Auteur Topic: [kandidaat] Rita  (gelezen 134450 keer)

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #80 Gepost op: 31-10-2009, 15:08:07 »
Ik vind haar niet zo geweldig.
Hoewel ik haar echt bewonder voor heer doorzettingsvermogen
en positieve instelling,
vind ik haar toch nog ietsje kleurloos.
Al moet ik toegeven dat ze de laatste aflevering al wat meer uit de verf kwam..
Ff afwachten met haar dus, kan nog alle kanten opgaan...

Kleurloos? Die jurk was anders behoorlijk groen! ::tandpastasmiley::

Ootje, dat was voor dat ze die jurk aan had ;)
en in de laatste aflevering kwam ze goed uit de groene verf :D

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #81 Gepost op: 31-10-2009, 15:20:57 »
Ootje, dat was voor dat ze die jurk aan had ;)
en in de laatste aflevering kwam ze goed uit de groene verf :D

Ooow, was dat vóór ze die jurk aan had, dat had ik niet begrepen ...  ::pinokkio::  ::hypocriet::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #82 Gepost op: 31-10-2009, 19:29:14 »
Ooow, was dat vóór ze die jurk aan had, dat had ik niet begrepen ...  ::pinokkio::  ::hypocriet::
Gelukkig kon Mus20 helpen dan maar ;)
Maar in de groene jurk was RIta trouwens erg..  ::love::
There's no show like a reality show ;)

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #83 Gepost op: 31-10-2009, 20:00:24 »
Gelukkig kon Mus20 helpen dan maar ;)
Maar in de groene jurk was RIta trouwens erg..  ::love::

Hahaha volgens mij heeft Expeditie Rob te veel E.R. gekeken, dan vind je al snel een groene jurk  ::love::
Volgens mij was dat het ook!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #84 Gepost op: 31-10-2009, 22:10:59 »
Wat me opvalt is dat ze nog geen enkele keer zich negatief over iemand heeft uitgelaten, tenzij ik daar natuurlijk heb overgekeken/"overgeluisterd"  ::trots::

Volgens mij heeft ze zich überhaupt nog geen enkele keer over iets uitgelaten.  ???
Nog even niks.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #85 Gepost op: 2-11-2009, 01:29:22 »
Liever zo dan de hele tijd over anderen te liggen roddelen...
Haar zien we hopelijk in de finale!!!
 ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #86 Gepost op: 2-11-2009, 08:27:35 »
Helemaal mee eens! ::trots::
Talk is cheap, but it ain't free

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #87 Gepost op: 2-11-2009, 11:29:32 »
Complimenten Rita, volgens mij wordt je met de week een sterkere kandidaat! En leuk dat je mee mocht naar Kuala Lumpur!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #88 Gepost op: 4-11-2009, 03:45:50 »
Ze is zo neutraal, te neutraal voor mijn smaak.
Beetje saaie t.v. met haar..
Hoop dat ze meer van zich laat horen de volgende aflevering,
want ik denk dat zij in conflicten heel goed uit de hoek komt,
en degene waarmee ze discussierd zo onder de tafel lult!
There's no show like a reality show ;)

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #89 Gepost op: 4-11-2009, 14:17:25 »
hopelijk presteert ze de volgende aflevering eens iets!! want buiten medelijden wekken vind ik het de saaiste persoon van ER, kan iemand mij misschien vertellen wat haar bijdrage al is geweest om als winnaar uitgeroepen te worden, roddelen doe ze niet, althans niet voor de camera maar ze stemt wel altijd hetzelfde als de andere kampleden, verdacht vind ik, het zal wel toeval zijn  ::rofl:: ::rofl::
neen ze mag snel vertrekkenhttp://
« Laatst bewerkt op: 4-11-2009, 16:46:36 door Swifty, Reden: quote aangepast »

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #90 Gepost op: 4-11-2009, 16:43:27 »
kan iemand mij misschien vertellen wat haar bijdrage al is geweest om als winnaar uitgeroepen te worden, roddelen doe ze niethttp://
Begrijp ik nu goed hieruit, dat wat jou betreft goed roddelen een reden is om als winnaar uitgeroepen te worden?
« Laatst bewerkt op: 4-11-2009, 16:46:01 door Swifty, Reden: Quote aangepast »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #91 Gepost op: 4-11-2009, 16:45:56 »
ik begrijp beide bovenstaande quotes niet helemaal, omdat ze niet juist worden weergegeven. Wie reageert op wat, bedoel ik ermee.........

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #92 Gepost op: 5-11-2009, 01:10:28 »
Hopelijk presteert ze de volgende aflevering eens iets!!
Euh... Kijk jij andere afleveringen of zo?
???

Als roddelen een must is om naar de finale te mogen scoort zij inderdaad niet zo goed. Ik vind het een beetje een vreemde manier om finaleplaatsen te verdelen en om mensen in hokjes te duwen, maar goed... We zullen wel zien hoe het loopt...
 :-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #93 Gepost op: 5-11-2009, 09:10:23 »
Begrijp ik nu goed hieruit, dat wat jou betreft goed roddelen een reden is om als winnaar uitgeroepen te worden?
neen , je begrijpt mij niet of wilt het niet begrijpen,als ik hier lees wat jullie van haar vinden om als winnaar te zijn dan is zij de enige die niet roddelt, althans niet voor de camera , zij is psychologe , dus weet goed hoe ze mensen kan manipuleren om als lieverdje eruit te komen. ik heb jullie de vraag gesteld wat zij al gepresteerd heeft de vorige afleveringen ???? nog steeds geen antwoord ::ohno::[
Euh... Kijk jij andere afleveringen of zo?

ik denk dat jij een ander programma aan het bekijken bent/color]


 en om mensen in hokjes te duwen,
 dat is een goeie , lees je eigen post eens  ::oink:: ::oink::

« Laatst bewerkt op: 5-11-2009, 09:12:33 door semadima »

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #94 Gepost op: 5-11-2009, 09:37:41 »
neen , je begrijpt mij niet of wilt het niet begrijpen,als ik hier lees wat jullie van haar vinden om als winnaar te zijn dan is zij de enige die niet roddelt, althans niet voor de camera , zij is psychologe , dus weet goed hoe ze mensen kan manipuleren om als lieverdje eruit te komen. ik heb jullie de vraag gesteld wat zij al gepresteerd heeft de vorige afleveringen ???? nog steeds geen antwoord ::ohno::[

Ik kijk graag naar ER om de reden dat als je een paar weken niet fatsoenlijk gegeten en geslapen hebt, je naar mijn idee niet meer zoveel toneel kunt spelen althans niet in de mate zoals bijv bij een Big Brother ofzo. En wat heeft zij gepresteerd? ik kan mijn geen kandidaat herinneren die zoveel ontberingen en lichamelijke ongemakken heeft gehad en toch nog positief bleef en maar blijft doorzetten. Bovendien heeft zij zelfs in een heel genant moment,waar ik me van af vroeg waarom dat ze het moesten uitzenden, zich heel waardig gedragen waardoor ze meteen mijn respect verdiende. Als je niet ziek word en voor ER begrippen redelijk te eten krijgt en een sterke groep om je heen hebt is het heel gemakkelijk om sterk over te komen maar als je zoals Rita ziek, zwak en vernederd bent en dan nog je waardigheid behoud ben je in mijn ogen een heel sterke kandidaat

En nogmaals ieder zijn eigen mening en zoals jij niet kunt begrijpen dat mensen haar niet zien zoals jij haar ziet kan dat andersom ook gelden

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #95 Gepost op: 5-11-2009, 10:05:49 »
de andere kandidaten die NIET ziek worden zijn dan geen sterke kandidaten, een lachertje, zo'n redenering, wie zegt dat de andere kandidaten zich niet zwak voelen ? misschien zijn die sterker om het niet te tonen, ik hou niet van dat meelijwekkende gedrag van rita , als ze niet gered was door de andere kandidaten was de expeditie allang gedaan voor haar

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #96 Gepost op: 5-11-2009, 10:37:54 »
ik heb jullie de vraag gesteld wat zij al gepresteerd heeft de vorige afleveringen ???? nog steeds geen antwoord ::ohno::[

Zij heeft het gepresteerd om geen vijanden te maken, zich niet te bemoeien met verhitte discussies. Ze helpt naar behoren mee in het kamp wat altijd gewaardeerd wordt. Dus, ze steekt haar hoofd niet boven het maaiveld op een negatieve manier zodat mensen een reden hebben om haar weg te stemmen. En dat is een hele prestatie want op zo'n manier kom je heel ver in het spel. En daar gaat het tenslotte om? Het is leuk als een kandidaat bloedjefanatiek is en de ene proef na de andere wint maar het is geen must om het spel te winnen!

Het enige wat haar de kop kan kosten is haar fysieke toestand waardoor mensen haar weg willen stemmen uit medelijden maar zolang ze mentaal overeind blijft zal ook dat niet snel gebeuren vermoed ik
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #97 Gepost op: 5-11-2009, 11:31:56 »
Zij heeft het gepresteerd om geen vijanden te maken, zich niet te bemoeien met verhitte discussies. Ze helpt naar behoren mee in het kamp wat altijd gewaardeerd wordt

zo zijn er nog kandidaten maar met het extraatje erbij van fysisch en mentaal sterk te zijn, en die worden ook afgerekend bij jullie, dus waar zit dat verschil dan ?
« Laatst bewerkt op: 5-11-2009, 13:16:52 door Swifty, Reden: Quote gerepareerd »

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #98 Gepost op: 5-11-2009, 11:50:05 »
Ik begrijp ook niet helemaal waarom Rita nu opeens de favoriete deelnemer is van zovelen. Puur omdat ze ziek is geweest maar niet heeft opgegeven? Als dat de reden is om iemand als favoriet te zien dan is het blijkbaar erg triets gesteld met de overige deelnemers.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #99 Gepost op: 5-11-2009, 11:56:31 »

zo zijn er nog kandidaten maar met het extraatje erbij van fysisch en mentaal sterk te zijn, en die worden ook afgerekend bij jullie, dus waar zit dat verschil dan ?

Misschien kun je je antwoord na de quote zetten en niet erin, dat leest wat makkelijker voor "ons" (om in jullie, wij, hullie en zullie taal te spreken ::rofl::)

"Afgerekend bij jullie" vind ik nog al een barre uitspraak  ;) Maar ik begrijp je en als ik voor mezelf spreek dan denk ik dat de "X-Factor" ook een rol speelt: een soort van "klik, match" die je bij bepaalde mensen wel hebt en bij bepaalde mensen niet. Marjolein bijvoorbeeld, die is ook fysiek en mentaal sterk, maar daar heb ik helemaal niks mee, vind haar niet zo eruit springen als Rita. En dat valt misschien niet helemaal goed uit te leggen maar misschien begrijp je wat ik bedoel.

En ik denk dat kandidaten misschien datzelfde hebben. Waarom mag Marcel zich het laplazerus zuipen en niks doen en Igor niet? De "R-Factor"????
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."