Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 34945 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #40 Gepost op: 3-09-2009, 22:14:46 »
Ik heb geen bord gezien? Of was het in de eerste paar minuten, want het was al bezig toen ik het opzette.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #41 Gepost op: 3-09-2009, 22:15:17 »
Dat zal dan wel, ik heb het ook gemist.

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 1
« Reactie #42 Gepost op: 3-09-2009, 22:15:42 »
Allé, kan ook evi zijn geweest, had het te druk met lachen !!! ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 1
« Reactie #43 Gepost op: 3-09-2009, 22:16:17 »
Ik heb geen bord gezien? Of was het in de eerste paar minuten, want het was al bezig toen ik het opzette.
het was helemaal in het begin, het begon ook een paar minuten eerder
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #44 Gepost op: 3-09-2009, 22:17:56 »
Jammer dat er direct al een finalist bekend is, ik vraag me af wie dat stompzinnige idee verzonnen heeft en in welke staat die persoon op dat moment verkeerde. Het is mogelijk dat de implicaties van deze ingreep interessant zijn maar het is te willekeurig en haalt spanning weg. Daarnaast hoeft de desbetreffende persoon zich totaal niet te bewijzen, nog nooit is er een deelnemer op zo'n makkelijke manier in de finale terecht gekomen. Ze heeft het desalniettemin wel enigszins verdiend door de proef te winnen en kan er niks aan doen dat de productie heeft besloten een "ga direct door naar de finale kaart" in het spel te gooien.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 1
« Reactie #45 Gepost op: 3-09-2009, 22:18:20 »
Blijkt bij vrouwen nodig

bij eerdere afleveringen lage de dames regelmatig te "pozeren" voor de camera  ::vergroot::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #46 Gepost op: 3-09-2009, 22:19:35 »
Tja, ze kan nu inderdaad de rest van de expeditie op haar luie reet gaan liggen, zonder ook maar iets uit te voeren en iedereen tegen zich in het harnas jagen, want ze zit toch in de finale. Al zegt iets me, dat ze dat eerste in elk geval niet zal gaan doen. Volgens mij draagt ze toch wel haar steentje bij in het kamp.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #47 Gepost op: 3-09-2009, 22:23:51 »
Tja, ze kan nu inderdaad de rest van de expeditie op haar luie reet gaan liggen, zonder ook maar iets uit te voeren en iedereen tegen zich in het harnas jagen, want ze zit toch in de finale. Al zegt iets me, dat ze dat eerste in elk geval niet zal gaan doen. Volgens mij draagt ze toch wel haar steentje bij in het kamp.

Ach ze kan zeker zijn van een finaleplaats, maar of de komende ontberingen en tegenslagen (honger, miserie, misschien wel heimwee) kan doorstaan valt ook nog te bezien. De finale is pas over 14 afleveringen and thats a long way to go.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #48 Gepost op: 3-09-2009, 22:26:15 »
Ik vind het maar 'zo zo'. Dat die eerste finalist al bekend is dat vind ik echt helemaaal niet goed! Ik neem aan dat ze daar later nog wel iets aan doen?  ??? Die kan nu mooi op haar luie reet zitten. Lekker bij individuele proeven gewoon niet mee doen etc.

Nee, ik heb niet echt het Robinson gevoel ofzo.


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
 ::hypocriet::

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 1
« Reactie #49 Gepost op: 3-09-2009, 22:29:41 »
leuke aflvering, blij met de afvallester.. had eva graag nog verder in de expeditie gezein bea niet.
ze hadden wel erg gemonteerd.. alles wat ze zei.. ja ze praat veel.. en ze kwam inderdaad erg iritant over.

wow die advocate wat een figuur... wel duidelijk dat ze eva op de laatste plaats zette..
als er ene stemming is ligt ze er meteen uit..

en die vrouw die nu finalist is zegt ook niet veel.. of ze krijgt een blesure.. kan niet tegen de honger.. en
huikwam (of peanuts:P) zat vorig jaar ook in de finale.. maar bij de finaleproef viel ze nog af.. en bleven yin en hans in de ""echte (stemronde) tv finale"
hellaas..

mooie natuur te zien.. ben beniwud na volgende week.

leuk om ook 2 oud kandidaten hun mening te lezen!
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 1
« Reactie #50 Gepost op: 3-09-2009, 22:33:16 »

leuk om ook 2 oud kandidaten hun mening te lezen!

Ik mis hier iets of iemand !! wie is na peanut de 2de ?

Offline falangchokdee

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #51 Gepost op: 3-09-2009, 22:34:17 »
Ok, ik mis wel al de mannen hoor! haha  ::rofl::

hier is er al eentje  ::tandpastasmiley::

maarre wie is er nu uit? want ik moest mijn eigen peanutje effe ophalen dus  heb  ik de laatste minuten gemist ineens was leonardo di caprio op het strand beland  :o op rtl5 toen ik de teevee aandeed die het aan de stok kreeg met de Thaise eilandraad daarzo  ::tandpastasmiley::


oh en peanut zit jij niet stiekem in die kist?

supriseeeeeeeeeeeee

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #52 Gepost op: 3-09-2009, 22:34:23 »
Ik mis hier iets of iemand !! wie is na peanut de 2de ?

Fraba ;)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #53 Gepost op: 3-09-2009, 22:34:32 »
Ik mis hier iets of iemand !! wie is na peanut de 2de ?

Fraba en robinsonfrits natuurlijk (zie het groene kleurtje van de naam)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #54 Gepost op: 3-09-2009, 22:37:08 »
Nope dit jaar helaas niet.

Al heb ik deze zomer zelf de eilandjes in de ZuidOost Azie bezocht, en tja, het is daar echt absurd mooi. Nog steeds dus haha.

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 1
« Reactie #55 Gepost op: 3-09-2009, 22:39:18 »
Fraba en robinsonfrits natuurlijk (zie het groene kleurtje van de naam)

Nu moet ik erg diep gaan nadenken.. ???


Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 1
« Reactie #56 Gepost op: 3-09-2009, 22:41:28 »
Lekker heavy begin, zeg. Al onthoofden ze het programma natuurlijk door NU al een finalist te hebben. Het maakt de competitie wel harder, omdat er nu nog maar 2 plekken te vergeven zijn.

Maar wie zegt mij dat degene die nu die plek in de finale heeft verdiend, daar ook werkelijk in terecht zal komen? Kan altijd een ongelukje gebeuren toch? Lijkt me sterk dat ze die plek doorgeven aan iemand anders, mocht zij uitvallen om wat voor reden dan ook.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 1
« Reactie #57 Gepost op: 3-09-2009, 22:43:30 »
Goedenavond allemaal! Het was meteen weer genieten vond ik. ;D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #58 Gepost op: 3-09-2009, 22:45:12 »
Ik denk dat er met die "finaleplaats" nog een twist zal komen omwille wat er op marina haar infopagina te lezen staat;

--> Omschrijf het moeilijkste moment uit de expeditie?
Afgerekend worden door expeditieleden waarvan je dacht dat het je vrienden waren.
  

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 1
« Reactie #59 Gepost op: 3-09-2009, 22:47:39 »
Ik mis hier iets of iemand !! wie is na peanut de 2de ?
fraba.. frans die kent iedereen toch:P na zijn heftige vertrek ::jaja::.. van het afvallers eiland er 2007
robinson is weer geweldig dit jaar