Auteur Topic: [kandidaat] Marina  (gelezen 85413 keer)

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #280 Gepost op: 20-11-2009, 09:36:36 »
Ja ocharme wie weet wint ze al die eurootjes zeg. ::kots::
Gelukkig is ze gewoon kansloos tegen wie-dan-ook in de finale, op alle vlak. Bah. ::niet-ok::
hi lukas
of ze volledig kansloos is  op alle vlak , ::) weet ik nog zo niet
,het is een vrouw met toch wel wat kracht denk ik(mijn idee)  ::zwaai::
ze heeft natuurlijk nog niet veel kunnen laten zien natuurlijk het lot zal het uitwijzen
dieren zijn je echte vrienden

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #281 Gepost op: 20-11-2009, 12:42:50 »
Wat kan zij vies kijken zeg... Jammer dat zij haar immuniteit voor het eten niet hoefde op te geven...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #282 Gepost op: 20-11-2009, 16:49:49 »
Marina heeft in mijn ogen totaal neit door dat ze gemanipuleerd wordt door Marcel...
maar Marcel wint dit dan ook niet. (schat ik in)

Wat kan zij vies kijken zeg... Jammer dat zij haar immuniteit voor het eten niet hoefde op te geven...
Hahah ja, zeg dat wel

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #283 Gepost op: 20-11-2009, 21:22:03 »
maar Marcel wint dit dan ook niet. (schat ik in)

Mag ik vragen waar het woord dit opslaat?
(sinds mijn chronische ziekte, vat ik sommige dingen helaas niet meer, ik zie neit wat je dan precies bedoeld)
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #284 Gepost op: 20-11-2009, 21:51:25 »
Mag ik vragen waar het woord dit opslaat?
(sinds mijn chronische ziekte, vat ik sommige dingen helaas niet meer, ik zie neit wat je dan precies bedoeld)
Wat kan je winnen?
Dit programma natuurlijk! ;)

Nee, ik vermoed dat Marina of Marcel Expeditie Robinson niet winnen.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #285 Gepost op: 20-11-2009, 22:53:44 »
Ik denk ook niet dat Marina wint en ik ben absoluut geen fan van Marina. Maar ze zit wel in een onmogelijke positie.

Natuurlijk had ze haar immunität op kunnen geven, maar dat heeft ze - denk ik - niet aangedurfd. Ze wilde koste wat het koste in het spel blijven. En natuurlijk krijgt ze daar achteraf de rekening voor gepresenteerd. Dat verbaast me ook niets.

En wat ook meespeelt is natuurlijk diezelfde immunität. Ze mag/kan niet gekozen worden, maar mag wel zelf stemmen en dat doet ze ook en vergeet misschien, dat er een moment kan komen, dat ze zelf kwa kiezen weleens aan de beurt zou kunnen komen.
Dat staat toch ook in haar profiel of lees ik het verkeerd?

Citaat
Omschrijf het moeilijkste moment uit de expeditie? Afgerekend worden door expeditieleden waarvan je dacht dat het je vrienden waren.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #286 Gepost op: 21-11-2009, 00:02:03 »
hi lukas
of ze volledig kansloos is  op alle vlak , ::) weet ik nog zo niet
,het is een vrouw met toch wel wat kracht denk ik(mijn idee)  ::zwaai::
ze heeft natuurlijk nog niet veel kunnen laten zien natuurlijk het lot zal het uitwijzen

Hé Carine! ::hug::
Tja, het is gewoon mijn mening, en blijkbaar ook de mening van velen hier op het forum... :-\\
Ze ligt me helemaal niet, en ik hou helemaal niet van haar manier van doen (of toch zoals ze al die afleveringen overkomt op het scherm).
Maar ik geniet elke aflevering meer en meer! ;D
::zwaai::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #287 Gepost op: 21-11-2009, 03:24:24 »

Tja, het is gewoon mijn mening, en blijkbaar ook de mening van velen hier op het forum... :-\\
Ze ligt me helemaal niet, en ik hou helemaal niet van haar manier van doen (of toch zoals ze al die afleveringen overkomt op het scherm).
Maar ik geniet elke aflevering meer en meer! ;D
::zwaai::


Vond haar in het begin wel leuk overkomen met bepaalde quotes enzo maar op laatste afleveringen lijkt het enkel dat ze zit te zeuren, smoelen te trekken en bepaalde zaken zegt om toch maar iets te zeggen...

Jammer dat ze haar situatie in dit avontuur als saai ervaart.  Denk wel dat ze bepaalde privileges best kon waarderen, maar die zijn al een tijdje geleden...

Lijkt me wel tof met haar eens 'een klapke' te doen in het Aantwaarps dialect. 





   


Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #288 Gepost op: 21-11-2009, 21:59:34 »
Vond haar in het begin wel leuk overkomen met bepaalde quotes enzo maar op laatste afleveringen lijkt het enkel dat ze zit te zeuren, smoelen te trekken en bepaalde zaken zegt om toch maar iets te zeggen...

Jammer dat ze haar situatie in dit avontuur als saai ervaart.  Denk wel dat ze bepaalde privileges best kon waarderen, maar die zijn al een tijdje geleden...

Lijkt me wel tof met haar eens 'een klapke' te doen in het Aantwaarps dialect.

hey
leuk dat je onmiddellijk in de finale zit ,alhoewel,ze geeft het ook toe dat ze het soms welzeer lastig vindt en saai dat je aan niets mag deelnemen dat is mijn mening.inderdaad het is een echte Antwaarpse van bij ons,ze neemt denk ik geen blad voor de mond,denk een toffe madam om inderdaad eens in een Antwerpse kroeg nen babbel te slaan ,en bij ons in Antwerpen zijn er echt toffe locaties ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 22-11-2009, 00:57:53 door Sprien, Reden: quotefix! »
dieren zijn je echte vrienden

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #289 Gepost op: 22-11-2009, 00:48:16 »
volgens mij is het anders, ze willen samen in de finale staan, en ze werken gewoon samen alleen willen het niet zo laten blijken aan de andere dat die twee afgesproken hebben op wie ze stemmen

Het is een beetje een kruising, volgens mij. Ze mogen elkaar graag, maar Marcel deelt de lakens uit en Marina volgt hem slaafs. Marcel doet dat echter op zo'n goede manier dat zij (toch een trotse sterke vrouw, lijkt me) volgens mij echt niet doorheeft dat ze gemanipuleerd wordt (ze heeft het buskruit niet uitgevonden, hè, dat helpt ook wel).

Ik mag haar totaal niet, trouwens.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #290 Gepost op: 22-11-2009, 23:47:17 »
inderdaad het is een echte Antwaarpse van bij ons,ze neemt denk ik geen blad voor de mond,denk een toffe madam om inderdaad eens in een Antwerpse kroeg nen babbel te slaan ,en bij ons in Antwerpen zijn er echt toffe locaties ::jaja::

Jaja in schelencafe Beveren of de Vuurtoren zeker! ::rofl::
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #291 Gepost op: 23-11-2009, 00:24:53 »
Jaja in schelencafe Beveren of de Vuurtoren zeker! ::rofl::
;)

Mag je daar ook in als je níet scheel bent? ::tandpastasmiley::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #292 Gepost op: 23-11-2009, 10:07:36 »
Jaja in schelencafe Beveren of de Vuurtoren zeker! ::rofl::
;)
hey
dan kan je beter in het heilig huisken nemen da is een café waar je niet mag liegen ,god ziet U daar ::rofl:: ::hug::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #293 Gepost op: 26-11-2009, 21:46:27 »
Er was een moment, waarop ik dacht....he jij zwamt maar wat en probeert er mooier uit te komen dan je werkelijk hebt gedaan. Volgens mij was t toen die zaak over de stemmen tegen Esmeralda en Dennis aan bod kwam bij de eilandraad. Zoals in de reclame van de landmacht: Ongeschikt!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #294 Gepost op: 26-11-2009, 23:01:56 »
Erg laf hoe zij en ook Marcel niet eens meer afscheid namen van Dennis en esme.
Ik ben haar zat.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #295 Gepost op: 27-11-2009, 00:07:25 »
En wéér zat ze te zaniken over hoe zielig ze wel niet is, ditmaal tegen Rita, nadat deze de proef had gewonnen...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline fugazi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #296 Gepost op: 27-11-2009, 00:10:39 »
 En dan op de vraag van Evi hoe ze het toch volhoudt: "proberen positief te blijven."  ::rofl::

Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #297 Gepost op: 27-11-2009, 00:14:39 »
Een volslagen Robinson-onwaardige kandidate, denkelijk de slechts mogelijke winnares van de vroege Finale-proef (nuja samen met die advocate dan, Carine).

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #298 Gepost op: 27-11-2009, 00:19:46 »
Ze is wel goed in vals kijken ::jaja::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #299 Gepost op: 27-11-2009, 01:56:23 »
Ik ben er ook helemaal klaar mee. Ik troost me met de gedachte dat ze sowieso nooit zal winnen.