Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 34491 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #40 Gepost op: 1-10-2009, 23:01:23 »
Was wel beetje verbaasd dat team Noord Esther heeft gekozen ipv Sabine, ze had toch goede band met Marina...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 5
« Reactie #41 Gepost op: 1-10-2009, 23:49:35 »
5 afleveringen ver zijn we nu al maar tot nu toe zijn er alleen nog maar mensen uitgegaan die er zelf dolgraag uit wilden (op Bea na dan, maar dat was al direct in de eerste aflevering). Ik hoop dat er nu eindelijk ook eens iets gaat gebeuren met een eilandraad die er toe doet. Tot nu toe gaat ht er niet om wie er weg móét, maar weg mág. Waardeloos.

Ik heb een beetje hetzelfde gevoel hier. "Wie mag er weg? Eueuh... JIJ mag weg!" "Joepieiejeeee hoihoihoi ik mag naar huiuis!"
Na al die jaren ER kan ik gerust stellen dat de selectie gebeurt door mensen die er geen kaas van hebben gegeten.
::megafoon::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #42 Gepost op: 2-10-2009, 00:00:13 »
Elk jaar elk seizien keek ik uit naar ER.
Niemand mocht op de koffie en de foon ging van de haak.
Dat heb ik nu helemaal niet. De spanning heeft er nog niet ingezeten.En ik vraag me af of dat nog komt. Zoals t nu lijkt hoven we alleen de laatste 2 afleveringen te kijken dan hebben we niks gemist. Of klink ik nu heel erg zuur?
Ik vind t helemaal niet interessant om te zien hoe een stelletje dames blij opgewonden aan hun kleding en ondergoed gaan zitten ruiken.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #43 Gepost op: 2-10-2009, 00:16:21 »
Ik vind t helemaal niet interessant om te zien hoe een stelletje dames blij opgewonden aan hun kleding en ondergoed gaan zitten ruiken.

 ::rofl:: ::rofl::

En het was al gezegd maar jammer dat voor iedere reclame de clou van het volgende blok al word weg gegeven, haalt toch de spanning weg ::ohno::

Vond de vooruitblik wel heel interessant, Carine is weg en kennelijk neemt Igor haar plaats als b*tch van de expeditie over  :P
« Laatst bewerkt op: 2-10-2009, 00:17:54 door weener01 »

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 5
« Reactie #44 Gepost op: 2-10-2009, 00:23:39 »
(...) Kennelijk neemt Igor haar plaats als b*tch van de expeditie over  :P

En hij doet dat blijkbaar goed en vol overgave héhé ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #45 Gepost op: 2-10-2009, 07:51:17 »
Was wel beetje verbaasd dat team Noord Esther heeft gekozen ipv Sabine, ze had toch goede band met Marina...

Bij de verdeling hebben ze ook gezegd dat ze vriendschappen uit elkaar zouden houden

Ik ben het met jullie eens dat jullie kritiek hebben op de montage. De eliminatieproef was amper te volgen. En wederom verklappen ze voor de reclamebreak de clue van de aflevering. Waarom???

Leren ze het dan ook nooit  ::ohno::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #46 Gepost op: 2-10-2009, 08:03:54 »
Bij de verdeling hebben ze ook gezegd dat ze vriendschappen uit elkaar zouden houden


En het siert Marina dus dat ze eerlijk van alles over de dames verteld heeft, en de mannen heeft laten beslissen  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #47 Gepost op: 2-10-2009, 08:09:58 »
::rofl:: ::rofl::

En het was al gezegd maar jammer dat voor iedere reclame de clou van het volgende blok al word weg gegeven, haalt toch de spanning weg ::ohno::

Gewoon niet meer kijken als de vooruitblikken uitgezonden worden. Je weet wanneer het begint...

Maarre... toch wel weer een heerlijke aflevering... Eddy was SUPER aan het begint !!! Wie geen zin meer heeft, gaat maar lekker naar huis...combinatie mannen/vrouwen in een kamp is toch wel erg leuk !!

Offline asi

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #48 Gepost op: 2-10-2009, 08:38:11 »
Ik vindt het nu ook steeds meer op een expeditie beginnen te lijken...
eindelijk...

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #49 Gepost op: 2-10-2009, 08:48:23 »
Gewoon niet meer kijken als de vooruitblikken uitgezonden worden. Je weet wanneer het begint...

Maarre... toch wel weer een heerlijke aflevering... Eddy was SUPER aan het begint !!! Wie geen zin meer heeft, gaat maar lekker naar huis...combinatie mannen/vrouwen in een kamp is toch wel erg leuk !!

Ik zie me al zitten met de afstandsbediening van.............. ::rofl::

Offline Ernie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #50 Gepost op: 2-10-2009, 09:15:14 »
Wat een gezeur zeg over of ER niet wel of niet spannend is en beter of slechter dan vorig jaar. Voor mij is het het elke donderdagavond feest!
Citaat van de dag:
Marcel: "Zo bij de avondschemering......leuk...."

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #51 Gepost op: 2-10-2009, 09:15:52 »
En het siert Marina dus dat ze eerlijk van alles over de dames verteld heeft, en de mannen heeft laten beslissen  ::jaja::

Klopt, maar ben benieuwd of dat ook zo was gegaan, wanneer zij geen finaleplaats had gehad. Maar ik vind Marina een leuk mens, dat sowieso. Ze komt concreet en recht door zee over. Jeroen vind ik ook erg leuk overkomen, aanpakken en een lolletje maken. Die zie ik ook ver komen. Die man van de bank (die handige, Marcel dus) is ook prima. Dr zitten nog heel wat leuke personen in. Ik vind dit tot op heden een veel leukere expeditie dan 2006, 2007 en 2008. Ik zie ook dat de productie in tegenstelling tot vorig jaar, veel meer ingrijpt in het ontwikkelingsproces door groepen op te breken, nieuwe impulsen, mensen die weg willen te laten kiezen wie er mag gaan. En Eddy is een hele goede presentator, die heeft het wat mij betreft waar gemaakt. Ik hoop op nog flink wat lastige eilandraden vanaf nu. En Esther...niet opgeven, probeer nog te vinden wat je daar zocht!!! Ik zou het weergaloos vinden als zij uit haar heimwee zou komen en krachtig terug slaan.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #52 Gepost op: 2-10-2009, 09:29:37 »
Ik vond het echt hylarisch toen Jeroen en Kurt op het eiland kwamen. Ze vielen van de ene verbazing in de andere over de pasieve houding van de vrouwen? Slapen op de grond met de klamboe over je heen gedrapeerd, en dan maar klagen dat je zo slecht slaapt.  ::rofl::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #53 Gepost op: 2-10-2009, 09:38:10 »
Ik zat gister te wachten tot Marina zou zeggen: Marcel blijft bij mij!

Dus bij 'straks na pauze' geven ze de clou weg, en bij 'volgende week' doen ze zo maar wat???
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #54 Gepost op: 2-10-2009, 09:44:15 »
Wat een gezeur zeg over of ER niet wel of niet spannend is en beter of slechter dan vorig jaar. Voor mij is het het elke donderdagavond feest!
Citaat van de dag:
Marcel: "Zo bij de avondschemering......leuk...."

Dat "leuk" was idd hilarisch  ;D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 5
« Reactie #55 Gepost op: 2-10-2009, 12:42:30 »
Volgens mij is ER inderdaad nu na een maand opwarmen begonnen! Eddy begint er ook zo langzaam maar zeker in te komen, al mag Evi wel wat vaker in beeld... De proef was niet de meest interessante ooit; ik denk dat er wel heel wat meer uit te halem zou zijn geweest! Maar goed, de meeste 'zeurkousen' zijn nu naar huis, alleen is het van een paar zieken wel jammer...
Ich bin ein Bärliner!

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #56 Gepost op: 2-10-2009, 13:06:45 »
5 afleveringen ver zijn we nu al maar tot nu toe zijn er alleen nog maar mensen uitgegaan die er zelf dolgraag uit wilden (op Bea na dan, maar dat was al direct in de eerste aflevering). Ik hoop dat er nu eindelijk ook eens iets gaat gebeuren met een eilandraad die er toe doet. Tot nu toe gaat ht er niet om wie er weg móét, maar weg mág. Waardeloos.

Mee eens. Gezapigheid troef.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 5
« Reactie #57 Gepost op: 2-10-2009, 18:40:57 »
vaag zeg die laatse eiland raad..
carolien mag in de speigel kijken..
evi heeft nog nooit iemand zo veel en snel zien afvallen..
en wie stemt er dan niet op haar..

ze kon net zo goed gewoon na huis gaan...

carine was ook snel weg.. dat was niet zo moeilijk.

zo kom je wel snel van de meerdere mensen af.. aangezien er naast de 16 vrouwen 5 mannen waren..

allemaal ""afvallers"". wel 2 dan om hun conditie/ziek
lianne en bea.. zullen wel verbaast zitten te kijken.. zei hadden wel langer gewild denk ik

alleen esther zit er nog.. van die 3.

robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #58 Gepost op: 3-10-2009, 11:57:11 »
Hoe komen mensen erbij om te denken dat Eva op zichzelf heeft gestemd??

Acht mensen, zeven stemmen op Carolien en Carolien stemt op Eva. Wat is daar zo moeilijk aan?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #59 Gepost op: 3-10-2009, 12:16:51 »
Hoe komen mensen erbij om te denken dat Eva op zichzelf heeft gestemd??

Acht mensen, zeven stemmen op Carolien en Carolien stemt op Eva. Wat is daar zo moeilijk aan?

men denkt dat Carolien op zichzelf gestemd heeft, omdat ze zo verzwakt was  ;)
Keep calm and eat chocolates!