Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158928 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #140 Gepost op: 3-10-2009, 12:10:24 »
Hij was wel agressief tegen Dennis, zeg, in dat voorstukje. Beetje scary, vond ik. Hoe hij vervolgens in één moeite door Esmeralda op haar plaats zette, vond ik dan wel weer superieur. Zij maakte zich belachelijk en ik vond dat hij de juiste toon wel te pakken had eigenlijk.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #141 Gepost op: 3-10-2009, 13:40:03 »
ik heb bij esmeralda al een stukje gepost over de scene. daarbij heb ik toch meer sympathie voor igor met zijn eigenzinnig gedrag dan voor esmeralda die soms ook wel heel stoer kan zijn.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline soullady

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #142 Gepost op: 4-10-2009, 13:36:07 »
Jongens we zien maar een klein stukje van de discussie... wie weet wat er al is gezegd en gedaan..
Igor zegt terecht dat hij geen discussie met haar heeft...en tja honger en geen slaap doet voor het humeur vaak geen goed.  En
dan lopen discussies en irritaties hoog op. Esmeralda was het volgens mij is ook geen lieverdje als je alle beelden bekijkt. Oordelen is gemakkelijk vanaf de bank...we weten gewoon niet alles en alle feiten. Igor is volgens mij best oke maar je moet niet over zijn grenzen gaan... Ben benieuwd Igor ons allemaal nog laat zien en hoop dathij nog efkes blijft op zn belgisch gezegd.  ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #143 Gepost op: 4-10-2009, 13:39:39 »
Ook al zie ik slechts een klein deel van de discussie, het gaat me om de manier waarop Igor haar te kijk zet. Waar ik middeleeuws schreef, bedoelde ik evenwel het tijdperk der Neanderthalers.

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #144 Gepost op: 4-10-2009, 14:29:54 »
volgens mij is Igor niet graag gezien, wat vele vergeten is dat hij toch dikwijls op zoek is naar eten, maar we zullen zien volgende aflevering wat er echt aan de hand is, zoals je weet zijn die voorstukjes vaak prikkelingen voor de kijker om terug te zien
vind Igor wel best een aardig figuur maar ik kan me vergissen , we will see

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #145 Gepost op: 4-10-2009, 15:08:12 »
feit is dat we wel wàt hebben gezien. speculeren en een beetje fantaseren mag toch??
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #146 Gepost op: 4-10-2009, 15:10:51 »
Op basis van 5 seconden had ik dan weer wel sympathie voor het feit dat hij zich boosmaakt om 'roddelen' van Dennis (met roddelen tussen aanhalingstekens want ik weet niet in hoeverre het terecht is). Tijdens de jungletocht heeft hij zich hartstikke netjes gedragen toen de rest over hem had zitten roddelen, dan vind ik het logisch dat hij er nu wel boos om word.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #147 Gepost op: 4-10-2009, 15:28:22 »
Jongens we zien maar een klein stukje van de discussie... wie weet wat er al is gezegd en gedaan..
Igor zegt terecht dat hij geen discussie met haar heeft...en tja honger en geen slaap doet voor het humeur vaak geen goed.  En
dan lopen discussies en irritaties hoog op. Esmeralda was het volgens mij is ook geen lieverdje als je alle beelden bekijkt. Oordelen is gemakkelijk vanaf de bank...we weten gewoon niet alles en alle feiten. Igor is volgens mij best oke maar je moet niet over zijn grenzen gaan... Ben benieuwd Igor ons allemaal nog laat zien en hoop dathij nog efkes blijft op zn belgisch gezegd.  ::jaja::

we zeggen en speculeren toch lekker op wat we zien ook al is het maar even. daar dient net een forum voor ::ok::

Oordelen vanaf de bank vind ik dan weer een te makkelijke uitspraak voor diegenen die wel de kans hebben gekregen om deel te nemen. ;)  Aspirant kandidaten hebben dit nooit zelf in de hand...

Hij mag er voor mij best nog een tijdje inzitten al vrees ik ervoor.

Offline patjesomers

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #148 Gepost op: 8-10-2009, 02:08:07 »
Ik vind Igor gewoon de beste en de eerlijkste onder hen. Hij is een beetje eigenwijs maar komt steeds met eten af. Hij is vergeetachtig maar je kan niets anders dan sympathie voor hem hebben. Hij is misschien niet de allersociaalste onder ons, maar je kan niet ontkenne, dat hij iets heeft dat velen onder ons aanspreekt. Misschien is het wel dat underdoggedoe. De hele groep (toen met de mannen) waren een beetje tegen hem en toch deed die zijn best.
Wat betreft die preview waar hij die mantante op haar plaats zet, niets mis mee. Kom op, weten jullie niet meer hoe ze zat te brullen tegen dat arme meisje de vorige aflevering? Daar kan je toch geen respect voor opbrengen omdat ze even dirrigeerde bij de bouw van een kamp dat de naam 'kamp' niet eens waard was.
Ik hoop dat die jongen een of andere medaille wint waardoor die wat immuniteit kan krygen of in een afvallerseiland komt, helemaal alleen dan overleeft die het en zo ver in de finale komt. Hopen dat ze Dennis, die hypocriet er dan uit flikkeren, met steeds zijn geslijm richting die oudere man. walg ervan

Viva Igor

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #149 Gepost op: 8-10-2009, 08:13:56 »
Hij is vergeetachtig maar je kan niets anders dan sympathie voor hem hebben.

Vraag me af of jij er ook zo over had gedacht als je daar was geweest toen Igor moest toegeven dat hij de parang had verloren  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #150 Gepost op: 8-10-2009, 08:36:23 »
of oponthoud hebben door verloren schoenen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #151 Gepost op: 8-10-2009, 09:16:52 »
of zichzelf wilens en wetens buiten de groep had geplaatst door niet in het kampje te gaan slapen maar ergens anders.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #152 Gepost op: 8-10-2009, 14:08:43 »
Ik vind Igor gewoon de beste en de eerlijkste onder hen. Hij is een beetje eigenwijs maar komt steeds met eten af. Hij is vergeetachtig maar je kan niets anders dan sympathie voor hem hebben. Hij is misschien niet de allersociaalste onder ons, maar je kan niet ontkenne, dat hij iets heeft dat velen onder ons aanspreekt. Misschien is het wel dat underdoggedoe. De hele groep (toen met de mannen) waren een beetje tegen hem en toch deed die zijn best.
Wat betreft die preview waar hij die mantante op haar plaats zet, niets mis mee. Kom op, weten jullie niet meer hoe ze zat te brullen tegen dat arme meisje de vorige aflevering? Daar kan je toch geen respect voor opbrengen omdat ze even dirrigeerde bij de bouw van een kamp dat de naam 'kamp' niet eens waard was.
Ik hoop dat die jongen een of andere medaille wint waardoor die wat immuniteit kan krygen of in een afvallerseiland komt, helemaal alleen dan overleeft die het en zo ver in de finale komt. Hopen dat ze Dennis, die hypocriet er dan uit flikkeren, met steeds zijn geslijm richting die oudere man. walg ervan

Viva Igor

Het lijkt wel of je Igor kent. Op alle forums van de verschillende kandidaten (m.n. de mannen) ben je alleen maar Pro Igor verhalen aan het schrijven. Wat is je relatie met Igor en vind je reactie wel erg kort door de bocht. Ik vind dat Esmeralda helemaal geen mantante en een goede kandidaat. Laten we eerst even gaan kijken hoe de situatie daadwerkelijk in elkaar zit en niet van te voren allerlei voorbarige conclusies trekken.

Het is goed dat je een favoriet hebt maar je hoeft er niet zo fanatiek en agressief tegen in te gaan lijkt mij.



Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #153 Gepost op: 8-10-2009, 20:50:46 »
Ik vind Igor gewoon de beste en de eerlijkste onder hen. Hij is een beetje eigenwijs maar komt steeds met eten af. Hij is vergeetachtig maar je kan niets anders dan sympathie voor hem hebben. Hij is misschien niet de allersociaalste onder ons, maar je kan niet ontkenne, dat hij iets heeft dat velen onder ons aanspreekt. Misschien is het wel dat underdoggedoe. De hele groep (toen met de mannen) waren een beetje tegen hem en toch deed die zijn best.
Wat betreft die preview waar hij die mantante op haar plaats zet, niets mis mee. Kom op, weten jullie niet meer hoe ze zat te brullen tegen dat arme meisje de vorige aflevering? Daar kan je toch geen respect voor opbrengen omdat ze even dirrigeerde bij de bouw van een kamp dat de naam 'kamp' niet eens waard was.
Ik hoop dat die jongen een of andere medaille wint waardoor die wat immuniteit kan krygen of in een afvallerseiland komt, helemaal alleen dan overleeft die het en zo ver in de finale komt. Hopen dat ze Dennis, die hypocriet er dan uit flikkeren, met steeds zijn geslijm richting die oudere man. walg ervan

Viva Igor

Het is goed dat je het opneemt voor je vrienden! ;) Maar het is wel zichtbaar! ::rofl::

Hij is zeker geen miscast want hij heeft al het meeste reacties hier op het forum en das toch de bedoeling hé, dat we ons als kijker kunnen inleven/enerveren/kwaad maken/irriteren en meer van dattum! :)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #154 Gepost op: 8-10-2009, 21:33:52 »
wat een loser ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #155 Gepost op: 8-10-2009, 21:34:50 »
Hij leeft in zijn eigen leventje en is altijd kind gebleven hij is al 38 jaar. ::ohno:: ::joehoe::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #156 Gepost op: 8-10-2009, 22:03:23 »
Nou, die heeft zich wel laten kennen deze aflevering. Alsof het eerder nog niet erg genoeg was. ;D

Achteraf was het stukje dat we in de aankondiging zagen dus nog misplaatster: Dennis zei júist recht in zijn gezicht hoe hij erover dacht. ???

Alsof het vanzelfsprekend is dat Igor meer mag eten dan de anderen. :-\\ Ja, hij heeft die kokosnoten gevonden. Maar andere mensen hebben bijvoorbeeld weer vissen gevangen. Het zou een mooie boel worden als ze die ook voor zichzelf zouden bewaren. Dan zou dus iederéén voedsel moeten zoeken en zou niemand meer andere taken willen uitvoeren...


En ik kan die arrogante gezichtsuitdrukking van Igor ook niet meer uitstaan. :P Zoals hij zijn schouders ophaalt en zegt: "Ja, het smaakte goed." ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #157 Gepost op: 8-10-2009, 22:09:03 »
als alles waar is.. wat een l*l.

dat van 3 uur ergens zitten en daar al veel eten ..

en dan ook nog zo heel veel opeten..
je deelt toch gewoon alles met de groep.. dat heeft niks met alleen zijn of een groepsmens..
ik ben ook een einzelganger.. maar zou dan echt niet meer gaan eten of alleen zo extreem zijn.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #158 Gepost op: 8-10-2009, 22:14:15 »
Achteraf was het stukje dat we in de aankondiging zagen dus nog misplaatster: Dennis zei júist recht in zijn gezicht hoe hij erover dacht. ???


zo zag dat er zeker uit, Dennis zei hem gewoon wat hij dacht, dus dat hele gedoe achter de rug zag ik ook niet. Wel van Marcel, die hem nu als aressief probeert te af te schilderen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Tammy Flora

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #159 Gepost op: 8-10-2009, 22:15:28 »
Igor igor igor.......ik kan echt niet begrijpen hoe je  zo in een groep kunt doen. Al het eten opeten, omdat jij het eten hebt verzameld? Je haalt eten voor de anderen omdat je dat zelf wilt en omdat je toch in een team wilt werken? Ik denk persoonlijk dat je eerst beter aan jezelf kunt werken voordat je in een team wilt samenwerken. Maar ach niet iedereen heeft een EQ wat ontwikkeld is, maar 1 ding je hebt echt een bord voor je kop