Auteur Topic: [kandidaat] Dennis  (gelezen 113102 keer)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #160 Gepost op: 28-10-2009, 22:54:31 »
Gelukkig al gewaardeerd lid sinds 2004 ;D

Jammer ::schaam:: Maar ik blijf het proberen ::)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #161 Gepost op: 28-10-2009, 22:58:33 »
Gelukkig al gewaardeerd lid sinds 2004 ;D

Ghaha! ;) ;D
::zwaai::

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #162 Gepost op: 29-10-2009, 21:47:24 »
hij moet niet zo mekkeren. Ik mag Marce helemaal niet, maar nu heeft hij wel iets goeds gezegd. Wat een roddelnicht. En maar inhakken op Marjolein.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #163 Gepost op: 29-10-2009, 21:51:49 »
Dat verhaal over een complot van voormalig kamp Zuid leek me onzin. Dennis wilde niet voor niks even bij de groep vandaan, toen hij Jeroen de reden van zijn stem ging uitleggen...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #164 Gepost op: 29-10-2009, 22:18:01 »
ik vond het ook een heel vaag verhaal.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #165 Gepost op: 29-10-2009, 22:58:59 »


Ik vind t een achterbakse roddelnicht.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #166 Gepost op: 29-10-2009, 23:01:31 »
Achterbaks ja dat zeker! Voor mij mag Dennis er ook uit.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #167 Gepost op: 29-10-2009, 23:18:03 »
Wat mij gruwlijk ergerde was zijn tekst: Ik hoorde van mijn kamp....

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #168 Gepost op: 29-10-2009, 23:22:05 »
Wat mij gruwlijk ergerde was zijn tekst: Ik hoorde van mijn kamp....

 ::vergroot:: Had ik gemist maar zegt inderdaad heel veel

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #169 Gepost op: 29-10-2009, 23:23:46 »
Beetje hypocriet dat hij apart met Jeroen ging praten terwijl hij Igor altijd voor de hele groep in zijn hemd zet  ::ohno::

En hij was ontevreden dat Jeroen Rita mee nam, had hij nu echt verwacht dat hij mee zou mogen gaan?

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #170 Gepost op: 29-10-2009, 23:25:24 »
Beetje hypocriet dat hij apart met Jeroen ging praten terwijl hij Igor altijd voor de hele groep in zijn hemd zet  ::ohno::

In een ander topic vond ik daar dit van:

Dit vind ik grote onzin, aangezien Igor aangesproken werd op dingen die de groep aangingen, namelijk het feit dat ie al het eten alleen opat. Discussies over stemmen zijn privé en gaan de rest gewoon niets aan.

Ik ben geen Dennis-fan of zo, zeker niet, maar dit valt hem niet te verwijten, vind ik.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #171 Gepost op: 29-10-2009, 23:31:42 »
Discussies over stemmen zijn privé en gaan de rest gewoon niets aan.

Niet mee eens.  ::ohno:: Over de stemmen die je gekregen hebt hebt moet je niet liggen zeiken of je gooit het in de groep...  Of is het groepsgevoel dan plots niet meer belangrijk  ;D

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #172 Gepost op: 29-10-2009, 23:34:25 »
Het gaat me niet over de stemmen die je gekregen hebt, maar over de stemmen die je gegeven hebt. Je bent daar helemaal niemand over uitleg verschuldigd, laat staan de hele groep.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #173 Gepost op: 29-10-2009, 23:36:20 »

Achter zijn rug geeft ie anders wel zijn motivatie en stookt zelfs heel de groep aan om op hem te stemmen dus wat is het verschil...

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #174 Gepost op: 29-10-2009, 23:37:51 »
Dit kan je best ij de hele groep beantwoorden behalve als je antwoord de groep in een verkeerd daglicht stelt. Zoals Dennis dat gedaan heeft. De groep kan zich nu niet verdedigen. Ik denk ook dat Jeroen dit niet geloofde maar deed alsof hij er genoegen mee nam.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #175 Gepost op: 29-10-2009, 23:44:16 »
Achter zijn rug geeft ie anders wel zijn motivatie en stookt zelfs heel de groep aan om op hem te stemmen dus wat is het verschil...

Het verschil lijkt me duidelijk, dat geef je namelijk zelf aan met de woorden 'achter zijn rug'...

Het is gewoon dom om ten overstaan van iedereen luid en duidelijk te verkondigen waarom je op iemand hebt gestemd. Dat kun je altijd beter voor jezelf houden of inderdaad stiekem bespreken met je bondgenoten. Als je motivatie een bepaalde tactiek verraadt, heb je er geen enkele baat bij om die van de daken te schreeuwen. Je hoeft je niet te verantwoorden voor je stemgedrag als je dat niet wilt. Heel anders dan wanneer jij al het eten van de groep in je eentje opvreet, om maar even te overdrijven. Ik snap niet dat mensen dat verschil niet zien.

En los daarvan zou het in dit geval natuurlijk helemáál achterlijk zijn geweest om dat lulverhaal over dat vermeende complot op te hangen waar iedereen bij was. Als je zoiets stoms verzint, wil je daar natuurlijk zo min mogelijk concrete vragen over horen. Straks moet je nog vertellen van wie je het precies gehoord hebt en zo...

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #176 Gepost op: 30-10-2009, 07:43:05 »
Achter zijn rug geeft ie anders wel zijn motivatie en stookt zelfs heel de groep aan om op hem te stemmen dus wat is het verschil...

Hoe kom je daarbij? Heb ik wat gemist?
Volgens mij verzin je dit terplekke!
Dennis vroeg zelf aan Jeroen om de discussie apart te doen, slim!
Mijn inziens had Igor dat destijds ook kunnen doen toch?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #177 Gepost op: 30-10-2009, 08:54:56 »
En hij was ontevreden dat Jeroen Rita mee nam, had hij nu echt verwacht dat hij mee zou mogen gaan?

 ;D Dat zei ik hier thuis ook al: Volgens mij had hij verwacht uitgekozen te worden :)

Maar ik vind Dennis echt gewoon een valse nicht. Hij kijkt vaak met zo'n geniepige blik als er iets is. Totaal niet eerlijk.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #178 Gepost op: 30-10-2009, 12:03:51 »
;D Dat zei ik hier thuis ook al: Volgens mij had hij verwacht uitgekozen te worden :)

Volgens mij zei eddie dat het iemand van het andere geslacht moest zijn, dus ik denk toch echt niet dat hij verwacht had dat hij gekozen zou worden. (hoewel dat wel geestig vanJeroen zou zijn geweest ::tandpastasmiley::)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #179 Gepost op: 30-10-2009, 13:42:08 »
Volgens mij zei eddie dat het iemand van het andere geslacht moest zijn, dus ik denk toch echt niet dat hij verwacht had dat hij gekozen zou worden. (hoewel dat wel geestig vanJeroen zou zijn geweest ::tandpastasmiley::)

Nee klopt, het moest Esmeralda, Marjolein of Rita (of misschien Marina ook?) zijn. Maar zoals hij het zei, leek het net of hij jaloers was dat hij niet uitgekozen was....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.