Auteur Topic: [kandidaat] Jeroen  (gelezen 112833 keer)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #40 Gepost op: 22-10-2009, 22:36:29 »
Hoop dat hij wint in de proef, zal toch 50/50 zijn. Zo'n toren bouwen heeft toch ook een grote geluksfactor!

Maar vraag me toch echt af of we niet iets gemist hebben, curd die zo venijnig reageerde op Igor en op de eilandraad weer zo'n rare opmerking van Marina ??? Kon die niet echt plaatsen ::ohno::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #41 Gepost op: 22-10-2009, 23:26:14 »
Ik zie Jeroen echt wel winnen, tenzij hij door complotten er toch uitgaat omdat hij te sterk is.
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #42 Gepost op: 23-10-2009, 07:59:08 »
Ik zie Jeroen echt wel winnen, tenzij hij door complotten er toch uitgaat omdat hij te sterk is.
:)


Hij krijgt wel 6 stemmen en blijkbaar niet voor niets.
Vraag me af of wat ze uitzenden wel overeenkomt met de realiteit.
Vind m wel redelijk dominant overkomen en dat kan je ook opbreken in het spel.
Volgens mij is er weer duidelijk geknipt en geplakt van de productie en wilden ze het voor de kijker weer spannend maken door deze onverwachte wending/donderslag bij heldere hemel. We zullen zien volgende week!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #43 Gepost op: 23-10-2009, 08:56:34 »
Vraag me af of wat ze uitzenden wel overeenkomt met de realiteit.

Nee dus, er wordt duchtig in geknipt en geplakt, en ook weggelaten, zodat iedereen op het verkeerde been wordt gezet en er "verrassende" ontknopingen zijn.
Dat dit gaat ten koste van de feiten wordt er maar bij genomen.
::)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #44 Gepost op: 23-10-2009, 09:56:08 »
Ik keek er werkelijk van op dat hij 5 stemmen kreeg! Ik had eerder een Marcel of Marjolein verwacht! Hopelijk kan hij Simone verslaan... (anders gaat mij dat heel veel punten kosten in de ER pool...  ::rofl::)
« Laatst bewerkt op: 23-10-2009, 11:50:30 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #45 Gepost op: 23-10-2009, 10:22:14 »
Ik keek er werkelijk van op dat hij 5 stemmen kreeg! Ik had eerder een Marcel of Marjolein verwacht! Hopelijk kan hij Simone verslaan... (anders gaat mij dat heel veel punten kosten in de ER pool...)

Wanneer gaat hij beseffen dat het een spel is?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #46 Gepost op: 23-10-2009, 11:51:02 »
Heb je het nu over mij of over Jeroen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #47 Gepost op: 23-10-2009, 12:49:49 »
Misschien zijn er een hoop intriges weggeknipt, maar ik vond het in elk geval erg opvallend dat iemand die zich alleen nog maar op een positieve manier heeft onderscheiden (op tv dus) opeens vijf stemmen aan z'n broek had. Wie weet hoeveel daarvan stemmen waren in de categorie "O, twee stemmen? Daar had ik nog niet over nagedacht, ik stem maar op Jeroen, die krijgt verder toch geen stemmen", maar die van bijvoorbeeld Marina klonk in ieder geval erg gemeend.

Maar die van Dennis (en dus die van z'n vazallen ook, neem ik aan) was louter tactisch, toch? Opvallend dat het grote tactische steekspel nu al begonnen is, maar op zich wel slim van Dennis dat ie Jeroen niet in een zetel naar de overwinning wil helpen. Ik neem aan dat hij ook wel inziet dat Jeroen de sterkste kandidaat is dit jaar.

Nou ja, ik hoop dat Jeroen erin slaagt z'n hachje te redden. Ik ben voor hem.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #48 Gepost op: 23-10-2009, 13:06:34 »
Misschien zijn er een hoop intriges weggeknipt, maar ik vond het in elk geval erg opvallend dat iemand die zich alleen nog maar op een positieve manier heeft onderscheiden (op tv dus) opeens vijf stemmen aan z'n broek had. Wie weet hoeveel daarvan stemmen waren in de categorie "O, twee stemmen? Daar had ik nog niet over nagedacht, ik stem maar op Jeroen, die krijgt verder toch geen stemmen", maar die van bijvoorbeeld Marina klonk in ieder geval erg gemeend.

Maar die van Dennis (en dus die van z'n vazallen ook, neem ik aan) was louter tactisch, toch? Opvallend dat het grote tactische steekspel nu al begonnen is, maar op zich wel slim van Dennis dat ie Jeroen niet in een zetel naar de overwinning wil helpen. Ik neem aan dat hij ook wel inziet dat Jeroen de sterkste kandidaat is dit jaar.

Nou ja, ik hoop dat Jeroen erin slaagt z'n hachje te redden. Ik ben voor hem.

Het spel is op de wagen !
Gaat spannened worden!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #49 Gepost op: 23-10-2009, 13:20:27 »
Heb je het nu over mij of over Jeroen?

::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #50 Gepost op: 23-10-2009, 13:22:08 »
Het spel is op de wagen !

Het hek is van de dam!
Spetterende TV volgende week!!!
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #51 Gepost op: 23-10-2009, 14:21:15 »
Het hek is van de dam!
Spetterende TV volgende week!!!
::ok::


Inderdaad, wie speelt het spel het slimst!

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #52 Gepost op: 23-10-2009, 15:48:55 »
Misschien zijn er een hoop intriges weggeknipt, maar ik vond het in elk geval erg opvallend dat iemand die zich alleen nog maar op een positieve manier heeft onderscheiden (op tv dus) opeens vijf stemmen aan z'n broek had. Wie weet hoeveel daarvan stemmen waren in de categorie "O, twee stemmen? Daar had ik nog niet over nagedacht, ik stem maar op Jeroen, die krijgt verder toch geen stemmen", maar die van bijvoorbeeld Marina klonk in ieder geval erg gemeend.

Maar die van Dennis (en dus die van z'n vazallen ook, neem ik aan) was louter tactisch, toch? Opvallend dat het grote tactische steekspel nu al begonnen is, maar op zich wel slim van Dennis dat ie Jeroen niet in een zetel naar de overwinning wil helpen. Ik neem aan dat hij ook wel inziet dat Jeroen de sterkste kandidaat is dit jaar.

Nou ja, ik hoop dat Jeroen erin slaagt z'n hachje te redden. Ik ben voor hem.
Ik denk dat Jeroen zoveel stemmen heeft gekregen omdat hij zo goed kan opschieten met Simone.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #53 Gepost op: 23-10-2009, 15:54:32 »
Ik denk dat Jeroen zoveel stemmen heeft gekregen omdat hij zo goed kan opschieten met Simone.
Dat idee krijg je een beetje idd door ook die opmerking van Marina.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #54 Gepost op: 23-10-2009, 16:34:17 »
Zijn ego kan die stemmen duidelijk niet hebben. Zijn ware aard komt naar boven.
Terechte stemmen dus ::jaja::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #55 Gepost op: 23-10-2009, 16:44:36 »
Zijn ego kan die stemmen duidelijk niet hebben. Zijn ware aard komt naar boven.
Terechte stemmen dus ::jaja::

Niet helemaal akkoord.
Als je ziet dat de helft van het kamp de hele dag ligt te luieren en te lummelen,
en dan krijg JIJ zoveel tegenstemmen, dan ben je terécht kwaad.
>:(
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #56 Gepost op: 23-10-2009, 16:45:58 »
Jeroen is net als Bea, gewoon veel te dominant en dat gaat je op een gegeven moment gewoon de kop kosten. Nee, ik zie hem niet winnen, zeker niet.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #57 Gepost op: 23-10-2009, 17:02:11 »
ik denk dat hij het eiland moet verlaten ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #58 Gepost op: 23-10-2009, 17:09:44 »
Jeroen is net als Bea, gewoon veel te dominant en dat gaat je op een gegeven moment gewoon de kop kosten. Nee, ik zie hem niet winnen, zeker niet.

 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Voor mensenkennis krijg jij van mij een 1. Hij komt op mij niet dominant over en hij vraagt niet om de leiding, hij is gewoon iemand die zich niet verschuilt, zichzelf is en proactief is. Jouw houding is een typisch Nederlands "hij-steekt-zijn-kop-boven-het-maaiveld-dus-die-hakken-we-eraf".
« Laatst bewerkt op: 23-10-2009, 17:16:13 door CubaLibre »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #59 Gepost op: 23-10-2009, 17:14:01 »
::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Voor mensenkennis krijg jij van mij een 1. Hij komt op mij niet dominant over en hij vraagt niet om de leiding, hij is gewoon iemand die zich verschuild, zichzelf is en proactief is. Jouw houding is een typisch Nederlands "hij-steekt-zijn-kop-boven-het-maaiveld-dus-die-hakken-we-eraf".

Ik ben dan ook een echte Nederlandse stadsjongen dus misschien komt mijn 'Nederlandse houding' daardoor?

Verder hoop ik dat jij Jeroen persoonlijk kent, zodat jij mij nu met recht dicteert dat ik geen mensenkennis heb ;)