Auteur Topic: [kandidaat] Eva  (gelezen 56269 keer)

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
[kandidaat] Eva
« Gepost op: 24-08-2009, 02:48:50 »
« Laatst bewerkt op: 6-09-2009, 22:28:11 door Sprien »
Menno is gek

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #1 Gepost op: 3-09-2009, 22:46:53 »
Ik hoop dat ze er langer in blijft dan Carine!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #2 Gepost op: 3-09-2009, 22:50:29 »
vast wel.
gelukkig won haar team... zonde als ze er meteen uitmoest..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #3 Gepost op: 3-09-2009, 22:51:17 »
Op sportief vlak toch een van de sterkere denk ik...


Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #4 Gepost op: 3-09-2009, 22:54:07 »
Citaat
Omschrijf het moeilijkste moment uit de expeditie?
Ziek worden.

Ik hoop dat deze 'ziekte' niet te ernstig zal zijn en haar positie in het spel niet in gevaar gaat brengen.

"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #5 Gepost op: 3-09-2009, 22:56:16 »
Ik hoop dat deze 'ziekte' niet te ernstig zal zijn en haar positie in het spel niet in gevaar gaat brengen.



Zou idd jammer zijn.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #6 Gepost op: 4-09-2009, 01:52:23 »
Ik vind het erg zielig voor haar dat haar kindje blind is en was super blij dat haar kamp won want ik vind Eva erg leuk. ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #7 Gepost op: 4-09-2009, 23:11:59 »
Toffe meid, man. Die mag nog wel even blijven! ::jaja::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #8 Gepost op: 7-09-2009, 12:09:42 »
Tot noch toe wel de knapste dame van het hele stel wat mij betreft.  ::jaja::

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #9 Gepost op: 9-09-2009, 03:57:23 »
Eva heeft zich direct goed laten kennen tijdens het conflict met Carine. Ze is zeer licht ontvlambaar en gaat het daarom vast niet halen.

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #10 Gepost op: 9-09-2009, 09:22:39 »
volgens mij was het meer carina die licht ontvlambaar was. eva probeerde juist op een heel redelijke manier de discussie aan te gaan. maar dat is mijn mening hè ;)
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #11 Gepost op: 9-09-2009, 17:12:27 »
Ook Carine was niet echt slim bezig nee, maar vergeet niet dat er ongetwijfeld bij de andere dames enig schuldgevoel moet heersen over het wegstemmen van Carine. Dat schuldgevoel zou er voor moeten zorgen dat ze enigszins begrip hebben voor de irritatie van Carine tov de rest.

Eva geeft door haar manier van reageren aan dat ze dat respect dus niet heeft voor Carine. Eigenlijk hebben ze beide geen respect voor elkaar, Carine heeft daar echter een goede reden voor en Eva niet. Dat gaat Eva de kop kosten, let maar op.

Daarnaast argumenteerde Eva dat ze niet tegen Carine stemde maar voor Yolande, hetgeen natuurlijk volstrekt onzin is aangezien die twee niet los van elkaar kunnen staan als je tussen hen beide moet kiezen. Ik vond de reden (Yolande komt positiever over) op zich wel goed, maar niet goed genoeg om je handen helemaal mee schoon te wassen en dat is wat Eva probeerde.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #12 Gepost op: 9-09-2009, 17:31:08 »
Men kan op zo'n beslissing nooit je handen helemaal schoonwassen. Eva heeft het volgens mijn gevoel op een goede en tactvolle manier opgelost om op dat moment een knoop door te hakken.

Ze heeft niets gezegd over Carine terwijl Carine haar ervan beschuldigde en dit wel gedaan te hebben.


Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #13 Gepost op: 9-09-2009, 17:51:59 »
Men kan op zo'n beslissing nooit je handen helemaal schoonwassen. Eva heeft het volgens mijn gevoel op een goede en tactvolle manier opgelost om op dat moment een knoop door te hakken.

Het voortouw nemen in een dergelijke situatie vind ik bij voorbaat al niet bepaald getuigen van veel tactisch inzicht. Je kan inderdaad je handen niet schoonwassen en dat is precies wat Eva dus wel probeerde te doen.

Citaat
Ze heeft niets gezegd over Carine terwijl Carine haar ervan beschuldigde en dit wel gedaan te hebben.

?

Ze heeft gezegd dat ze Yolanda positiever vond, indirect zegt ze dus dat ze Carine minder positief vindt. Carine's beschuldiging is dus gerechtvaardigd.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #14 Gepost op: 9-09-2009, 18:25:15 »
Het voortouw nemen in een dergelijke situatie vind ik bij voorbaat al niet bepaald getuigen van veel tactisch inzicht. Je kan inderdaad je handen niet schoonwassen en dat is precies wat Eva dus wel probeerde te doen.
Op dat moment heeft ze de leiding genomen en dat werd door 1 persoon niet in dank afgenomen en dat was door Carine. Ik zeg niet dat dit een een goede tactische beweging was maar wel een tactvolle (niet kwetsend bedoeld naar Carine toe) Had ze totaal geen respect voor Carine gehad, zou ze dat wel op een andere manier verwoord hebben waarom ze Carine hadden weggestemd.

Ze heeft gezegd dat ze Yolanda positiever vond, indirect zegt ze dus dat ze Carine minder positief vindt. Carine's beschuldiging is dus gerechtvaardigd.

Niet mee akkoord, zo kan je van elke 'positieve' opmerking die er gemaakt wordt op iemand anders beschouwen als een aanval op jou eigenste persoontje...

Indirect in dit geval is gelijk met woorden in iemands mond leggen die niet gezegd zijn geweest.





Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #15 Gepost op: 9-09-2009, 18:41:30 »
Ik vind dat Carine der beschuldiging niet gerechtvaardigd is, zij ziet Eva als een bedreiging en daarom doet ze zo, er moet toch een iemand het voortouw nemen om iemand eruit te stemmen, en Carine is ook niet helemaal eerlijk want, ze zette Eva onderaan en zei ook niet eerlijk de reden ervan, iemand van de meiden volgens mijn was het Rita en die zij het leek wel een afrekening maar, dat is ook het geval geweest, Carine is en blijft voor mij het minst leukste uit deze Expeditie en dat blijft ze ze is voor mij al afgeschreven ook. ::jaja::

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #16 Gepost op: 9-09-2009, 18:45:12 »
Op dat moment heeft ze de leiding genomen en dat werd door 1 persoon niet in dank afgenomen en dat was door Carine. Ik zeg niet dat dit een een goede tactische beweging was maar wel een tactvolle (niet kwetsend bedoeld naar Carine toe) Had ze totaal geen respect voor Carine gehad, zou ze dat wel op een andere manier verwoord hebben waarom ze Carine hadden weggestemd.

Ik vond er anders weinig tactvols aan... "Ik stem op jou omdat ik Yolande postiever vind." Dat is niet bepaald leuk om te horen, zeker als je elkaar nog maar zo kort kent. Ik vond het echt een hele slechte actie van Eva.

Citaat
Niet mee akkoord, zo kan je van elke 'positieve' opmerking die er gemaakt wordt op iemand anders beschouwen als een aanval op jou eigenste persoontje...

Indirect in dit geval is gelijk met woorden in iemands mond leggen die niet gezegd zijn geweest.

Dat is onzin. Je vergelijking is niet correct aangezien er hier duidelijk sprake is van een verband tussen wat Eva van Yolande vindt en wat ze van Carine vindt.

Als jouw verklaring zou kloppen zouden alle andere deelnemers zich ook moeten afvragen waarom Eva niet van hen zegt dat ze postief zijn. Dat is echter niet aan de orde omdat er niet tussen de andere deelnemers gekozen werd.
« Laatst bewerkt op: 9-09-2009, 21:49:10 door Sprien, Reden: quote gefixed »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #17 Gepost op: 9-09-2009, 18:46:31 »
Eerlijk gezegd is Carine nooit positief geweest en ik denk dat dat er ook niet inzit voorlopig. ::rofl:: dus zo slecht vind ik haar reactie niet hoor. ::trots::

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #18 Gepost op: 9-09-2009, 18:51:13 »
Ik vind dat Carine der beschuldiging niet gerechtvaardigd is

Natuurlijk is haar beschuldiging wel gerechtvaardigd. Eva stelt dat zij minder postief is en daar is Carine het niet mee eens.

Citaat
, zij ziet Eva als een bedreiging en daarom doet ze zo

Dat is mogelijk.

Citaat
er moet toch een iemand het voortouw nemen om iemand eruit te stemmen

Waarom? Een slimme kandidaat zou dit dus niet doen.

Citaat
en Carine is ook niet helemaal eerlijk want, ze zette Eva onderaan en zei ook niet eerlijk de reden ervan,

Haar reden was dat Eva het minst had gedaan in het kamp. Ik kan niet bewijzen dat dit niet juist was, jij?

Citaat
iemand van de meiden volgens mijn was het Rita en die zij het leek wel een afrekening maar, dat is ook het geval geweest,

Nogmaals, dat kun je volgens mij niet stellen aan de hand van de beelden die je hebt gezien van de eerste aflevering.

Citaat
Carine is en blijft voor mij het minst leukste uit deze Expeditie en dat blijft ze ze is voor mij al afgeschreven ook. ::jaja::

Ik denkt niet dat Carine heel ver komt maar ik mag toch hopen dat ze in ieder geval verder komt als Eva.  ::jaja::

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #19 Gepost op: 9-09-2009, 18:52:00 »
Eerlijk gezegd is Carine nooit positief geweest

Jij was erbij?