Auteur Topic: [kandidaat] Rita  (gelezen 134414 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #60 Gepost op: 30-10-2009, 01:49:18 »
Wat een mooie meid
Ongelooflijk dat anderen zich nog afvragen waarom Jeroen haar meenam.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #61 Gepost op: 30-10-2009, 07:44:41 »
Wat een mooie meid
Ongelooflijk dat anderen zich nog afvragen waarom Jeroen haar meenam.

HAHA, denk dat die het wel gezellig hebben gehad samen in dat hotel ;-)

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #62 Gepost op: 30-10-2009, 19:56:18 »
begrijp niet waarom iedereen haar een topkandidaat vindt, is fysiek de zwakste , je ziet er weinig van (misschien omdat ze zoooo mager is dat ze niet op beeld te pakken is) doet in haar broek en heeft een geraffineerd spelletje gespeeld met jeroen, neen dan is esmeralda vééééél sterker

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #63 Gepost op: 30-10-2009, 19:59:34 »
eigenlijk heeft rita de zwaarste expeditie van iedereen heeft
in het begin kreeg ze al gelijk een blauw oog, kost veel energie voor je lichaam om daarvan te herstellen
daarnaast heeft ze telkens op het eiland gezeten dat voedselproblemen heeft gehad
dus tot de samensmelting heeft ze het denk ik het zwaarst van iedereen gehad ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #64 Gepost op: 30-10-2009, 20:13:23 »
begrijp niet waarom iedereen haar een topkandidaat vindt, is fysiek de zwakste , je ziet er weinig van (misschien omdat ze zoooo mager is dat ze niet op beeld te pakken is) doet in haar broek en heeft een geraffineerd spelletje gespeeld met jeroen, neen dan is esmeralda vééééél sterker

Fysiek is ze dan misschien de zwakste, maar mentaal is zij heel sterk. Ze liet zich toch niet kennen toen ze zich zo slecht voelde, zonderde zich niet echt af. Dat ze het in haar broek deed vind ik eerlijk gezegd een beetje raar om hier zo te noemen, want dat heeft er toch weinig mee te maken hoe sterk/zwak je bent. Kon ze waarschijnlijk zelf erg weinig aan doen, aangezien ze zich ontzettend beroerd voelde!!!! Er zijn deelnemers voor minder uitgegaan.....en zie: Rita zit er nog steeds in, gelukkig!!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #65 Gepost op: 30-10-2009, 21:03:44 »
Rita is gewoon keileuk en retesterk. Wat een onzin dat gezeur om die fysieke sterkte zwakte (wat betreft stemgedrag van bepaalde eilanders). Als iemand als Igor, fysiek sterk, zich afzondert/indivdiueler is dan de anderen is t niet goed, als iemand als Rita, sociaal sterk en mentaal denk ik de sterkste op het eiland, fysiek geen beer meer is, is t niet goed. Ik vind deze dame echt een geweldige kandidaat. Na alle fysieke tegenslag en ongemak, zo rechtop blijven staan, niet zeiken, vechten om de winst. Ja een echte bikkel. Ik zie deze dame vele malen liever in de finale dan de andere dames en ook zeker een aantal heren.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #66 Gepost op: 30-10-2009, 21:24:11 »
Na alle fysieke tegenslag en ongemak, zo rechtop blijven staan, niet zeiken, vechten om de winst. Ja een echte bikkel. Ik zie deze dame vele malen liever in de finale dan de andere dames en ook zeker een aantal heren.

 ::ok:: niks aan toe tevoegen ::ok::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #67 Gepost op: 30-10-2009, 21:39:24 »
Fysiek is ze dan misschien de zwakste, maar mentaal is zij heel sterk. Ze liet zich toch niet kennen toen ze zich zo slecht voelde, zonderde zich niet echt af. [...]

Inderdaad ::ok::

in het begin kreeg ze al gelijk een blauw oog, kost veel energie voor je lichaam om daarvan te herstellen

::rofl:: dat valt ook wel weer mee hoor... :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #68 Gepost op: 30-10-2009, 22:08:48 »

::rofl:: dat valt ook wel weer mee hoor... :)
Normaal valt dat wel mee, maar als je al fysiek wordt uitgeput en dan krijg je dat er ook bij
maakt het wel een verschil ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #69 Gepost op: 30-10-2009, 22:42:00 »
je ziet er weinig van (misschien omdat ze zoooo mager is dat ze niet op beeld te pakken is)
= flauw

heeft een geraffineerd spelletje gespeeld met jeroen
= nergens op gebaseerd

doet in haar broek
= stijlloos en buitengewoon onsympathiek ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #70 Gepost op: 30-10-2009, 23:15:00 »
is fysiek de zwakste

Pfff wat een l*lkoek, hoeft zelfs geen antwoord.
::niet-ok::

misschien omdat ze zoooo mager is dat ze niet op beeld te pakken is
Ten eerste heeft ze een schitterend figuur, en dat vind jij blijkbaar ook aan de nijdige en jaloerse toon in je bericht, en ten tweede is zij niet de enige die nogal mager staat hé!! Igor al eens bekeken?
::vergroot::

heeft een geraffineerd spelletje gespeeld met jeroen
Bron? Bewijzen?
::)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #71 Gepost op: 30-10-2009, 23:21:18 »
begrijp niet waarom iedereen haar een topkandidaat vindt, is fysiek de zwakste , je ziet er weinig van (misschien omdat ze zoooo mager is dat ze niet op beeld te pakken is) doet in haar broek en heeft een geraffineerd spelletje gespeeld met jeroen, neen dan is esmeralda vééééél sterker

Ieder zijn mening maar hier kan ik me echt niet in vinden ::ohno::

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #72 Gepost op: 30-10-2009, 23:27:22 »
Rita is gewoon keileuk en retesterk. Wat een onzin dat gezeur om die fysieke sterkte zwakte (wat betreft stemgedrag van bepaalde eilanders). Als iemand als Igor, fysiek sterk, zich afzondert/indivdiueler is dan de anderen is t niet goed, als iemand als Rita, sociaal sterk en mentaal denk ik de sterkste op het eiland, fysiek geen beer meer is, is t niet goed. Ik vind deze dame echt een geweldige kandidaat. Na alle fysieke tegenslag en ongemak, zo rechtop blijven staan, niet zeiken, vechten om de winst. Ja een echte bikkel. Ik zie deze dame vele malen liever in de finale dan de andere dames en ook zeker een aantal heren.

Helemaal mee eens en daarbij wie doet het haar na om, nadat ze er zo erg aan toe was toch weer terug te komen en zo sterk ook?! Mentaal een hele sterke vrouw, vechtlust en dan ook nog kunnen genieten! Chapeau en mijn sympathie heeft ze heel zeker!
Ik hoop dat ze er nog heel lang inblijft, of liever gezegd van mij mag ze winnen. ::bravo::  ::ok::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #73 Gepost op: 30-10-2009, 23:31:57 »
Ik sluit me aan bij de laatste 11 reacties. De 12 e was te gemeen om op te reageren.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #74 Gepost op: 31-10-2009, 10:48:24 »
Rita lijkt de zwaarste expeditie te hebben van alle kandidaten deze serie, tot voor haar reisje met Jeroen.
« Laatst bewerkt op: 31-10-2009, 13:31:23 door Swifty, Reden: Quotes verwijderd »

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #75 Gepost op: 31-10-2009, 11:20:33 »
Wat me opvalt is dat ze nog geen enkele keer zich negatief over iemand heeft uitgelaten, tenzij ik daar natuurlijk heb overgekeken/"overgeluisterd"  ::trots::

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #76 Gepost op: 31-10-2009, 11:23:25 »
Wat me opvalt is dat ze nog geen enkele keer zich negatief over iemand heeft uitgelaten, tenzij ik daar natuurlijk heb overgekeken/"overgeluisterd"  ::trots::

Nee, daar heb je idd gelijk in. ::ok::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #77 Gepost op: 31-10-2009, 13:33:36 »
Bij de eliminatieproef lag ze er als eerste snel uit (sterk hoor) en dan dat gezicht van Jeroen met zijn opgestoken duin naar rita als hij haar mocht meenemen.

Igor lag er als eerste uit bij de mannen, is hij de zwakste?  ::ohno::

Het is nog logisch dat hij Rita meeneemt? Ze was de enige van zijn vroegere kamp die nog niet op beloning was geweest. 

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #78 Gepost op: 31-10-2009, 14:09:48 »
Ik vind haar niet zo geweldig.
Hoewel ik haar echt bewonder voor haar doorzettingsvermogen
en positieve instelling,
vind ik haar toch nog ietsje kleurloos.
Al moet ik toegeven dat ze de laatste aflevering al wat meer uit de verf kwam..
Ff afwachten met haar dus, kan nog alle kanten opgaan...
« Laatst bewerkt op: 31-10-2009, 19:27:48 door Expeditie Rob »
There's no show like a reality show ;)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #79 Gepost op: 31-10-2009, 15:02:12 »
Ik vind haar niet zo geweldig.
Hoewel ik haar echt bewonder voor heer doorzettingsvermogen
en positieve instelling,
vind ik haar toch nog ietsje kleurloos.
Al moet ik toegeven dat ze de laatste aflevering al wat meer uit de verf kwam..
Ff afwachten met haar dus, kan nog alle kanten opgaan...

Kleurloos? Die jurk was anders behoorlijk groen! ::tandpastasmiley::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING