Auteur Topic: [kandidaat] Dennis  (gelezen 112525 keer)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #340 Gepost op: 27-11-2009, 22:49:10 »
Had tot nu toe altijd een redelijk neutraal gevoel bij Dennis maar nu is hij toch redelijk door de mand gevallen. Wat een zeikwijf zeg.

Hij verstaat de kunt om zichzelf constant tegen te spreken, zelfs is één zin: "ik speel het spelletje nog maar even mee, want eerlijkheid duurt het langst."  ::)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #341 Gepost op: 28-11-2009, 02:58:26 »
Ach we hebben elk jaar een bitch nodig bij Expeditie Robinson, en Dennis heeft die met veel overtuiging neergezet. Laten we maar niet hopen dat hij de finale haalt.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #342 Gepost op: 28-11-2009, 03:14:36 »
Ach we hebben elk jaar een bitch nodig bij Expeditie Robinson, en Dennis heeft die met veel overtuiging neergezet. Laten we maar niet hopen dat hij de finale haalt.
Niet helemaal met je eens.
De bitch is er eind oktober al uitgegaan.
Dennis heeft daardoor gewoon t bitchenplekje over kunnen nemen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #343 Gepost op: 28-11-2009, 14:48:13 »
Wat ik erg opvallend vond is dat Dennis zich niet aan de 'afspraak' met Esmeralda heeft gehouden, waarin hij in alles Rita zou steunen; hij gaf immers zijn finalestem aan Jeroen en dus niet aan Rita!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #344 Gepost op: 28-11-2009, 16:28:13 »
Wat ik erg opvallend vond is dat Dennis zich niet aan de 'afspraak' met Esmeralda heeft gehouden, waarin hij in alles Rita zou steunen; hij gaf immers zijn finalestem aan Jeroen en dus niet aan Rita!
Zeker jammer, maar het is toch goed gekomen. Wij hebben echter daar met vele reacties over lopen klagen :p over hoe ze aan haar 2e finaleplaats kwam.

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #345 Gepost op: 28-11-2009, 23:01:10 »
In het kader daarvan: Ik vond zijn opmerkingen dat Marcel in z'n eentje zielig zit te wezen op Gran Canaria ontzettend laag bij de gronds. Echt heel vals. Alsof je een minderwaardig mens bent als je geen relatie hebt en op Gran Canaria woont. M'n bloed begon echt te koken.

Ja dat vond ik ook verschrikkelijk. Zo praat je niet over anderen. Dat Marcel zo'n zielig persoon zou zijn, en dan denkt hij dat ie zichzelf nog recht in de spiegel kan aankijken..

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #346 Gepost op: 29-11-2009, 06:43:03 »
Ja dat vond ik ook verschrikkelijk. Zo praat je niet over anderen. Dat Marcel zo'n zielig persoon zou zijn, en dan denkt hij dat ie zichzelf nog recht in de spiegel kan aankijken..

Ja hij brengt soms wel een vrolijke noot in het spel! Overtuigd dat hij the womanizer is, en op sommige vlakken en/of bij een bepaald doelpubliek IS hij dat nog ook, begrijpe wie begrijpen kan... Ik vind Marcel een beetje fake. Wel lollig, en grappig, zelfs gevat bij momenten, maar nep. Hij hangt een beeld op van zichzelf dat imo niet helemaal strookt met de waarheid.
- gewoon mijn mening -
:)

Dennis mag dan wel een roddeltante zijn, hij zegt mssch wél de waarheid!
Marcel, gesteund door de produktie heeft van bij het begin een nep-beeld van zichzelf opgehangen (ex-mijnwerker, en nu een soort van gigolo in GC, jezus!), hij heeft zelfs een tattoo laten zetten speciaal voor ER, enz... MAAR! Ik ben hem wel gaan waarderen tijdens de voorbije weken. Hij neemt de rol van Igor over en brengt wat leven en onverwachte wendingen in de expeditie. En dat vinden wij leuk.
 :)


If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline cb en rv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #347 Gepost op: 30-11-2009, 21:37:30 »
Wat een klaagzang zeg van Dennis, my god! Op iedereen mag gestemd worden maar als ie zelf aan de beurt is ... man man! Duh! En als hij Marcel idd maar zielig etc vindt omdat ie geen relatie heeft etc. dan kan ie dat net zo goed over zijn vriendin Esmeralda zeggen. Zij heeft ook geen partner toch?  Nee hoor, echt de bak van de eeuw dat D en E het duel aan moesten gaan! Heeeeerlijk!

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #348 Gepost op: 30-11-2009, 22:28:01 »
[...]MAAR! Ik ben hem wel gaan waarderen tijdens de voorbije weken. Hij neemt de rol van Igor over en brengt wat leven en onverwachte wendingen in de expeditie. En dat vinden wij leuk
 
Ik ben het vaak met je eens Lukas, maar nu even niet. Marcel haalt het niet bij een Igor, die maar een beetje aan het manipuleren is.
Dat is volgens mij juist iets waar Igor wars van was/is.  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 30-11-2009, 22:32:41 door pepim »

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #349 Gepost op: 1-12-2009, 00:37:35 »
Ik ben het vaak met je eens Lukas, maar nu even niet. Marcel haalt het niet bij een Igor, die maar een beetje aan het manipuleren is.
Dat is volgens mij juist iets waar Igor wars van was/is.  ::tandpastasmiley::

Haha! ::rofl::
De manier waaròp kan verschillen/verschilt wel degelijk, maar ze hebben beiden voor onverwachte wendingen gezorgd in het spel!
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #350 Gepost op: 1-12-2009, 22:29:43 »
Haha! ::rofl::
De manier waaròp kan verschillen/verschilt wel degelijk, maar ze hebben beiden voor onverwachte wendingen gezorgd in het spel!
;)


Dat is waar, ben ik het toch weer  met je eens  ::rofl:: ::ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #351 Gepost op: 1-12-2009, 23:05:15 »
Haha! ::rofl::
De manier waaròp kan verschillen/verschilt wel degelijk


Hoezo? Ze zijn beiden toch hun zelve gebleven  >:D  ;)

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #352 Gepost op: 1-12-2009, 23:58:31 »
Ik denk dat Dennis wel een goede kans maakt op de laatste finaleplek. Fysiek sterker dan Marcel (niet altijd slimmer) en doet het vaak goed in de proeven. Ik ben benieuwd.
Je kan het hebben jongen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #353 Gepost op: 2-12-2009, 00:30:43 »
Ik denk dat Dennis wel een goede kans maakt op de laatste finaleplek.

En dan wint Rita ER 2009! ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #354 Gepost op: 3-12-2009, 20:37:38 »
Die Dennis vind ik dus echt maar een dikke komediant. Eerst verkondigt hij dat hij liever Rita ziet winnen tijdens de proef en als hij later de keuze heeft tussen Jeroen, Marcel of Rita geeft ie doodleuk zijn stem aan Jeroen. Rare gast. Altijd aan het rekenen. Anders was hij nooit tot hier geraakt.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #355 Gepost op: 3-12-2009, 21:30:45 »
Goede verliezer ::ok::
Klasse, ik vind dat je één van de top/Robinsonnen was dit jaar!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #356 Gepost op: 3-12-2009, 22:18:04 »
Goede verliezer ::ok::

Huh? Hoorde jij dan niet dat zure 'van deze drie ben jij het meest Robinsonwaardig' met een ondertoon van 'jullie zijn het alledrie eigenlijk niet'?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #357 Gepost op: 4-12-2009, 00:13:38 »
Huh? Hoorde jij dan niet dat zure 'van deze drie ben jij het meest Robinsonwaardig' met een ondertoon van 'jullie zijn het alledrie eigenlijk niet'?

Ik hoorde die ondertoon niet. Ik hoorde oprecht respect voor Marcel omdat ie het spel zo goed gespeeld had.
Maar aan de andere kant, ik heb het maar één keer gezien en het blijft Dennis, dus ik kan er best naast zitten.  ;)

Ik merkte tijdens de laatste proef ook weer bij mezelf dat hij de enige was die ik het niet gunde om te winnen. Ik vind dat hij het heel goed gedaan heeft en er zijn momenten genoeg geweest tijdens de expeditie dat ik hem heel sympathiek vond, maar uiteindelijk heeft hij me toch te veel valse, gemene en soms ronduit respectloze dingen gezegd over z'n medekandidaten.

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #358 Gepost op: 4-12-2009, 11:40:02 »
Zijn stem voor Marcel laat toch zien dat Dennis het allemaal uiteindelijk niet zo heel persoonlijk opneemt. Hij zat er ook wel relaxed bij op de finale eilandraad.

Offline BalkanPower

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #359 Gepost op: 4-12-2009, 17:08:09 »
Ja dat vond ik ook verschrikkelijk. Zo praat je niet over anderen. Dat Marcel zo'n zielig persoon zou zijn, en dan denkt hij dat ie zichzelf nog recht in de spiegel kan aankijken..


zegt meer over dennis dan over marcel...en dan is er nog een groot verschil bijgekomen: 50.000 euro:) Dennis had maar 1 uur geslapen omdat ie de hele nacht lag te janken van ellende:)