Auteur Topic: [kandidaat] Simone  (gelezen 157166 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #140 Gepost op: 13-10-2009, 08:17:19 »
::oink:: ::oink::
ik ga nog eens naar de afleveringen zien want dat heb ik gemist,,,super hard ???? ::oink:: ::oink::


ze werkt meer dan de andere dames in ieder geval  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #141 Gepost op: 13-10-2009, 12:27:04 »
en op mijn beurt ben ik dan weer verbaasd dat er toch nog zoveel mensen een beroep doen op de zorg. de tactiek van esmeralda en simone werkt niet echt kostenverlagend :P

Haha, hier moest ik ff hard om lachen! ::rofl::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #142 Gepost op: 13-10-2009, 16:34:19 »
Ik blijf het gewoon 'n schatje vinden ::love::. Echt een typische ruwe bolster met een blanke pit ::tandpastasmiley::, en dat ze respect voor mensen heeft die echt fysiek niet meer kunnen zie je duidelijk (cf Carolien, en dat andere blonde meisje waarvan ik de naam vergeten ben). Ze heeft wél inlevingsvermogen, kijk maar naar haar reactie op de schreeuwpartij van Esmeralda naar Jill. Dat ze het niet zo heeft voor klagers en neuten dat is toch meer dan normaal. Wie zo stoer wil zijn om op "expeditie" te gaan moet dan maar zo stoer zijn om zijn heimwee te onderdrukken ipv alle boompjes die daar staan te willen omzagen... ::trots::

Offline Indri-indri

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #143 Gepost op: 13-10-2009, 17:35:32 »
Ondanks dat ze me soms kromme tenen bezorgd vind ik het prima dat ze afgeeft op de -door heimwee geplaagde- medestanders die piepen en janken over thuis.
Natuurlijk kun je vanaf de bank niet weten wat het met je doet tijdens ER, maar daarom mag je er nog wel pittig op aangesproken worden.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #144 Gepost op: 16-10-2009, 09:02:50 »
Ondanks dat ze me soms kromme tenen bezorgd vind ik het prima dat ze afgeeft op de -door heimwee geplaagde- medestanders die piepen en janken over thuis.
Natuurlijk kun je vanaf de bank niet weten wat het met je doet tijdens ER, maar daarom mag je er nog wel pittig op aangesproken worden.


Het was weer duidelijk vanavond.
Schuift haar mening niet onder stoelen of banken!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #145 Gepost op: 16-10-2009, 10:46:03 »
Deze aflevering vond ik haar nog wel meevallen!
Weer was ik het met haar eens, maar ze kwam iets beter met haar mening naar buiten.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #146 Gepost op: 16-10-2009, 11:58:25 »
Deze aflevering vond ik haar nog wel meevallen!
Weer was ik het met haar eens, maar ze kwam iets beter met haar mening naar buiten.

Krachtige vrouw! ::jaja::
Hopelijk kan ze ook vuur maken onder stress anders ligt ze eruit...
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #147 Gepost op: 16-10-2009, 12:10:34 »
Krachtige vrouw! ::jaja::
Hopelijk kan ze ook vuur maken onder stress anders ligt ze eruit...
:)
Ik hoop het echt niet, want hoewel ik er niet zo mag, zou ik haar dat echt niet gunnen. ::ohno::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #148 Gepost op: 16-10-2009, 12:53:04 »
Hoewel zij niet mijn favoriet is (al wint ze wel aan sympathie bij mij) hoop ik wel dat ze vuur weet te maken, want zij is immers een van de meest actieve Robinsons!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #149 Gepost op: 16-10-2009, 15:12:00 »
Hoewel zij niet mijn favoriet is (al wint ze wel aan sympathie bij mij) hoop ik wel dat ze vuur weet te maken, want zij is immers een van de meest actieve Robinsons!

En lekker uitgesproken hahah

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #150 Gepost op: 16-10-2009, 20:04:18 »
Ik neem aan dat dat hele verhaal over niet snappen dat vrouwen met kinderen meedoen etc, dat dat alleen ging over vrouwen met kinderen, die volgens haar alleen maar zaten te zeiken over thuis en dus dat dat heel persoonlijk gericht was? Als ze dat in het algemeen bedoelde, dat vind ik dat nogal onsympathiek en ook nog eens klinkklare onzin. Zo te zien zijn er in het verleden (in mijn jaar noem ik in elk geval Bernadette, had er vier thuis en was keisterk) en tijdens deze expeditie genoeg vrouwen (Rita de Bikkel had ook een kind thuis zitten) met kinderen geweest, die het allemaal heel goed deden en heel ver kwamen zonder een woord te zeuren over thuis. En mannen dan? Anyways, ik denk dat ze het op de persoon speelde met die opmerking, maar toch moest ik hier even iets over zeggen.

p.s. Ik was al een zwakke deelnemer zonder kind thuis, met kind was ik zelf idd niet gegaan. Dat moet ik zeker toegeven.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #151 Gepost op: 16-10-2009, 20:21:08 »
Dat was algemeen bedoeld maar tevens viel ze daarbij moeders in t kamp aan op een slinkse manier. En dan ook nog erbij zeggen dat er thuis op haar niemand wacht. Tjee mens, je weet niet eens waarover je t hebt.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #152 Gepost op: 16-10-2009, 20:28:48 »
Tjee mens, je weet niet eens waarover je t hebt.

Nee, en dat is het 'm juist, daarom zei ze ook, ik snap dat niet, dat je dan meedoet.

Ik begreep Simones opmerkingen daarover wel, al denk ik dat het net zo goed voor vaders geldt?
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #153 Gepost op: 16-10-2009, 20:29:45 »
Ik heb een gelijkaardige vraag ook al eens op het forum gesmeten;  Als alles thuis wel en wee is wat is dan de motivatie om aan ER mee te doen? Enkel voor de ervaring geloof ik niet en als ze er dan nog bij zeggen dat het geld geen rol speelt helemaal niet.  Heb je je kids/partner/huisdier nog nooit langer dan een week moeten missen zonder enige vorm van contact, dan ben je een potentieel heimwee-opgever.
Klinkt grof maar als men heel eerlijk is zit er een vorm van waarheid in.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #154 Gepost op: 16-10-2009, 20:55:12 »
Ik heb een gelijkaardige vraag ook al eens op het forum gesmeten;  Als alles thuis wel en wee is wat is dan de motivatie om aan ER mee te doen? Enkel voor de ervaring geloof ik niet en als ze er dan nog bij zeggen dat het geld geen rol speelt helemaal niet.  Heb je je kids/partner/huisdier nog nooit langer dan een week moeten missen zonder enige vorm van contact, dan ben je een potentieel heimwee-opgever.
Klinkt grof maar als men heel eerlijk is zit er een vorm van waarheid in.

Natuurlijk is die kans groter, dan wanneer je thuis niets hebt achtergelaten. Niet alleen vind ik het absolute nonsens dat je motivatie zo sterk gerelateerd wordt aan hoe je het thuis hebt. Ik krijg eigenlijk vooral heel veel medelijden met diegene die het blijkbaar heel erg weinig hebben om voor thuis te blijven, dan wel thuis te komen.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #155 Gepost op: 16-10-2009, 21:43:33 »
Blijkbaar was Simone heel erg ongelukkig thuis, dat zegt ze toch zelf. :\'(
Ik vind zo'n uitspraken nogal kort door de bocht, en ze getuigen van weinig inzicht en inlevingsvermogen. ::jaja::
Een robinson zijn is volgens mij niet alleen het agressieve alfa-vrouwtje zijn, er komt meer bij kijken.
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #156 Gepost op: 16-10-2009, 21:49:56 »
Natuurlijk is die kans groter, dan wanneer je thuis niets hebt achtergelaten. Niet alleen vind ik het absolute nonsens dat je motivatie zo sterk gerelateerd wordt aan hoe je het thuis hebt. Ik krijg eigenlijk vooral heel veel medelijden met diegene die het blijkbaar heel erg weinig hebben om voor thuis te blijven, dan wel thuis te komen.

Het gaat em voor mij vooral hoe gemotiveerd mensen zijn om het spel te spelen en het ook blijven, kunnen ze zich erop blijven concentreren of raken ze die concentratie zeer vlug kwijt als er naar het thuisfront gehunkerd gaat worden.  Kan je de klik zetten om het spel te spelen of ga je met de instelling "we doen mee om eens te zien of ik het aankan en als het me teveel wordt kan ik alsnog naar huis, het zou wel jammer zijn maar ik heb het tenminste geprobeerd"...  

Door gezondheidsredenen eruit gaan is natuurlijk best k*t maar als je dan kijkt naar Rita hoe zij zich mentaal erover zet...  ::trots::

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #157 Gepost op: 16-10-2009, 22:08:56 »
Ach ik vind wel dat je van te voren goed moet nadenken of je aan zo'n expeditie mee wilt doen!
Je moet van te voren wel goed nadenken of je het wel aankunt en of je niet te veel last van heimwee zou krijgen...
Als je dan al weet dat het wel eens goed zou kunnen, maar je stiekem toch eigenlijk wel mee zou willen doen, snap ik inderdaad ook niet wat ze daar te zoeken hebben op het eiland.

Komt het echter als een grote verrassing dan vind ik dat wat anders.. Zolang je maar goed weet waar je mee bezig bent en waar je aan mee gaat doen! 
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #158 Gepost op: 16-10-2009, 22:28:55 »
Vind haar een sterke kandidate maar als er echt honger zou heersen zie ik haar nog vragen wie er een been ofzo kan missen  ;) Een zeer praktisch ingestelde vrouw, tot op het botte af....

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #159 Gepost op: 17-10-2009, 11:26:58 »
Ik vond ze weer eens top! ::tandpastasmiley:: Ze is echt bezig met het kaf van het koren te scheiden. Ze wil volgens mij back to basics of anders gezegd een evenwaardige strijdlust. Ik hoop ook echt dat ze erin slaagt om vuur te maken, maar ik ben er vrij zeker van dat haar dat wel zal lukken. Uiteraard kan iedereen getroffen worden door een onvoorziene omstandigheid.  ::rofl:: "Wie kan er een been missen?"  ::) Die vraag zou ik toch weer grappig vinden. In ieder geval blijft ze voor mij nummer één  ::joehoe::. Beetje suspense mag wel, nee? >:D