Auteur Topic: [kandidaat] Eva  (gelezen 56266 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #60 Gepost op: 9-09-2009, 20:46:33 »
Als je even mee had gelezen had je kunnen weten dat deze discussie wel degelijk ontopic is.

 ::ohno::  ::niet-ok::

-zucht- ik neem aan dat je dat zelf ook niet gelooft dat een discussie over Yin on-topic is... ongelofelijk zeg...

Maar goed... neem nu maar even het laatste woord, dan ben jij ook gelukkig... en kunnen we het daarna weer over Eva hebben...



"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #61 Gepost op: 9-09-2009, 20:47:58 »
Mensen, over Eva graag  ::jaja::


Carine was toch zeker aan het juichen aan het einde, dat ze de proef hadden gewonnen. Was dat vanwege de proef, of toch ook wel omdat ze blij was dat Eva mocht blijven?
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #62 Gepost op: 9-09-2009, 20:56:39 »
Carine was toch zeker aan het juichen aan het einde, dat ze de proef hadden gewonnen. Was dat vanwege de proef, of toch ook wel omdat ze blij was dat Eva mocht blijven?

Ik denk beiden in de zin indien eva ze weg zou gegaan zijn dat Carine verantwoordelijk zou gesteld worden voor:

1- het vertrek van eva, de lijst opgesteld uit wraak dat niks met objectiviteit te maken had.
2- als minst actieve schakel van de proef (bij het uitgraven viel ze en de andere 6 hebben eva een eindje zonder haar gedragen...

maar na de proef was Carine de demper op de overwinningsroes.


Nog even over de stemming

Als eva geen initiatief had genomen, was het iemand anders en had deze tactisch geen goede zet gedaan (de verkondiging anders gedaan).  Eva heeft het voortouw genomen op de best denkbare (tactvolle) manier.


Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #63 Gepost op: 9-09-2009, 20:57:36 »
::ohno::  ::niet-ok::

-zucht- ik neem aan dat je dat zelf ook niet gelooft dat een discussie over Yin on-topic is... ongelofelijk zeg...

Maar goed... neem nu maar even het laatste woord, dan ben jij ook gelukkig... en kunnen we het daarna weer over Eva hebben...





Meh, dat soort dingen voorkom je natuurlijk niet. Iemand begon over haar en stelde dat ze niet Robinsonwaardig was.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #64 Gepost op: 9-09-2009, 21:03:04 »
de lijst opgesteld uit wraak dat niks met objectiviteit te maken had.

Hier zet ik toch echt mijn vraagtekens bij, hoe weet je dat dit zo is?

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #65 Gepost op: 9-09-2009, 21:03:27 »
Eva heeft het voortouw genomen op de best denkbare (tactvolle) manier.

Of dat de best denkbare manier is, weet ik niet... maar IEMAND moet de beslissing in gang ztten en het spreekt vóór haar als persoon dat ze het voortouw nam... Of dat tactisch slim was, is m.i. een andere vraag... hoge bomen vangen veel wind... en als je zo vroeg al "in the picture" staat zie je wel vaker dat dat uiteindelijk je ondergang wordt... ik ben in ieder geval benieuwd naar het verdere beloop..
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #66 Gepost op: 9-09-2009, 21:06:09 »
Hier zet ik toch echt mijn vraagtekens bij, hoe weet je dat dit zo is?
Zeker weten doe je het nooit,
maar het feit dat de drie personen die op Carine gestemd hadden onderaan stonden vond ik toch wel opvallend.
Ik denk ook dat ze een klein beetje wraak wou nemen.
En daarbij had ze mazzel dat Eva inderdaad niet de actiefste leek,
met het zwemmen enzo..
There's no show like a reality show ;)

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #67 Gepost op: 9-09-2009, 21:06:18 »
Of dat de best denkbare manier is, weet ik niet... maar IEMAND moet de beslissing in gang ztten

Nogmaals: waarom?

Citaat
en het spreekt vóór haar als persoon dat ze het voortouw nam...

Hoezo dan?

Citaat
Of dat tactisch slim was, is m.i. een andere vraag... hoge bomen vangen veel wind... en als je zo vroeg al "in the picture" staat zie je wel vaker dat dat uiteindelijk je ondergang wordt... ik ben in ieder geval benieuwd naar het verdere beloop..

Exactly my point. Daarom vind ik dus dat Eva het spel tot dusverre slecht heeft gespeeld.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #68 Gepost op: 9-09-2009, 21:06:42 »
Hier in dit topic kunnen we weer ontopic gaan en verder discussieren.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #69 Gepost op: 9-09-2009, 21:08:30 »
Zeker weten doe je het nooit,
maar het feit dat de drie personen die op Carine gestemd hadden onderaan stonden vond ik toch wel opvallend.
Ik denk ook dat ze een klein beetje wraak wou nemen.
En daarbij had ze mazzel dat Eva inderdaad niet de actiefste leek,
met het zwemmen enzo..

Ongetwijfeld is het haar goed uitgekomen inderdaad. Ik kan me echter niet voorstellen dat ze de lijst aan de hand van deze criteria heeft opgesteld en zich vervolgens niet aan die criteria heeft gehouden. Dat zou ook een erg domme zet zijn.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #70 Gepost op: 9-09-2009, 21:09:05 »
Hier zet ik toch echt mijn vraagtekens bij, hoe weet je dat dit zo is?

Zeker weten kun je het niet.... maar het is wel heeeeeel erg toevallig dat nu net de mensen die op haar gestemd hebben opeens de zwaksten in de groep zijn... en de allerzwakste is dan ook nog degene waar je een flinke discussie mee gehad hebt... mijns inziens allemaal iets té toevallig...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #71 Gepost op: 9-09-2009, 21:13:22 »
Nogmaals: waarom?
Als niemand een beslissing neemt, gebeurt er ook niets... het is als een vergadering waar iedereen als het moeilijk wordt maar een beetje voor zich uit zit te staren... en er dus geen knopen worden doorgehakt...

Hoezo dan?


Omdat ikke vind (ja ja mijn mening) dat het voor iemand spreekt als hij een moeilijke beslissing durft te nemen... of in ieder geval de aanzet durft te geven tot het nemen van een moeilijke beslissing...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #72 Gepost op: 9-09-2009, 21:18:55 »
Zeker weten kun je het niet.... maar het is wel heeeeeel erg toevallig dat nu net de mensen die op haar gestemd hebben opeens de zwaksten in de groep zijn... en de allerzwakste is dan ook nog degene waar je een flinke discussie mee gehad hebt... mijns inziens allemaal iets té toevallig...

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden...  ;)

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #73 Gepost op: 9-09-2009, 21:19:44 »
Als niemand een beslissing neemt, gebeurt er ook niets... het is als een vergadering waar iedereen als het moeilijk wordt maar een beetje voor zich uit zit te staren... en er dus geen knopen worden doorgehakt...

Tsja en dan? Ik zou wel willen zien hoe het dan wordt opgelost. In ieder geval zou ik mijn mond dicht houden op zo'n moment. Hoewel ik natuurlijk prima zou weten wie ik er het liefste uit zou willen stemmen.


Citaat
Omdat ikke vind (ja ja mijn mening) dat het voor iemand spreekt als hij een moeilijke beslissing durft te nemen... of in ieder geval de aanzet durft te geven tot het nemen van een moeilijke beslissing...

Ik ben het wel met je eens, maar alleen als je het over Real Life hebt. In een spel als ER vind ik het een vrij domme zet.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #74 Gepost op: 9-09-2009, 21:21:52 »
Exactly my point. Daarom vind ik dus dat Eva het spel tot dusverre slecht heeft gespeeld.

Dus eender wie die naar voor had gestapt had een slechte move gedaan, hoe zou jij zoiets dan oplossen?

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #75 Gepost op: 9-09-2009, 21:24:27 »
Dus eender wie die naar voor had gestapt had een slechte move gedaan, hoe zou jij zoiets dan oplossen?

Inderdaad. En zoals ik al zei, zou ik dus mijn mond dicht houden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #76 Gepost op: 9-09-2009, 21:28:54 »
Tsja en dan? Ik zou wel willen zien hoe het dan wordt opgelost. In ieder geval zou ik mijn mond dicht houden op zo'n moment. Hoewel ik natuurlijk prima zou weten wie ik er het liefste uit zou willen stemmen.

Ik ben het wel met je eens, maar alleen als je het over Real Life hebt. In een spel als ER vind ik het een vrij domme zet.

In ER en Survivor zijn er ook toch al mensen in een vroeg stadium geviseerd omdat ze  besluiteloos en/of ze geen mening hadden.  

Hangt een beetje af van de interactie met de andere mensen maar een gesprek leiden op een rustige manier zie ik niet echt als een domme zet.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #77 Gepost op: 9-09-2009, 21:30:42 »
Tsja en dan? Ik zou wel willen zien hoe het dan wordt opgelost.

Voor de televisie wel ja.... maar straks doen ze een loting en dan is het misschien daaaaaaaaaag Eva... je weet het niet... er zijn meerdere wegen naar Rome... Nu heeft ze in ieder geval iets van richting kunnen geven...


Ik ben het wel met je eens, maar alleen als je het over Real Life hebt. In een spel als ER vind ik het een vrij domme zet.

Ik heb al aangegeven dat ik mijn vraagtekens zet of het tactisch slim was... maar je weet het niet... Ze heeft opeens wel veel support in het kamp nu... en dat hoeft ook niet heel slecht te zijn.

Bovendien wist men op het moment van de stemming niet dat degene waarop gestemd zou worden een tactisch voordeel zouden krijgen waardoor ze eventueel wraak zouden kunnen nemen...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #78 Gepost op: 9-09-2009, 21:33:08 »
Ik heb al aangegeven dat ik mijn vraagtekens zet of het tactisch slim was... maar je weet het niet... Ze heeft opeens wel veel support in het kamp nu... en dat hoeft ook niet heel slecht te zijn.
en ze heeft al veel support van de mensen thuis en die bepalen vaak wie er wint ::jaja::
Menno is gek

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #79 Gepost op: 9-09-2009, 21:33:45 »
Hangt een beetje af van de interactie met de andere mensen maar een gesprek leiden op een rustige manier zie ik niet echt als een domme zet.

Dit heeft niet zozeer met de stemming in het begin te maken neem ik aan, maar meer met de discussie... daar deed ze dat volgens mij redelijk rustig en beheerst... Carine daarentegen begon met die dooddoeners over leeftijden en dergelijke... een moment waarop bleek dat er dus blijkaar geen argumenten waren voor de mening van Carine en ze dus maar met de beledigingen begon bij gebrek aan beter, goed dat Eva zich hierin niet liet meeslepen en zo ook de sympathie van de groep hield/kreeg.
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"