Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158406 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #180 Gepost op: 9-10-2009, 23:51:36 »
En als ze zo ongerust zijn omdat hij zolang wegbleef, waarom zijn ze hem dan niet gaan zoeken, een nadenkertje...

Oh ja in de jungle beetje in circeltjes rondlopen en  reserves verbruiken tot je hem tegenkomt? ???
Ik dacht het niet. Hij kost zo al genoeg energie.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #181 Gepost op: 10-10-2009, 06:42:45 »
Oh ja in de jungle beetje in circeltjes rondlopen en  reserves verbruiken tot je hem tegenkomt? ???
Ik dacht het niet. Hij kost zo al genoeg energie.


ik weet niet, maar als ik iemand zou gaan zoeken loop ik geen cirkeltjes, en elk individu, ongeacht zijn populariteit is het zoeken waard als je ongerust bent, en als dat energie kost moet je je dan niet afvragen of dat het ook geen energie kost bij Igor

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #182 Gepost op: 10-10-2009, 09:16:34 »
ik weet niet, maar als ik iemand zou gaan zoeken loop ik geen cirkeltjes, en elk individu, ongeacht zijn populariteit is het zoeken waard als je ongerust bent, en als dat energie kost moet je je dan niet afvragen of dat het ook geen energie kost bij Igor

Jij zou mij ook energie kosten! ghaha ;D (grapje!)
Nee hoor, als iemand steeds alleen de jungle inloopt ondanks het feit dat iedereen al meermaals heeft laten blijken dat dat niet wordt geapprecieerd dan mag hij van mij daar blijven zitten.
::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #183 Gepost op: 10-10-2009, 13:03:03 »
38? Ik dacht echt dat ie tien jaar jonger was.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #184 Gepost op: 10-10-2009, 16:54:49 »
38? Ik dacht echt dat ie tien jaar jonger was.

 ::jaja:: Ik ken het, ik had bij het luisteren ook zoiets van  :o
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #185 Gepost op: 10-10-2009, 21:38:01 »
38? Ik dacht echt dat ie tien jaar jonger was.

Ja zijn looks van 28 en gedrag van 18 ofzo...
uhm, maar hij is 38..., beetje jammer dat hij zich niet naar zijn leeftijd kan gedragen.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #186 Gepost op: 11-10-2009, 00:38:53 »
omschrijf even hoe een achtendertigjarige zich dient te gedragen aub. ik ben daarvan niet op de hoogte ,maar wil het graag weten. ook graag een verwijzing naar het wetsartikel waarin dat vastgelegd is als het kan.


lekker he, mensen in hokjes stoppen. ::ohno::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #187 Gepost op: 11-10-2009, 06:17:50 »
omschrijf even hoe een achtendertigjarige zich dient te gedragen aub. ik ben daarvan niet op de hoogte ,maar wil het graag weten. ook graag een verwijzing naar het wetsartikel waarin dat vastgelegd is als het kan.


lekker he, mensen in hokjes stoppen. ::ohno::
groot gelijk, ik wil ook wel weten hoe een 38 jarige zich moet gedragen dan kan ik mij aanpassen als het zover is ::super::
« Laatst bewerkt op: 11-10-2009, 14:31:57 door semadima »

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #188 Gepost op: 11-10-2009, 14:09:53 »
omschrijf even hoe een achtendertigjarige zich dient te gedragen aub. ik ben daarvan niet op de hoogte ,maar wil het graag weten. ook graag een verwijzing naar het wetsartikel waarin dat vastgelegd is als het kan.
groot gelijk, ik wil ook wel weten hoe een 38 zich moet gedragen dan kan ik mij aanpassen als het zover is ::super::

Nee, zoals jullie aangeven valt gedrag niet kwantitatief (in leeftijd) uit te drukken.
Ik wilde alleen aangeven dat zijn gedrag naar mijn mening niet naar zijn leeftijd is.

lekker he, mensen in hokjes stoppen. ::ohno::
Ik stop geen mensen in hokjes, maar zo te lezen kom jij wel tot die conclusie. ::ohno::  jammer

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #189 Gepost op: 11-10-2009, 17:48:20 »
Serieus wat een HEERLIJKHEID dat Igor in deze expeditie zit. Tussen allemaal meisjes die alleen maar kunnen janken is er tenminste nog één kleurrijk figuur. Een verademing voor mij, een persoon met een lage spanningsboog.

Ver komt hij verder natuurlijk niet, maar dat maakt voor nu even niet uit.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #190 Gepost op: 11-10-2009, 18:23:07 »
Tijdens de ontdekking van de 3 musketiers bekroop me overigens als nooit tevoren het gevoel dat Igor toch echt wel de mol moet zijn, het kan niet anders ;D

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #191 Gepost op: 11-10-2009, 18:25:56 »
Welke voorwerpen zijn onontbeerlijk om te overleven?
Een parang (kapmes)!

Aldus Igor. Dus ja, het is de mol.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #192 Gepost op: 11-10-2009, 18:34:59 »
 ::rofl:: ::rofl
Welke voorwerpen zijn onontbeerlijk om te overleven?
Een parang (kapmes)!

Aldus Igor. Dus ja, het is de mol.
::rofl:: ::rofl:: die is goed

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #193 Gepost op: 12-10-2009, 05:40:32 »
Wat een loser...voedsel stelen...hoe laag kan je vallen?

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #194 Gepost op: 12-10-2009, 11:28:39 »
Wat een loser...voedsel stelen...hoe laag kan je vallen?

Stelen?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #195 Gepost op: 12-10-2009, 16:27:04 »
Wat een loser...voedsel stelen...hoe laag kan je vallen?

Tussen stelen en het eten dat je zelf hebt binnengebracht en het klaarmaken en opeten is wel een verschil.

Ik vind het net iets te makkelijk om met de vinger naar Igor te wijzen.  Toen de 3 anderen op expeditie waren hebben de anderen dan niets tegen Igor gezegd toen hij de gebakken kokos naar binnen werkte? 

« Laatst bewerkt op: 12-10-2009, 16:30:44 door reaver »

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #196 Gepost op: 12-10-2009, 16:50:39 »
was hij ook een loser toen hij met dat eten afkwam ?, en  zei hij niet dat hij de bijna slechte kokos had opgebakken, of dat waar is of niet weet ik niet maar de anderen zeiden daar toch ook niets op
« Laatst bewerkt op: 12-10-2009, 17:15:00 door semadima »

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #197 Gepost op: 12-10-2009, 17:08:30 »
Ik steun Igor voor 200 procent. Het is niet leuk als de anderen steeds op het strandje willen blijven en jij de innerlijke drang niet kan weerstaan om op ontdekking te gaan. Je dwaalt altijd maar een beetje verder, wat is er om de hoek? Zonder dat je heb beseft ben je een aantal uren weg, je hebt ook geen horloge bij. Je bent ondertussen bij de palmen aan de rand van de mangrove en je kan niet zomaar even roepen dat je wat langer weg zal blijven. Je komt terug met voedsel en de wetenschap dat je een belangrijke voedselplek ontdekt hebt en in plaats van hoerageroep krijg je op je donder dat ze ongerust waren. Jaloers voor je vondsten gaan ze de volgende dag zonder jou dezelfde kant op. Ze raken nog de helft zo ver niet als jij geweest bent. Ze vinden niets van voedsel. Ze vinden enkel een opengeslagen kokosnoot die van god weet waar komt en besluiten dan maar dat jij die hebt geoogst en opgegeten en dat je voor de rest geluierd hebt. Ze zitten al 18 dagen op je kop, je zou voor minder eens uit je dak gaan voor die ondankbaarheid en het onbegrip. Je eet van het spul dat de anderen niet graag lusten en ook dat wordt je kwalijk genomen. Er zit dan nog wel iemand in de groep die zich sociaal héél vaardig vindt en die je op geniepige wijze afbreekt, alle toehoorders lopen er in; zo wil die 'sociale geniepigaard' zelf naar de finale.  Nee, ik blijf jou steunen, jij bent mijn robinson. Op zo een eiland ben je jezelf, je kan niet anders ... Liever een Igor dan een meeloper of een geniepig manneke.

greetz,
« Laatst bewerkt op: 12-10-2009, 19:13:58 door mosdiertje »

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #198 Gepost op: 12-10-2009, 17:43:19 »
@mosdiertje: ik had het niet duidelijker kunnen omschrijven. dank.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #199 Gepost op: 12-10-2009, 18:30:13 »
Mooi verwoord Mosdiertje ::ok::