Auteur Topic: [kandidaat] Rita  (gelezen 134410 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #380 Gepost op: 14-12-2009, 20:46:44 »
overigens hoop ik dat niet alleen Rita, maar ook de andere deelnemers verder gaan kijken dan  alleen het ER-forum.....

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #381 Gepost op: 14-12-2009, 21:42:44 »
Hey Rita, ik vroeg me nog wat af: hoe is het met je haar nu? Is het ook zo vreselijk uitgevallen? Heb je net als Fleur destijds de schaar erin moeten zetten?

Kun je ons overigens nog iets leuks vertellen over wat je hebt gedaan wat eigenlijk niet mocht? Heb je nog dingen mee kunnen smokkelen bijvoorbeeld?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rita2009

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #382 Gepost op: 15-12-2009, 10:34:21 »
Hey Rita, ik vroeg me nog wat af: hoe is het met je haar nu? Is het ook zo vreselijk uitgevallen? Heb je net als Fleur destijds de schaar erin moeten zetten?

Kun je ons overigens nog iets leuks vertellen over wat je hebt gedaan wat eigenlijk niet mocht? Heb je nog dingen mee kunnen smokkelen bijvoorbeeld?

Met mijn haar is het drama... ik zal proberen binnekort een foto te plaatsen. Na een paar weken thuis viel het met plukken tegelijkertijd uit. Vooral als ik wakker werd dan lag mijn bed/kussen bedekt met haar. Echt akelig! Dus de schaar erin... sinds een maandje is het uitvallen gestopt gelukkig en begint het weer te groeien. Ziet er maf uit, allemaal "stekels" tussen mijn haar! Maar ben allang blij dat het terugkomt! Nu hopen dat het snel weer gezond eruit gaat zien, niet meer zo dof als nu...

En meesmokkelen was echt nagenoeg onmogelijk hoor! Ik had meerdere haarelastiekjes in mijn haar gedaan, om er zo meer dan eentje mee te kunnen nemen, maar zelfs dat werd gecontroleerd! Dus helaas... ook een tandenborstel had ik "per ongeluk" tussen mijn broekspijp gestopt, maar die is ook eruit gehaald...

...enne over Wie is de Mol, ik volg het eigenlijk altijd, dus ook dit jaar zit ik weer voor de buis! (dan zal ik me af en toe ook hier laten zien!)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #383 Gepost op: 15-12-2009, 10:37:36 »

En meesmokkelen was echt nagenoeg onmogelijk hoor! Ik had meerdere haarelastiekjes in mijn haar gedaan, om er zo meer dan eentje mee te kunnen nemen, maar zelfs dat werd gecontroleerd! Dus helaas... ook een tandenborstel had ik "per ongeluk" tussen mijn broekspijp gestopt, maar die is ook eruit gehaald...

Zo. Das best wel streng dan. Werden jullie ook echt een soort van gefouilleerd?

In ieder geval mooi dat je haar weer aan de groei is, lijkt me inderdaad echt heel erg akelig!
The sun came up and reality set in.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #384 Gepost op: 15-12-2009, 10:39:18 »
Citaat
...enne over Wie is de Mol, ik volg het eigenlijk altijd, dus ook dit jaar zit ik weer voor de buis! (dan zal ik me af en toe ook hier laten zien!)
::ok:: ::ok::


Had je het in het verleden bij het goede eind, meer in de zin van: kwamen jouw ''molkandidaten'' ver in het spel?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #385 Gepost op: 15-12-2009, 10:40:36 »
Zo. Das best wel streng dan. Werden jullie ook echt een soort van gefouilleerd?

In ieder geval mooi dat je haar weer aan de groei is, lijkt me inderdaad echt heel erg akelig!
Met Fleur is het uiteindelijk ook goed gekomen, al had die wel wat extentions, vorig jaar. Maar die moeten wel ERGENS aan vast zitten, he?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #386 Gepost op: 15-12-2009, 10:45:28 »
Met mijn haar is het drama... ik zal proberen binnekort een foto te plaatsen. Na een paar weken thuis viel het met plukken tegelijkertijd uit. Vooral als ik wakker werd dan lag mijn bed/kussen bedekt met haar. Echt akelig! Dus de schaar erin... sinds een maandje is het uitvallen gestopt gelukkig en begint het weer te groeien. Ziet er maf uit, allemaal "stekels" tussen mijn haar! Maar ben allang blij dat het terugkomt! Nu hopen dat het snel weer gezond eruit gaat zien, niet meer zo dof als nu...

En meesmokkelen was echt nagenoeg onmogelijk hoor! Ik had meerdere haarelastiekjes in mijn haar gedaan, om er zo meer dan eentje mee te kunnen nemen, maar zelfs dat werd gecontroleerd! Dus helaas... ook een tandenborstel had ik "per ongeluk" tussen mijn broekspijp gestopt, maar die is ook eruit gehaald...

...enne over Wie is de Mol, ik volg het eigenlijk altijd, dus ook dit jaar zit ik weer voor de buis! (dan zal ik me af en toe ook hier laten zien!)
Je had die elastiekjes ook in je BH moeten doen ::rofl::
Werden ze trouwens niet boos toen ze er achter kwamen dat je dingen probeerde mee te smokkelen?

Offline Rita2009

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #387 Gepost op: 15-12-2009, 10:47:24 »
BH was geen optie... alles moest uit!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #388 Gepost op: 15-12-2009, 10:54:33 »
Zo toe maar, ze pakten het echt goed aan dan.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #389 Gepost op: 15-12-2009, 10:58:24 »
En na weken amper eten waren er geen plekjes meer om ze te verbergen, neem ik aan.........

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #390 Gepost op: 15-12-2009, 10:59:23 »

...enne over Wie is de Mol, ik volg het eigenlijk altijd, dus ook dit jaar zit ik weer voor de buis! (dan zal ik me af en toe ook hier laten zien!)

gezellig!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #391 Gepost op: 15-12-2009, 11:07:57 »
Inderdaad, Rita heeft gelijk, ook ik heb moeten strippen.Er is maar 1 plaats waar ze niet gekeken hebben.... maar daar wil je echt geen vishaken zitten hebben!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #392 Gepost op: 15-12-2009, 11:09:44 »
Inderdaad, Rita heeft gelijk, ook ik heb moeten strippen.Er is maar 1 plaats waar ze niet gekeken hebben.... maar daar wil je echt geen vishaken zitten hebben!
Daar waar de zon nooit schijnt?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #393 Gepost op: 15-12-2009, 11:52:12 »
::rofl::
Best extreem dat je helemaal moet strippen, ik zou dat echt helemaal niet prettig vinden.
Maar het is wel belangrijk, want als ze het niet doen dan smokkelt iedereen alles maar mee :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #394 Gepost op: 15-12-2009, 11:58:25 »
::rofl::
Best extreem dat je helemaal moet strippen, ik zou dat echt helemaal niet prettig vinden.
Maar het is wel belangrijk, want als ze het niet doen dan smokkelt iedereen alles maar mee :P
Ja, strijkijzers, laptops, complete stereo-installaties, Full HD-televisies. Lijkt me alleen lastig om die te verbergen.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #395 Gepost op: 15-12-2009, 12:17:09 »
Over die controle...

Vraag me af of mensen met een vals gebit dit ook moeten afgeven voor inspectie ;D

Toen de mannen de rugzakken van de vrouwen inhoudelijk ten drogen legde vond 1 iemand 'mascara'  ::vergroot::...  blijkbaar dan toch iets gesmokkeld of was dit  'luxeitem' toegestaan?

 

Offline Rita2009

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #396 Gepost op: 15-12-2009, 12:18:51 »
Ja, strijkijzers, laptops, complete stereo-installaties, Full HD-televisies. Lijkt me alleen lastig om die te verbergen.


 ::rofl:: ::rofl::

Geprobeerd een McDrive mee te smokkelen, maar pastte net niet...

Offline Rita2009

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #397 Gepost op: 15-12-2009, 12:21:56 »
Over die controle...

Toen de mannen de rugzakken van de vrouwen inhoudelijk ten drogen legde vond 1 iemand 'mascara'  ::vergroot::...  blijkbaar dan toch iets gesmokkeld of was dit  'luxeitem' toegestaan?
 

De vrouwen mochten 1 make-up (wat moet je daar in %$&-naam mee op een onbewoond eiland???) artikel meenemen... (maar geen spiegeltjes en doosjes en zo). Ik was zo stom om een lippenbalsen mee te nemen... heb je niks aan bij 40+ graden, loopt zo naar buiten, haha!  ::tandpastasmiley::
paar dames hadden idd voor een mascara gekozen. Ik had liever een scheermesje of shampoo of pen en papier meegenomen, maar dat mocht dus niet!
« Laatst bewerkt op: 15-12-2009, 12:23:59 door Rita2009 »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #398 Gepost op: 15-12-2009, 12:34:41 »
De vrouwen mochten 1 make-up (wat moet je daar in %$&-naam mee op een onbewoond eiland???) artikel meenemen... (maar geen spiegeltjes en doosjes en zo). Ik was zo stom om een lippenbalsen mee te nemen... heb je niks aan bij 40+ graden, loopt zo naar buiten, haha!  ::tandpastasmiley::
paar dames hadden idd voor een mascara gekozen. Ik had liever een scheermesje of shampoo of pen en papier meegenomen, maar dat mocht dus niet!

Thx voor de opheldering. 

Offline LucvanDijk

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #399 Gepost op: 15-12-2009, 15:14:37 »
Wat is er mis met pen en papier?