Auteur Topic: Wat vond je van de proeven?  (gelezen 26631 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #80 Gepost op: 4-11-2009, 11:23:35 »
Al hadden ze de heren echte worstelpakken aan moeten doen...  ::feest::

zo'n mawashi
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
  ;D ;D ;D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #81 Gepost op: 4-11-2009, 12:16:20 »
Dat was inderdaad nog leuker geweest!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #82 Gepost op: 6-11-2009, 02:17:33 »
ik vond de kistproef best wel te pruimen maar volgens mij was ze ontworpen om met 4 te dragen en dan met 1 of 2 om de palen te verleggen.  ::vergroot:: er staken langs elke kant 2 stangen uit  ::jaja::.

De puzzel op zich was wel een leuk item.

Het uitgraven vraagt dan weer behendigheid en de balk evenwicht. Al vond ik dat ze alle 3 gelijk moesten beginnen.

Ik had graag na de balk nog een soort van brainteaser gezien...

Maar in het algemeen is was het een leuke gecombineerde proef.

De beloning vond ik net iets te veel macht voor Esmeralda, zonder marcel of marjolein had ze die proef ook nooit gewonnen. Dus Marcel en Marjolein verdienden evengoed die brieven en Esmeralda de immuniteit als extraatje.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #83 Gepost op: 6-11-2009, 12:00:45 »

ik vond het ook een leuke proef.
Maar ik had eerst begrepen dat de drie winnaars die brief zouden krijgen en dat daarna de ultieme winnaar ook nog immuniteit zou krijgen. Ze zouden eigenlijk een keer moeten doen dat de gene die het eerste deel winnen de reward krijgen en dat het andere team dan door gaat voor de immuniteit. en zien wat er dan gebeurd :P

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #84 Gepost op: 6-11-2009, 12:21:36 »
Ze zouden eigenlijk een keer moeten doen dat de gene die het eerste deel winnen de reward krijgen en dat het andere team dan door gaat voor de immuniteit. en zien wat er dan gebeurd :P

Dat vind ik een heel goed idee  ::ok:: Zeker met zoiets als met deze brieven, dan konden er best wel eens mensen zijn die immuniteit niet denken nodig te hebben en zo...



Ik vond het overigens heel knap van Esmeralda dat ze vrijwel in 1 keer over die evenwichtsbalk ging, nadat ze zulke krachtsinspanningen had geleverd  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #85 Gepost op: 6-11-2009, 13:22:22 »
Leuke proef maar vroeg me meteen al af waarom Esmeralda met de balken begon en niet met de kist ging slepen. Maar wel een terechte winnaar want ze heeft echt keihard gewerkt ::jaja::

Kreeg bij het graven een flashback naar shandinella die een dergelijke proef verloor door haar "dikke kont" ::rofl::

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #86 Gepost op: 6-11-2009, 13:45:57 »
Leuke proef maar vroeg me meteen al af waarom Esmeralda met de balken begon en niet met de kist ging slepen. Maar wel een terechte winnaar want ze heeft echt keihard gewerkt ::jaja::

Kreeg bij het graven een flashback naar shandinella die een dergelijke proef verloor door haar "dikke kont" ::rofl::

Leuke proef maar wel zwaar lijkt me!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #87 Gepost op: 6-11-2009, 17:35:53 »
Kreeg bij het graven een flashback naar shandinella die een dergelijke proef verloor door haar "dikke kont" ::rofl::

Ja Shandinella kwam ook in me op toen!
Wat een geweldige kandidate was dat ook zeg ::jaja::

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #88 Gepost op: 6-11-2009, 19:08:29 »
de proef was mooi, vooral de verscheidenheid, maar de brieven verbranden voor hun neus vond ik sadistisch, Evi had daar( hopelijk) ook een slecht gevoel bij, laten we maar hopen dat dat moest van de productie

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #89 Gepost op: 7-11-2009, 21:48:47 »
Ja Shandinella kwam ook in me op toen!
Wat een geweldige kandidate was dat ook zeg ::jaja::

Die Fitnessdemonstratie die ze nog ff gaf na een een paar weken expeditie, ongeëvenaard :o ::oink::

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #90 Gepost op: 7-11-2009, 23:51:56 »
zag ik het verkeerd, of stonden er 4 evenwichtsbalken?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #91 Gepost op: 7-11-2009, 23:53:17 »
zag ik het verkeerd, of stonden er 4 evenwichtsbalken?

klopt, heb je goed gezien  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #92 Gepost op: 7-11-2009, 23:54:08 »
Blokkenstapelen maakten ze nu overigens al wel iets "spannender" door al die blokken schots en scheef te zetten.
(En toch werd ie hoger dan bij Jeroen en Simone)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #93 Gepost op: 12-11-2009, 22:48:41 »
Eerlijk gezegd vond ik deze proef niet eerlijk. Het ging er totaal niet om wie het beste of het snelste was, want als iedereen zijn ballen maar bij jou blijft deponeren kún je gewoon niet winnen. Zo was de eilandraad eigenlijk totaal overbodig. ::jaja::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #94 Gepost op: 12-11-2009, 23:05:30 »
Eerlijk gezegd vond ik deze proef niet eerlijk. Het ging er totaal niet om wie het beste of het snelste was, want als iedereen zijn ballen maar bij jou blijft deponeren kún je gewoon niet winnen. Zo was de eilandraad eigenlijk totaal overbodig. ::jaja::
helemaal met je eens, leek nu wel gewoon twee keer een eilandraad.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #95 Gepost op: 13-11-2009, 10:08:17 »
Het maakte wel duidelijk dat Kurt minder goed in de groep lijkt te liggen dan Jeroen omdat Dennis, Esmeralda en Rita eerst hun ballen in zijn koker gooiden. Met die informatie had wat gedaan kunnen worden, maar alleen Marcel leek er wat mee te doen.
Nog even niks.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #96 Gepost op: 13-11-2009, 10:13:43 »
Het maakte wel duidelijk dat Kurt minder goed in de groep lijkt te liggen dan Jeroen omdat Dennis, Esmeralda en Rita eerst hun ballen in zijn koker gooiden. Met die informatie had wat gedaan kunnen worden, maar alleen Marcel leek er wat mee te doen.

Maar Jeroen had wel weer meer stemmen dan Kurt. Kurt ligt dus blijkbaar minder goed, maar Jeroen wordt als gevaarlijker beschouwd.
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #97 Gepost op: 13-11-2009, 12:20:29 »
Het maakte wel duidelijk dat Kurt minder goed in de groep lijkt te liggen dan Jeroen omdat Dennis, Esmeralda en Rita eerst hun ballen in zijn koker gooiden. Met die informatie had wat gedaan kunnen worden, maar alleen Marcel leek er wat mee te doen.
wellicht waren ze ook wat bevreesd om zo openlijk tegen Jeroen te zijn
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #98 Gepost op: 13-11-2009, 16:34:36 »
Saaie proef die ze inderdaad net zo goed als eilandraad hadden kunnen houden... Voor het eerlijke hadden ze in beeld van de camera moeten loten wie waar zou moeten staan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #99 Gepost op: 13-11-2009, 16:46:26 »
De laatste 3 proeven heeft eigenlijk niets met individuele prestaties te maken.  maar in combinatie met de 2 stemmen maakt het men het geheel al een beetje eerlijker. 

Met in dit kader van proeven kan je als alliantie met 4 (ideale samenstelling 2 mannen 2 vrouwen.) telkens 1 persoon viseren waardoor je als werkelijk individu redelijk kansloos staat.

Een combinatieproef in verschillende etappes (al dan niet met een afvallerselement na elke etappe) maakt volgens mij het geheel veel interessanter voor de einzalganger om niet steeds in het duel te vallen.