Auteur Topic: [kandidaat] Marcel  (gelezen 185597 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #220 Gepost op: 30-10-2009, 12:27:18 »
Ik denk niet dat er zo gedacht wordt, maar je hebt natuurlijk wel gelijk. Marina en Marcel zijn niet de meest atletische figuren (en ik betwijfel of ze sterk zijn in puzzels, maar je weet maar nooit).

Misschien wordt er zo nog niet gedachtt, maar bv Marjolein zién we de hele tijd tactisch bezig, er wordt in kleine groepjes gepraat, er wordt gepraat over complotten die er dan blijkbaar toch niet zijn...  Enz...
 ::vergroot::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #221 Gepost op: 30-10-2009, 12:27:49 »
Ik denk niet dat er zo gedacht wordt, maar je hebt natuurlijk wel gelijk. Marina en Marcel zijn niet de meest atletische figuren (en ik betwijfel of ze sterk zijn in puzzels, maar je weet maar nooit).

Hmm, dat weet ik niet. Als je Marcel mag geloven komen de dames niets te kort bij hem. Tussen de lakens is hij dus waarschijnlijk een groot sportman. ;D En puzzelen heb je daarbij niet nodig. Of misschien een cryptogrammetje bij wijze van naspel?  
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #222 Gepost op: 30-10-2009, 12:29:54 »
Je zegt het juist: "als je Marcel mag geloven"
 ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #223 Gepost op: 30-10-2009, 15:02:33 »
vanaf het begin mag ik hem al niet, vind ik het een aansteller, maar hij heeft me gister echt positief verrast. Hij had taktisch met de groep mee kunnen stemmen, Igor en marjolein, maar hij koos voor Dennis die hem irriteert.
Ben benieuwd wat daar nog verder achtersteekt.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #224 Gepost op: 30-10-2009, 17:25:00 »
Tot nu toe hebben we goede en slechte kanten van hem gezien . helemaal op het begin toen hij alleen maar bezig was met vrouwen vond ik hem maar een "vies oud mannetje".
Dat niet meer, maar vind wel dat hij binnenkort door de mand mag vallen  ::hypocriet::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #225 Gepost op: 30-10-2009, 19:27:58 »
hij speelt het spel goed en slim ::ok::
blijf hem een leuke kandidaat vinden ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #226 Gepost op: 30-10-2009, 19:33:06 »
Hmm, dat weet ik niet. Als je Marcel mag geloven komen de dames niets te kort bij hem. Tussen de lakens is hij dus waarschijnlijk een groot sportman. ;D En puzzelen heb je daarbij niet nodig. Of misschien een cryptogrammetje bij wijze van naspel?  

Hij heeft een zogenaamde 'gouwe'?  ;)

Ik vond m al heel snel niet eerlijk, maar kon mijn vinger er niet op leggen. Inmiddels wel...maar goed het is een spel....hij speelt t blijkbaar goed. Of idd de anderen denken dat ie een makkelijke tegenstander in de finale is. We shall see!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #227 Gepost op: 30-10-2009, 20:41:18 »
Hij heeft een zogenaamde 'gouwe'?  ;)

Ik vond m al heel snel niet eerlijk, maar kon mijn vinger er niet op leggen. Inmiddels wel...maar goed het is een spel....hij speelt t blijkbaar goed. Of idd de anderen denken dat ie een makkelijke tegenstander in de finale is. We shall see!

Tja, ik weet niet of het nou wel zo verstandig is om je vinger erop te leggen. Als hij echt zo licht ontvlambaar is ... ::tandpastasmiley::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #228 Gepost op: 30-10-2009, 20:57:29 »
Ja ik denk wel dat hij grappig is, ik heb me zelf Toch al súf gelachen met hem! ::rofl::
met jouw anders niet, maaaaaaaaar there is always hope  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #229 Gepost op: 30-10-2009, 21:53:54 »
Tja, ik weet niet of het nou wel zo verstandig is om je vinger erop te leggen. Als hij echt zo licht ontvlambaar is ... ::tandpastasmiley::

Om met zijn eigen woorden te spreken: deze meneer is mij te oud.  ::jaja::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #230 Gepost op: 31-10-2009, 12:03:53 »
Hij geeft zelf wel aan dat hij met iedereen best goed overweg kan maar heeft ook geen uitgesproken mening over de mensen face to face die een hevige reactie kan uitlokken, im de meeste gevallen geeft ie iedereen maar gelijk of de voorstellen van anderen een goed idee/gedacht.

In het begin lokte hij wel eens een discussie rond iemand uit, dit laten ze niet meer zien maar kan me niet inbeelden dat hij dit niet meer zou doen... 

Zijn speelwijze is sluw maar voor mij heel saai om naar te zien.


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #231 Gepost op: 2-11-2009, 12:18:23 »
Apart te zien hoe iemand die nauwelijks iets doet, stomdronken is en bijna alleen maar op zijn achterwerk zit weer geen stemmen heeft gekregen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #232 Gepost op: 2-11-2009, 18:42:51 »
Apart te zien hoe iemand die nauwelijks iets doet, stomdronken is en bijna alleen maar op zijn achterwerk zit weer geen stemmen heeft gekregen...
Hierbij vraag ik me af of dat nou komt door hem of door anderen.
je kan makkelijk zeggen beide, want hij trekt genoeg aandacht om niet op hem te stemmen.

Offline -Sara-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #233 Gepost op: 2-11-2009, 20:52:23 »
Ik vind hem maar erg vaag.  :-\\

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #234 Gepost op: 2-11-2009, 21:01:20 »
Ja vaag figuur. Ga mijn mening beetje opschorten. Hij krijgt geen stem daar, dat is toch opvallend, maar hij krijgt ook geen stem hier op het topic 'wie is favoriete kandidaat'.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #235 Gepost op: 2-11-2009, 21:02:10 »
Ja vaag figuur. Ga mijn mening beetje opschorten. Hij krijgt geen stem daar, dat is toch opvallend, maar hij krijgt ook geen stem hier op het topic 'wie is favoriete kandidaat'.
hij is mijn favoriet :P ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #236 Gepost op: 2-11-2009, 21:05:50 »
hij is mijn favoriet :P ::jaja::
ah gelukkig.
En ook van Marina, dat zijn er al twee!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline -Sara-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #237 Gepost op: 3-11-2009, 08:15:08 »
Haha, nou gelukkig voor hen dan!  ::tandpastasmiley::
Ik vond het ook maar een beetje een vies mannetje. Zoals hij naar Marina keek toen ze voor het eerst op het eiland aankwamen...... alsof hij al in geen jaren een vrouw had gezien.  ::ohno::

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #238 Gepost op: 3-11-2009, 10:02:05 »
Haha, nou gelukkig voor hen dan!  ::tandpastasmiley::
Ik vond het ook maar een beetje een vies mannetje. Zoals hij naar Marina keek toen ze voor het eerst op het eiland aankwamen...... alsof hij al in geen jaren een vrouw had gezien.  ::ohno::

Beetje een gluiperdje !

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #239 Gepost op: 3-11-2009, 13:51:56 »
Beetje een gluiperdje !

Hij komt mij ook zo over...
 :-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!