Auteur Topic: Bericht van Eddy  (gelezen 27549 keer)

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #40 Gepost op: 1-08-2009, 06:53:34 »
Typisch zo'n mannetje die zichzelf belangrijker vind dan het programma dat hij presenteert. Maar goed, we gaan het bekijken, misschien dat hij zich voor ER een andere houding aanmeet.

Ook al ken ik hem niet van zn nederlandse programma's, dat gevoel had ik ook meteen van hem.  't is te hopen dat Evi de leiding heeft.  Vind haar alsmaar beter worden.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #41 Gepost op: 1-08-2009, 11:41:52 »
Ik zie net een aflevering van ´Nu we er TOCH zijn´.  Een programma als dit vraagt juist een  houding , die nogal overrompelend is. Maar dan past het ook.

ER is heel anders, en ik maak uit de berichten van Eddy op dat ie zich zeer wel bewust is van het verleden van het programma. Toch ben ik ook van mening dat ie Ernst-Paul niet in ALLES zou moeten kopieren, laat hem maar eens zien dat ie ook een serieuze kant heeft, laat hem maar eens zien dat hij weet waarom de kijkers op het programma  afstemmen. Anders gezegd: hij zal zich er zeker van bewust zijn, dat fans naar hem zullen kijken, als ware het een ´surrogaat-Ernst-Paul´.

Ik zeg dan ook: doe dat niet, laat hem zijn eigen inbreng hebben, hij zal er heus geen tweede ´Nu we er TOCH zijn´ van maken.

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #42 Gepost op: 1-08-2009, 12:56:08 »
Hij heeft best een lastige taak. Hij moet iemand vervangen die erg authentiek was en al jaren verbonden is aan het programma. En ook nog eens op een vreselijke wijze uit het leven is gerukt.
Je wordt dus al bij voorbaat kritisch bekeken. Nadoen wordt niet gewaardeerd, het heel anders doen vaak ook niet. Kortom hij zal er zijn eigen ding van moeten maken en dan hopen dat het aanslaat. Dat is ook voor de programmamakers natuurlijk spannend.

Ik kijk eigenlijk nooit naar programma's met Eddy. Ken hem van zappen. We gaan het zien, hoe hij het gaat doen.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #43 Gepost op: 4-08-2009, 19:37:34 »
er zijn alwel meerdere belgische presentatoren geweest .. dat was wel wennen maar ging wel.
maar goed ep was niet alleen presntator veel meer bij het programma.

ik den dat eddy wel een goed ekeus was.. nu nog zien.
bij take me out ofzo iets op rtl vond ik em niet echt leuk.. maar dat hele programma vond ikniks aan.


bij nu we er toch zijn vind ik hem wel oke. op die gekke dansjes na en sommige fragmenten. maar nu in engeland was wle leuk:)

of zoeiets als bij het plaatsje moddergat.. ging een met zijn gat in de modder naast dat bord staan.. wel over na gedacht.
zit wel humor bij
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #44 Gepost op: 5-08-2009, 21:13:13 »
die gekke dansjes vind ik juist geniaal :P.
Dat is echt mijn humor :P. anyway, ik ben benieuwd! heb er zeer veel zin in. En binnenkort begint ook survivor weer :D.

en ben nog steeds bezig met oude seizoenen :P

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #45 Gepost op: 22-08-2009, 21:22:44 »
Bijna weg bij BNN,...

Tja, het voelt nog wat onwennig om straks een ex-BNN’er te zijn. De serie ‘Nu we er toch zijn op vakantie’ (in Engeland) loopt nog volop op de buis, en de reacties de wij ( m’n mannen en ik) krijgen zijn zo positief dat we natuurlijk weer denken ‘Hadden we er dan niet nog een paar jaar mee door moeten gaan?’

Maar helaas, dat gaat niet meer gebeuren, en op het hoogtepunt stoppen is ook zo gek nog niet. Je kunt nog 4x genieten van onze gastvrijheidstest in Engeland, elke zondag op 3 bij BNN tegen de klok van 22.00. Als je zondag niet kunt (omdat je bezoek hebt of zaterdag een date hebt gescoord en nog ligt na te neuken) dan kun je vrijdagavond bij BNN de herhaling zien. En anders ga je ff naar www.bnn.nl, dan komt het ook altijd goed,...

Vanaf 3 september is het dan zover. Dan start Expeditie Robinson! 14 afleveringen lang spannende survival-avonturen vanaf de prachtige maar o zo meedogeloze Maleisische eilanden. We starten dit seizoen met alléén maar vrouwelijke kandidaten, en vrouwen die weten dat ze met alleen maar vrouwen anderhalve maand lang de kost moeten delen, die gaan raar doen tegen elkaar. Heel erg raar,...

Insiders vertellen me dat het de beste Robinson-reeks ever gaat zijn, dus dat mág je niet missen! 3 september, ’s avonds bij RTL5, met Evi Hanssen et moi!

Exact één week later start ook Ibiza 24/7. RTL5 besloot met 5 presentatoren naar het Spaanse paradijs te gaan om alle inns & outs van het eiland eens goed onder de lens te verkrijgen. Dat resulteerde in belevenissen met veel DJ’s, in ‘t uitgaansleven, tijdens aparte baantjes, maar leverde ook bijzondere gesprekken op met locals en toeristen. Ik rijd zelf nogal ‘ns rond in een taxi om toeristen en DJ’s te vervoeren. Ibiza 24/7 start 10 september, om 21.35, op RTL5.

En of dat nog allemaal niet genoeg is, is deze kogel ook door de kerk: ‘Take Me Out’ krijgt een vervolg! Jawel! The dating/mating-show goes on! Halverwege September starten de nieuwe opnames, dus als je daarbij wilt zijn, ga dan ff naar www.rtl.nl/takemeout, dan kun je je opgeven als publiek, man in de lift of paneldame.

Het zou je leven wel ‘ns kunnen veranderen,... Of je houdt er gewoon een goed weekendje sex aan over, dat kan ook,...


'Dit weekend staat Eddy wederom op 'Zand' in Almere de
boel aan elkaar te lullen,... de mazzelpik,...'


Well, that’s it for now, behalve als je a.s. zaterdag (de 22e Aug) naar ‘Zand’ in Almere komt. Een festival met o.a. Blof, Van Velzen en Jan Smit. Samen met Jeroen van Koningsbrugge doe ik de presentatie, en dat zal wel dolle pret te worden!

Later!

X

Eddy Zoëy








Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #46 Gepost op: 30-08-2009, 12:06:09 »
3 September Expeditie Robinson

Vanaf 3 september is het dan zover. Dan start Expeditie Robinson! 14 afleveringen lang spannende survival-avonturen vanaf de prachtige maar o zo meedogeloze Maleisische eilanden. We starten dit seizoen met alléén maar vrouwelijke kandidaten, en als vrouwen weten dat ze met alleen maar vrouwen anderhalve maand lang de kost moeten delen, gaan ze raar doen. Heel erg raar,...

Insiders vertellen me dat het de beste Robinson-reeks ever gaat zijn, dus dat mág je niet missen! 3 september, ’s avonds bij RTL5, met Evi Hanssen et moi!


‘Ja ja, die Evi en Eddy hebben maar een wát leuk baantje,...’

Daarnaast: Je kunt nog 4x genieten van onze gastvrijheidstest in Engeland, elke zondag op 3 bij BNN tegen de klok van 22.00. Als je zondag niet kunt, dan kun je vrijdagavond bij BNN de herhaling zien. En anders ga je ff naar www.bnn.nl, dan komt het ook altijd goed,...

Vanaf 10 september start ook Ibiza 24/7. RTL5 besloot met 5 presentatoren naar het Spaanse paradijs te gaan om alle inns & outs van het eiland eens goed onder de lens te verkrijgen. Dat resulteerde in belevenissen met veel DJ’s, in ‘t uitgaansleven, tijdens aparte baantjes, maar leverde ook bijzondere gesprekken op met locals en toeristen. Ik rijd zelf nogal ‘ns rond in een taxi om toeristen en DJ’s te vervoeren. Ibiza 24/7 start 10 september, om 21.35, op RTL5.

En of dat nog allemaal niet genoeg is, is deze kogel ook door de kerk: ‘Take Me Out’ krijgt een vervolg! Jawel! The dating/mating-show goes on! Halverwege September starten de nieuwe opnames, dus als je daarbij wilt zijn, ga dan ff naar www.rtl.nl/takemeout, dan kun je je opgeven als publiek, man in de lift of paneldame.

Het zou je leven wel ‘ns kunnen veranderen,... Of je houdt er gewoon een goed weekendje sex aan over, dat kan ook,...

Dikke Doei!

:-) X

Eddy Zoëy

Eddyzoey.nl

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #47 Gepost op: 30-08-2009, 16:01:51 »
Insiders vertellen me dat het de beste Robinson-reeks ever gaat zijn, dus dat mág je niet missen!

Nou, nou... hij schept wel verwachtingen!

Leuke foto overigens :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #48 Gepost op: 30-08-2009, 19:00:44 »
Wilde ik net zeggen: wat kan Mama Evi goed zwemmen.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #49 Gepost op: 3-09-2009, 12:01:34 »
En ja hoor, Eddy zit nu ook op Twitter. Wij houden 'm in ieder geval in de gaten, maar je kunt 'm natuurlijk zelf ook volgen!
The sun came up and reality set in.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Bericht van Eddy2
« Reactie #50 Gepost op: 6-09-2009, 13:21:08 »
De Kop en de Staart,

De Kop is eraf. Expeditie Robinson is wekelijks te volgen bij RTL 5, elke donderdag, om 20.30. Volgens insiders is dit de béste reeks van Robinson ever!
De Staart is zondag 6 september te zien bij BNN op 3: Mijn láátste ‘Nu we er toch zijn’, zondag om 21.55. Filemon neemt de vlag daarna over.
10 september (óók op de donderdag) start om 21.35 direct ná Expeditie Robinson het programma ‘Ibiza 24/7’. 5 RTL 5-gezichten (Bridget Maasland, Dennis Weening, Nikki Plessen, Rick Brandsteder & Eddy Zoëy) doen ’s nachts én overdag grondige onderzoeken op Ibiza!
En jawel,... Op 21 September start dan óók nog een volledige nieuwe reeks van ‘Take Me Out’! Da’s die maffe match-making-show met 30 vrouwen die telkens een nieuwe gozer beoordelen. Hárd!

En leuk voor alle computer-ingestelden van deze wereld: Ik ben te vinden op Twitter onder ‘eddyzoey1’.


Eddy Zoey just another verslaafde Twitter-nerd.,

Maar let op beware! Ik ben op Twitter niet te vinden onder `eddyzoey`
Daar zit een gevaarlijke neppert achter! Met gedateerde 3-FM-vormgeving! Het moet niet gekker worden!
So, just you know. Twitter, en dan @eddyzoey1. See you there.
Fijn weekend X
Eddy Zoey.

Eddyzoey.nl

Offline svttvs

  • Forumlid
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #51 Gepost op: 6-09-2009, 16:45:20 »
En ja hoor, Eddy zit nu ook op Twitter. Wij houden 'm in ieder geval in de gaten, maar je kunt 'm natuurlijk zelf ook volgen!

Vet! Ik ga m volgen :D

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #52 Gepost op: 19-11-2009, 12:30:12 »
Eddy twittert:

"Heb net de laatste 2 afleveringen van Robinson van voice-overs voorzien. Damn, wat is dat einde toch rete-spannend! MOET je zien :-)"

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #53 Gepost op: 3-12-2009, 14:53:26 »
Eddy twittert:

"Na 47 dagen is 't dan eindelijk zover: Van de Robinson-eilandbewoners wordt 'n winnaar gekozen. 't Spel daaraan voorafgaand is megaspannend!"

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Bericht van Eddy
« Reactie #54 Gepost op: 3-12-2009, 18:00:18 »
Citaat
't Spel daaraan voorafgaand is megaspannend!"

laten we hopen dat ze dat dan ook goed in beeld brengen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw