Auteur Topic: [kandidaat] Simone  (gelezen 157182 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #300 Gepost op: 1-11-2009, 23:32:25 »
Ik persoonlijk vindt dat de mannen er terecht inzitten..Zij hebben een ontzettende zware jungle tocht gedaan, terwijl wij wijven op een eiland zaten er verder niets hoefden te doen als alleen voor ons eten te zorgen..De mannen verdienen de samensmelting!!!
dankjewel, vroeg het me af ;D
denk ook dat diegene die de samensmelting hadden gehaald, dat ook hadden verdiend
misschien had Jill het meer verdiendt dan Marjolein :-\\
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #301 Gepost op: 2-11-2009, 00:06:02 »
Bovendien vind ik het wel zo netjes om een kandidaat hier op een aardige manier te verwelkomen.

Klopt Jos, het is goed om kandidaten hier op een aardige manier te verwelkomen. Het is inderdaad meestal leuk om hier wat met ze in discussie te kunnen gaan en wat vragen te kunnen stellen over dingen die niet in beeld zijn geweest.
Maar aan de andere kant lijkt het me nu ook niet nodig om nu overdreven te gaan slijmen of een kandidaat vanwege zijn/haar aanwezigheid met zijden handschoentjes aan te pakken.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #302 Gepost op: 2-11-2009, 10:50:04 »
Ik persoonlijk vindt dat de mannen er terecht inzitten..Zij hebben een ontzettende zware jungle tocht gedaan, terwijl wij wijven op een eiland zaten er verder niets hoefden te doen als alleen voor ons eten te zorgen..De mannen verdienen de samensmelting!!!

toch weer dat woord  WIJVEN, degoutant !!!!!!!
« Laatst bewerkt op: 2-11-2009, 17:52:50 door Sprien, Reden: onnodige tags verwijderd »

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #303 Gepost op: 2-11-2009, 10:51:25 »
Wij zien niet meer dan op televisie wordt weergegeven.. en ook al weet ik dat de montage mijn mening ontzettend beïnvloedt, houd ik daar geen rekening mee in mijn meningen over kandidaten.. Anders heeft het discussiëren over een reality programma weinig zin meer...

Ik vond Simone vrij irritant, maar een aanwinst voor het programma!
Vond haar enerzijds te stoer overkomen, zo van, kijk mij eens stoer zijn en stoer praten. Iets te verwaand!
Vreemde karaktereigenschappen, maar anderzijds waren die karaktereigenschappen ook wel weer vermakelijk om naar te kijken. Ik had gehoopt dat ze erin zou blijven, maar als ik zelf op dat eiland zou zitten dan had ik haar zo snel mogelijk willen zien vertrekken. Of in haar eigen woorden: Oprotten!!  ::zwaai::
100 % mee eens

Offline groenoogje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #304 Gepost op: 2-11-2009, 11:22:21 »
Prima dat Simon eruit is. Ik vond hem geen fijne kandidaat om naar te kijken. ::pinokkio::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #305 Gepost op: 2-11-2009, 11:24:54 »
Ik zal eerlijk toegeven dat naar aanleiding van wat ik heb gezien ik het niet heel erg vond dat Simone eruitlag... Echter ik vond het wel jammer met wat voor spel dat gebeurde. Maar je ziet natuurlijk 2 dagen in 50 minuten samengeperst...

Maar Simone, wel heel erg leuk dat je ook op dit forum zit! Een insider is altijd leuk! Maar wat ik mij nu persoonlijk afvraag is het volgende: hoe ben je uit ER gekomen? Ben je met een sterkere persoonlijkheid thuisgekomen of juist andersom, of ben je nog steeds dezelfde als je al was? Kijk je nu ook anders aan tegen de wereld? Met andere woorden, wat heeft deze expeditie uiteindelijk met jou gedaan? Alvast bedankt voor een eventueel antwoord!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #306 Gepost op: 2-11-2009, 11:32:34 »
@KD: heeft niets met slijmen en fluwelen hanschoentjes te maken. Des te meer met respect.

Ook al vallen er soms harde woorden, het is nergens voor nodig om te gaan schelden. Een pittige discussie is iets anders als elkaar maar verrot schelden, alleen omdat je niet van je eigen standpunt wil afwijken.

Voor wat betreft die blokken: je zal toch echt eerst 1 blok neer moeten leggen, voor je een tweede erop legt......ik bedoelde er overigens ook mee te zeggen dat het stapelen van die blokken me sterk deed denken aan de Jenga-proef uit de Saga van Oberon. Eigenlijk jammer om de beslissing met een kinderspelletje te beslissen, dus.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #307 Gepost op: 2-11-2009, 14:45:59 »
Ik had Simone een hele grote kans gegeven bij de worstelproef, dus dan had ze nog wel een weekje gebleven.

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #308 Gepost op: 2-11-2009, 15:24:07 »
Prima dat Simon eruit is. Ik vond hem geen fijne kandidaat om naar te kijken. ::pinokkio::

Simon?? :o "Hem"???  ::)

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #309 Gepost op: 2-11-2009, 18:55:09 »
Prima dat Simon eruit is. Ik vond hem geen fijne kandidaat om naar te kijken. ::pinokkio::

Simon?? :o "Hem"???  ::)

Wil groenoogje hiermee zeggen dat hij of zij de mannelijkheid van Simone heeft gevonden of gezien?

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #310 Gepost op: 2-11-2009, 19:56:02 »
Waaaaaaa Simone!? Hier!? Op het forum!?  ::bravo:: Van mij had je er veel langer in mogen blijven! Tot het eind, gezellig met Jeroen ofzo  ::trots::

Maar jij kon inderdaad met geheven hoofd de expeditie verlaten  ::ok::

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #311 Gepost op: 3-11-2009, 07:48:52 »
toch weer dat woord  WIJVEN, degoutant !!!!!!!

Hahaha, waar een mens zich druk om kan maken....

Maar wat ik mij nu persoonlijk afvraag is het volgende: hoe ben je uit ER gekomen? Ben je met een sterkere persoonlijkheid thuisgekomen of juist andersom, of ben je nog steeds dezelfde als je al was? Kijk je nu ook anders aan tegen de wereld? Met andere woorden, wat heeft deze expeditie uiteindelijk met jou gedaan? Alvast bedankt voor een eventueel antwoord!
Ik ben een ervaring rijker uit de expeditie gekomen, ik had het voor geen goud willen missen, ondanks dat ik het in het begin een aanfluiting vond. Alleen met vrouwen was nu niet bepaald mijn ideaalbeeld van de expeditie.
De expeditie heeft mij geleerd om van de kleine dingen in het leven te genieten. Waarderen wat je hebt. Dat je zoiets geweldigs mocht meemaken!!En...Ik heb in mijn leven veel meegemaakt, en met veel verschillende mensen te maken gehad en toch trap je weer in de achterbaksheid van bepaalde mensen...leermomentje!!!!

Waaaaaaa Simone!? Hier!? Op het forum!?  ::bravo:: Van mij had je er veel langer in mogen blijven! Tot het eind, gezellig met Jeroen ofzo  ::trots::

Maar jij kon inderdaad met geheven hoofd de expeditie verlaten  ::ok::

Dank je wel, leuk om hier rond te kijken en vraagjes te beantwoorden ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 3-11-2009, 08:01:41 door Simone Kat »

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #312 Gepost op: 3-11-2009, 07:52:27 »
Hahaha, waar een mens zich druk om kan maken....

Jij blijkbaar!  ;D

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #313 Gepost op: 3-11-2009, 10:04:16 »
Jij blijkbaar!  ;D

Inderdaad Simone !

Offline Stefffje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #314 Gepost op: 3-11-2009, 11:29:18 »
Hey Simone,

Ik vond je wel een leuke en boeiende kandidaat! Het hart op de tong, dat levert altijd leuke televisie op!

Twee vraagjes:
1. Heb je nu spijt dat je niet voor de eliminatieproef de knuppel in het hoenderhok hebt gegooid en de andere kandidaten geconfronteerd met hun stemgedrag?
2. Had jij graag in Marina's schoenen gestaan en immuniteit hebben gehad tot de finale?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #315 Gepost op: 3-11-2009, 12:03:38 »
2. Had jij graag in Marina's schoenen gestaan en immuniteit hebben gehad tot de finale?


Goeie vraag! ::jaja::
Ik zou dat eigenlijk aan alle kandidaten wel willen stellen

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #316 Gepost op: 3-11-2009, 21:43:08 »

Twee vraagjes:
1. Heb je nu spijt dat je niet voor de eliminatieproef de knuppel in het hoenderhok hebt gegooid en de andere kandidaten geconfronteerd met hun stemgedrag?
2. Had jij graag in Marina's schoenen gestaan en immuniteit hebben gehad tot de finale?

1. Nee, dat heb ik bewust niet gedaan. Jeroen ging na de stemronde al uit zijn dak, en ik wilde wachten op de reactie van de mensen als ik terug zou komen. Er waren wat dingen voor de stemronde geroepen en daar wilde ik de mensen mee confronteren. Niet aan me vragen wat dat was, want dat ga ik nu niet meer vertellen, sorry.
2. Op het moment dat ik op het nippertje de proef verloor, was was ik echt kwaad op mezelf, ik zat er zo dicht bij. Naarmate de expeditie vorderde had ik in de gaten dat het echt niets voor mij was geweest om die immuniteit te winnen. Er is geen spanning meer..wie stemt er op mij, ga ik een proef winnen, hoelang zit ik nog in het spel..Al deze elementen hoen bij de expeditie, en dat wordt met de immuniteit afgenomen.
« Laatst bewerkt op: 3-11-2009, 21:53:58 door Simone Kat »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #317 Gepost op: 3-11-2009, 21:55:00 »
Simone, herinner je je serie 2005 nog? Die waarin Marnix won, en onder meer Douwe Popma zijn opwachting maakte? Daarin zaten ook twee heren, genaamd John en Carl.


Ik neem aan dat jij hen wel de baas zou zijn. Maar HOE zou jij die twee van repliek hebben gediend?


Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #318 Gepost op: 3-11-2009, 22:47:04 »
Simone, herinner je je serie 2005 nog? Die waarin Marnix won, en onder meer Douwe Popma zijn opwachting maakte? Daarin zaten ook twee heren, genaamd John en Carl.


Ik neem aan dat jij hen wel de baas zou zijn. Maar HOE zou jij die twee van repliek hebben gediend?


Marnix Douwe, Fleur en Marleen zijn mij bij gebleven, maar ik kan me niet meer heugen van John en Carl.
Zou ik dat wel hebben gekund, blijft het moeilijk om te zeggen, ik had het zo gedaan. Het is zo makkelijk om vanaf de bank met een wodkaatje en een zak chips te zeggen...ik had het zo gedaan. Je moet er daadwerkelijk bijzijn, om mensen te beoordelen en daaar je aktie op ondernemen

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #319 Gepost op: 3-11-2009, 22:59:32 »
Leuk dat er weer een insider bij is! Altijd leuk om wat extra verhalen te horen ::bravo::