Auteur Topic: [kandidaat] Simone  (gelezen 156371 keer)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #480 Gepost op: 16-12-2009, 22:29:09 »
het was toch ook andersom al dit jaar, Birgit zat eerst in Wipe-out en toen in ER?

mmm weet niet wanneer wipe out is opgenomen :-\\ Zouden ze dan toch via casting bureaus werken ofzo, lijkt me niet dat iemand zich voor beide programma's opgeeft..

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #481 Gepost op: 23-12-2009, 19:02:06 »
Hey ben ik weer...

Twas SUPER!!!!!!!
bont en blauw, allebei de knieen verrot, maar oh oh oh wat was het supergaaf!!!

Ontzettende leuke mensen, echt iets heel bijzonders om met alle 30 mensen een geweldige week te hebben.
Dat was op de eilanden wel anders, hahahah

Ik heb me gewoon ingeschreven op de oproep, en moest wel degelijk voor een screening komen. Uiteindelijk wilden ze me graag hebben.
Ook nu heb ik weer geheimhoudingsplicht, maar de uitzendingen beginnen in februari en ik zit denk ik in uitzending 5

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #482 Gepost op: 23-12-2009, 19:12:17 »
Kijk, dat is leuk. Dan weet je tenminste waar je die blauwe knietjes aan te danken hebt. Maar dat trekt vanzelf wel weer weg. 1 ding staat vast: ook dit avontuur heb je weer overleefd.

De uitzenddata zullen wel tijdig worden bekendgemaakt.....


Oh ja: je kan de inspanningen even lekker weg-eten, je bent net op tijd om met Kerstmis thuis te zijn, immers.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #483 Gepost op: 23-12-2009, 22:41:05 »
das gaaf, 2 keer na een ver andere land reizen voor een tv programma, niet dat je tijd hebt dan om de toerist uit te hangen.

maar er was wel geweldige mooie omgeving zo op tv te zien.

ben beniwud of je bij wipe out ver bent gekomen.

das toch dat programma met die hindernisbanen en zon draaienmolen die rond draait met zon stang waar iedereen overheen moet springen
of zon loopband met hangende matten en dan die rollende tennisballen.
en die geweldige finale ronde in dat grote zwembad met allerlei dingen.
heb het wel regelmatig gezien, maar dat was gewoon in nerdeland geloof ik,
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #484 Gepost op: 23-12-2009, 23:22:27 »
Goh je zult wel een expert worden in geheimen bewaren dan ;) Wat is het volgende programma waar je je voor gaat inschrijven ::tandpastasmiley::

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #485 Gepost op: 23-12-2009, 23:23:34 »
heb het wel regelmatig gezien, maar dat was gewoon in nerdeland geloof ik,

We gaan niet schelden hè? Nerdeland, pff. ::rofl::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #486 Gepost op: 24-12-2009, 11:38:35 »
Goh je zult wel een expert worden in geheimen bewaren dan ;) Wat is het volgende programma waar je je voor gaat inschrijven ::tandpastasmiley::
The adventures of the CIA. Maar mondje dicht: daar mag Simone helemaal niets over zeggen.


TS

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #487 Gepost op: 21-03-2010, 22:52:31 »
Vanavond bij toeval de uitzending van Wipe Out met Simone gezien. Ik snap wel dat je dat hier niet gemeld hebt Simone hahaha t was leuk om te zien.De tweede ronde al vloog je eruit. Of erin hoe je het bekijken wil.
Maar wat me ook opviel:
Je hebt bepaald geen honger geleden afgelopen winter he.Daarom viel dat varkentje op jou.
Ach ja, kan t jou schelen je hebt waarschijnlijk weer een weekje lekker vakantie gehad op de centen van de belastingbetaler.
De herhaling voor wie t gemist heeft word meen ik vrijdag of zaterdag uitgezonden

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #488 Gepost op: 21-03-2010, 23:56:24 »
Wilde wipeout online zien maar RTL gemist is weer geblokt voor de Belgische kijker  >:(

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #489 Gepost op: 22-03-2010, 00:17:34 »
Nou je mist niet zoveel hoor.
De eerste ronde haalt ze nog wel maar in de tweede "schittert" ze van afwezigheid.
Na één duik in t water doet ze geen poging meer.
Blij toe, anders had ik nog langer moeten kijken naar meer kinderachtig gedrag.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #490 Gepost op: 22-03-2010, 00:58:41 »
Nou je mist niet zoveel hoor.
De eerste ronde haalt ze nog wel maar in de tweede "schittert" ze van afwezigheid.
Na één duik in t water doet ze geen poging meer.
Blij toe, anders had ik nog langer moeten kijken naar meer kinderachtig gedrag.

Nog steeds zo persoonlijk geprikkeld omwille van haar Afrika-honger uitspraak  ??? Het was toch maar een vergelijking.

Ik heb vroeger door een ziekte veel gewicht verloren omdat ik 13 dagen niet kon eten en amper kon drinken.  Op het moment dat je groggy bent van de honger omdat je aan het randje wankelt en je helemaal van de kaart bent, heb je gewoon het besef niet om vooruit te kijken dat alles beter kan worden.   

Ik maakte die vergelijking erna ook...

Het gaat om het denkbeeldig gevoel dat men eraan geeft.  Ik begrijp niet waarom mensen zich aan zo'n uitspraak overdreven ergeren...  ::ohno::


Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #491 Gepost op: 22-03-2010, 01:07:49 »
Nee hoor, die uitspraak was ik eigenlijk alweer vergeten, was ook verder niet belangrijk. Zo ook al haar andere uitspraken.
Ik mag haar gewoon niet en zij mag mij niet dus er is geen probleem.
Bovendien was ik niet diegene die zo hoog van de toren schreeuwde dat ik binnenkort op tv weer zou schitteren. ::pinokkio::

Offline Scepsis

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #492 Gepost op: 22-03-2010, 10:00:23 »
Marlie......"GET A LIFE!! ::rofl::

Man man man
« Laatst bewerkt op: 22-03-2010, 10:01:55 door Scepsis »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #493 Gepost op: 22-03-2010, 11:07:38 »
Ik zal zaterdag maar eens naar de herhaling gaan kijken. Op zondag was immers tegelijkertijd De Kinderpuzzel...
Ich bin ein Bärliner!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #494 Gepost op: 22-03-2010, 12:01:42 »
Ach ja, kan t jou schelen je hebt waarschijnlijk weer een weekje lekker vakantie gehad op de centen van de belastingbetaler.

Wat is dit nu weer voor belachelijke redenering? Ga lekker op een of ander Wilders-fanforum zitten blaten ofzo: dit soort haatdragende drogredeneringen raakt kant noch wal. ::niet-ok:: Alsof ambtenaren, soldaten, leraren, etc. allemaal geen vakantie meer zouden mogen hebben omdat ze dat 'op kosten van de belastingbetaler' doen. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #495 Gepost op: 22-03-2010, 13:03:40 »
Ik snap ook niet waarom mensen zich zo druk maken dan kan ik ook wel overal druk om gaan maken. ::ohno::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #496 Gepost op: 22-03-2010, 13:21:36 »
Wat is dit nu weer voor belachelijke redenering? Ga lekker op een of ander Wilders-fanforum zitten blaten ofzo: dit soort haatdragende drogredeneringen raakt kant noch wal. ::niet-ok:: Alsof ambtenaren, soldaten, leraren, etc. allemaal geen vakantie meer zouden mogen hebben omdat ze dat 'op kosten van de belastingbetaler' doen. ::)
Ho ho die uitspraken zijn niet van mij maar van simone zelf. Expeditie Robinson heeft ze mee kunnen doen zonder vakantiedagen in te hoeven leveren en met doorbetaling van salaris. dus wie betaald dat dan?Dat kun je terugvinden in dit topic.
Je moet wel weten waarop je reageert in dit geval.
 ::rofl::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #497 Gepost op: 22-03-2010, 15:38:56 »
Hehe ik zag Simone ook bij toeval in Wipeout! Ik wist dat ze mee ging doen maar was het alweer vergeten  :P

En wtf Marlie. Get over it, voordat ik plaatsvervangende schaamte krijg.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #498 Gepost op: 22-03-2010, 15:44:02 »
Get over what?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #499 Gepost op: 22-03-2010, 16:30:12 »
Expeditie Robinson wordt trouwens uitgezonden op de commerciële (RTL5) en wordt niet direct gefinanciëerd door de 'belastingbetaler'. Faal dus. :)