Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 34498 keer)

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 1-10-2009, 20:58:20 »
Die ken ik nog niet... Ik heb altijd veel moeite om die namen in het begin te leren.
Ligt het nu aan mij of lijken ze dit jaar veel meer last te hebben van de honger. Normaal zijn er toch niet zoveel die al na 11 dagen niet meer kunnen lopen van de honger?

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #21 Gepost op: 1-10-2009, 20:59:42 »
Ik vind die mannen tot nu toe erg sympathiek en leuk..
Maar.. dat zal nog wel veranderen in de loop van het spel denk ik. ;D

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #22 Gepost op: 1-10-2009, 21:01:02 »
Marjolijn heeft echt echt echt echt echt echt honger. Ze vindt het echt echt niet leuk. Ze had niet verwacht het echt niet naar haar zin te hebben.
Zwemmen en zo dat is wel leuk.. maar de rest echt echt echt.

Wat dacht ze, dat ze zich voor een vijfsterren resort had ingeschreven of zo????

Als ik echt echt echt echt echt honger heb, in mijn "all inn resort" loop ik naar de poolbar voor iets lekkers  ::jaja:: ::jaja::

Ben benieuwd hoe de dames reageren op de rugzakken. Dan kan de slechte zin best nog eens beter gaan worden
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #23 Gepost op: 1-10-2009, 21:02:20 »
Die ken ik nog niet... Ik heb altijd veel moeite om die namen in het begin te leren.
Ligt het nu aan mij of lijken ze dit jaar veel meer last te hebben van de honger. Normaal zijn er toch niet zoveel die al na 11 dagen niet meer kunnen lopen van de honger?

Normaal waren er mannen bij. Die zorgden toch wel voor iets meer voedsel ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #24 Gepost op: 1-10-2009, 21:05:53 »
He wat jammer.....Carine eruit. Ze had nog ten minste voor wat irritatie kunnen zorgen.. :P

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #25 Gepost op: 1-10-2009, 21:06:54 »
Normaal waren er mannen bij. Die zorgden toch wel voor iets meer voedsel ...

Zoiets zat ik ook te denken. Je hebt ze niet veel aandacht zien besteden aan voedsel zoeken of vangen. Ze eten al dagenlang kokosnoten die ze waarschijnlijk makkelijk vinden.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 5
« Reactie #26 Gepost op: 1-10-2009, 21:12:05 »
Die ken ik nog niet... Ik heb altijd veel moeite om die namen in het begin te leren.
Ligt het nu aan mij of lijken ze dit jaar veel meer last te hebben van de honger. Normaal zijn er toch niet zoveel die al na 11 dagen niet meer kunnen lopen van de honger?

Het is wel eens voorgekomen maar dit jaar zijn er heel veel opgevers en klagers. ::jaja::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #27 Gepost op: 1-10-2009, 21:16:20 »
Ik heb net het idee dat ER 2009 nu pas gaat beginnen.

Oftewel:
Klagers eruit en nu aan de bak!
(zei ik lekker liggend op de bank ::schaam::)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #28 Gepost op: 1-10-2009, 21:33:41 »
Die vrouwen hebben echt niet echt heel veel moeite gedaan om voedsel te vinden/vangen en nu gaan ze allemaal al bijna dood van ellende.
Die vrouwen laten zo zien dat ze dus echt mannen nodig hebben. ::) ::)

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #29 Gepost op: 1-10-2009, 21:38:32 »
Wat een overduidelijke beïnvloeding van de stemmen............ :o :o

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #30 Gepost op: 1-10-2009, 21:42:01 »
Wat een overduidelijke beïnvloeding van de stemmen............ :o :o
Ja, dat was overduidelijk 'stuur Caroline' naar huis actie, ook gesteund door Caroline zelf ::tandpastasmiley::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #31 Gepost op: 1-10-2009, 21:43:16 »
Zou Eva op zich zelf gestemd hebben???  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #32 Gepost op: 1-10-2009, 21:44:22 »
Het begin was het hoogtepunt! Heerlijk hoe Eddy die dames even vertelde hoe het zit! Schamen moeten ze zich.

Voor de rest was het ook wel een leuke aflevering, ik ben echt blij met die mannen!
Voor het eerste reclameblok kregen we alweer te zien wie de proef ging winnen.. tsjongejonge.. ik snap daar niks van  ::niet-ok::

En dat die vrouwen zich zo voelen.. tsja, ga dan ook eens van je luie reet af en zoek wat te eten!


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 5
« Reactie #33 Gepost op: 1-10-2009, 21:47:56 »
Ligt het aan mij, of was de montage (vooral bij de proef en de herindeling van de kampen) heel irritant? De beelden flitsten zo snel dat het soms lastig te volgen was.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #34 Gepost op: 1-10-2009, 21:49:22 »
Die vrouwen hebben echt niet echt heel veel moeite gedaan om voedsel te vinden/vangen en nu gaan ze allemaal al bijna dood van ellende.
Die vrouwen laten zo zien dat ze dus echt mannen nodig hebben. ::) ::)

ja, schandelijk  :-[
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 5
« Reactie #35 Gepost op: 1-10-2009, 21:55:12 »
maar die okra's kwamen dus wel van een vrouw ::jaja:: die het initiatief nam om met jeroen de jungle in te gaan. er zitten wat weke vrouwen tussen, maar ook een paar die het wel in zich hebben.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #36 Gepost op: 1-10-2009, 22:03:19 »
Zou Eva op zich zelf gestemd hebben???  ::rofl::

Op de eilandraad lijkt het er inderdaad op dat Eva op zichzelf heeft gestemd, terwijl dat niet mogelijk moet zijn.
Dan moet het wel van Carolien komen.

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #37 Gepost op: 1-10-2009, 22:15:20 »
Mmm. Het contrast tussen de twee kampen kan haast niet groter. Samenwerking, eten en optimisme in het mannenkamp en verdeeldheid, honger en depressie in het vrouwenkamp. Ben benieuwd hoe het verder gaat uitpakken nu het meer gemixt is. Simone leeft ider geval al duidelijk op, mooi om te zien.

Mooi ook hoe Eddy eventjes fijntjes de drie dames er op wijst dat zo snel opgeven toch wel zwak is. Hebben ze dan geen idee hoe lucky ze zijn om dit avontuur aan te gaan?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #38 Gepost op: 1-10-2009, 22:16:33 »
Hebben ze dan geen idee hoe lucky ze zijn om dit avontuur aan te gaan?

Dankbaarheid veroudert snel.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #39 Gepost op: 1-10-2009, 22:59:52 »
5 afleveringen ver zijn we nu al maar tot nu toe zijn er alleen nog maar mensen uitgegaan die er zelf dolgraag uit wilden (op Bea na dan, maar dat was al direct in de eerste aflevering). Ik hoop dat er nu eindelijk ook eens iets gaat gebeuren met een eilandraad die er toe doet. Tot nu toe gaat ht er niet om wie er weg móét, maar weg mág. Waardeloos.