Auteur Topic: [kandidaat] Rita  (gelezen 134139 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #200 Gepost op: 24-11-2009, 21:37:43 »
gaat dan eens vissen !!

Wie zegt dat zij niet vist? We ZIEN het niet, maar misschien DOET ze het wel.
Misschien hebben ze wel een taakverdeling op het eiland, en staat 'vissen' gewoon niet op haar to-do list. ::)
Marjolein, Esmeralda, Igor, ... stérke kandidaten! En Rita overleeft ze allemaal! ;D Dat wil toch ook wel iets zeggen hé! ;)
Rita verdient het om in de finale te zitten!! ::bravo:: ::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #201 Gepost op: 24-11-2009, 21:56:54 »
Je ziet Rita steeds actief bezig, in de keuken, de wok wassen in zee, etc. Activiteiten die misschien nog wel meer kracht vergen dan vissen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #202 Gepost op: 24-11-2009, 22:22:54 »
Activiteiten die misschien nog wel meer kracht vergen dan vissen.

Ja idd ik kan me voorstellen dat je van op je gat naar de zee te kijken met een stok in je hand niet heel errug moe wordt...
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #203 Gepost op: 24-11-2009, 22:40:12 »
Tijdens het duel(Igor, Marjolein, Kurt) zorgde Marcel en Rita voor het eten terwijl de rest op hun rug lagen te zonnen in afwachting wie er zou terugkeren...  ::vergroot::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #204 Gepost op: 24-11-2009, 23:12:02 »
Ik erger me al enkele dagen aan berichten hier waarin word gezegd dat Rita over eten zeurt.
Dat doet/deed ze niet.
Het is/was een gespreksonderwerp.
En ik durf ook te beweren dat Rita in het kamp hard genoeg werkt, anders hadden we bv. Dennis daar allang over gehoord zoals hij dat bij Marjolein deed.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #205 Gepost op: 24-11-2009, 23:23:55 »
En ik durf ook te beweren dat Rita in het kamp hard genoeg werkt, anders hadden we bv. Dennis daar allang over gehoord zoals hij dat bij Marjolein deed.

Die gedachte had ik ook al eens voorbij laten gaan.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #206 Gepost op: 24-11-2009, 23:47:34 »
Wie zegt dat zij niet vist? We ZIEN het niet, maar misschien DOET ze het wel.
Misschien hebben ze wel een taakverdeling op het eiland, en staat 'vissen' gewoon niet op haar to-do list. ::)
Marjolein, Esmeralda, Igor, ... stérke kandidaten! En Rita overleeft ze allemaal! ;D Dat wil toch ook wel iets zeggen hé! ;)
Rita verdient het om in de finale te zitten!! ::bravo:: ::bravo::
Wie zegt dat Esmarelda eruit gaat?  :P
Ik denk het overigens ook hoor.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #207 Gepost op: 25-11-2009, 01:38:37 »
ja ik vraag me af wie hier, WEERAL IS ZE DE LAATSTE BIJ DE PROEVEN,zeuren over eten en honger , HALLO, ze hebben allemaal honger!!!!!!!!!!!!!! en zij heeft dan nog het meeste mogen genieten van extra eten , de zwakste kandidaat in jaren ,wat ben je mentaal als je fysiek niets waard bent, sterven op een vierkante meter met de gedachte dat je vis vangt, gaat dan eens vissen !!


Met deze onzin onderstreep je mijn punt alleen maar.

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #208 Gepost op: 25-11-2009, 06:23:44 »
Met deze onzin onderstreep je mijn punt alleen maar.
misschien wel eens interessant om voor je tv te zitten ipv achter, als zij nog maar in de finale geraakt dan betekend ER niets meer, het loopt nu al op zijn einde, dit heeft in feite niets meer te maken met robinson, ik wil maar ik kan niet mentaliteit, ik word er ziek van , allé volgend jaar zo'n 16 typetjes , het zal boeiend zijn

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #209 Gepost op: 25-11-2009, 09:41:28 »
misschien wel eens interessant om voor je tv te zitten ipv achter, als zij nog maar in de finale geraakt dan betekend ER niets meer, het loopt nu al op zijn einde, dit heeft in feite niets meer te maken met robinson, ik wil maar ik kan niet mentaliteit, ik word er ziek van , allé volgend jaar zo'n 16 typetjes , het zal boeiend zijn
Als je je aan de kandidaten irriteert, waarom kijk je dan? Een Robinson moet echt niet alleen fysieke kracht bezitten, dan zou Arnold Schwarzenegger zo kunnen winnen... Een Robinson moet ook niet alleen alle Robinsontechnieken als vallen zetten bezitten; een Robinson moet ook niet alleen maar mentaal sterk zijn. Het gaat erom dat je een combinatie van alles bezit, pas dan mag je je een Robinson noemen. En daarbij kan natuurlijk het ene meer dan het andere voorkomen, dat lijkt mij logisch... En volgens mij voldoet Rita hier zeker aan: ze mag dan inderdaad niet de meeste fysieke kracht hebben als het op spellen aan gaat (maar wordt dat eigenlijk alleen maar getoond tijdens de spellen???), maar met name op het mentale gebied staat ze behoorlijk sterk! Ik wil overigens hier niet zeggen dat zij voor mij DE beste Robinson is, maar zij is voor mij zeker EEN Robinson...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #210 Gepost op: 25-11-2009, 10:58:30 »
Maar dalijk zijn die proeven voor het laatste ticket in de finale ;)
En hoeven Marina en de tweede finalist deze proef niet te spelen ;)

Maar dan zijn er drie mensen in de finale (Marina, Rita + derde finalist), terwijl er normaal maar twee zijn (finale = de afvallers stemmen op wie wint). Ik denk dat na de proeven voor de laatste ticket in de finale, nog een proef komt en de twee winnaars doorgaan naar de finale (afvallers die stemmen op de winnaar). Als Rita bij de laatste drie zit, zal ze weinig kans maken in de proef en hebben de andere twee het gemakkelijker.

Aan de andere kant, deze serie van Robinson heeft een paar elementen van de Deense editie overgenomen en daar werd de winnaar gekozen door een grote proef (hindernisparcours). Diegene die de proef won, won de show. Misschien dat dit ook hier gaat gebeuren en dat de afvallers niet gaan stemmen.

Ingewikkeld allemaal. :P Misschien moet er een apart topic komen met discussie over hoe de finale gespeeld zal worden?
Nog even niks.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #211 Gepost op: 25-11-2009, 11:06:15 »
Maar dan zijn er drie mensen in de finale (Marina, Rita + derde finalist), terwijl er normaal maar twee zijn (finale = de afvallers stemmen op wie wint). Ik denk dat na de proeven voor de laatste ticket in de finale, nog een proef komt en de twee winnaars doorgaan naar de finale (afvallers die stemmen op de winnaar). Als Rita bij de laatste drie zit, zal ze weinig kans maken in de proef en hebben de andere twee het gemakkelijker.

Aan de andere kant, deze serie van Robinson heeft een paar elementen van de Deense editie overgenomen en daar werd de winnaar gekozen door een grote proef (hindernisparcours). Diegene die de proef won, won de show. Misschien dat dit ook hier gaat gebeuren en dat de afvallers niet gaan stemmen.

Ingewikkeld allemaal. :P Misschien moet er een apart topic komen met discussie over hoe de finale gespeeld zal worden?

Ik ben ook benieuwd naar hoe het precies werkt. Maar het is al eens eerder gebeurd dat er drie mensen in de uiteindelijke finale stonden. In ieder geval in het jaar van Marnix, Marleen en Emma.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #212 Gepost op: 25-11-2009, 11:17:22 »
Met deze onzin onderstreep je mijn punt alleen maar.

::rofl:: ::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #213 Gepost op: 25-11-2009, 11:29:30 »
Ik ben ook benieuwd naar hoe het precies werkt. Maar het is al eens eerder gebeurd dat er drie mensen in de uiteindelijke finale stonden. In ieder geval in het jaar van Marnix, Marleen en Emma.

Bij De Strijd der Titanen toch ook? Daar moesten de drie overgeblevenen toen ook een soort hindernisparcours afleggen, met o.a. zwemmen en klimmen. Toen liet Ryan ze een poepje ruiken. ::jaja::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #214 Gepost op: 25-11-2009, 13:03:04 »
::rofl:: ::ok::

::kots:: ::kots::
Bij De Strijd der Titanen toch ook? Daar moesten de drie overgeblevenen toen ook een soort hindernisparcours afleggen, met o.a. zwemmen en klimmen. Toen liet Ryan ze een poepje ruiken. ::jaja::
ja dan weet ik al zo wie er laatst is  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: RITA !!!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #215 Gepost op: 25-11-2009, 13:03:48 »
::kots:: ::kots::ja dan weet ik al zo wie er laatst is  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: RITA !!!!

Vergeet je Marina niet?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #216 Gepost op: 25-11-2009, 17:47:54 »
Vergeet je Marina niet?

Ik denk het ook, maar het lijkt erop dat sommigen op dit forum niet meer zo helder zijn van geest, zonder daarbij namen te noemen natuurlijk ;)
Marina kan vuur maken, misschien een onderdeel van de finaleproeven, maar ik zie haar ook als laatste eindigen.
En zélfs al is Rita laatst in de finale, van de 21 kandidaten is ze dan toch ondanks alle eliminatierondes, ontberingen en proeven tot bij de laatste drie geraakt hé!!
Iets wat Marina niet kan zeggen...
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #217 Gepost op: 25-11-2009, 20:32:14 »
Bij De Strijd der Titanen toch ook? Daar moesten de drie overgeblevenen toen ook een soort hindernisparcours afleggen, met o.a. zwemmen en klimmen. Toen liet Ryan ze een poepje ruiken. ::jaja::

Ik denk dat ze eerst dus gaan stemmen voor de 2e finalist. En dat de overigen dan een proef moeten doen om uit te wijzen wie de 3 wordt. En dat de afvallers dan stemmen.
Maarja, je weet het nooit hoe het gaat. We zullen zien.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #218 Gepost op: 26-11-2009, 11:02:11 »
Ik ben ook benieuwd naar hoe het precies werkt. Maar het is al eens eerder gebeurd dat er drie mensen in de uiteindelijke finale stonden. In ieder geval in het jaar van Marnix, Marleen en Emma.

Ow ja. Helemaal vergeten.  :-[
Nog even niks.

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #219 Gepost op: 26-11-2009, 11:31:11 »
Ow ja. Helemaal vergeten.  :-[

En ook bij de finale van Lenny, Olga en Bernadette. Bernadette viel toen af in de liveshow, maar zat officieel wel in de finale....