 Gepost op: 23-11-2008, 22:03:41 »
Ik weet het niet. De manier waarop Hans door de expeditie heen commentaar gaf was toch altijd wel redelijk indicatief voor de uitslag...

Oh ik ga er ook vanuit dat Hiukwan de proef wint hoor maar ik snap dan alleen niet waarom ze dat al tijdens de proef zo overduidelijk in beeld brengen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline nanana

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #64 Gepost op: 23-11-2008, 22:08:39 »
Moet wel indrukwekkend worden denk ik volgende week! Had ook het idee dat Evi het best moeilijk vond deze aankondiging te doen!

Trouwens......omdat alle deelnemers van ER van de afgelopen jaren aanwezig zullen zijn om Ernst-Paul te herdenken (en ze zei nog iets over EP mbt het programma) zou dat dan betekenen dat dit werkelijk het laatste seizoen ER is?

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #65 Gepost op: 23-11-2008, 22:13:12 »
Dat heb ik dus,zeker door de overkill aan Hiu in het begin en inderdaad dat ze hier op het forum is..
Maar goed, ze was positief hier op het forum over de balkproef, die won ze ook niet.
Ook Frans en Saron zitten hier, en die waren ook geen winnaar..

Olga zat hier trouwens in 2006 ook veelvuldig, hehehe. Maar volgens mij zegt forumaanwezigheid niets over de afloop van deze editie. Een finale Hans-Yin, is volgens mij een kiezen uit twee kwaden. Dan heeft Yin nog de gerede kans, omdat ze HiuKwan nog even lekker heeft gemaakt met aardige opmerkingen over de balkproef. Ligt er aan in hoeverre dat aangeslagen is of juist niet kwa geloofwaardigheid. Want 1 zieltje voor je winnen als zijnde Hans of Yin is bij een finale eilandraad behoorlijk wat impact. Is toch 1 van de zes stemmen. Voor mij is de geloofwaardigheid er duidelijk al vanaf, ik zie alleen nog doordachte stappen.  


een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline mozzer

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #66 Gepost op: 23-11-2008, 22:13:35 »
Oh ik ga er ook vanuit dat Hiukwan de proef wint hoor maar ik snap dan alleen niet waarom ze dat al tijdens de proef zo overduidelijk in beeld brengen.

hmmmm...ik denk dat je gelijk hebt...

de beelden van de proef stoppen op een moment dat zowel Hans als Hiu een beetje in zak en as lijken te zitten bij het oplossen van de puzzel....
dan denk je als kijker dus dat het er nog om gaat spannen....

maar waarschijnlijk moesten ze wel op dat punt stoppen, omdat de rest van de beelden te overduidelijk zouden laten zien wie er gewonnen heeft... en dan heb je als productie natuurlijk geen cliffhanger, dus dat is niks...

en vervolgens maken ze het nog zogenaamd spannender met die bootscene en met Yin...

maar volgens mij heeft Hans geen schijn van kans met die incomplete puzzel.....
nee, wat mij betreft is het wel duidelijk... Hiu wint de proef...


en wat die handen betreft... het gaat zo snel...dat is bijna niet te zien... ze leken wel héél schoon...

MAARRRRRR... de handen kwamen van links het beeld in.... en Hiu zat links en er is nooit van een andere positie gefilmd tijdens het filmen dan met Hiu op links.... dus als het al een van hun 2 zou moeten zijn, dan kan het alleen maar Hiu zijn....
het is gewoon een stille hint van de productie... ::tandpastasmiley::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #67 Gepost op: 23-11-2008, 22:15:17 »

en wat die handen betreft... het gaat zo snel...dat is bijna niet te zien... ze leken wel héél schoon...


Hele schone handen, dat lijkt mij dan een vooraf opgenomen shot van een productiemedewerker die de schedel er op zet. Want na die modderwal ben je zeker niet meer schoon aan de handen. 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 13
« Reactie #68 Gepost op: 23-11-2008, 22:17:31 »
Hele schone handen, dat lijkt mij dan een vooraf opgenomen shot van een productiemedewerker die de schedel er op zet. Want na die modderwal ben je zeker niet meer schoon aan de handen. 

HiuKwan heeft natuurlijk veel op haar handen gespuugd.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Paga

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #69 Gepost op: 23-11-2008, 22:18:45 »
Het lijkt me sterk dat het Hiu's handen zijn, al is het moeilijk in te schatten door al het klei eerder in de proef...



andere foto bij het uitleggen van de proef:






Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #70 Gepost op: 23-11-2008, 22:21:04 »
Even een printscreen gemaakt van het moment dat de schedel op de puzzel word gelegd , en dit lijkt me Hiukwan haar hand  ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #71 Gepost op: 23-11-2008, 22:21:15 »
Het shot van de voltallige jury lijkt precies op het goede moment genomen te zijn, als Sharon iets verder naar achteren had geleund konden we zien wie er aan haar linker kant zat. Nu zie je slechts een paar plukken haar die weliswaar grijs zijn maar dat zou in principe ook bewerkt kunnen zijn (weggeblurd?).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #72 Gepost op: 23-11-2008, 22:21:59 »
Misschien spande het er echt om en scheelde het luttele seconden. Dat dan de handen van de verliezer die denkt eerder te zijn op de shot van het schedel zetten zijn gebruikt. En dan....aah vervelend toch niet gewonnen. We merken het volgende week wel.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline LJ

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #73 Gepost op: 23-11-2008, 22:22:27 »
Ik durf er niet vanuit te gaan dat dit een hint is dat hiu wint... als je goed kijkt kun je namelijk zien dat het beeld gespiegeld is (je ziet de omgevallen boom op de achtergrond, waar ze omhoog moesten klimmen). Het is dus gefilmd vanaf de kant van Hans...
Als het een medewerker was die de schedel erop legde weet ik niet waarom ze het beeld ook nog wilde spiegelen, desnoods hadden ze het van beide kanten kunnen opnemen...

voor mij dus een teken dat Hans (helaas) misschien toch wint...

de handen zien er ook meer uit als mannenhanden

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #74 Gepost op: 23-11-2008, 22:23:08 »
Het lijkt me sterk dat het Hiu's handen zijn, al is het moeilijk in te schatten door al het klei eerder in de proef...


er zitte wel erg veel haren op die linkerarm  :(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 13
« Reactie #75 Gepost op: 23-11-2008, 22:23:15 »
misschien was er maar een klein verschil in tijd bij het neerzetten van de schedel en zijn er van beiden shots. ;)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #76 Gepost op: 23-11-2008, 22:24:12 »
misschien was er maar een klein verschil in tijd bij het neerzetten van de schedel en zijn er van beiden shots. ;)

Dat zeg ik! Het is een nek aan nek race om de puzzel. En terecht, want dat is lekker spannend voor ons.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #77 Gepost op: 23-11-2008, 22:24:39 »
De jury:
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 13
« Reactie #78 Gepost op: 23-11-2008, 22:25:08 »
De finale is hier in Maastricht !  ;D
krijg nou het heen en weer.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #79 Gepost op: 23-11-2008, 22:25:33 »
Zit er wel iemand naast Sharon?



Oeps, Goya beat me. :P
Nog even niks.