Auteur Topic: [kandidaat] Dennis  (gelezen 112514 keer)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #80 Gepost op: 8-10-2009, 23:54:50 »
Dennis is een beetje een stokertje.

Die komt zichzelf nog wel tegen ;)

Wauw ben jij echt de "zorro robin" Als het wel zo is tof dat je er bent ::ok::

Offline Robin2003

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #81 Gepost op: 8-10-2009, 23:57:19 »
Nee, ik ben stiekem Kaptein Iglo ;D

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #82 Gepost op: 9-10-2009, 00:04:43 »
Nee, ik ben stiekem Kaptein Iglo ;D

 ::rofl:: is je zorrofase voorbij ;)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #83 Gepost op: 9-10-2009, 07:33:36 »
Ik vind Dennis ook gemeen en op mij komt hij niet sympathiek over.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #84 Gepost op: 9-10-2009, 08:10:50 »
Helemaal mee eens, vind hem na vandaag een stuk sympatieker.

Ik niet, ik vond hem nogal stoken met die ronddraaiende ogen en de flauwe opmerking die hij Igor achterna riep. Ik hou persoonlijk totaal niet van zulke 'grapjassen', dat is zichzelf omhoog halen door een ander de grond in te trappen. Hij had het ook wel iets anders kunnen brengen richting Igor.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #85 Gepost op: 9-10-2009, 08:53:48 »
Ik weet t niet met hem. Ik ben benieuwd of ie eerlijk is.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #86 Gepost op: 9-10-2009, 09:25:46 »
Ik weet t niet met hem. Ik ben benieuwd of ie eerlijk is.

Tot nu toe vind ik hem eerlijk en iemand die een discussie niet uit de weg gaat.
Ben benieuwd hoe ie het verder gaat doen. Ik vind hem leuk !

Offline asi

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #87 Gepost op: 9-10-2009, 10:21:01 »
Hij begint een discussie en voelt zich dan gesterkt door Esmeralda, zij wil de discussie dan voor hem afmaken.
Wel makkelijk 2 tegen 1.
Heb bij hem het gevoel dat ie niet zonder een secundant kan..

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #88 Gepost op: 9-10-2009, 15:58:04 »
igor is kinderachtig in de discussie, maar dennis kan er ook wat van, beetje valse nicht ;D
« Laatst bewerkt op: 9-10-2009, 16:08:49 door ibung »
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #89 Gepost op: 9-10-2009, 16:07:28 »
igor is kinderachtig in de discussie, maar dennis kan er ook wart van, beetje valse nicht ;D

Lekker zitten zeiken over dat Igor zijn ware aard heeft laten zien.  Als je op die manier achter iemand zijn rug bezig bent kan je beter ook een spiegeltje voorhouden...

Hij is sociaal sterk maar weet hoe hij andere(vooral minder sociale) mensen op hun paard kan krijgen.  Die woede-uitbarsting van Igor is idd niet goed te praten maar volgens mij is er al meer aan de hand tussen die 2.  Met de Jungletocht zat ie em ook al achter z'n rug af te zeiken toe hij z'n sandaal kwijt was.

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #90 Gepost op: 9-10-2009, 16:12:31 »
hij is vergif, ik heb nog eens een tweede maal bekeken en geloof me, puur vergif ,zit de hele tijd op Igors kap met de hulp van anderen , zelf presteert hij ( zij ) niets, een roddeltante, bah
vlug uitflikkeren die kerel en ik hoop door Igor

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #91 Gepost op: 9-10-2009, 17:03:35 »
Hij begint een discussie en voelt zich dan gesterkt door Esmeralda, zij wil de discussie dan voor hem afmaken.
Wel makkelijk 2 tegen 1.
Heb bij hem het gevoel dat ie niet zonder een secundant kan..
iemand van het leger zeker ::rofl:: en secundant is secondant ::oink::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #92 Gepost op: 9-10-2009, 17:06:20 »
hij is vergif, ik heb nog eens een tweede maal bekeken en geloof me, puur vergif ,zit de hele tijd op Igors kap met de hulp van anderen , zelf presteert hij ( zij ) niets, een roddeltante, bah
vlug uitflikkeren die kerel en ik hoop door Igor

Let een beetje op je woorden, op dit forum respecteren we elkaar en dat geldt ook voor de kandidaten in de programma's waar we over praten!
The sun came up and reality set in.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #93 Gepost op: 9-10-2009, 17:59:29 »
hij is vergif, ik heb nog eens een tweede maal bekeken en geloof me, puur vergif ,zit de hele tijd op Igors kap met de hulp van anderen , zelf presteert hij ( zij ) niets, een roddeltante, bah
vlug uitflikkeren die kerel en ik hoop door Igor
jij bent duidelijk igor fan en vergeet een aantal feiten ::jaja::
Igor doet schijnheilig, hij is soort van betrapt door dennis, esmeralda en marcel
Dan komen ze terug en dennis beschuldigd igor ervan dat hij een kokosnoot helemaal alleen heeft opgegeten (naar mijn mening terecht)
Dennis zit de rest helemaal niet tegen Igor op te zetten, anders had hij dan moeten beginnen over die lege kokosnoten die ze net hadden gevonden ::jaja::
Hoezo hij zet andere tegen igor op? Hij had Igor allang de grond in kunnen stampen
Dennis zegt tenminste iets tegen Igor
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #94 Gepost op: 9-10-2009, 22:37:57 »
igor is kinderachtig in de discussie, maar dennis kan er ook wat van, beetje valse nicht ;D

Ik moet bekennen dat ik dat valsenichten gedrag wel leuk vind...Of hij het daarmee gaat redden weet ik niet maar ik kan toch wel genieten van die blikken die hij laat zien als hij het ergens niet mee eens is ::rofl::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #95 Gepost op: 10-10-2009, 07:51:47 »

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #96 Gepost op: 10-10-2009, 09:43:46 »
hij is vergif, ik heb nog eens een tweede maal bekeken en geloof me, puur vergif ,zit de hele tijd op Igors kap met de hulp van anderen , zelf presteert hij ( zij ) niets, een roddeltante, bah
vlug uitflikkeren die kerel en ik hoop door Igor

Wat een belachelijke reactie, hallo het is een spel. Ik denk dat je een beetje doorslaat met deze reactie.
Je kent m alleen van een paar uitzendingen en om dan dit soort belachelijke uitspraken te doen!
Ik ben ook Robinson fan (en fan van Dennis) maar probeer aub wel even alles een beetje in perspectief te blijven zien!
Dennis is de enige die op een normale toon de discussie met Igor aangaat. De anderen negeren Igor of praten achter zijn rug (wat heeft Marcel allemaal niet gezegd over Igor op de camera maar niet face to face).

OK let's continu met het forum maar op een beetje normale manier !

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #97 Gepost op: 10-10-2009, 13:00:29 »


OK let's continu met het forum maar op een beetje normale manier !

oké Dennis ::joehoe::

Offline patjesomers

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #98 Gepost op: 12-10-2009, 02:20:13 »
Ik kan gewoon niet meer kijken op die smoel van Dennis. Een echte stokertje en slijmbal van Marcel. Steeds zitten zeiken op de kop van een anderen. Hij weet dat hijzelf zwak is e probeert zo de minpunten van Igor te accentueren. Herinner je de aflevering in de jungle waar hij zelf toegeeft dat hij fysiek niet sterk is en hoopt dat men Igor op zijn 'vreemdheid' gaat afrekenen. Gewoon al die bek van hem op het moment dat Igor kwaad wordt. Ik hoop echt dat die jongen eruit gaat om de ene of andere manier en wees zeker dat k voor de eerste keer smsjes zal sturen mocht die Marcel' slijmbal de finale halen. Maar ja, luidde het spreekwoord niet: 'hoogmoed komt voor de val'.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #99 Gepost op: 12-10-2009, 10:24:26 »
Ik kan gewoon niet meer kijken op die smoel van Dennis. Een echte stokertje en slijmbal van Marcel. Steeds zitten zeiken op de kop van een anderen. Hij weet dat hijzelf zwak is e probeert zo de minpunten van Igor te accentueren. Herinner je de aflevering in de jungle waar hij zelf toegeeft dat hij fysiek niet sterk is en hoopt dat men Igor op zijn 'vreemdheid' gaat afrekenen. Gewoon al die bek van hem op het moment dat Igor kwaad wordt. Ik hoop echt dat die jongen eruit gaat om de ene of andere manier en wees zeker dat k voor de eerste keer smsjes zal sturen mocht die Marcel' slijmbal de finale halen. Maar ja, luidde het spreekwoord niet: 'hoogmoed komt voor de val'.


Zo wat is jouw probleem en wat een agressiviteit.
Als je die smoel niet meer kan zien kijk je toch niet  ::pinokkio::
Vind je dit nou niet een beetje een overdreven reactie. Lijkt wel of je Igor bent of kent die reageerde ook zo overdreven afgelopen donderdag.  ::oink::