Auteur Topic: [kandidaat] Simone  (gelezen 156352 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #500 Gepost op: 22-03-2010, 16:30:39 »
Ho ho die uitspraken zijn niet van mij maar van simone zelf. Expeditie Robinson heeft ze mee kunnen doen zonder vakantiedagen in te hoeven leveren en met doorbetaling van salaris. dus wie betaald dat dan?Dat kun je terugvinden in dit topic.
Je moet wel weten waarop je reageert in dit geval.
 ::rofl::
Tja, dat is op zich niet zo als het hoort, maar er zijn tienduizenden Nederlanders die van dat soort snoepreisjes maken op 'onze' kosten... Gewoon niet aan ergeren! Dan vermaak je je het best!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #501 Gepost op: 22-03-2010, 17:12:15 »
Expeditie Robinson wordt trouwens uitgezonden op de commerciële (RTL5) en wordt niet direct gefinanciëerd door de 'belastingbetaler'. Faal dus. :)

Wie beweerde dat dan?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #502 Gepost op: 22-03-2010, 17:31:35 »
Vanavond bij toeval de uitzending van Wipe Out met Simone gezien. Ik snap wel dat je dat hier niet gemeld hebt Simone hahaha t was leuk om te zien.De tweede ronde al vloog je eruit. Of erin hoe je het bekijken wil.
Maar wat me ook opviel:
Je hebt bepaald geen honger geleden afgelopen winter he.Daarom viel dat varkentje op jou.
Ach ja, kan t jou schelen je hebt waarschijnlijk weer een weekje lekker vakantie gehad op de centen van de belastingbetaler.
De herhaling voor wie t gemist heeft word meen ik vrijdag of zaterdag uitgezonden

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #503 Gepost op: 22-03-2010, 18:04:20 »
oh, ik begreep eigenijk dat Marlie bedoelde dat Simone haar salaris door betaald kreeg, en niet zozeer dat haar vakantie betaald werd door de tv omroep.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #504 Gepost op: 22-03-2010, 23:01:28 »
Precies Schulz dat bedoelde ik. Maar sommige mensen willen of kunnen niet lezen of nemen niet de moeite om t bewuste artikel door te lezen waarin alles duidelijk staat.
En nu ben ik hier klaar mee!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #505 Gepost op: 22-03-2010, 23:09:25 »
Hoho, je bent hier zelf begonnen op een idiote manier op Simone in te hakken. In dat interview zegt ze inderdaad dat ze geen vakantiedagen heeft hoeven op te nemen omdat haar overste het zo bijzonder vond dat ze meedeed aan ER. Maar dat verklaart niet waarom jij zoveel maanden na het einde van ER blijkbaar nog zo idoot fel reageert op Simone's deelname aa Wipe Out. Wat heeft ze je aangedaan, dat je er zo mee zit? ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #506 Gepost op: 22-03-2010, 23:34:46 »
ik keek wat later dus had ronde 1 gemist.
in deel 2 zag je haar niet echt in beeld komen, alleen het vallen als ze een poging of wat waagde om over dat ding na het midden te lopen.

heb net op wipe out site van rtl deel 1 gezien. haha op dat einde.. zwijn ja ik wil riep.

en zelfs de presentator zei nog kort dat ze aan er had meegedaan.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #507 Gepost op: 23-03-2010, 05:47:21 »
marlie , ben het helemaal eens met je , laat de andere maar zeiken

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #508 Gepost op: 23-03-2010, 08:23:04 »
Nou mensen, zo kan het wel weer, niet persoonlijk worden he
Keep calm and eat chocolates!