Auteur Topic: [kandidaat] Simone  (gelezen 157139 keer)

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #340 Gepost op: 9-11-2009, 21:42:12 »

De discussie over meedoen terwijl je kinderen hebt, is een beetje onduidelijk weergegeven denk ik: Ik bedoelde ermee te zeggen dat wanneer je je opgeeft voor een programma als expeditie R. je heel goed moet realiseren wat je thuis achterlaat..man en kinderen en familie. Dat geeft niets maar ga dan niet vanaf dag 2 al zeuren dat je ze mist. En het wordt dan zo erg dat ze 24 per dag erover zitten te zeiken dat ze thuis missen en vergeten waar ze zich voor hebben opgegeven. Geloof me...24 per dag opgescheept zitten met over thuis missend zeurende vrouwen is een hell!!!


Hoi Simone, Leuk dat je er bent, en jammer dat je de expeditie uit bent gestemd, maar dat is het spel.

over die zeurende vrouwen, ik heb daar beeld bij.
Ik zit in het leger en als ik op oefening ga, een laffe oefening (dwz in gebouwen oid) maar ook de groene oefeningen, heb je altijd lui die op dag twee al bijna vol tranen me thet thuisfront aan de lijn hangen, en dan niet 1 keer, nee 3 kee rop een dag.... waardeloos.
Vind het geweldig dat je er wat over zei.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #341 Gepost op: 9-11-2009, 21:47:34 »
Nou ja zeg!!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #342 Gepost op: 9-11-2009, 22:34:39 »
en daarna lekkere calamares...


Calamares komen niet van de octopus  ::ohno:: maar van de pijlinktvis  ;)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #343 Gepost op: 9-11-2009, 23:01:54 »
Hey linda, thnx  ;D
Ik mag daar helaas niets over vertellen..
oke dat wist ik niet. er is natuurlijk heel veel wat gewoon geheim moet blijven.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #344 Gepost op: 9-11-2009, 23:03:16 »
Bij Survivor (De Amerikaanse versie) zijn er wel altijd filmpjes te vinden over de mensen die verblijven in Ponderosa (Een resort). Dit geldt wel alleen voor degenen die de Jury hebben gehaald  :)
oke :) ik heb volgens mij weleens op tv stukkies gezien van iemand of meerderen op het resort.. dat was voorgaande jaren meen ik bij de finale ofzo.. of bij de allstars.. weet niet precies meer.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #345 Gepost op: 9-11-2009, 23:10:59 »
oke :) ik heb volgens mij weleens op tv stukkies gezien van iemand of meerderen op het resort.. dat was voorgaande jaren meen ik bij de finale ofzo.. of bij de allstars.. weet niet precies meer.


idd  ::jaja::
Vorig jaar was dat de aflevering na de uitschakeling van Kyra (gesprek met Geert DD (over hans en Yin), Geert VT (Generaal Pardon) (over de blindsight van HiuKwan) en bij de wegstemming van Sharon (verslag van de eetproef die HiuKwan won en de speculaties bij de bedden waar alliantie van Geert vt, yin en Hans werd gevormd).  ;)

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #346 Gepost op: 10-11-2009, 20:15:05 »
Calamares komen niet van de octopus  ::ohno:: maar van de pijlinktvis  ;)

aaaaaaaaaaaahjaaaaaaaa ::rofl::? ::tandpastasmiley::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #347 Gepost op: 10-11-2009, 22:19:26 »
Dit is wat Wikipedia ervan zegt:

Calamares, Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Calamares of Calamari is een traditioneel visgerecht dat uit gefrituurde pijlinktvis bestaat. Het gerecht komt in heel het Middellandse Zeegebied onder gelijkvormige namen voor.
Als soorten worden uitsluitend de gewone pijlinktvis (Loligo vulgaris) en de Noordse pijlinktvis (Loligo Forbesii) gebruikt. Deze komen voor in de Middellandse Zee en het oostelijk deel van de Atlantische Oceaan.
De pijlinktvis komt zowel voor in enorm grote scholen op open water als dichtbij de kust in en om rotspartijen en klippen. De visserijmethode is hoofdzakelijk bodemtrawl maar in het Middellandse Zeegebied is de kleine vangst met handlijnen (blinkeren) zeer populair. Mede door de aselectieve bodemtrawl en overbevissing staat de populatie van de kleine pijlinktvis onder zware druk.
In de handel is de meeste pijlinktvis ongeveer tussen de 10 en 30 cm lang.
Pijlinktvis heeft korte tentakels en een langwerpig lichaam met vooraan twee vinnen. Dit torpedovormige lichaam wordt leeggehaald, schoongemaakt en in ringen gesneden. Deze worden kort (2 minuten) gekookt en daarna - al of niet in gekruid beslag - gefrituurd.
Vele stoofgerechten maken gebruik van de inktklier om er een saus van te maken. Andere populaire combinaties zijn calamares gevuld met rijst en groenten, met aioli, gestoofd, gebakken of in combinatie met geroosterde vis en schaaldieren.
Het gerecht is ook bekend als Calamari, Kalamari, Kalamar (Grieks/Turks), Galama of Calamares (Spaans). De naam is afkomstig van het Latijnse calamarium wat inktpot betekent, naar de inktachtige vloeistof die door inktvissen afgescheiden kan worden.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #348 Gepost op: 11-11-2009, 10:10:34 »
Eigenlijk bedoelde ik gewoon dat ik dat ook gezien heb in Griekenland. Dat zal dan wss wel een pijlinktvis zijn daar. Maar ik weet natuurlijk niet welk soort inktvis Simone onder handen heeft genomen ::rofl::  ::rofl::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #349 Gepost op: 11-11-2009, 10:19:16 »
Wil je nog een receptje ook?  ;D
:P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #350 Gepost op: 11-11-2009, 13:26:31 »
Wil je nog een receptje ook?  ;D
:P


Simone kan ons misschien vertellen hoe die gemolesteerde octopus verder werd klaargemaakt  ::ok::

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #351 Gepost op: 11-11-2009, 19:42:53 »
Simone kan ons misschien vertellen hoe die gemolesteerde octopus verder werd klaargemaakt  ::ok::


 ::) ;D

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #352 Gepost op: 11-11-2009, 22:39:07 »
Nadat we de octopus hadden mals geslagen, heb ik hem op een stok in de zon laten drogen en later verdeeld onder mijn medekandidaten, om de octopus als volgens te roosteren in het vuur....wat een heerlijke maaltijd was dat!! ::jaja:: ::ok::

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #353 Gepost op: 11-11-2009, 22:43:03 »
Nadat we de octopus hadden mals geslagen, heb ik hem op een stok in de zon laten drogen en later verdeeld onder mijn medekandidaten, om de octopus als volgens te roosteren in het vuur....wat een heerlijke maaltijd was dat!! ::jaja:: ::ok::

Ging dat niet verschrikkelijk stinken en kwamen er geen wolken vliegen en ander ongedierte op af?  ::kots::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #354 Gepost op: 12-11-2009, 00:11:07 »
Ging dat niet verschrikkelijk stinken en kwamen er geen wolken vliegen en ander ongedierte op af?  ::kots::

Mmmm proteïnen! ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #355 Gepost op: 13-11-2009, 08:20:51 »
Ging dat niet verschrikkelijk stinken en kwamen er geen wolken vliegen en ander ongedierte op af?  ::kots::

beetje vislucht kwam er wel van af, maar geen ongedierte gezien. Maakt ook niet uit, als je het daarna in het vuur legt om te roosteren...en zeg nou eerlijk: heb je de eetproef gezien...dat was wel allemaal rauw ::trots::

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #356 Gepost op: 13-11-2009, 10:23:22 »
beetje vislucht kwam er wel van af, maar geen ongedierte gezien. Maakt ook niet uit, als je het daarna in het vuur legt om te roosteren...en zeg nou eerlijk: heb je de eetproef gezien...dat was wel allemaal rauw ::trots::

Ja, de eetproef heb ik - helaas - gezien. Ik droom er nog wel eens van. ::rofl:: Mijn complimenten hoor, hoe je die vieze zooi naar binnen wist te werken. Ik werd al misselijk bij het kijken!
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #357 Gepost op: 13-11-2009, 16:35:34 »
Ja, de eetproef heb ik - helaas - gezien. Ik droom er nog wel eens van. ::rofl:: Mijn complimenten hoor, hoe je die vieze zooi naar binnen wist te werken. Ik werd al misselijk bij het kijken!
Gelukkig weet je dat zo'n proef er aan komt, en is dat dus geen totale verrassing!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #358 Gepost op: 14-11-2009, 10:19:10 »
beetje vislucht kwam er wel van af, maar geen ongedierte gezien. Maakt ook niet uit, als je het daarna in het vuur legt om te roosteren...en zeg nou eerlijk: heb je de eetproef gezien...dat was wel allemaal rauw ::trots::

Die eetproef! Yuk!  ;DIk heb het op een gegeven moment zelf al aan mijn maag gevoeld. Dat bewijst toch maar weer eens dat je een ijzersterke persoonlijkheid moet hebben om je over al die troep over te kunnen zetten, en er gewoon je tanden in te zetten. Petje af! ::jaja::

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #359 Gepost op: 14-11-2009, 20:07:07 »
Simone kan ons misschien vertellen hoe die gemolesteerde octopus verder werd klaargemaakt  ::ok::
ik vermoed: in stukken gehakt. Ieder een tentakel.