Auteur Topic: [kandidaat] Dennis  (gelezen 112517 keer)

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #120 Gepost op: 23-10-2009, 13:15:45 »
Het viel me wel op, dat Dennis begon over de kokosnoot, en hij deed dat ook weer in de groep, hij nam hem niet even apart. Dat hoeft in principe ook niet, maar het zegt wel wat over Dennis, volgens mij.
Eens.
Ik vind Dennis Achterbaks. Ik zou nooit op deze manier het spel spelen. Maar eerlijk is eerlijk hij speelt het spel wel slim maar gaat het niet winnen op deze manier denk ik.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #121 Gepost op: 23-10-2009, 13:28:07 »


Hij komt er wel voor uit waarvoor op jeroen gestemd heeft en dat is op zich wel  ::ok:: maar de manier waarop is niet netjes... Maar ER hoeft niet netjes gespeeld te worden.   >:D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #122 Gepost op: 23-10-2009, 16:52:28 »
Van mij mag ie weg, ik erger me al weken aan hem

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #123 Gepost op: 23-10-2009, 17:46:49 »
Wat een irritante vent zeg! Zoals ie tegen Igor over die kokosnoot begon, bah! Precies waar iedereen bij is, zo van ik gooi Igor even onder de bus. Ik snapte niet dat de anderen hem allemaal bijvielen.
Ik zou gek worden op dat eiland, je mag helemaal niks alleen doen, moet altijd bij elkaar blijven, alles delen en je mag nog niet vloeken ook....

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #124 Gepost op: 23-10-2009, 18:02:52 »
Het lijkt dat hij overal iets op aan te merken heeft, vooral als het gaat om 'samen doen samen zijn'.
En wie valt daar buiten? Igor.
Ik zal hem maar advieseren, om je grote mond te houden.
Ga zelf iets in de Expeditie doen, dan op anderen te letten wat (volgens jou) zij wel of niet mogen doen.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #125 Gepost op: 23-10-2009, 20:56:47 »
Ben niet zo'n fan.
En hij doet me soms denken aan dat ene jurylid van Popstars (Maurice Wijnen) ;D

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #126 Gepost op: 23-10-2009, 20:59:00 »
Ben niet zo'n fan.
En hij doet me soms denken aan dat ene jurylid van Popstars (Maurice Wijnen) ;D


Wahaha! Al is die Maurice wel heel cool  ::rofl::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #127 Gepost op: 23-10-2009, 21:05:52 »
Dennis zei tegen Esmeralda dat hij ging stemmen op Marjolein en Simone. Iets heeft kennelijk hem zijn mening doen herzien.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #128 Gepost op: 23-10-2009, 21:12:30 »
Dennis zei tegen Esmeralda dat hij ging stemmen op Marjolein en Simone. Iets heeft kennelijk hem zijn mening doen herzien.

Is dat zo?
Misschien heeft hij wel op die manier gestemd, maar anderen niet.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #129 Gepost op: 23-10-2009, 21:16:41 »
in vooruitblik lijkt het of hij toegeeft dat hij op Jeroen heeft gestemd.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #130 Gepost op: 24-10-2009, 00:17:21 »
Dennis zei tegen Esmeralda dat hij ging stemmen op Marjolein en Simone. Iets heeft kennelijk hem zijn mening doen herzien.
even teruggezien,en dat was natuurlijk niet zo ::schaam::, want toen wist hij helemaal niet dat hij 2 stemmen uit moest brengen. Hij ging op Simone stemmen omdat ze zo bot was.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #131 Gepost op: 24-10-2009, 01:25:42 »
Eindelijk iemand die stemt op de concurrent in plaats van op de zwakste in het kamp ::bravo::
The sun came up and reality set in.

Offline patjesomers

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #132 Gepost op: 24-10-2009, 02:21:24 »
Yo,

Zoals het in de sterren stond geschreven en ik al weken zit te vertellen, Dennis deugt niet en ik wens hem een snel vertrek samen met Esmeralda en Simone mag ook mee.
Leve Igor
« Laatst bewerkt op: 24-10-2009, 02:23:20 door Sprien, Reden: let op je taalgebruik! »

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #133 Gepost op: 24-10-2009, 11:32:17 »
Eindelijk iemand die stemt op de concurrent in plaats van op de zwakste in het kamp ::bravo::

Hmmm niet mee eens. Gaat er volgens mij toch om dat een sterk persoon, die veel bijdraagt in het kamp, wint, en niet uiteindelijk een zwakkere. En ik kan niet zeggen dat ik Dennis een geduchte concurrent vind voor Jeroen eerlijk gezegd, vind dat Jeroen veel meer heeft bijgedragen tot nu toe.
Ben in ieder geval niet kapot van Dennis, al vond hem in het begin wel oké in de jungle met de kist.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #134 Gepost op: 24-10-2009, 11:39:21 »
Hmmm niet mee eens. Gaat er volgens mij toch om dat een sterk persoon, die veel bijdraagt in het kamp, wint, en niet uiteindelijk een zwakkere.

Nee, degene die het spel het beste speelt.. die wint.
The sun came up and reality set in.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #135 Gepost op: 24-10-2009, 11:47:19 »
Hmmm niet mee eens. Gaat er volgens mij toch om dat een sterk persoon, die veel bijdraagt in het kamp, wint, en niet uiteindelijk een zwakkere.

Een zwakkere die wint van een sterke heeft een sterker strategisch spel gespeeld en daar gaat het toch uiteindelijk om.  

Stel dat jij mag meedoen en je hebt meerdere kandidaten die "sterker" zijn, ga jij dan vrijwillig jezelf opgeven om te vertrekken, enkel en alleen omdat je van oordeel bent dat de andere het meer verdienen?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #136 Gepost op: 24-10-2009, 11:49:20 »
Gaat er volgens mij toch om dat een sterk persoon, die veel bijdraagt in het kamp, wint, en niet uiteindelijk een zwakkere.

Dan kunnen ze nu wel stoppen met de expeditie en direct een winnaar aanwijzen, hoeven we ook niet door al die vervelende eilandraden heen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #137 Gepost op: 24-10-2009, 12:05:34 »
Over het algemeen is uitgewezen dat een sterk en eerlijk persoon die veel aan de groep toevoegd uiteindelijk wel wint. Maar dan moet diegene wel eerst in de finale komen en alle eilandraden overleven en dat is ook een kunst. Zeker met types als Dennis erbij  ::)

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #138 Gepost op: 24-10-2009, 12:14:07 »
Een zwakkere die wint van een sterke heeft een sterker strategisch spel gespeeld en daar gaat het toch uiteindelijk om.  

Stel dat jij mag meedoen en je hebt meerdere kandidaten die "sterker" zijn, ga jij dan vrijwillig jezelf opgeven om te vertrekken, enkel en alleen omdat je van oordeel bent dat de andere het meer verdienen?

Ja zit ook wat in natuurlijk. Het is en blijft een spel en moet natuurlijk ook strategisch worden gespeeld...
Ik zou mezelf niet opgeven nee, maar weet ook niet of ik sterkere kandidaten eruit zou stemmen. Wie zal het zeggen? Kun je denk ik pas zeggen als je erbij bent.
Ik vind het in ieder geval jammer dat een sterkte kandidaat als Jeroen er al zo vroeg 'uit' wordt gestemd. Hj is, of was, in mijn ogen één van de kanshebbers om zeker door te dringen tot de finale.
Maar on-topic: Dennis, ik mag hem in ieder geval niet zo.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #139 Gepost op: 24-10-2009, 14:33:39 »
Wat een irritante vent zeg! Zoals ie tegen Igor over die kokosnoot begon, bah! Precies waar iedereen bij is, zo van ik gooi Igor even onder de bus. Ik snapte niet dat de anderen hem allemaal bijvielen.
Ik zou gek worden op dat eiland, je mag helemaal niks alleen doen, moet altijd bij elkaar blijven, alles delen en je mag nog niet vloeken ook....

Dennis zegt het tenminste eerlijk, de anderen denken het. Ik vind persoonlijk Igor een egoistisch mannetje, en ik zou denk ik ook zeker ontploffen als ik zou zien dat meneer de kokosnoten in z'n eentje zit te verorberen ::niet-ok::, terwijl je vergaat van de honger, ik denk dat wij ons niet kunnen voorstellen hoe het is als je echt honger lijdt.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.