Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 35110 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #80 Gepost op: 4-09-2009, 11:20:49 »
Ik bedoel: het zou een beetje flauw zijn als ze straks bij de samensmelting zeggen: vanaf nu noemen we dit de finale, met nog 10 kandidaten in de expeditie!

Haha... stel je voor... Ahoewel.. je weet het maar nooit natuurlijk ::) Of dat de mannen volgende week erbij komen en Eddy die dan al roept... welkom in de finale van expeditierobinson 2009!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Li0nHeart

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #81 Gepost op: 4-09-2009, 11:33:50 »
Hoe ken jij mijn blog? :D

Je bent bekender dan je denkt.. heb ook ff gegoogled, maar de eerste hit op je naam en blog is al raak. Dus zo moeilijk is het niet...

Vind trouwens ook dat je vorig jaar had moeten winnen, maar ja, that's life.

Waren ze nu trouwens in het eerste stukje van de aflevering weer op een van de eilanden van 1 en 2 jaar geleden... ben de naam kwijt, maar leek als je zo aan kwam varen op vorige jaren.

Wat ik me ook net bedenk. M'n vrouw kwam een half uur later binnen of zo, en vroeg me, doen er wel Nederlanders mee. Je hoorde bijna alleen maar vlaams. Ik zat er net over na te denken, maar ik denk dat je normaal wel meer Nederlands hoort, maar dan juist de mannen?

Ik weet het niet zeker, maar je zou denken dat de Nederlandse vrouwen iets slimmer zijn, en zich iets meer nog op de achtergrond houden. De vlaamsen laten zich goed horen, en dat is meestal niet handig de eerste paar dagen.
« Laatst bewerkt op: 4-09-2009, 11:59:39 door Li0nHeart »

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #82 Gepost op: 4-09-2009, 12:22:58 »
Er zijn wel wat Nederlandse in beeld geweest zoals Rotterdamse Yolanda, Birgit, arts-in-wording Marjolein, Simone die bijna de finaleproef won en Rita met haar blauwe oog, maar het waren toch vooral de Belgen die opvielen. Lianne, Esther en Esmeralda zijn weinig gezien.
Nog even niks.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #83 Gepost op: 4-09-2009, 12:40:37 »
Net de aflevering bekeken en ik moet zeggen, wat een super aflevering! Vele leuke elementen! En gelijk de persoon die mij het meest irriteerde eruit!

En oja, kunnen we het pro-hiu nu weghouden uit deze topics? ER2008 is al geweest en laten we het in deze topics graag bij er2009 houden...


Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 1
« Reactie #84 Gepost op: 4-09-2009, 12:44:14 »
En oja, kunnen we het pro-hiu nu weghouden uit deze topics? ER2008 is al geweest en laten we het in deze topics graag bij er2009 houden...

Vind ik ook :) vanaf hier weer lekker posten over datgene wat we gezien hebben in aflevering 1 ::ok:: !
The sun came up and reality set in.

Offline ruby123

  • Forumlid
leuke afl1 maaar...
« Reactie #85 Gepost op: 4-09-2009, 14:37:34 »
Het ziet er weer slechter uit als verleden jaar.
Ik vond het vroeger veel mooier.
Het lijkt wel of er steeds slordiger/sneller met de filmcamera's gedraaid moet worden.
Alles ziet er ook nogal neppig uit, alle kleuren van de gezichte zijn ontzettend geel en het groen is veel te groen.
vroeger was het een mooi en verzorgd programma maar dat is er nu wel een beetje vanaf. jammer!!
Wel inhoudelijk weer leuk.

groetjes,
Ruby

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 1
« Reactie #86 Gepost op: 4-09-2009, 14:39:40 »
Ik heb helemaal niets tegen je. Ben helemaal niet uit op een ban. Ik zei alleen dat het plaatsen van persoonlijke informatie over 2008-kandidaten (in dit geval HiuKwan) volstrekt irrelevant is.

Ik  weet zeker dat ook jij niets anders wil dan gewoon genieten van een nieuw seizoen ER. Daar hoort info, en met name erg persoonlijke info, over een ex-kandidate, mijns inziens niet bij.

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #87 Gepost op: 4-09-2009, 14:42:45 »
mijn favoriet op dit moment is yolanda! hoop dat ze ver mag komen :D
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline falangchokdee

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #88 Gepost op: 4-09-2009, 14:47:48 »
Ik heb helemaal niets tegen je. Ben helemaal niet uit op een ban. Ik zei alleen dat het plaatsen van persoonlijke informatie over 2008-kandidaten (in dit geval HiuKwan) volstrekt irrelevant is.

Ik  weet zeker dat ook jij niets anders wil dan gewoon genieten van een nieuw seizoen ER. Daar hoort info, en met name erg persoonlijke info, over een ex-kandidate, mijns inziens niet bij.

i love u

Offline Indri-indri

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #89 Gepost op: 4-09-2009, 16:06:19 »
Poeh zeg, is het kinderachtige clashen op internet nu ook al tot hier doorgedrongen?
Grow up..

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #90 Gepost op: 4-09-2009, 17:41:29 »
Nou Ruby 123 dan denk ik toch dat je aan een nieuwe tv moet.
Bij mij zijn de gezichten niet geel en het groen is gewoon groen.
IK vond het een geweldige aflevering. Er was al van alles te doen.
OOk het geharrewar tussen de dames, dat gaat nog wat worden.
Ben ook blij dat die kwebbeltante er als eerste uit is.
Nu die advocate nog, hoop dat, dat de volgende is.
Maar als haar team de proef wint, kan ze niet weg gestemd worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: leuke afl1 maaar...
« Reactie #91 Gepost op: 4-09-2009, 17:51:08 »
Alles ziet er ook nogal neppig uit, alle kleuren van de gezichte zijn ontzettend geel en het groen is veel te groen.
::rofl::
Klinkt inderdaad alsof je de boel een beetje moet bijstellen.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Fred o Devils

  • Gast
Re: Aflevering 1
« Reactie #92 Gepost op: 4-09-2009, 20:28:00 »
Wat gister beetje raar was, dat die twee "Ine's", carine en sabine, een soort vrijstelling kregen door als eerste weggestuurd te worden. Zij konden toen niet meer afvallen in deze eerste aflevering.

Nadeel was natuurlijk dat ze buiten de groep kwamen te liggen. Vooral de charismatische Carine dan.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #93 Gepost op: 4-09-2009, 20:31:15 »
Nadeel was natuurlijk dat ze buiten de groep kwamen te liggen. Vooral de charismatische Carine dan.

Dit had helemaal geen nadeel hoeve zijn... denk ik... als ze dat kinderachtige wrok nou even achterwege gelaten hadden en dit maar direct als een waarschuwing gezien hadden... Leek me dus direkt een mooi moment voor een charme-offensief... Die lijst... da's een ander verhaal, dat kun je natuurlijk nooit goed doen... hoewel open kaart spelen in dit geval ook wel handig geweest zou zijn denk ik... 
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #94 Gepost op: 4-09-2009, 23:08:35 »
Hmm tja, ik weet niet, maar ik vind het tot nu toe maar een gare expeditie. Meteen na aflevering 1 al één finalist bekend maken na één lullig proefje vind ik echt een beetje een doodsteek voor het programma. Daarnaast vond ik de lijst leuk bedacht, maar het was te verwachten dat vrouwen personen onderaan zouden gaan zetten die ze niet mochten (en dat was dan ook overduidelijk het geval). Ik wil niet meteen negatief zijn, maar tot nu toe vind ik ER2009 niet geweldig. Misschien dat het volgende week zal veranderen (misschien wel door de mannen).

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #95 Gepost op: 5-09-2009, 04:56:29 »
Ik vond het een leuke eerste aflevering. Het is voor het eerst in jaren dat ik het weer kijk dus mischien dat ik daardoor minder kritisch ben. Ergerde me wel meteen dood aan die Carine, ik denk/hoop dat ze er snel uit ligt.

Lijkt me leuk om te zien als de mannen aankomen en hoe die ontvangen worden.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #96 Gepost op: 5-09-2009, 09:18:54 »
Wat gister beetje raar was, dat die twee "Ine's", carine en sabine, een soort vrijstelling kregen door als eerste weggestuurd te worden. Zij konden toen niet meer afvallen in deze eerste aflevering.

Nadeel was natuurlijk dat ze buiten de groep kwamen te liggen. Vooral de charismatische Carine dan.
Hmm en een nog groter nadeel is dat ze niet mee konden doen aan die proef om meteen eerste finalist te worden.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #97 Gepost op: 5-09-2009, 09:24:56 »
Hmm en een nog groter nadeel is dat ze niet mee konden doen aan die proef om meteen eerste finalist te worden.

Ooo ja, inderdaad! Dat was ik vergeten...misschien dat (mn Carina) daarom opeens zo 'evil' werd nadat de groep gearriveerd was... Toen ze in het begin op het eiland zat had ik nl niet echt de indruk dat ze zoveel wrok had...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #98 Gepost op: 5-09-2009, 14:56:53 »
Ik vond het een erge leuke aflevering, ook ik had al snel mijn voorkeuren en zeker ook mijn afkeuren( waar er 1 gelukkig al is afgevallen). Maar meteen een finalist???? Nee, dat hoort niet, dat moet later na vele proeven en stemmingen pas bepaald worden. Niemand weet nu nog hoe iemand is, dus de stemmingen gaan nu maar af wat voor een indruk iemand heeft gemaakt in zeer korte tijd. Dat kan heel misleidend zijn. Enfin, ik ben super benieuwd naar de volgende aflevering, laat de mannen maar komen!!!! ::zwaai::

Offline Badeendje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #99 Gepost op: 5-09-2009, 14:57:15 »
Ik vond het een prima eerste aflevering! De proef was geweldig, was iets minder gecharmeerd van de ingewanden, maar het zwemmen en natuurlijk het vuurmaken: top! Wel erg jammer dat de winnaar meteen de eerste finalist was. Als ze zo'n soort prijs hadden willen geven, hadden ze beter kunnen zeggen dat diegene er twee afleveringen niet uitgestemd zou kunnen worden. Maar finalist meteen? Dat is wel heel erg drastisch. Wel vind ik dat ze een gezellige vrouw is, en er van mij ook nog wel wat langer in mag blijven. (Dat is nu dus gegarandeerd.)

Ik denk dat ik die lijst ook geheim zou houden, zodat mensen niet gaan hielenlikken, maar om nou op het strand te gaan liggen, niets te doen, een beetje te kijken naar de anderen die werken en daarna ook nog eens flink de aanval openen waardoor je iedereen tegen je krijgt? Dat lijkt me niet zo handig...ik hoop heel stiekem dat zij de volgende is die eruit gaat, of er moet in de volgende aflevering een flinke verbetering te zien zijn...

Ik ergerde me heel erg aan Bea, en was maar al te blij dat haar team de proef met de paal verloor. Natuurlijk is ze ook zo neergezet door de productie, maar ze heeft wel degelijk gezegd dat ze zichzelf heel sterk en goed vond en dergelijke. Zelfs al word je door de montage erger neergezet dan je bent, je kunt niet terugnemen dat je die dingen gezegd hebt. EDIT: Hmm, ik kijk nu de aflevering opnieuw, en kan haar er niet meer op  betrappen dat ze die dingen zei. Ik zal haar wel verward hebben met iemand anders. Wel heeft ze gezegd dat ze 'verre van de zwakste is'. Nouja. Ze lijkt me wel vermoeiend om samen mee op een eiland te zitten.

Ah, heerlijk, het is weer begonnen. Ik post meestal niet veel op de fora, maar wil daar dit jaar wel verandering in gaan brengen. ;D
« Laatst bewerkt op: 5-09-2009, 17:12:39 door Badeendje »