Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158439 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #60 Gepost op: 24-09-2009, 21:51:52 »
Ik ben zo wie zo benieuwd wat hij steeds weer denkt te bereiken, in ieder geval "ruimt" hij wel lekker op.
Elke stap dietie maakt verliest ie wat.  ::rofl::

Noem je dat opruimen?
Alles wat ie verliest blijft ook weer ergens hoor :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #61 Gepost op: 24-09-2009, 21:53:15 »
Noem je dat opruimen?
Alles wat ie verliest blijft ook weer ergens hoor :P

Daar is dan een volgende expeditie weer blij mee denk ik  ;D
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #62 Gepost op: 24-09-2009, 21:54:11 »
Ik snap echt niet hoe je dat soort dingen allemaal kwijt kan raken.
Echt een mol actie.
Moet wel de hele tijd om hem lachen  ::rofl::
jammer dat ie niet ver komt, denk ook niet dat hij goed bij de vrouwen gaat liggen.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #63 Gepost op: 24-09-2009, 21:57:53 »
Daar is dan een volgende expeditie weer blij mee denk ik  ;D

Daar moet je blij mee zijn; zeewier en krabben van maanden oud  ::rofl::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #64 Gepost op: 24-09-2009, 21:59:18 »
Daar moet je blij mee zijn; zeewier en krabben van maanden oud  ::rofl::

Ik zou blijer zijn met de parang  ;D
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #65 Gepost op: 24-09-2009, 22:00:11 »
Ik zou blijer zijn met de parang  ;D

Dat snapte ik :P
Maar hoe lang zou zo'n ding echt bruikbaar blijven? Met dat vochtige klimaat gaat het daar volgens mij heel snel roesten...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #66 Gepost op: 24-09-2009, 22:01:18 »
Dat snapte ik :P
Maar hoe lang zou zo'n ding echt bruikbaar blijven? Met dat vochtige klimaat gaat het daar volgens mij heel snel roesten...

Beter een roestige parang als geen parang.  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #67 Gepost op: 24-09-2009, 22:04:10 »
Die parang moet toch gewoon onder de boom liggen waar Igor de bladeren en kokosnoten vandaan heeft gehaald?
Zo moeilijk kan het toch niet zijn die plek terug te vinden? ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #68 Gepost op: 24-09-2009, 22:05:07 »
Die parang moet toch gewoon onder de boom liggen waar Igor de bladeren en kokosnoten vandaan heeft gehaald?
Zo moeilijk kan het toch niet zijn die plek terug te vinden? ???

Gezien het feit dat Igor ook met krabben en zeewier liep te sjouwen is hij volgens mij niet alleen in de jungle geweest, maar ook aan het water.
Dus dan is het misschien nogal een stuk om af te zoeken.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #69 Gepost op: 24-09-2009, 22:07:44 »
Okee, maar ze hebben er zeeën aan tijd. Zonder 'ballast' zou hij best dezelfde route nog eens kunnen lopen. Die parang loopt niet zomaar weg. Desnoods gaat hij de volgende dag nog eens zoeken.
Maar nu lijkt het alsof hij zich er zomaar direct bij neerlegt. "Ja, hij is weg. Heel jammer, maar het is niet anders!"
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #70 Gepost op: 24-09-2009, 22:09:15 »
Okee, maar ze hebben er zeeën aan tijd. Zonder 'ballast' zou hij best dezelfde route nog eens kunnen lopen. Die parang loopt niet zomaar weg. Desnoods gaat hij de volgende dag nog eens zoeken.
Maar nu lijkt het alsof hij zich er zomaar direct bij neerlegt. "Ja, hij is weg. Heel jammer, maar het is niet anders!"

Helemaal mee eens...
Ik vind hem erg nonchalant en ook niet eerlijk. Er is een discussie gaande over die parang en hij staat met een vinger in zijn mond heel onschuldig om zich heen te kijken. Pas als puntje bij paaltje komt geeft hij toe dat hij hem mee had en verloren is, evenals nog wat zaken. Ik ben het wel met de andere mannen eens dat je zoiets direct hoort te zeggen. Het is dan wel geen fijne boodschap, maar je kop in het zand steken schiet toch niet op.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #71 Gepost op: 24-09-2009, 22:11:06 »
Die parang moet toch gewoon onder de boom liggen waar Igor de bladeren en kokosnoten vandaan heeft gehaald?
Zo moeilijk kan het toch niet zijn die plek terug te vinden? ???

Dat lijkt me ook niet, het stukje strand waar ze zitten ligt in een soort dal omfloerst door bergen en er zijn daar niet veel kokos/palmbomen, en ander vegetatie. Ver kan die nooit geweest zijn en hij wekte bij mij niet de indruk dat hij nog was terug geweest om te zoeken, of dat hij uberhaupt nog wel wou gaan zoeken. Een zo belangrijk werktuig verliezen staat bijna gelijk aan "rituele zelfmoord plegen" binnen je groep, zeker als je daar zo nonchalant over doet en denkt.
Ik weet niet hoeveel tijd hij zijn mond heeft gehouden, maar hij had op zijn minst nog eens kunnen gaan zoeken, ik mag toch verwachten dat zo'n "Super" survivalaar weet waar dat ie geweest is.
Of zou die echt als een kip zonder kop rondgerend hebben.  ::tandpastasmiley::  
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #72 Gepost op: 24-09-2009, 22:14:41 »
Jammer dat hij ondanks zijn eerdere toezeggingen nog steeds een individuele expeditie prefereert. Want daardoor zal zijn expeditie veel te vroeg eindigen. Toch blijf ik hem op de een of andere manier sympathiek vinden, zijn raadselachtige gedrag trekt aan en er lijkt totaal geen kwaad in hem te schuilen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #73 Gepost op: 24-09-2009, 22:15:46 »
ik vind hem heel vaag. het lijkt allemaal langs hem heen te gaan wat er tegen hem gezegd wordt.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #74 Gepost op: 24-09-2009, 22:19:00 »
Hopelijk kan hij het spel wel spelen en een stemgroepje om zich heen verzamelen. Vind hem veruit de meest interessante man.
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #75 Gepost op: 24-09-2009, 22:19:46 »
ik vind hem heel vaag. het lijkt allemaal langs hem heen te gaan wat er tegen hem gezegd wordt.

Ja, ik vroeg me onder het kijken ook af of hij wellicht hallucinogene middelen in de jungle had gevonden en gebruikt.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #76 Gepost op: 24-09-2009, 22:21:48 »
misschien werkte die sirihpruim nog door. ik denk tenminste dat het een sirihpruim was die ze in dat dorpje kregen, hoewel het leek of ze het wel snel op hadden gegeten (maar sirih spuug je uit...?)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #77 Gepost op: 24-09-2009, 22:23:52 »
rare kwast.. echte eiznelganger.. nou dat kan nog..
je eigen ding doen nou vooruit..

maar eerst je sandalen gaan lopen zoeken tijdens een belangrijke opdracht,..
maar niet de parang.. terwijl de rest hem zoekt en dan nog niets zeggen of gaan zoeken..

zijn sandalen echt belangrijker?

robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #78 Gepost op: 24-09-2009, 22:24:31 »
misschien werkte die sirihpruim nog door. ik denk tenminste dat het een sirihpruim was die ze in dat dorpje kregen, hoewel het leek of ze het wel snel op hadden gegeten (maar sirih spuug je uit...?)

Het zou kunnen. De smaak is inderdaad érg bitter.
Maar je hoort het te pruimen en dus ook uit te spugen  ::jaja::
Misschien, door het taalprobleem, is dat niet overgekomen?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #79 Gepost op: 24-09-2009, 22:26:10 »
zijn sandalen echt belangrijker?



Met een paar gewone schoenen en een paar sandalen voor 7 weken, ja dan zijn ze wel belangrijk.  ::jaja::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle