Auteur Topic: [kandidaat] Simone  (gelezen 156336 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #60 Gepost op: 18-09-2009, 19:23:11 »
Ik vraag me trouwens af of er niet nog meer voorgevallen is tussen Lianne en Simone. Want als ze echt alleen zo reageert vanwege wat we nu gezien hebben, dan vind ik haar behoorlijk creepy. Dan zal ze nog veel mensen een rottijd op het eiland gaan bezorgen denk ik, want er zullen nog wel vervelender dingen tussen mensen gaan voorvallen.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #61 Gepost op: 18-09-2009, 19:53:13 »
Ik vraag me trouwens af of er niet nog meer voorgevallen is tussen Lianne en Simone. Want als ze echt alleen zo reageert vanwege wat we nu gezien hebben, dan vind ik haar behoorlijk creepy. Dan zal ze nog veel mensen een rottijd op het eiland gaan bezorgen denk ik, want er zullen nog wel vervelender dingen tussen mensen gaan voorvallen.
Mee eens, wat een heftige reactie. Mensen moet doen wat zij zegt, lijkt het, anders ...
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #62 Gepost op: 19-09-2009, 14:54:58 »
Wel leuk voor Simone dat de mannen er volgende week bijkomen, dan kan ze mooi met ze armpje drukken!

Zeker weten dat ze nog wint ook! ::trots::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #63 Gepost op: 22-09-2009, 20:47:22 »
Wat een manwijf zeg. ik mag haar niet. Ze heeft zich wel heel goed ingeleefd in haar rol als bitch wetende dat je dan vaak in beeld komt.

Ze moet nog veel leren.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #64 Gepost op: 23-09-2009, 00:05:10 »
Als zij met een mes gaat zwaaien net als Frans, ga ik voor de zekerheid achter mijn bank zitten ;)

Maar lijkt me wel een blijvertje, blijft toch een sterke vrouw ::jaja::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #65 Gepost op: 23-09-2009, 00:12:32 »
Als zij met een mes gaat zwaaien net als Frans, ga ik voor de zekerheid achter mijn bank zitten ;)

Ze knalt liever octopussen tegen de rotsen  :-\\ was ook niet echt een snelle  manier om het diertje uit zijn lijden te verlossen  :( In dat geval had ze beter een mes gehanteerd...
« Laatst bewerkt op: 23-09-2009, 00:48:09 door reaver »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #66 Gepost op: 23-09-2009, 10:04:50 »
Simone lijkt erg op Danielle uit Lost, die Franse vrouw, ze kon er zo uit weggelopen zijn ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline asi

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #67 Gepost op: 23-09-2009, 13:49:36 »
er wordt wel heftig gereageerd op Simone, maar ik heb de uitzending zondag nog een keer gekeken, en kan hier niet op uitmaken waarom ze zo heftig reageerd. Wij weten maar half wat daar gebeurt, en wie weet wat Lianne allemaal heeft gedaan of niet gedaan. Een komplot zie ik ook niet. Simone houd haar mond als er dingen gezegd worden....
Even voor de leken wat octopussen betreft: Je moet ze zo doden en mals tegen de rotsen slaan, anders zijn ze niet te eten. Met een met is er nl niet door te komen, dus dan maar met de tanden zoals Simone dat doet. Geen lijden voor het beestje, helemaal goed gedaan!
Simone mag van mij nog wel ff blijven, ik mag haar wel

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #68 Gepost op: 23-09-2009, 14:52:15 »
Even voor de leken wat octopussen betreft: Je moet ze zo doden en mals tegen de rotsen slaan, anders zijn ze niet te eten. Met een met is er nl niet door te komen, dus dan maar met de tanden zoals Simone dat doet. Geen lijden voor het beestje, helemaal goed gedaan!


Door zo'n taai beest steken lukt idd niet maar een mes dient in 1ste instantie om te snijden en dat lukt perfect(Met m'n eigen ogen gezien op een vismarkt in Azië) indien het mes niet te bot is uiteraard en ze hadden een Leatherman ter beschikking en die zijn vlijmscherp ;) . Als dan de ingewanden uit het dier zijn wordt het lichaam fijngeslagen om de spieren mals te krijgen (als het ware om ze te ontspannen) 

Tegen een rots of een steen kwakken zal het uiteindelijk ook wel doden maar als je het materiaal hebt om ze snel en minder pijnloos te killen, opteer ik toch voor het mes. 

In mijn ogen was het gewoon om stoer te doen...



Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #69 Gepost op: 23-09-2009, 19:43:01 »
Ik vond het geluid van een octopus die op de rots gekwakt werd eerder verfrissend na al dat schoentjes verliezen in het bos, haartjes kammen, staartjes vlechten en meer van dat salonfähig gedoe!
::ok:: ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #70 Gepost op: 24-09-2009, 06:25:57 »
Ze knalt liever octopussen tegen de rotsen  :-\\ was ook niet echt een snelle  manier om het diertje uit zijn lijden te verlossen  :( In dat geval had ze beter een mes gehanteerd...

Ik vond het ook nogal wreed. Kon er i.i.g. niet naar kijken. ::spook::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #71 Gepost op: 24-09-2009, 10:55:05 »
Ik vond het ook nogal wreed. Kon er i.i.g. niet naar kijken. ::spook::
Maar dat hoort toch gewoon bij ER? Je zou raar opkijken als ze ineens octopus aan het spies hadden, zonder dat je zag hoe die daar gekomen was... In het verleden heb je toch wel vaker gezien hoe de dieren aan hun einde waren gekomen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #72 Gepost op: 24-09-2009, 12:33:58 »
Wij weten maar half wat daar gebeurt, en wie weet wat Lianne allemaal heeft gedaan of niet gedaan.

Maar als wij niet weten wat er gebeurd kunnen we er ook niet op reageren. We reageren enkel op wat we gezien hebben. ;)
Nog even niks.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #73 Gepost op: 24-09-2009, 13:26:26 »
Maar als wij niet weten wat er gebeurd kunnen we er ook niet op reageren. We reageren enkel op wat we gezien hebben. ;)

En we zien hoe ze hier reageren en denken dan te weten wat er gebeurd is...
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #74 Gepost op: 24-09-2009, 14:25:15 »
En we zien hoe ze hier reageren en denken dan te weten wat er gebeurd is...
;)


Want wat er echt gebeurd is kunnen alleen zij weten...

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #75 Gepost op: 24-09-2009, 20:39:42 »
Sjees wat een 'manwijf'... 't is niet mijn type in ieder geval ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #76 Gepost op: 24-09-2009, 20:41:16 »
In het begin vond ik haar leuk,
maar het wordt iedere aflevering minder..
Momenteel: iritant wijf!!
There's no show like a reality show ;)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #77 Gepost op: 24-09-2009, 20:46:32 »
idd, onsympathiek zeg!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline asi

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #78 Gepost op: 25-09-2009, 09:45:43 »
Ik vond Simone juist wel mild gisterenavond.
Ze vond Het hele gedoe met Jill en Esmeralda wel zielig voor Jill.
Blijft stiekum toch een beetje mijn favoriet, hahaha

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #79 Gepost op: 25-09-2009, 11:59:56 »
Ben wel benieuwd of ze het zielig voor Jill vond, of dat ze het gebruikte om de eerste duikjes in het leiderschap van esmaralde te slaan?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”