Auteur Topic: [kandidaat] Jeroen  (gelezen 112836 keer)

Offline Blokkenkoning

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #320 Gepost op: 7-12-2009, 17:27:58 »
Bedankt voor je antwoord Jeroen, ik had die huldiging gezien op de site leuk hoor heb je verdient, wist je dat Marcel en Rita en Jill en ook Simone ook hier op het Forum zijn, heel veel plezier, je was echt de waardigste Robinson dit jaar samen met Rita en de Marcel hé. ;D
Van Rita wist ik het maar niet van die ouwe vos. Héé voske waar zijt Gij!!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #321 Gepost op: 7-12-2009, 17:31:02 »
Welkom in het nederige land der kleine blokskes  ;)

Het contrast van het begin tegenover het einde was opmerkelijk qua spiermassa, hoeveel kilo ben je eigenlijk afgevallen en hoeveel is er inmiddels terug bij?

Offline Blokkenkoning

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #322 Gepost op: 7-12-2009, 17:32:02 »
Welkom in het nederige land der kleine blokskes  ;)

Het contrast van het begin tegenover het einde was opmerkelijk qua spiermassa, hoeveel kilo ben je eigenlijk afgevallen en hoeveel is er inmiddels terug bij?
10 kilo eraf en nu weer 10 erbij!!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #323 Gepost op: 7-12-2009, 17:37:02 »
Heb je er nooit over nagedacht die extra stem die je gewonnen had deze samen met je 2 oorspronkelijke stemmen om die te verdelen tegenover 3 mensen? 
Als je Marcel erbij had genomen was de kans wel 1 op 3 dat hij de finaleproef niet kon spelen...

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #324 Gepost op: 7-12-2009, 19:07:13 »
Heb je er nooit over nagedacht die extra stem die je gewonnen had deze samen met je 2 oorspronkelijke stemmen om die te verdelen tegenover 3 mensen? 
Als je Marcel erbij had genomen was de kans wel 1 op 3 dat hij de finaleproef niet kon spelen...

Volgens mij mocht dat niet.

Is daar niet al een ellenlange discussie over geweest trouwens?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #325 Gepost op: 7-12-2009, 19:23:16 »
Volgens mij mocht dat niet.

Is daar niet al een ellenlange discussie over geweest trouwens?

Een discussie op basis van vermoeden op interpretatie van mogen en moeten...

Ik stelde Marcel een vraag ivm die extra stem en aan zijn antwoord kan je interpreteren dat het wel mocht. ::vergroot::


« Laatst bewerkt op: 7-12-2009, 19:35:22 door reaver »

Offline marley

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #326 Gepost op: 7-12-2009, 19:36:19 »
wat vinden jullie ervan dat rita tijdens de proef met de brandende kaars duidelijk haar hand te vroeg op de steen legde en dus jeroen naar de finale had gemoeten?
Ik dacht al meteen dit klopt niet en heb het teruggespoeld en op stop gezet en het is echt overduidelijk.

Jeroen had dan zekr een goede kans gehad te winnen!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #327 Gepost op: 7-12-2009, 19:56:02 »
wat vinden jullie ervan dat rita tijdens de proef met de brandende kaars duidelijk haar hand te vroeg op de steen legde en dus jeroen naar de finale had gemoeten?
Ik dacht al meteen dit klopt niet en heb het teruggespoeld en op stop gezet en het is echt overduidelijk.

Jeroen had dan zekr een goede kans gehad te winnen!

Hierover is al veel gediscussieerd, er is zelfs een apart topic voor  ;) 

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #328 Gepost op: 7-12-2009, 20:36:00 »
Hola Jeroen, leuk dat je hier ook bent, heb jouw gemaild , niet ontvangen? Je weet dat wij beiden dit complot dat ik gesmeed had alleen voor de camera wilden brengen, ik heb nu pas gezien hoe dicht je bij de overwinning geweest bent owowowowow , je had het geluk echt niet mee jongen, maar jij nam het tenminste sportief op , dank hiervoor macho!

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #329 Gepost op: 7-12-2009, 20:44:05 »
Een discussie op basis van vermoeden op interpretatie van mogen en moeten...

Ik stelde Marcel een vraag ivm die extra stem en aan zijn antwoord kan je interpreteren dat het wel mocht. ::vergroot::




Dit is inderdaad een mooie kans om erachter te komen  ;D


Welkom Jeroen!! Je was een geweldige kandidaat. En dat baardje stond je trouwens erg goed!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #330 Gepost op: 7-12-2009, 20:45:23 »
Welkom Blokkenkoning, alias Jeroen.

Ben je nu thuis ook intensief met de blokken aan de slag gegaan? Ik herinner je maar even aan het feit dat de echt blokkenkoning Mork van Ork is. Die speelde het klaar om een stuk of  40 suikerklontjes op elkaar te stapelen, zonder dat ze omvielen.....

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #331 Gepost op: 7-12-2009, 21:09:20 »
Hi Reaver ik herinner me niet gezegd te hebben dat die stemmen van Jeroen over 3 personen mocht verdeeld worden, effe voor de duidelijkheid dan , hij moest 2 stemmen op 1 persoon zetten en de overige stem op iemand anders, hopelijk begrijp je deze uitleg Reaver?

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #332 Gepost op: 7-12-2009, 21:30:48 »
Hi Reaver ik herinner me niet gezegd te hebben dat die stemmen van Jeroen over 3 personen mocht verdeeld worden, effe voor de duidelijkheid dan , hij moest 2 stemmen op 1 persoon zetten en de overige stem op iemand anders, hopelijk begrijp je deze uitleg Reaver?

Bedankt voor je verhelderende antwoord. Eindelijk rust in de tent. Sorry Reaver ... ;D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #333 Gepost op: 7-12-2009, 21:37:29 »
Hi Reaver ik herinner me niet gezegd te hebben dat die stemmen van Jeroen over 3 personen mocht verdeeld worden, effe voor de duidelijkheid dan , hij moest 2 stemmen op 1 persoon zetten en de overige stem op iemand anders, hopelijk begrijp je deze uitleg Reaver?

Heb ook niet beweert dat je dat gezegd hebt  ::vergroot::

Hebben ze ook klaar en duidelijk "moeten" gezegd of is dat een interpretatie van jou uit de woorden van Eddy's uitleg "Jeroen je mag 2 stemmen uitbrengen op 1 persoon..."
Maw is er gevraagd geweest of hij ze kon verdelen onder 3?


Ik stelde Marcel een vraag ivm die extra stem en aan zijn antwoord kan je interpreteren dat het wel mocht. ::vergroot::

Ik vroeg je dit...

ivm die extra stem van jeroen... indien hij die had gespreid onder 3 personen en jou er ook bij nam en je zou mee op duel moeten gaan, en het duel zou verliezen ging je stem voor de eindzege naar rita of marina?

jij antwoordde dit...

Dan ging mijn stem naar Marina omdat Rita toch verschillende malen tegen mij gestemd had, het had er heel anders uitgezien voor Marina dan. Ik heb geen problemen met Rita en kan daar goed mee leven dat Jeroen haar grote held was.

Daaruit kan ik afleiden dat het wel zou kunnen omdat je me er niet op wees dat het niet zou mogen... Ik ging er vanuit dat je dat open en rechtuit ging zeggen ;)
 


« Laatst bewerkt op: 7-12-2009, 21:53:59 door reaver »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #334 Gepost op: 7-12-2009, 22:03:37 »
Bedankt voor je verhelderende antwoord. Eindelijk rust in de tent. Sorry Reaver ... ;D



Ik laat het voorlopig dan maar rusten... al denk ik nog steeds het mijne ervan ::hypocriet::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #335 Gepost op: 7-12-2009, 22:17:31 »
Oh verhip! Welkom Jeroen! Gezelligheid kent geen tijd  ;D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #336 Gepost op: 7-12-2009, 22:23:22 »
Oh verhip! Welkom Jeroen! Gezelligheid kent geen tijd  ;D

Tournez générale!!! ::feest:: ::cheerleader:: ::boogie::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #337 Gepost op: 7-12-2009, 22:51:32 »
Tournez générale!!! ::feest:: ::cheerleader:: ::boogie::

veel beloven en weinig geven doet de ... in vreugde leven  :P  ::feest:: ::feest:: ::feest::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #338 Gepost op: 7-12-2009, 23:59:28 »
veel beloven en weinig geven doet de ... in vreugde leven! 

 ::feest:: Jéééééééééé!!!! ::feest:: ::feest::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #339 Gepost op: 8-12-2009, 00:15:10 »
Jeroen, jammer dat je het net niet gehaald hebt, vond de finaleproef een perfecte afspiegeling van je hele expeditie, achterop raken en dan toch gewoon weer terug komen ::ok:: Chapeau ::jaja::

Ik durf het bijna niet te vragen maar toen je de, hier inmiddels beruchte, kaarsproef op tv terug zag had je toen niet zoiets van "mmmmmm....wacht eens even"?