Auteur Topic: [kandidaat] Simone  (gelezen 157184 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #320 Gepost op: 4-11-2009, 11:01:09 »
Ik ben een ervaring rijker uit de expeditie gekomen, ik had het voor geen goud willen missen, ondanks dat ik het in het begin een aanfluiting vond. Alleen met vrouwen was nu niet bepaald mijn ideaalbeeld van de expeditie.
De expeditie heeft mij geleerd om van de kleine dingen in het leven te genieten. Waarderen wat je hebt. Dat je zoiets geweldigs mocht meemaken!!En...Ik heb in mijn leven veel meegemaakt, en met veel verschillende mensen te maken gehad en toch trap je weer in de achterbaksheid van bepaalde mensen...leermomentje!!!!
Dank je wel voor je reactie! Leuk dat er een deelnemer de tijd wil nemen om haar ervaringen te delen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #321 Gepost op: 4-11-2009, 18:59:48 »
@Simone, John en Carl waren wat botheid betreft ''buiten categorie'', en eerlijk gezegd denk ik dat het vuurwerk tussen jullie zou zijn geworden. Maar ze zijn in de finale heel treffend op hun plaats gezet, gelukkig.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #322 Gepost op: 4-11-2009, 19:45:20 »
@Simone, John en Carl waren wat botheid betreft ''buiten categorie'', en eerlijk gezegd denk ik dat het vuurwerk tussen jullie zou zijn geworden. Maar ze zijn in de finale heel treffend op hun plaats gezet, gelukkig.

Ze speelden beide het spel op een heel harde manier.  In Survivor bekijkt men dit gewoon als entertainment en wordt de term "love to hate" gebruikt.  En krijgen de characters(personages) de titel "villain" (slechterik)

Ergens vind ik het jammer dat er hier zo'n drama wordt gemaakt van zo'n spelwijze.  Er is nochtans een verschil tussen een personage (hoe een persoon wordt weergegeven door de productie) en de persoon erachter... 

Op de finale vond ik Esther haar aanval naar John toch aan de persoonlijke kant naar zijn persoon toe en niet op zijn personage...
 
« Laatst bewerkt op: 4-11-2009, 19:47:42 door reaver »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #323 Gepost op: 4-11-2009, 19:58:59 »
Het was eerder iets rechtzetten, want Esther werd wel op een heel denigrerende manier door hem afgemaakt, en ik vond dit rechtzetten volkomen op zijn plaats. Uiteraard is het je goede recht daar anders over te denken.

Maar nu back to Simone......................

Offline Scepsis

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #324 Gepost op: 4-11-2009, 21:02:44 »
Hey!!


Nog bedankt voor de S.P. van gister!! ;)

Durf niets meer te zeggen (ben al een keer verwijderd door de beheerder) omdat ik mijn gedachten nogal streng ventileerde  over een aantal spinsels en de "objectieve" gedachten van een aantal forum  gebruikers,dusssssss

 ::joehoe::

 

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #325 Gepost op: 4-11-2009, 22:03:55 »
Hey!!


Nog bedankt voor de S.P. van gister!! ;)

Durf niets meer te zeggen (ben al een keer verwijderd door de beheerder) omdat ik mijn gedachten nogal streng ventileerde  over een aantal spinsels en de "objectieve" gedachten van een aantal forum  gebruikers,dusssssss

 ::joehoe::

 

Wow, geheimtaal! Intrigerend!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #326 Gepost op: 5-11-2009, 00:54:21 »
::ontopic::
Simone duzz... als ik haar bezig zie  hoor ik steeds de woorden "You get your lazy sorry ass over here private!!!"
ghaha
 ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #327 Gepost op: 6-11-2009, 19:30:49 »
::ontopic::
Simone duzz... als ik haar bezig zie  hoor ik steeds de woorden "You get your lazy sorry ass over here private!!!"
ghaha
 ;D

en ja...soms moet ik dat echt tegen een soldaat zeggen.. ::tandpastasmiley::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #328 Gepost op: 7-11-2009, 10:51:21 »
en ja...soms moet ik dat echt tegen een soldaat zeggen.. ::tandpastasmiley::

Ghaha ja ::rofl:: kan ik me heel goed voorstellen!!
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #329 Gepost op: 8-11-2009, 21:15:53 »
leuk nog een expeditie lid op het forum!
je was echt een sterke kandidaat.

ik heb wel een vraagje, nadat je eruit ligt na de samensmelting blijf je dan echt de rest van de tijd op het resort zoals voorgaande jaren?
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #330 Gepost op: 8-11-2009, 21:22:51 »
leuk nog een expeditie lid op het forum!
je was echt een sterke kandidaat.

ik heb wel een vraagje, nadat je eruit ligt na de samensmelting blijf je dan echt de rest van de tijd op het resort zoals voorgaande jaren?
Hey linda, thnx  ;D
Ik mag daar helaas niets over vertellen..

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #331 Gepost op: 8-11-2009, 21:48:37 »
Bij Survivor (De Amerikaanse versie) zijn er wel altijd filmpjes te vinden over de mensen die verblijven in Ponderosa (Een resort). Dit geldt wel alleen voor degenen die de Jury hebben gehaald  :)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #332 Gepost op: 8-11-2009, 21:58:59 »
hoi simone, was net het bijnamen topic aan het lezen, hoe wist je dat je de tong/ingewanden ??? uit die octopus moest bijten en hem daarna mals moest slaan...... toch ??? (ok weet niet precies wat je deed) uit het SASsurvivalboek wat veel kandidaten van te voren lezen of misschien van je opleiding in het leger...?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #333 Gepost op: 9-11-2009, 07:39:49 »
hoi simone, was net het bijnamen topic aan het lezen, hoe wist je dat je de tong/ingewanden ??? uit die octopus moest bijten en hem daarna mals moest slaan...... toch ??? (ok weet niet precies wat je deed) uit het SASsurvivalboek wat veel kandidaten van te voren lezen of misschien van je opleiding in het leger...?

Gewoon veel kookprogramma's kijken ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #334 Gepost op: 9-11-2009, 11:17:11 »
hoi simone, was net het bijnamen topic aan het lezen, hoe wist je dat je de tong/ingewanden ??? uit die octopus moest bijten en hem daarna mals moest slaan...... toch ??? (ok weet niet precies wat je deed) uit het SASsurvivalboek wat veel kandidaten van te voren lezen of misschien van je opleiding in het leger...?
Gewoon veel kookprogramma's kijken ;)

Haha, ik heb ze bij een kookprogramma nog nooit een bek uit een octopus zien bijten ::rofl::

Zoals jullie weten ben ik half grieks, en ga dus wel eens naar Griekenland. Als klein meisje zat ik vol bewondering naar de griekse vissers te kijken hoe ze inderdaad het inkt en de bek uit de octopus beten. Daarna werd de octopus mals geslagen, anders is het net kauwgum en niet te eten...
Ik had graag met een mes de bek eruit gesneden, maar door het mes verkeerd te gebruiken met vuur aanmaken was het ontzettend bot geworden..dus dan maar met mijn tanden. De octopus heeft niets te lijden gehad.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #335 Gepost op: 9-11-2009, 12:13:58 »
Haha, ik heb ze bij een kookprogramma nog nooit een bek uit een octopus zien bijten ::rofl::

Zoals jullie weten ben ik half grieks, en ga dus wel eens naar Griekenland. Als klein meisje zat ik vol bewondering naar de griekse vissers te kijken hoe ze inderdaad het inkt en de bek uit de octopus beten. Daarna werd de octopus mals geslagen, anders is het net kauwgum en niet te eten...
Ik had graag met een mes de bek eruit gesneden, maar door het mes verkeerd te gebruiken met vuur aanmaken was het ontzettend bot geworden..dus dan maar met mijn tanden. De octopus heeft niets te lijden gehad.

Nee, maar wel het mals maken. Dat doen ze namelijk door met de platte kant van een mes op de inktvis te slaan  ::vergroot::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #336 Gepost op: 9-11-2009, 15:32:11 »
Nee, maar wel het mals maken. Dat doen ze namelijk door met de platte kant van een mes op de inktvis te slaan  ::vergroot::

Was voor Simone niet nodig  ::rofl::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #337 Gepost op: 9-11-2009, 19:16:17 »
Ik kom hier vrijwel iedere dag,
en kom er nu pas achter dat Simone hier gewoon ook zit!
Ik zie het als een verjaardagscadeautje ;)

Aan Simone:
In het begin dacht ik echt 'wat een bitch',
maar nu wou ik dat jij er nog in zat,
en Dennis (of nog 3 andere) eruit lagen.
Je was als kandidaat way better, en ook leuker om naar te kijken..
maar tjonge.. op dat eiland was ik niet tegen je in durven gaan ;)
There's no show like a reality show ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #338 Gepost op: 9-11-2009, 19:30:42 »
Zie nou pas dat Simone half Grieks is.


Dat ik dat niet eerder heb gezien, maar dat verklaart wel haar omgang met de inktvis......Ach, heeft het beestje ook even mee mogen doen met ER......

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #339 Gepost op: 9-11-2009, 20:12:37 »

Zoals jullie weten ben ik half grieks, en ga dus wel eens naar Griekenland. Als klein meisje zat ik vol bewondering naar de griekse vissers te kijken hoe ze inderdaad het inkt en de bek uit de octopus beten. Daarna werd de octopus mals geslagen, anders is het net kauwgum en niet te eten...

Haha dat heb ik ook gezien ::rofl:: Vond het eigenlijk zeer imposant ::oink:: en daarna lekkere calamares... ::bravo:: jammie!!!!  ::jaja::