Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158398 keer)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #80 Gepost op: 24-09-2009, 23:27:35 »
Ik begin ook te begrijpen waarom hij kunstenaar is. Als je zo bent als Igor kun je niet echt een normaal beroep hebben waarin je wel eens iets moet doen.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #81 Gepost op: 25-09-2009, 00:39:07 »
tss  over handen in onschuld proberen te wassen gesproken ... toen Kurt hem over de machete aanpakte.

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #82 Gepost op: 25-09-2009, 10:48:37 »
Ik vind Igor nu nog de kleurrijkste mannelijke figuur. Tof dat hij zichzelf is en zich niet gedeist houdt om niet op te vallen. Ik herken veel van hem in mezelf: niet kunnen stil zitten, steeds op zoektocht naar voedsel, graag anders doen dan de anderen. Hij zal daar op afgerekend worden maar ik hoop dat hij echt van dit avontuur heeft kunnen genieten. Hij kent reeds vroeg in de expeditie zijn zwakke punten en als hij achteraf slechts voor een klein percentage zijn persoonlijkheid ietwat kan aanpassen, dan is dat al erg verrijkend. Go for it Igor, hopelijk geraak je in kamp Zuid en vind je de noni (kaasvrucht) en nog veel meer.
Apart slapen, weg van de groep is tactisch gezien niet slim, maar je moet maar lef hebben om je zo tegen de stroom in te gedragen.
Het verlies van die parang, moeilijk toe te geven als je al zo in de kijker loopt. Je kan dat maar goed maken door hem terug te vinden.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #83 Gepost op: 25-09-2009, 11:54:04 »
Ik heb ongelooflijk sympathie voor deze aparte figuur. Durft zijn eigen weg te gaan. Hoop dat de groep dit kan waarderen en niet met z'n allen gaan afgeven op de 'buitenstaander'. Ik had een beetje de hoop gevestigd op Kurt, maar na gister ben ik bang dat die het niet voor hem zal opnemen.
« Laatst bewerkt op: 25-09-2009, 12:42:53 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #84 Gepost op: 25-09-2009, 12:36:03 »
Ik heb ongelooflijk sympathie voor deze aparte figuur. Durft zijn eigen weg te gaan. Hoop dat de groep dit kan waarderen en niet met z'n allen gaan afgeven op de 'buitenstaander'. Ik had een beetje de hoop gevestigd op Kurt, maar na gister ben ik bang dat die het niet voor hem zal openemen.


Je hoopt dat de groep het ook kan waarderen dat hij comlpeet zijn eigen gang gaat, afspraken niet nakomt, zijn eigen en andermans spullen constant kwijt is, zelf ook zonder enige aankondiging weg is. Hij zal het ongwtwijfeld allemaal goed bedoelen, maar hij is operationeel onbetrouwbaar zoals dat heet. Heeft geen enkele capaciteiten om te functioneren binnen een groep.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #85 Gepost op: 25-09-2009, 12:42:01 »
ja, en dus???
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #86 Gepost op: 25-09-2009, 12:43:21 »
Je hoopt dat de groep het ook kan waarderen dat hij comlpeet zijn eigen gang gaat, afspraken niet nakomt, zijn eigen en andermans spullen constant kwijt is, zelf ook zonder enige aankondiging weg is. Hij zal het ongwtwijfeld allemaal goed bedoelen, maar hij is operationeel onbetrouwbaar zoals dat heet. Heeft geen enkele capaciteiten om te functioneren binnen een groep.

Dat hij zijn eigen dingen kwijtraakt is 1 zaak maar 'ongevraagd' ervan door gaan met andermans materiaal en het kwijtspelen en erover zwijgen... hopend dat niemand zijn/haar oog op zou vallen is gewoon niet slim.  Als hij hiervoor afgerekend zou worden vind ik dat niet meer dan normaal.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #87 Gepost op: 25-09-2009, 12:48:12 »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #88 Gepost op: 25-09-2009, 12:57:52 »
ja, en dus???

Zou het me niet verwonderen dat hij als eerste zijn valies kan pakken bij verlies van een proef nadat alle opgevers het spel uit zijn.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #89 Gepost op: 25-09-2009, 13:06:40 »
Ik denk dat hij halverwege een proef links afslaat omdat hij in de verte eten vermoedt! En we zien hem nooit meer terug. Uiteindelijk is hij dan ook nog zichzelf kwijt geraakt. ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 25-09-2009, 13:13:04 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #90 Gepost op: 25-09-2009, 14:46:29 »
Op zijn profiel op de RTL site.
Welke voorwerpen zijn onontbeerlijk om te overleven? Een parang (kapmes) zonder deze red je het niet!  ::rofl::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #91 Gepost op: 25-09-2009, 16:15:03 »
Op zijn profiel op de RTL site.
Welke voorwerpen zijn onontbeerlijk om te overleven? Een parang (kapmes) zonder deze red je het niet!  ::rofl::

Er zijn er nog 2 over zal ie denken  ;D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #92 Gepost op: 25-09-2009, 20:26:04 »
Je hoopt dat de groep het ook kan waarderen dat hij comlpeet zijn eigen gang gaat, afspraken niet nakomt, zijn eigen en andermans spullen constant kwijt is, zelf ook zonder enige aankondiging weg is. Hij zal het ongwtwijfeld allemaal goed bedoelen, maar hij is operationeel onbetrouwbaar zoals dat heet. Heeft geen enkele capaciteiten om te functioneren binnen een groep.
ja, en dus???

Ghahaha! ;D Hopelijk was dat cynisch bedoeld! :o
Neen, hierop wordt hij hopelijk afgerekend! Als het nu een éénmalig feit was, maar het lijkt bijna of hij betaald wordt om tegendraads te doen, dingen te verliezen, zich af te zonderen, enz...  als het zo verder gaat wil hij seffens een groepsproef alleen doen!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #93 Gepost op: 25-09-2009, 23:08:13 »
Hij speelt het spel zo ontzettend dom, ik irriteer me gewoon aan zijn slordigheid
als je dingen kwijt raakt moet je (zeker in dit geval) het gelijk melden
dan ziet men ook gelijk dat je niet liegt, dat je de verantwoordelijkheid van je daden neemt
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #94 Gepost op: 26-09-2009, 12:58:13 »
Volgens mijn ligt die parang ergens om het hoekje, op Garbage-beach ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #95 Gepost op: 27-09-2009, 00:49:46 »
Ik sta bij dezen even achter Schultz. Ik vind Igor ook de leukste van de mannen. Kijk, ik snap dat het erg vervelend is om met zo iemand samen te werken, maar ik vind hem juist bijzonder kleurrijk. Niet één van die andere 4 mannen die meteen hun spierballen tonen bij het opbouwen van een hut. Ik had waarschijnlijk Igor ook zo snel mogelijk weggestemd, daar niet van, maar ik vind het in deze expeditie juist bijzonder fijn dat er zo'n apart figuur in zit. Tussen al die zeurende vrouwen vind ik een beetje originaliteit een verademing.

Want we hebben dit jaar geen Björn, geen Douwe, geen Klaar, geen Indiana Frank, geen Olga, geen Richard, geen ...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #96 Gepost op: 27-09-2009, 01:01:11 »
Bwa weet je, als iedereen hetzelfde is is er inderdaad geen zak aan, dus is het inderdaad wel goed dat er wat aparte figuren bijzitten. Igor doet me denken aan de film "Rain Man" btw... Toch zeker niet mijn favoriet, ook al wegens het ontbreken van elk groepsgevoel.
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline putje67

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #97 Gepost op: 27-09-2009, 11:07:53 »
Mijn mening over Igor ligt in de zelfde lijn als de reacties hierboven: zelf zou ik wellicht ook de muren op lopen wanneer ik moest samenwerken met een figuur als Igor.. Maar voor een programma als ER moet er wel wat variatie zijn in de kandidaten, anders zou het wellicht maar een saaie reeks worden hé..  ::tandpastasmiley::

(maar dat Igor niet echt een ER-profiel heeft daar zal iedereen het wel over eens zijn vermoed ik :-) )

Putje

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #98 Gepost op: 27-09-2009, 23:01:39 »
Ik zou denken dat het doek nu wel definitief gevallen is voor Igor. Maar gelukkig voor hem doet ER 2009 niet aan eilandraden, dus wie weet hoe lang hij er nog in zit!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #99 Gepost op: 27-09-2009, 23:17:20 »
Zou hij zich spontaan aanmelden om naar het andere kamp te gaan volgende week?