Auteur Topic: [kandidaat] Dennis  (gelezen 112612 keer)

Offline Tammy Flora

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #100 Gepost op: 12-10-2009, 11:28:27 »
Wat een heftige reacties tegen Dennis, het lijkt wel of patjesomers persoonlijk iets tegen Dennis heeft. Laten we de feiten niet uit het oog verliezen, expedition robinson is een spel en ja inderdaad dan deel je al het eten met elkaar. Toch belachelijk dat Igor alles opeet. Daarom begrijp ik de reacties van patjesomers en semadina niet zo heel goed. Wees eens eerlijk, wat is nu daadwerkelijk jullie probleem? Ik vind persoonlijk Igor ook een rare snuiter en mijn vriend zal hij niet worden, maar om nu te zeggen dat iemand vergif is, sorry hoor maar dit klinkt echt als we op de lagere school zitten.......daarom denk ik ook dat jullie hem persoonlijk kennen. Beetje triest om zo over ander te schrijven en ook erg gemakkelijk...
Dennis doet het heel goed en hij spreekt tenminste iemand ergens op aan, dat kun je van weining mensen maar zeggen. Igor moet gewoon volwassen worden en lekker aan zijn eigen persoonlijkheid gaan werken. Niemand in de groep vindt hem aardig, dus dat zegt al genoeg!

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #101 Gepost op: 12-10-2009, 16:47:23 »
Ik kan gewoon niet meer kijken op die smoel van Dennis. Een echte stokertje en slijmbal van Marcel. Steeds zitten zeiken op de kop van een anderen. Hij weet dat hijzelf zwak is e probeert zo de minpunten van Igor te accentueren. Herinner je de aflevering in de jungle waar hij zelf toegeeft dat hij fysiek niet sterk is en hoopt dat men Igor op zijn 'vreemdheid' gaat afrekenen. Gewoon al die bek van hem op het moment dat Igor kwaad wordt. Ik hoop echt dat die jongen eruit gaat om de ene of andere manier en wees zeker dat k voor de eerste keer smsjes zal sturen mocht die Marcel' slijmbal de finale halen. Maar ja, luidde het spreekwoord niet: 'hoogmoed komt voor de val'.

kan je wel en niet goed volgen, ben je over Dennis bezig of Marcel, maar ik begrijp je wel

Offline Tammy Flora

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #102 Gepost op: 12-10-2009, 21:42:17 »
kan je wel en niet goed volgen, ben je over Dennis bezig of Marcel, maar ik begrijp je wel

Ik begrijp jullie niet. Zijn jullie blind of hebben jullie geen mensenkennis. Wat is er erg aan dat Dennis 1x toegeeft dat hij het even in de jungle zwaar heeft...vervolgens roddelt hij niet over Igor, hij spreekt hem ergens op aan. Zijn jullie ook vergeten, dat Igor iedere keer maar doet waar hij zelf zin in heeft zonder rekening te houden met een ander? Enne even serieus dat taalgebruik naar Dennis toe, vind ik echt beneden peil. Ten eerste ken je die jongen helemaal niet goed genoeg en ten tweede kun je altijd nog een beetje respect tonen voor de kanditaten. Of ben je ergens gefrusteerd over en dan heb ik het over Semadina...
Als jij lekker op iemand anders wil stemmen via de sms,  terwijl er pas 4 afleveringen zijn geweest, dan moet je dat lekker doen. Laat ieder lekker in zijn waarde. Ik denk nl niet met jouw taalgebruik dat je andere mensen overhaalt om juist niet op Dennis te stemmen en laten we eerlijk zijn, wie is hier nu de stoker? Kijk eens even in een spiegeltje...
« Laatst bewerkt op: 12-10-2009, 23:19:25 door Sprien, Reden: quotefix! »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #103 Gepost op: 15-10-2009, 23:54:49 »
Ik vond em beetje zeurend overkomen in aflevering 7

Ook niet echt sympathiek toen Yolanda en Igor een liedje zongen zat ie te melken over zijn stinkende vishanden  ::niet-ok::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #104 Gepost op: 16-10-2009, 00:49:50 »
Hij doet dus inderdaad weinig of niks want volgens Marina mag hij mee naar de samensmelting voor t humoristisch aspect (of iets in de trant).
Ik vind um ook sneaky en kijkt ook zo sluw uit zijn ogen.
Beetje een vals wijfie

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #105 Gepost op: 16-10-2009, 01:04:18 »
Beetje een betweter met weinig 'open mind' voor anderen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #106 Gepost op: 16-10-2009, 08:53:00 »
Beetje een betweter met weinig 'open mind' voor anderen.

Ik vind het een sterke speler.
Vorige week bij de 3 sterksten genomineerd en blijkbaar ook nog sociaal.
En die waanzinnige blauwe ogen.........

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #107 Gepost op: 16-10-2009, 11:51:20 »
Citaat
En die waanzinnige blauwe ogen

ja he, doodeng.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #108 Gepost op: 16-10-2009, 12:13:36 »
Ik vind het een sterke speler.
Nou 'sterke speler' betwijfel ik een beetje. Als je zo uitgesproken bent, zoals tegen Igor, is dat wat het sopel betreft wellicht niet zo slim. Als hij dat straks na de samernsmelting weer een kertje doet, kan dat uiteindelijk tegen hem keren.

En verder ben ik van mening dat ze idd erg blauw zijn, ja. ::tandpastasmiley::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #109 Gepost op: 16-10-2009, 12:51:13 »
Hij ka net wel, maar ik vond hem afgelopen aflevering bij vlagen behoorlijk irritant bezig. Ik denk dat hij wel moet oppassen om niet zijn sympathie bij de anderen te verliezen... Benieuwd hoe hij is met het maken van vuur!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #110 Gepost op: 16-10-2009, 15:10:35 »
ja he, doodeng.

Doodeng? Echt super mooi, hoor van veel mensen reactie op die ogen. Komt omdat alle expeditie leden inmiddels behoorlijk bruin zijn, en ze knallen er echt uit. Wow!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #111 Gepost op: 16-10-2009, 15:16:47 »
en dan die uitspraak van hem dat hij die ijsblokjes zo in die bak over igor heen kieperde (hoe precies hij het zei weet ik niet meer). niet erg aardig ::ohno::. dat je iemand niet mag is tot daar aan toe, maar die gemene trekjes  ::ohno::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #112 Gepost op: 22-10-2009, 23:28:15 »
Nou, nu zien we eindelijk Dennis zijn ware gezicht. Dol in de rug van een van je beste maten.  ::ohno::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #113 Gepost op: 23-10-2009, 10:06:22 »
Hij begint het spel nu al geniepig te spelen. Benieuwd wie hij van zijn voormalige makkers er volgende keer uit wil hebben...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #114 Gepost op: 23-10-2009, 10:19:52 »
Hij begint het spel nu al geniepig te spelen. Benieuwd wie hij van zijn voormalige makkers er volgende keer uit wil hebben...

Hij speelt in ieder geval het spel en wat mij betreft op een goede manier.
Hoe je het ook went of keert het blijft een spel en ik denk dat iedereen het gaat spelen!
Ben blij dat ie erbij zit, vind m te gek!

Offline Tammy Flora

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #115 Gepost op: 23-10-2009, 11:30:12 »
Hij speelt in ieder geval het spel en wat mij betreft op een goede manier.
Hoe je het ook went of keert het blijft een spel en ik denk dat iedereen het gaat spelen!
Ben blij dat ie erbij zit, vind m te gek!

Helemaal mee eens! Het blijft inderdaad een spel en we zijn er niet om levenslange vrienden te maken. Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf!!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #116 Gepost op: 23-10-2009, 11:45:53 »
Tuurlijk speel je het spel om te winnen, en daar mag (moet!) je wel ver in gaan. Ik vond hem alleen gisteren achterbaks bezig... Maar dat is een gevoel van mij...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #117 Gepost op: 23-10-2009, 12:10:18 »
Hij was niet alleen gisteren achterbaks bezig.
Ik vind t een achterbakse roddelnicht.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #118 Gepost op: 23-10-2009, 12:12:51 »
 ::bravo:: ::rofl:: ::bravo::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #119 Gepost op: 23-10-2009, 12:58:06 »
Het viel me wel op, dat Dennis begon over de kokosnoot, en hij deed dat ook weer in de groep, hij nam hem niet even apart. Dat hoeft in principe ook niet, maar het zegt wel wat over Dennis, volgens mij.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”