Auteur Topic: Bericht van Eddy  (gelezen 27553 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #20 Gepost op: 8-06-2009, 14:31:41 »
Aftellen,...

Nog 10 dagen. En dan zit mijn ‘Expeditie Robinson’ er al weer op. Bijna 2 maanden lang was het genieten van Maleisische eilanden die er Hallmark-waardig uitzien. Prachtig. Maar het gekke is dat ik weer verlang naar NL. Tuurlijk, na één file, een plaat op de radio van een willekeurige volksartiest, of gewoon een miezerig, regenachtige dag ga ik me afvragen waarom ik überhaupt een azuurblauwe zee + witte stranden + palmbomen heb willen inruilen voor het Hollandsche vlakke kille. Maar toch: Home is where the heart is!
De expeditie loopt overigens goed. Ik mag er zeer weinig over zeggen, maar het belooft visueel en verhaaltechnisch goud te worden en vanaf begin September is de gehele reeks te zien, op RTL5 uiteraard.




Eddy vs Noot
‘Zoey vecht met noot. Noot wint?’

Ff écht genieten van NL is er voorlopig nog niet echt bij als ik terug ben. Het is niet dat ik direct doorvlieg naar de UK (er zit een klein weekje tussen) maar in het land van Prince Charles, David Beckham en James Bond wacht me een volgend ‘Nu we er toch zijn’-avontuur. Hoe gastvrij zijn die Engelsen eigenlijk? Ik kan je nu al vertellen dat ‘t geen makkie gaat zijn om deze stijve mensen ervan te overtuigen, dat het leuk is, om mij en m’n crew binnen te laten voor een overnachting. Maar we gaan ons uiterste best doen er grappige, verbazingwekkende en ontroerende televisie van te maken! ‘Nu we er toch zijn, op vakantie’ is vanaf 19 Juli bij BNN te zien op 3.

En dan is er nog ‘El Dio’. Het muziekproject dat ik samen met Tom Bakker ben gestart. We maken loungy muziek, maar dan wel mét gitaren daarin, en we schreven 15 tracks die zowel qua verhaallijn als muzikaal geheel in elkaar overlopen. En dat ook nog met een heuse verteller er tussen! Het hele project gaat over een dame van in de 30, die in haar bizzy life eens een dagje vrij heeft. Hoe ze die dag invult hoor je op ‘Nicky’s Day Off’ van ‘El Dio’. Nieuwsgierig? Ons album is beperkt verkrijgbaar. Check hier daar kun je het album bestellen.

Well folks, tot back in NL :-)

X

Eddy

bron: http://www.eddyzoey.nl
« Laatst bewerkt op: 9-06-2009, 17:22:17 door Bakkertje, Reden: link verborgen »

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #21 Gepost op: 8-06-2009, 14:55:10 »
Ik denk echt dat Eddy het geweldig gaat doen...
Ben benieuwd of hij Realitynet al ontdekt heeft... (of er voor is gewaarschuwt ;) )

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #22 Gepost op: 9-06-2009, 11:17:12 »
Eddy lijkt me een super sympathieke gast met een hoop improvisatievermogen, prima presentator. Ik zie er naar uit. Ben benieuwd wat de opzet dit jaar is.

XS
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #23 Gepost op: 14-06-2009, 14:01:15 »
En door,...

Het is voor mij nu 14 Juni. Nog 1 dag. En dan zitten de opnames van ‘Expeditie Robinson 2009’ er op. Idioot om morgenavond afscheid te moeten nemen van iets waar ik al vanaf 26 April voor op pad ben, en waar ik met veel plezier aan gewerkt heb.
De expeditie loopt fan-tas-tisch. Ik mag er zeer weinig over zeggen, maar als je nú nog niks hebt gehoord van je deelnemende vrienden/familieleden, dan kan ik je wel vertellen dat ze vér gekomen zijn!
De expeditie belooft een briljante reeks te worden dit jaar, en is vanaf begin September te zien, op RTL5 uiteraard.


‘Eddy is het op de eilandraad niet eens met een expeditielid, óf hij probeert de kandidaten aan het lachen te maken met een gekke bek'

Ff écht genieten van NL is er voorlopig nog niet echt bij als ik terug ben. Het is niet dat ik direct doorvlieg naar de UK (er zit een klein weekje tussen) maar in het land van Prince Charles, David Beckham en James Bond wacht me een volgend ‘Nu we er toch zijn’-avontuur. Hoe gastvrij zijn die Engelsen eigenlijk? Ik kan je nu al vertellen dat ‘t geen makkie gaat zijn om deze stijve mensen ervan te overtuigen, dat het leuk is, om mij en m’n crew binnen te laten voor een overnachting. Maar we gaan ons uiterste best doen er grappige, verbazingwekkende en ontroerende televisie van te maken! ‘Nu we er toch zijn, op vakantie’ is vanaf 19 Juli bij BNN te zien op 3.

En dan is er nog ‘El Dio’. Het muziekproject dat ik samen met Tom Bakker ben gestart. We maken loungy muziek, maar dan wel mét gitaren daarin, en we schreven 15 tracks die zowel qua verhaallijn als muzikaal geheel in elkaar overlopen. En dat ook nog met een heuse verteller er tussen! Het hele project gaat over een dame van in de 30, die in haar bizzy life eens een dagje vrij heeft. Hoe ze die dag invult hoor je op ‘Nicky’s Day Off’ van ‘El Dio’. Nieuwsgierig? Ons album is beperkt verkrijgbaar. Check hier, daar kun je het album bestellen.

Well folks, tot back in NL

X

Eddy


Bron: www.eddyzoey.nl
« Laatst bewerkt op: 14-06-2009, 20:16:34 door Megan, Reden: link verborgen »

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #24 Gepost op: 14-06-2009, 14:02:11 »
Jammer dat het gedeelte onder de foto gewoon een kopie is van zijn vorige bericht  ;)

Offline RobinsonFrits

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #25 Gepost op: 18-06-2009, 18:23:05 »
Vandaag Eddy + DE REST GESPOT IN NEDERLAND
WELCOME BACK

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #26 Gepost op: 18-06-2009, 23:38:53 »
Fragmentje van de thuiskomt van Eddy in RTL Boulevard van vanavond.

De aflevering staat op RTL Gemist (fragment vanaf 37:00).
The sun came up and reality set in.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #27 Gepost op: 18-06-2009, 23:49:37 »
Fragmentje van de thuiskomt van Eddy in RTL Boulevard van vanavond.

De aflevering staat op RTL Gemist (fragment vanaf 37:00).

leuk om te zien  ::ok::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #28 Gepost op: 19-06-2009, 00:05:21 »
als ik het goed begrijp zullen ze bij boulevard er nog wel vaker aandacht aan besteden.
eddy is leuk!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #29 Gepost op: 19-06-2009, 00:07:19 »
Oh en voor wie niet wil zoeken in de hele aflevering, dit is het fragment: http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlboulevard/miMedia/2009/week25/do_eddy.avi_plain.xml
The sun came up and reality set in.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #30 Gepost op: 19-06-2009, 10:27:49 »
Leuk! Thanks!  ;D

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #31 Gepost op: 19-06-2009, 10:58:21 »
Het lukt me weer voor geen meter om dat filmpje te bekijken >:(
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #32 Gepost op: 19-06-2009, 11:03:44 »
leuk :D
Ik wist niet dat zijn kinderen mee waren :P leuk zeg!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #33 Gepost op: 19-06-2009, 11:11:30 »
Leuk en mooi fragment! En verdorie zeg, als Eddy over EP begint houd ik het weer niet droog :\'(
Geweldig dat de Eddy en de crew zo reeel zijn dat EP gewoon ER is!!
Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe seizoen, "helaas" verblijf ik tijdens de eerste uitzendingen in Indonesie, zal de boel op moeten nemen en even wegblijven van het forum tot ik weer bij ben ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #34 Gepost op: 19-06-2009, 11:30:04 »
Leuk en mooi fragment! En verdorie zeg, als Eddy over EP begint houd ik het weer niet droog :\'(
Geweldig dat de Eddy en de crew zo reeel zijn dat EP gewoon ER is!!
Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe seizoen, "helaas" verblijf ik tijdens de eerste uitzendingen in Indonesie, zal de boel op moeten nemen en even wegblijven van het forum tot ik weer bij ben ;)

We gaan je missen  ;)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #35 Gepost op: 19-06-2009, 14:30:06 »
vervelend zeg, om dan in indonesie te zitten. echt balen! ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #36 Gepost op: 21-06-2009, 13:33:13 »
Naar Engeland,...
De opnames van ‘Expeditie Robinson 2009’ zitten er op.

Van 26 April tot 18 Juni zat ik op een eiland in Maleisië waar ik met veel plezier aan dit programma gewerkt heb. De expeditie belooft een briljante reeks te worden en is vanaf begin September te zien, op RTL5 uiteraard.


‘Ja, Zoëy lacht wel op deze Maleisische foto, maar hij is nu niet meer zo blij.
In Engeland is het namelijk schijtweer!’


‘Nu we er toch zijn, op vakantie’ is vanaf zondag 6 juli (van 22.05 uur tot 22.35 uur) acht afleveringen lang te zien bij BNN op 3. Van 25 juni t/m ergens halverwege Juli ben ik in Engeland aan ‘t werk om daar mijn laatste reeks voor BNN af te ronden.
De grote vraag is natuurlijk: Hoe gastvrij zijn die Engelsen eigenlijk? Ik kan je nu al vertellen dat ‘t geen makkie gaat zijn om deze stijve mensen ervan te overtuigen, dat het leuk is, om mij en m’n crew binnen te laten voor een overnachting. Maar we gaan ons uiterste best doen om er –as usual- grappige, verbazingwekkende en ontroerende televisie van te maken!

Well folks, again, tot back in NL

X

Eddy

Bron: www.eddyzoey.nl

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #37 Gepost op: 1-07-2009, 21:33:38 »
Super leuk om een RTL Boulevard filmpje te zien met Eddy mbt ER! Ben benieuwd, heb al het een en ander gelezen en fotos gezien via connecties hihi..

Vooralsnog ben ik zeker van plan om in september naar de nieuwe reeks te gaan kijken!! Heb het dit jaar zelf echt wel beetje 'gemist' in de maanden mei/juni haha

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #38 Gepost op: 1-07-2009, 23:59:52 »

 Heb het dit jaar zelf echt wel beetje 'gemist' in de maanden mei/juni haha

 je had thuis toch ook 7 weken niet of nauwelijks kunnen eten.   ::rofl::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #39 Gepost op: 31-07-2009, 09:11:20 »
Het is even afwachten hoe Eddy het zal gaan doen als presentator. Maar tot nu toe heb ik op basis van zijn programma's bij BNN en etc niet echt een hoge pet van hem op. Typisch zo'n mannetje die zichzelf belangrijker vind dan het programma dat hij presenteert. Maar goed, we gaan het bekijken, misschien dat hij zich voor ER een andere houding aanmeet.