Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 159041 keer)

Offline Indri-indri

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #160 Gepost op: 8-10-2009, 22:19:59 »
Ik vind Igor gewoon leuk!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #161 Gepost op: 8-10-2009, 22:20:21 »
Nee driewerf NEE ::ohno:: Dat hij zogenaamd drie uur op een strand niks ligt te doen en zich vol ligt te eten kan niet bewezen worden dus daar heb ik het maar niet over. Maar gewoon een pan eten voor jezelf klaar maken en opeten en vervolgens zo agressief reageren als er iets van gezegd word zoiets is nog nooit eerder vertoond tijdens expeditie robinson.. ::ohno::

vond ik Carine toch een betere b*tch ::rofl::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #162 Gepost op: 8-10-2009, 23:08:25 »
Hoog tijd dat hij eruit geflikkerd wordt!
Hij komt me over als een einzelganger, een egoïst, een solo-player, niet iemand die je als backup wilt, want op het moment dat je hem nodig hebt is de kans groot dat hij verdwenen is.
RAUS! Wèèèèg!! Kss!
::zwaaisip::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #163 Gepost op: 8-10-2009, 23:18:09 »
"Dan moet je dat op dat moment recht in mijn gezicht zeggen!"

Eh, je hebt het allemaal opgevreten terwijl zij weg waren weet je nog?

Dag Igor, ga maar weer snel terug naar Nederland, lekker aan een trapeze op je kop hangen en dwarsfluit spelen. Jij bent de zwakste schakel, tot ziens!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #164 Gepost op: 8-10-2009, 23:21:21 »
Ik vind het allemaal een beetje te gemakkelijk met 3 op 1 persoon springen.  Igor is een provider en doet het op zijn manier.  Al heeft igor een kokosnoot opengebroken en 3 uur liggen pitten dat is zijn zaak toch.  Maar daar werd niet over gesproken...

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #165 Gepost op: 9-10-2009, 00:24:47 »
Ik vind um nu toch wel een beetje een vreemde man worden. Denkt hij echt zo of doet hij dit allemaal om te provoceren? T lijkt wel of hij helemaal niet bezig is dit spel te willen winnen.
Over de opengebroken kokosnoten word met geen woord gesproken maar de mondelinge aanval over t eten heeft er wel mee te maken. Jammer dat de anderen daar dan weer niet eerlijk in zijn.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #166 Gepost op: 9-10-2009, 00:28:40 »
hij heeft dus drie uur lang een kokosnoot zitten eten en liggen pitten op het strand???
Als dat echt zo is zou dat echt hilaries zijn  ::rofl::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #167 Gepost op: 9-10-2009, 00:34:55 »
Ik vond t ook wel een bak. Maar we weten niet zeker of hij dat gedaan heeft. Misschien heeft die kameraploeg daar wel liggen leuteren aan zo'n noot. We hebben in ieder geval geen beelden gezien van een luierende Igor wel dat hij in een boom hing en iets kapte.

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #168 Gepost op: 9-10-2009, 03:03:04 »
het zou zéér dom zijn van hem om de overblijfselen daar nonchalant te laten liggen in ieders zicht, kan een truc zijn van de crew, en de filmploeg was ook aanwezig, die zouden dat toch zeker in beeld brengen of kennen die niets van film maken, kom toch als je wat logisch nadenkt weet je toch beter,dat hij erop gewezen word met het teveel eten, tja dat is niet zo netjes

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #169 Gepost op: 9-10-2009, 03:51:19 »
ik weet het nog niet wat ik er van moet vinden. zijn reactie op de beschuldigingen waren ronduit vreemd en infantiel, daarom vermoed ik dat er meer gaande is geweest wat wij nog niet gezien hebben. we zien hem wel steeds met allerlei voedsel aankomen. zou dat echt oneetbaar zijn zoals vileine marcel beweert? zou hij te weinig waardering gekregen hebben voor zijn voedselverzamelwoede?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #170 Gepost op: 9-10-2009, 08:55:25 »
Lieve Igor, je bent echt een beetje te heetgebakerd. Ik denk dat je het daarom voor jezelf aan t verpesten bent. Maar ik vind je toch een leuke vent. Goeie tv en ik houd wel van eigengereidheid. Slim is het niet, maar je hebt wel karakter. 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline soullady

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #171 Gepost op: 9-10-2009, 09:37:27 »
Tja was niet echt slim in een groep hongerige mensen alleen gaan eten. ::ohno:: Daar in tegen is het wel zo dat wat wij tot nu toe hebben gezien hij wel de enige is die telkens de bush in gaat en met eten thuis komt. ::jaja:: is niet veel maar is wel eten.. Toch..blijf hem een doorzetter vinden . Sociaal gezien mag hij wat bijleren. Hoop dat we nog een tijdje van je kunnen genieten Igor. ::jaja::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #172 Gepost op: 9-10-2009, 11:26:44 »
Als de anderen echt zo hongerig waren waarom hebben ze dan niet meegegeten?
Er waren drie mensen weg uit t kamp blijven er altijd nog een paar over.
Bovendien was er genoeg kokos.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #173 Gepost op: 9-10-2009, 12:15:36 »
Wat ik me afvraag is hoe de drie het zeker kunnen weten dat Igor heeft liggen slapen. Misschien heeft hij wel drie uur door de jungle gelopen en veel voedsel gevonden, waarvan hij een deel zelf heeft opgegeten. Voor zover het leek waren Esmeralda, Marcel en Dennis een eindje op stap gegaan, vonden ze de lege kokosnoten een eindje verderop en gingen ze meteen terug om Igor te beschuldigen.
Ik heb het idee dat er wat gaten zijn in het hele verhaal.  ???
Nog even niks.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #174 Gepost op: 9-10-2009, 16:23:25 »
Ik vind dat als je op voedselexpeditie gaat en de anderen zitten maar wat te plensen in het water dan mag je bepaalde dingen extra voor jezelf nuttigen ter compensatie van de verloren energie bij het zoeken ernaar.

Als ik 8 vissen zou vangen en de groep is met 7 en ik zie dat de helft te lui is om voedsel te verzamelen dan bedeel ik die extra vis ook tot mezelf toe...

Voor de anderen is het toch ook een kleine moeite ff naar Igor toe te stappen als ie te zien is hoe hij in de bomen hangt?  De commentaar van het feit dat ie altijd alleen gaat vind ik dus deels onterecht.  De beste stuurlui staan aan wal en dat geld ook voor Marcel het enige wat ik hem heb zien doen is vis uit het net halen en ze schoonmaken en een beetje delegeren hoe je dingen bouwt... Als je dan de kieskeurige eikel gaat uithangen dat je niet veel hebt kunnen eten wat igor heeft meegebracht. ::niet-ok::

Marcel, Dennis en Esmeralde zijn ook op Expeditie geweest en hebben (bijna) niets meegebracht, zou het enkel geweest zijn voor de schijn om Igor te controleren?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #175 Gepost op: 9-10-2009, 16:26:04 »
Ik vind dat zijn medekampleden hem wel eens het voordeel van de twijfel mogen geven. Ze hebben het constant over zijn egocentrische gedrag en impliceren daarmee dat ze zelf allemaal perfecte teamspelers zijn maar ondertussen behandelen ze een kerel van 38 jaar als een klein kind. Dat is niet echt bevorderend voor het creëren van een sterke basis voor een team. Sterker nog, hij wordt steeds vaker als een ongelijkwaardig teamlid behandeld. Igor is op dit moment een erg makkelijk doelwit en derhalve een geliefd roddelonderwerp. In de ogen van sommigen kan hij echt niks meer goed doen. Dat wordt wel bevestigd door de opmerkingen van Marcel die zelfs probeert de voedselverzamelwoede van Igor in een negatief daglicht te plaatsen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #176 Gepost op: 9-10-2009, 17:00:02 »
Ik vind dat als je op voedselexpeditie gaat en de anderen zitten maar wat te plensen in het water dan mag je bepaalde dingen extra voor jezelf nuttigen ter compensatie van de verloren energie bij het zoeken ernaar.

Als ik 8 vissen zou vangen en de groep is met 7 en ik zie dat de helft te lui is om voedsel te verzamelen dan bedeel ik die extra vis ook tot mezelf toe...

Voor de anderen is het toch ook een kleine moeite ff naar Igor toe te stappen als ie te zien is hoe hij in de bomen hangt?  De commentaar van het feit dat ie altijd alleen gaat vind ik dus deels onterecht.  De beste stuurlui staan aan wal en dat geld ook voor Marcel het enige wat ik hem heb zien doen is vis uit het net halen en ze schoonmaken en een beetje delegeren hoe je dingen bouwt... Als je dan de kieskeurige eikel gaat uithangen dat je niet veel hebt kunnen eten wat igor heeft meegebracht. ::niet-ok::

Marcel, Dennis en Esmeralde zijn ook op Expeditie geweest en hebben (bijna) niets meegebracht, zou het enkel geweest zijn voor de schijn om Igor te controleren?


100% met je eens, en als ze zo ongerust zijn omdat hij zolang wegbleef, waarom zijn ze hem dan niet gaan zoeken, een nadenkertje  ::oink::.
Het is duidelijk dat dennis hem niet moet en zal proberen iedereen tegen Igor op te zetten, ik hoop dat het hem niet lukt

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #177 Gepost op: 9-10-2009, 21:46:04 »
Ik ben niet zo'n fan van Igor. Maar toch moet ik zeggen: hij is iemand die alleen prima uit de voeten kan, en wil misschien zijn steentje bijdragen op de manier waar hij goed in is, waarvan hij zelf vindt dat ie daar goed in is. Spullen verzamelen, die op het eerste gezicht misschien niet eetbaar zijn.

Hij ervaart niet de erkenning van de groep (merkt dat zijn goede bedoelingen, of wat daarvoor moet doorgaan), niet goed worden begrepen door de groep. Marcel gaf het perfect weer: hij is een survivor. Maar dan wel iemand die dat het beste kan tonen op een plek waar ie niets met anderen van doen heeft.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #178 Gepost op: 9-10-2009, 21:50:47 »
Ze hebben het constant over zijn egocentrische gedrag en impliceren daarmee dat ze zelf allemaal perfecte teamspelers zijn maar ondertussen behandelen ze een kerel van 38 jaar als een klein kind.

Daar gedraagt hij zich dan ook naar. In je eentje pannen vol voedsel wegwerken staat in Expeditie Robinson gelijk aan een rituele zelfmoord.

Ik vind dat als je op voedselexpeditie gaat en de anderen zitten maar wat te plensen in het water dan mag je bepaalde dingen extra voor jezelf nuttigen ter compensatie van de verloren energie bij het zoeken ernaar.

Hoe kom je erbij dat de anderen maar wat in het water hebben zitten te plensen? Mensen die vis vangen delen dat ook eerlijk met de anderen. Stel bijvoorbeeld dat de taakverdeling zo is dat twee mensen aan het kamp werken, twee mensen gaan vissen en twee mensen op expeditie gaan. Krijgen de mensen die aan het kamp hebben gewerkt dan niets te eten?

Je kunt alleen als groep functioneren als je al het voedsel eerlijk verdeelt.

als ze zo ongerust zijn omdat hij zolang wegbleef, waarom zijn ze hem dan niet gaan zoeken, een nadenkertje  ::oink::.
Omdat het hun verantwoordelijkheid niet is zich in te spannen voor iemand die zichzelf willens en wetens van de groep afzondert. Dan zou Igor volgens mij alleen maar zijn zin hebben gehad. Ik krijg steeds meer het idee dat zijn gedrag één grote roep om aandacht is.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #179 Gepost op: 9-10-2009, 22:13:41 »
Hoe kom je erbij dat de anderen maar wat in het water hebben zitten te plensen?

Een interpretatie van Esmeralda haar uitleg dat ze al een tijdje geen beweging niet meer zag in de bomen.

Ik kan de vraag ook andersom stellen. Hoe weet jij dat ze dat niet gedaan hebben?


Mensen die vis vangen delen dat ook eerlijk met de anderen. Stel bijvoorbeeld dat de taakverdeling zo is dat twee mensen aan het kamp werken, twee mensen gaan vissen en twee mensen op expeditie gaan. Krijgen de mensen die aan het kamp hebben gewerkt dan niets te eten?

Bij een taakverdeling zijn zoals het woord zelf al zegt de taken verdeeld, maar sommige taken vergen meer energie dan de andere, (Vis uit het net halen tegenover op expeditie gaan in de jungle) om dan een perfect evenwicht te krijgen zou er met een beurtrol gewerkt moeten worden maar aangezien daar niets van te zien is hebben we daar het raden naar.


Omdat het hun verantwoordelijkheid niet is zich in te spannen voor iemand die zichzelf willens en wetens van de groep afzondert. Dan zou Igor volgens mij alleen maar zijn zin hebben gehad. Ik krijg steeds meer het idee dat zijn gedrag één grote roep om aandacht is.

Het is juist ieders verantwoordelijkheid om zich in te spannen om op elkaar te letten, als 1 persoon een beetje individualist is maar toch resultaten boekt qua voedsel-bevoorrading, is het toch slechts een kleine moeite dat af en toe eens iemand gaat kijken naar hem...
« Laatst bewerkt op: 9-10-2009, 23:14:29 door reaver »