Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 35038 keer)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 1
« Reactie #60 Gepost op: 3-09-2009, 22:48:47 »
fraba; dat agressieve baasje met zijn parang ::tandpastasmiley::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 1
« Reactie #61 Gepost op: 3-09-2009, 22:50:38 »
zo agressief was ie in Maastricht niet hoor. Heb er gezellig een pilsje mee gedronken.


Frans, die smaakte goed, he?

Offline amber8

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #62 Gepost op: 3-09-2009, 22:51:18 »
Hoi allemaal. Dat was zeker genieten vanavond, had me al verheugd. Van mij mocht het wel de hele avond duren [zonder relame liefst]. Ze gingen meteen goed en hard van start, pfttt die ingewanden, getverrr. Die advocate heeft het bij mij ook al helemaal verbruid ::ohno::, wat een lange tenen......, die vliegt er zekers als eerste uit, zover heeft ze nog niet nagedacht kennelijk. Had de groep dat al goed gezien, enfin.....spannend allemaal.

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 1
« Reactie #63 Gepost op: 3-09-2009, 22:53:41 »
fraba.. frans die kent iedereen toch:P na zijn heftige vertrek ::jaja::.. van het afvallers eiland er 2007

heeft iemand dan nog een foto van fraba of robinsonfrits om mijn slechte geheugen op te frissen ::trots::

namen ben ik heeeel slecht in, gezichten des te beter  ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 1
« Reactie #64 Gepost op: 3-09-2009, 22:54:13 »
Volgende week trakteer ik hier op een schaal met vissenoogjes....ik ben al in de stemming voor aflevering twee, nu ik dit allemaal gezien heb.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #65 Gepost op: 3-09-2009, 22:54:26 »
Zo agressief was ie in Maastricht niet hoor. Heb er gezellig een pilsje mee gedronken.


Frans, die smaakte goed, he?

Was het gratis? Dan smaakt het altijd beter he  ;)

Offline falangchokdee

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #66 Gepost op: 3-09-2009, 22:58:06 »
zuidoostazie, ik moet je blog nog lezen, zit op de gsm een poging tot internetten nu ,dus peanut we kunnen mss een gastoptreden verwachten by 1 vd opdrachten of in de finaleuitzending enkel dat verheug ik me ook op , desire is still desire whereever u go zegt leo net op tv

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 1
« Reactie #67 Gepost op: 3-09-2009, 22:59:59 »
Was het gratis? Dan smaakt het altijd beter he  ;)
dat vond frans dus inderdaad

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #68 Gepost op: 3-09-2009, 23:06:01 »
Hoi allemaal ::zwaai::

Leuke aflevering, begin helaas gemist ::ohno::.

Alleen vrouwen leek me eerst echt niks maar lijkt er nu toch op dat dat flink vuurwerk gaat opleveren  ::tandpastasmiley::. Viel meteen in de eerste proef en zag dus ook meteen de eerste finalist, raar maar moet bijna wel een twist aanzitten.

Van de kandidaten is vooral haar de eigen ruiten ingooiende Carina bijgebleven. Maar zoals eerder al gezegd die zal niet ver komen. Ben benieuwd hoe het zal gaan als de mannen op de eilanden komen, een gedeelte van de vrouwen zal blij zijn een ander gedeelte zal zich misschien bedreigd gaan voelen.

Miste EP maar en heb nog niet zoveel eddie gezien maar denk dat dat wel goed zal komen, heb zin de volgende aflevering

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #69 Gepost op: 3-09-2009, 23:44:59 »
zuidoostazie, ik moet je blog nog lezen, zit op de gsm een poging tot internetten nu ,dus peanut we kunnen mss een gastoptreden verwachten by 1 vd opdrachten of in de finaleuitzending enkel dat verheug ik me ook op , desire is still desire whereever u go zegt leo net op tv

Hoe ken jij mijn blog? :D

Offline ikke weer

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #70 Gepost op: 4-09-2009, 00:30:28 »
was weer heerlijk genieten vanavond en ja wat is wijsheid als je weggestemt wordt en een geheime opdracht krijgt op het eiland? Zoals de advocate het aanpakte lijkt mij niet echt slim........maar we zullen  het de komende weken wel zien neem ik aan.

Offline 010

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #71 Gepost op: 4-09-2009, 00:45:17 »
Hoi allemaal ::zwaai::

Leuke aflevering, begin helaas gemist ::ohno::.

Alleen vrouwen leek me eerst echt niks maar lijkt er nu toch op dat dat flink vuurwerk gaat opleveren  ::tandpastasmiley::. Viel meteen in de eerste proef en zag dus ook meteen de eerste finalist, raar maar moet bijna wel een twist aanzitten.

Van de kandidaten is vooral haar de eigen ruiten ingooiende Carina bijgebleven. Maar zoals eerder al gezegd die zal niet ver komen. Ben benieuwd hoe het zal gaan als de mannen op de eilanden komen, een gedeelte van de vrouwen zal blij zijn een ander gedeelte zal zich misschien bedreigd gaan voelen.

Miste EP maar en heb nog niet zoveel eddie gezien maar denk dat dat wel goed zal komen, heb zin de volgende aflevering
Voor het geval je het nog niet weet: Op rtlgemist.nl kan je de aflevering vlak na de uitzending terugkijken. :) Is hier vermoedelijk al een paar keer genoemd, maar ik heb nog niet het hele forum gelezen... Heb net dankbaar gebruik gemaakt van rtlgemist, was namelijk pas halverwege de uitzending in de buurt van een tv.

Vond het wel een spetterende eerste aflevering. Het productieteam heeft duidelijk z'n best gedaan om flink te stoken tussen de vrouwen wat direct voor mooie televisie zorgde.

Vind het wel jammer dat er straks mannen bijkomen. Hoop dat dat nog een paar afleveringen duurt. Heb het idee dat het zonder mannen meer vuurwerk oplevert. Over het algemeen is in de eerste ER-aflevering de sfeer gemoedelijk en tast men vooral af. Nu ging het direct los. Ik kijk nu al uit naar de aflevering van volgende week.  ::ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 1
« Reactie #72 Gepost op: 4-09-2009, 02:14:24 »
Het was een hele mooie intro, en die proeven die kwamen in de eerste aflevering spraken me wel aan zoals dat vuur maken kunnen ze het alvast oefenen, is toch een van de belangrijkste dingen denk ik op zo`n eiland, vuur,aarde en water zijn de 3 belangrijkste elementen toch nietwaar? ::tandpastasmiley:: maar by the way, er zitten wat leuke dames bij maar, ook een hoop niet leuke, o.a Carine moet toch even gezegd worden als je je zo opstelt red je het gewoon niet dat keert tegen je natuurlijk, toen die proef uiteindelijk kwam hoopte ik zo dat Eva door zou gaan zij is me favouriete kandidaat van dit jaar en hoop wel dat ze verder komt dan de eerste Afleveringen, en vieze dingen eten moesten ze ook al gelijk doen, ben benieuwd welke proeven er nog komen maar als je die introductie fotos ziet weet je al een beetje wat komen gaat ben benieuwd..... ;D

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #73 Gepost op: 4-09-2009, 04:19:17 »
Het maakt de competitie wel harder, omdat er nu nog maar 2 plekken te vergeven zijn.



Er is toch niets gezegd dat er 3 finaleplaatsen gaan zijn... ???
« Laatst bewerkt op: 4-09-2009, 05:45:13 door reaver »

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #74 Gepost op: 4-09-2009, 07:29:21 »
Jammer dat er nog geen eilandraad is geweest. Net als vorig jaar werd de deelnemer op een andere manier "weggestemd". Op zich is dat niet erg, aangezien er zometeen 5 mannen bijkomen, betekent dat er nog 20 mensen in de expeditie zitten. Dus nog genoeg eilandraden te gaan.

Ben wel benieuwd hoe de mannen worden geintegreerd in de groepen. Ws 3-2 waardoor iedere kamp uit 10 mensen bestaan. Eens kijken of die vrouwen de mannen als indringer zien of juist als verlossing. Op de beelden af te gaan, zal het voor veel vrouwen een zegen zijn  ::tandpastasmiley::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #75 Gepost op: 4-09-2009, 08:39:06 »
Met veel plezier gekeken en geshot :)

Maar is het jullie ook opgevallen dat ze volgend jaar écht grotere bikini's moeten gaan kopen? De broekjes zakten af tijdens de proef met de paal en tijdens de vuurproef waarbij de dames over de wok hingen, heb ik er bij 3 een zgn. nippleslip gezien  ::oink::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #76 Gepost op: 4-09-2009, 08:39:51 »

Er is toch niets gezegd dat er 3 finaleplaatsen gaan zijn... ???

Het zullen er toch 3 of misschien 4 zijn, anders moeten ze het geen 'finaleplaats' noemen.
Ik bedoel: het zou een beetje flauw zijn als ze straks bij de samensmelting zeggen: vanaf nu noemen we dit de finale, met nog 10 kandidaten in de expeditie!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Li0nHeart

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #77 Gepost op: 4-09-2009, 09:11:09 »
Ik ben blij dat Eva doorging. Zij is grappig.

Offline ingrid39

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #78 Gepost op: 4-09-2009, 09:53:24 »
Het begon gelijk goed met een super proef- oh wat vies die ogen en ingewanden te eten en slim dat ze meteen moeten leren vuur te maken- is dat ook weer rond
een finaleplaats nu al...? vind ik echt niet leuk- die vrouw hoeft geen enkele proef meer goed mee te doen. hoeft niet mee te doen met intriges/complotten- kan languit op t strand gaan liggen- krijgt dan geen sympathie van anderen uiteraard maar ja maakt niet uit- ze zit in de finale

die advocate is niet slim nee- maar goed eerstvolgende eilandraad ligt ze eruit

waarom maar 5 mannen ? weinig zeg

Offline falangchokdee

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #79 Gepost op: 4-09-2009, 10:38:38 »
Hoe ken jij mijn blog? :D

stalker guide for idiots  ::tandpastasmiley::

nee geintje die vlag op je avatar verraadde het gedeeltelijk, eigenlijk was je helemaal uit mijn geheugen gewist  :\'( maar volgens de wetten van karma kwam ik weer op dit forum terecht vanwege ER 2009 is een kijkje genomen en wat zie ik PEANUT back in het forum,even mijn geheugen opgefrist wie peanut ook weer was aja HIUKWAN  ::tandpastasmiley:: overigens heel leuk dat je mijn tweede thuisland heb vereerd met je bezoek tijdens je reis , complimentje voor je down to earth eddy zoey style dat je deelneemt aan dit forum wederom trouwens PEANUT 4 PRESIDENT  ;D  je had t moeten winnen vorige X ipv die andere schijnheiligen  8) ik hoop dat het dit jaar niet te veel van dat op zijn belgs gezegd gezever word

maar eddy zoey kennende en als hij een beetje vrije hand heeft gehad zal hij daar wel een stokje voor steken
« Laatst bewerkt op: 4-09-2009, 10:46:38 door falangchokdee »