Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158436 keer)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #500 Gepost op: 1-11-2009, 19:40:15 »
Als voorbeeld het akkefietje met de kokosnoot bij zonsopkomst. We weten dat het op dat eiland krioelt van de kokosnoten. Oké, Igor neemt een kokosnoot mee om daar in zijn eentje lekker van te genieten, waarop de hele groep over hem heen valt. Ik snap niet waarom er niemand van die vreselijk sociale mensen op dat eiland met een grijns heeft gezegd: "Hee Igor, als je de volgende keer weer een kokosnoot meeneemt, wil je de voorraad dan ook weer ff aanvullen? Laten we dat afspreken jongens, als je iets pakt, vul het dan ff aan."

Ik weet bijna zeker dat er dan geen probleem was ontstaan, dat Igor graag in een boom was geklommen en niet met één, maar wel tien kokosnoten terug was gekomen.

Zijn zwakke plek is dat hij graag aardig gevonden wil worden (terwijl hij heel stoer doet alsof hem dat niets kan schelen). Doe dan ook aardig en val niet constant over hem heen. Geef hem een keer een extra complimentje.

Pff, heavy stuff voor iemand die ook bepaald geen groepsmens is. :P 
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #501 Gepost op: 1-11-2009, 20:59:03 »
"Hee Igor, als je de volgende keer weer een kokosnoot meeneemt, wil je de voorraad dan ook weer ff aanvullen? Laten we dat afspreken jongens, als je iets pakt, vul het dan ff aan."

Dat zou normaal gesproken een faire oplossing zijn geweest ware t niet dat Igor zelf juist al die kokosnoten haalt. Hij had ook kunnen zeggen: Ik heb die noten gehaald dus wie er een wil vraagt t eerst aan mij.
Van mij mag hij er nog veel meer voor zichzelf nemen.

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #502 Gepost op: 1-11-2009, 22:18:42 »
ach ja , ik weet het, hij is een apart geval, maar ik zie hem zo graag bezig, zeker op de manier waarop hij van zich afbijt, hij is een persoon waar je voor valt of niet, begrijp ook wel dat hij niet direct openstaat voor discussie en dat als hij zegt dat is "zwart" dan is het zwart.
maar toch een echte robinson als het op overleven staat

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #503 Gepost op: 1-11-2009, 23:21:50 »
maar toch een echte robinson als het op overleven staat

Zeker weten! Maar helaas gaat dit programma daar niet over.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #504 Gepost op: 1-11-2009, 23:22:37 »
Ik snap wel waarom iemand zich graag wil afzonderen van de groep..
Niet iedereen functioneert goed in een groep en de een heeft meer privacy nodig dan de ander

Maar ik snap niet waarom je nou gewoon zo maar een kokosnoot moet opeten, in je eentje nota bene, die in bezit was van de hele groep!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #505 Gepost op: 1-11-2009, 23:30:53 »
Ik snap wel waarom iemand zich graag wil afzonderen van de groep..
Niet iedereen functioneert goed in een groep en de een heeft meer privacy nodig dan de ander

Maar ik snap niet waarom je nou gewoon zo maar een kokosnoot moet opeten, in je eentje nota bene, die in bezit was van de hele groep!

Maar er hangen er toch nog tig in de bomen?
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #506 Gepost op: 1-11-2009, 23:35:43 »
Ik weet niet hoe het daar zit met de voorraad kokosnoten, maar volgens mij kost het al vrij veel moeite om een kokosnoot uit een boom te halen. Hij nam ook niet de moeite om er daarna weer eentje uit de boom te halen! Dat had hij op zn minst nog kunnen doen!

Het gaat er uiteindelijk ook om, om het principe... Als iedereen zomaar zou pakken wat ie wilde eten, zorgt dat voor complete chaos.. en dan kan je wel geen groepsmens zijn, daar moet elk individueel persoon rekening meehouden, of hij zorgt maar voor zijn eigen voedselvoorraadje!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #507 Gepost op: 1-11-2009, 23:39:42 »
Maar er hangen er toch nog tig in de bomen?

Er zitten toch ook tig vissen in de oceaan? En de mensen die die visen vangen eten ze toch ook niet zomaar zelf op?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #508 Gepost op: 2-11-2009, 00:43:39 »
misschien heeft hij in zijn eentje een kokosnoot gegeten en het gezamelijke ontbijt overgeslagen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #509 Gepost op: 2-11-2009, 08:31:22 »
Wat wel begrijpelijk is vanwege de spanningen op dat moment. ::ohno::

Hij had het beter niet kunnen doen, maar ik vind wel dat de groep er een erg groot probleem van maakte. En vooral Dennis.
Talk is cheap, but it ain't free

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #510 Gepost op: 2-11-2009, 08:41:58 »
Wat wel begrijpelijk is vanwege de spanningen op dat moment. ::ohno::

Hij had het beter niet kunnen doen, maar ik vind wel dat de groep er een erg groot probleem van maakte. En vooral Dennis.

Het ging natuurlijk niet om dat kokosnoot eten alleen. Dat wordt hier nu helemaal uitvergroot, maar het het gaat er om dat Igor totaal zijn eigen gang gaat en zich nergens een kauwgombal van aantrekt. En dat wordt in een groep die zo op elkaar is aangewezen niet op prijs gesteld.

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #511 Gepost op: 2-11-2009, 09:02:08 »
Vind toch dat de groep haar kritiek dan wat beter hadden moeten verwoorden, als alle opgekropte walging eruit komt na één klein conflict, heeft Igor nog steeds niet door wat hij allemaal fout doet.
Talk is cheap, but it ain't free

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #512 Gepost op: 2-11-2009, 09:08:54 »
Vind toch dat de groep haar kritiek dan wat beter hadden moeten verwoorden, als alle opgekropte walging eruit komt na één klein conflict, heeft Igor nog steeds niet door wat hij allemaal fout doet.

Igor heeft zelf echt wel door wat hij fout doet, want tijdens de jungel expeditie gaf hij zelf al aan dat samenwerken zijn zwakke punt is.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #513 Gepost op: 2-11-2009, 11:04:58 »
Ik weet niet hoe het daar zit met de voorraad kokosnoten, maar volgens mij kost het al vrij veel moeite om een kokosnoot uit een boom te halen. Hij nam ook niet de moeite om er daarna weer eentje uit de boom te halen! Dat had hij op zn minst nog kunnen doen!

Het gaat er uiteindelijk ook om, om het principe... Als iedereen zomaar zou pakken wat ie wilde eten, zorgt dat voor complete chaos.. en dan kan je wel geen groepsmens zijn, daar moet elk individueel persoon rekening meehouden, of hij zorgt maar voor zijn eigen voedselvoorraadje!

Die discussie is hierboven al gevoerd. Als je die berichtjes nou eerst had gelezen ... ::jaja::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #514 Gepost op: 2-11-2009, 11:12:24 »
Wat ik mij dan weer afvraag is waarom Dennis (volgens mij was hij het die Igor had 'betrapt' niet even toen hij het zag naar hem toe was gegaan... Maar in plaats daarvan zei het het meteen lekker in de hele groep... Ik wil echt niet zeggen dat Igor geen fout hier heeft gemaakt, maar ik denk wel dat met name Dennis hier van een mug een olifant heeft gemaakt... En voor Dennis vrees ik dat hem dat wel eens de kop kan gaan kosten.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #515 Gepost op: 2-11-2009, 13:59:35 »
Die discussie is hierboven al gevoerd. Als je die berichtjes nou eerst had gelezen ... ::jaja::

Dat was één post, en dus geen discussie, en dan nog, discussies kun je altijd hervatten. ::trots::
Talk is cheap, but it ain't free

Offline Indri-indri

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #516 Gepost op: 2-11-2009, 16:44:28 »
Ik blijf Igor leuk vinden. Heb altijd van eigenwijze en afwijkende types gehouden.
Hij is bepaald geen eenheidsworst.  8)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #517 Gepost op: 2-11-2009, 16:49:21 »
Haten is een groot woord, maar het is toch wel vrij duidelijk dat de rest van de groep hem niet mag  :P? Wat ook zeer begrijpelijk is overigens...
Marjolein mag hem wel,
dus hij is niet helemaal alleen...
There's no show like a reality show ;)

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #518 Gepost op: 2-11-2009, 19:00:43 »
Marjolein mag hem wel,
dus hij is niet helemaal alleen...

Ik denk dat ze elkaar eerder begrijpen. Dat zal door het gesprek komen dat zij samen voerden een aantal afleveringen geleden.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #519 Gepost op: 2-11-2009, 20:06:21 »
Die discussie is hierboven al gevoerd. Als je die berichtjes nou eerst had gelezen ... ::jaja::
... was mijn mening niet anders geweest!
Marjolein mag hem wel,
dus hij is niet helemaal alleen...
  Nee daar heb je gelijk in.. volgens mij heeft Marjolein ook een beetje wat ik heb, die snapt Igor niet helemaal, in wat hij doet en waarom hij iets doet.. En in plaats van gelijk een oordeel daar over hebben, gaat ze eerst verhaal halen bij Igor.. wat ik moeilijk kan op dit moment, dus ben ik eigenlijk wel gedwongen een oordeel te nemen  ::)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~