Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 34497 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #60 Gepost op: 3-10-2009, 13:21:02 »
Mag je wel op je zelf stemmen dan? Ik was er ook vanuit gegaan dat het haar stem was die naar Eva was gegaan. Kun je de stemmingen tegenwoordig niet meer terugzien op de website van ER?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 5
« Reactie #61 Gepost op: 3-10-2009, 13:24:18 »
Mag je wel op je zelf stemmen dan?

Natuurlijk niet. Carolien heeft gewoon op Eva gestemd.
Mensen die iets anders beweren, zijn waarschijnlijk ook ieder jaar weer van mening dat Pieter-Jan Hagens de mol is. :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #62 Gepost op: 3-10-2009, 15:12:24 »
Aardige aflevering, maar die plotseling eliminatie van Carine was grote onzin. "We moeten de kampen in balans houden", maar vorige week mocht wel één kamp twee keer zoveel mensen hebben als het andere? Ik had Carine graag nog wat langer tegen haar zin op het eiland willen zien zitten. Ben wel blij dat Carolien er uit is, weer iemand weg met wie ik niet zoveel had. Volgende week ziet er goed uit, Igor vs. Dennis. Hup Igor. :P
Nog even niks.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 5
« Reactie #63 Gepost op: 3-10-2009, 15:16:17 »
Igor vs. Dennis. Hup Igor. :P
hup voor dennis zou je bedoelen ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #64 Gepost op: 3-10-2009, 20:12:45 »
Voor wie ik ben, laat ik even afhangen van de context van het conflict. Maar ik vond Igor zo op eerste gezicht heel fel overkomen. Kan me iets bij voorstellen als het verwijt, over naar ik begreep voedselverdeling, onterecht was. Anyways, we gaan t beleven.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #65 Gepost op: 3-10-2009, 22:58:06 »
Gewoon niet meer kijken als de vooruitblikken uitgezonden worden. Je weet wanneer het begint...

Je hebt natuurlijk gelijk maar het kan toch nooit de bedoeling zijn dat dingen als bijv de herindeling van de kampen al voor dat het daadwerkelijk gebeurd gedeeltelijk geopenbaard worden. Ik ben dan echt benieuwd wat het gaat worden en blijf dus kijken. Ik zie het hele nut er niet van in.. ???

Ps: Zullen de adverteerders blij mee zijn als iedereen massaal wegzapt voor het reclameblok ::ohno::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 5
« Reactie #66 Gepost op: 4-10-2009, 01:53:26 »
(...) Zullen de adverteerders blij mee zijn als iedereen massaal wegzapt voor het reclameblok ::ohno::

Ik kijk altijd met 20-40 minuten vertraging. Ik neem ER op (op de harde schijf van de DVDrecorder),
en terwijl het nog opneemt kan ik al kijken en de reclameblokken wegzappen :))
:D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #67 Gepost op: 4-10-2009, 02:02:56 »
Ik kijk altijd met 20-40 minuten vertraging. Ik neem ER op (op de harde schijf van de DVDrecorder),
en terwijl het nog opneemt kan ik al kijken en de reclameblokken wegzappen :))
:D


Zo doe ik t oook ik heb geeneens tijd om naar t toilet te gaan ::hypocriet::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #68 Gepost op: 4-10-2009, 15:11:31 »
Ik heb het voorstukje van vorige week dat Marina zegt 'Marcel blijft bij mij' helemaal niet teruggezien. (of heb ik dat gemist toen ik even naar het toilet was.)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 5
« Reactie #69 Gepost op: 4-10-2009, 15:17:31 »
Ik heb het voorstukje van vorige week dat Marina zegt 'Marcel blijft bij mij' helemaal niet teruggezien. (of heb ik dat gemist toen ik even naar het toilet was.)

Ik heb het ook gemist ja. Viel me al op.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #70 Gepost op: 4-10-2009, 15:39:00 »
Voor wie ik ben, laat ik even afhangen van de context van het conflict. Maar ik vond Igor zo op eerste gezicht heel fel overkomen. Kan me iets bij voorstellen als het verwijt, over naar ik begreep voedselverdeling, onterecht was. Anyways, we gaan t beleven.

Voor zover ik het begreep (al is dat niet veel op basis van een paar seconden) was Igor boos omdat Dennis achter zijn rug om had gekletst dat Igor het eten niet goed had verdeeld en was hij niet rechtstreeks naar Igor gegaan met zijn verwijt. Als dat het is, dan ben ik voor Igor. ;)
Nog even niks.

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #71 Gepost op: 4-10-2009, 17:31:45 »
IK vond het ook wat kort door de bocht dat er voor de proef Carine weggestuurd kon worden. Die had ik graag langer willen zien lijden daar.. En bovendien. Als er een ongelijk aantal is, deed er gewoon eentje niet mee? Zo blijf je aan de gang na elke stemming. Dan moet er alsnog iemand van het andere kamp weg?? >:(

Ook het gemanipuleer over Carolien vond ik niet goed. Als het fysiek met iemand niet goed ging, kwam er toch gewoon een dokter die adviseerde om er mee te stoppen?

En... tuurlijk mag je niet op jezelf stemmen! ::) ::)
Net zoals de Mol wel een rood scherm kan krijgen, maar nooit het spel kan verlaten... :) :)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #72 Gepost op: 4-10-2009, 18:33:57 »
Volgens mij moeten ze ook verplicht hun stem laten zien aan de camera, ongeacht of ze dit gebruiken voor een aflevering. Misschien kan een oud-deelnemer dit ons vertellen?

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #73 Gepost op: 5-10-2009, 14:32:48 »
Volgens mij moeten ze ook verplicht hun stem laten zien aan de camera, ongeacht of ze dit gebruiken voor een aflevering. Misschien kan een oud-deelnemer dit ons vertellen?

De stemmingen die ik meegemaakt heb was dat zo, alle uitgebrachte stemmen werden gefilmd zodat de beelden en het stemgedrag plus comment gebruikt kan worden.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 5
« Reactie #74 Gepost op: 5-10-2009, 16:27:45 »
De stemmingen die ik meegemaakt heb was dat zo, alle uitgebrachte stemmen werden gefilmd zodat de beelden en het stemgedrag plus comment gebruikt kan worden.

Dank voor deze heldere uitleg!! 
 ::ok::

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #75 Gepost op: 6-10-2009, 23:15:16 »
Na een sterke première is de montage langzaam maar zeker weer aan het aftakelen naar het belabberde niveau van vorig jaar. Ik vind het ook zo vreemd dat het iedere week door iemand anders wordt gedaan. Dan krijg je toch ook niet echt goed continuïteit in zo'n serie? En wanneer houden ze nu eens op met die vreselijke pop-nummers er steeds tussendoor. Dat past helemaal niet bij dit programma...... ::niet-ok::
Verder vind ik dat ze de boel nu wel een beetje bont maken met 'verrassingen'. Ik hoop dat de huidige kampen gewoon blijven, in ieder geval tot aan de samensmelting. Wat ik ook vervelend vind, is dat er weer zoveel mensen opgeven & dat werkelijk niemand strategisch bezig is. Echt slim was het bijvoorbeeld niet van de mannen om eerst te loten en vervolgens te kiezen welke vrouwen naar Kamp Noord zouden gaan. Als ik Marina was geweest, had ik al het 'zwakke volk' lekker op Kamp Zuid gelaten en op die manier een heel sterk Kamp Noord gemaakt. Maar ach, zij heeft natuurlijk ook weer niets te verliezen met haar finale-plek. En waarom wilde Igor niet gelijk naar het andere kamp, als hij zo zwak stond in het toenmalige kamp Noord?

Na een sterke première begint het wat mij betreft nu toch weer steeds minder te worden. Het scheelt dat ze er dit keer wel een aantal goede karakters in hebben zitten, zodat ik nog wel blijf kijken, maar het niveau van de oude series (t/m 2004/2005) halen ze volgens mij niet meer.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #76 Gepost op: 7-10-2009, 08:00:45 »
Na een sterke première is de montage langzaam maar zeker weer aan het aftakelen naar het belabberde niveau van vorig jaar. Ik vind het ook zo vreemd dat het iedere week door iemand anders wordt gedaan. Dan krijg je toch ook niet echt goed continuïteit in zo'n serie? En wanneer houden ze nu eens op met die vreselijke pop-nummers er steeds tussendoor. Dat past helemaal niet bij dit programma...... ::niet-ok::
Verder vind ik dat ze de boel nu wel een beetje bont maken met 'verrassingen'. Ik hoop dat de huidige kampen gewoon blijven, in ieder geval tot aan de samensmelting. Wat ik ook vervelend vind, is dat er weer zoveel mensen opgeven & dat werkelijk niemand strategisch bezig is. Echt slim was het bijvoorbeeld niet van de mannen om eerst te loten en vervolgens te kiezen welke vrouwen naar Kamp Noord zouden gaan. Als ik Marina was geweest, had ik al het 'zwakke volk' lekker op Kamp Zuid gelaten en op die manier een heel sterk Kamp Noord gemaakt. Maar ach, zij heeft natuurlijk ook weer niets te verliezen met haar finale-plek. En waarom wilde Igor niet gelijk naar het andere kamp, als hij zo zwak stond in het toenmalige kamp Noord?

Na een sterke première begint het wat mij betreft nu toch weer steeds minder te worden. Het scheelt dat ze er dit keer wel een aantal goede karakters in hebben zitten, zodat ik nog wel blijf kijken, maar het niveau van de oude series (t/m 2004/2005) halen ze volgens mij niet meer.


hopelijk blijft ieder nu op zen eigen plek
toch blijft het boeiend
misschien heb je ergens wel gelijk dat de eerste jaren van E.R. fantastisch waren
Maar eerlijk nu is het toch ook weer kei goed,ok denk dat de strijd nog echt moet beginnen.Wel vindt ik sneu dat er verschillende kandidaten na 11 dagen al naar huis willen omdat ze hun mama vriendje enz missen
Ikzelf zie mijn kinderen en ventje , familie en vrienden  doodgraag  ,maar moest ik de kans krijgen om mee te doen ,zou ik na 11 dagen toch niet naar huis willen om die reden, zeker weten .Het is iets dat je vooraf weet dat het misschien lang kan duren
Een ziekte maakt het natuurlijk wel anders.

Hopelijk stappen er de volgende afleveringen geen kandidaten op,dat zou wel erg zijn
 
dieren zijn je echte vrienden

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #77 Gepost op: 7-10-2009, 08:18:59 »
Na een sterke première is de montage langzaam maar zeker weer aan het aftakelen naar het belabberde niveau van vorig jaar. Ik vind het ook zo vreemd dat het iedere week door iemand anders wordt gedaan. Dan krijg je toch ook niet echt goed continuïteit in zo'n serie? En wanneer houden ze nu eens op met die vreselijke pop-nummers er steeds tussendoor. Dat past helemaal niet bij dit programma...... ::niet-ok::
Verder vind ik dat ze de boel nu wel een beetje bont maken met 'verrassingen'. Ik hoop dat de huidige kampen gewoon blijven, in ieder geval tot aan de samensmelting. Wat ik ook vervelend vind, is dat er weer zoveel mensen opgeven & dat werkelijk niemand strategisch bezig is. Echt slim was het bijvoorbeeld niet van de mannen om eerst te loten en vervolgens te kiezen welke vrouwen naar Kamp Noord zouden gaan. Als ik Marina was geweest, had ik al het 'zwakke volk' lekker op Kamp Zuid gelaten en op die manier een heel sterk Kamp Noord gemaakt. Maar ach, zij heeft natuurlijk ook weer niets te verliezen met haar finale-plek. En waarom wilde Igor niet gelijk naar het andere kamp, als hij zo zwak stond in het toenmalige kamp Noord?

Na een sterke première begint het wat mij betreft nu toch weer steeds minder te worden. Het scheelt dat ze er dit keer wel een aantal goede karakters in hebben zitten, zodat ik nog wel blijf kijken, maar het niveau van de oude series (t/m 2004/2005) halen ze volgens mij niet meer.

Zo hey, wat een gemopper. Ik vind persoonlijk dat het nogal meevalt met de mensen die opgeven. Er is niemand echt uitgestapt, alleen Birgit had een aparte Eilandraad. En dat van de verdeling van de vrouwen, de 2 mannen die naar Zuid gingen zaten nog bij het verdelen he, dus alle sterke vrouwen had je nooit in 1 kamp gekregen, daar hadden zij wel een stokje voor gestoken. Ik denk dat de tactiek nu vooral was dat zij zelf allemaal proberen te overleven tot de samensmelting, zodat ze dan weer verenigd zijn.

Dat van Igor snap ik idd ook niet  ::ohno::

En dat vroeger alles beter was, tja... Ik denk dat dat tegenvalt hoor, als je nog eens terug zou kijken. Kijk maar eens op het forum hier, stond ook genoeg gemopper toen hoor.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #78 Gepost op: 7-10-2009, 08:20:27 »
Na een sterke première is de montage langzaam maar zeker weer aan het aftakelen naar het belabberde niveau van vorig jaar. Ik vind het ook zo vreemd dat het iedere week door iemand anders wordt gedaan. Dan krijg je toch ook niet echt goed continuïteit in zo'n serie? En wanneer houden ze nu eens op met die vreselijke pop-nummers er steeds tussendoor. Dat past helemaal niet bij dit programma...... ::niet-ok::
Verder vind ik dat ze de boel nu wel een beetje bont maken met 'verrassingen'. Ik hoop dat de huidige kampen gewoon blijven, in ieder geval tot aan de samensmelting. Wat ik ook vervelend vind, is dat er weer zoveel mensen opgeven & dat werkelijk niemand strategisch bezig is. Echt slim was het bijvoorbeeld niet van de mannen om eerst te loten en vervolgens te kiezen welke vrouwen naar Kamp Noord zouden gaan. Als ik Marina was geweest, had ik al het 'zwakke volk' lekker op Kamp Zuid gelaten en op die manier een heel sterk Kamp Noord gemaakt. Maar ach, zij heeft natuurlijk ook weer niets te verliezen met haar finale-plek. En waarom wilde Igor niet gelijk naar het andere kamp, als hij zo zwak stond in het toenmalige kamp Noord?

Na een sterke première begint het wat mij betreft nu toch weer steeds minder te worden. Het scheelt dat ze er dit keer wel een aantal goede karakters in hebben zitten, zodat ik nog wel blijf kijken, maar het niveau van de oude series (t/m 2004/2005) halen ze volgens mij niet meer.

Tja vroeger was alles beter.....  ::tandpastasmiley::   Nee zonder gekheid, tuurlijk zijn er ieder jaar dingen die leuker of stommer zijn dan voorgaande jaren. Voorgaande jaren vonden we ook dingen niet leuk, te veel complotten, te veel eten, te weinig eten, te veel mannen, te weinig vrouwen, te veel muziek, te weinig muziek. Dussss ... laten we lekker genieten (zeuren over de dingen die dit jaar gebeuren) in plaats van blijven vergelijken !!!

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #79 Gepost op: 7-10-2009, 09:22:41 »
hi
genieten doen we al jaar en dag
eerlijk het blijft en super goed survival program
dat er nog veel mogen volgen  ::ok::
dieren zijn je echte vrienden