Auteur Topic: Ergerlijke momenten.  (gelezen 34139 keer)

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #100 Gepost op: 21-11-2009, 12:27:28 »
Maar het allerleukste was natuurlijk dat hij daarmee het doodvonnis tekende van zijn grote vriendin Esmeralda. Whahaha! >:D
Maar ze had toch immuniteit?
Oh nee, zij koos voor het fruit en Jeroen wilde dat niet.
Oeps het was bijna Jeroen die het hachje van Esmaralda redde, maar Esmaralda e.a. wilden dat niet >:D

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #101 Gepost op: 21-11-2009, 13:15:23 »
Maar ze had toch immuniteit?
Oh nee, zij koos voor het fruit en Jeroen wilde dat niet.
Oeps het was bijna Jeroen die het hachje van Esmaralda redde, maar Esmaralda e.a. wilden dat niet >:D

Ze wisten toen nog niet dat Esmeralda immuniteit had, iedereen dacht dat Jeroen die had, hijzelf ook. Er werd dus gesuggereerd dat Jeroen asociaal zou zijn als hij niet voor het fruit zou gaan, vooral Dennis wreef dat er nog eens lekker in. Jeroen stond met zijn rug tegen de muur en kon niet anders dan tandenknarsend akkoord gaan.

Maar ... boontje komt om zijn loontje, karma, of hoe je het ook wilt noemen, Esmeralda en Dennis verspeelden met hun gedram Esmeralda´s immuniteit. Een megastunt! ::bravo::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #102 Gepost op: 21-11-2009, 13:28:34 »
Ze wisten toen nog niet dat Esmeralda immuniteit had, iedereen dacht dat Jeroen die had, hijzelf ook. Er werd dus gesuggereerd dat Jeroen asociaal zou zijn als hij niet voor het fruit zou gaan, vooral Dennis wreef dat er nog eens lekker in. Jeroen stond met zijn rug tegen de muur en kon niet anders dan tandenknarsend akkoord gaan.

Maar ... boontje komt om zijn loontje, karma, of hoe je het ook wilt noemen, Esmeralda en Dennis verspeelden met hun gedram Esmeralda´s immuniteit. Een megastunt! ::bravo::
Ja precies, maar dat is toch een grappig moment???

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #103 Gepost op: 21-11-2009, 14:54:45 »
Ja precies, maar dat is toch een grappig moment???

Voor ons wel ja, voor Dennis en Esmeralda denk ik niet. ;)

Het citaat stond hier nu eenmaal bij dit topic, vandaar dat ik er hier op reageerde.

DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #104 Gepost op: 21-11-2009, 14:59:26 »
Hmmm, nu breng je me aan het twijfelen... ik ben benieuwd naar je bevindingen ;D
Ik heb even teruggekeken naar het momnt dat het stemmen over eten of kans op immuniteit is afgelopen. Daar gaat het om, dacht ik zo. En er werd gezegd dat Dennis het nog even inwrijft.
Volgens mij is dat eenszins zo. Wat Dennis doet volgens mij is in wezen de discussie aanzwengelen dat ze vergeten zijn af te spreken of het unaniem moest zijn of dat het bij meerderheid gaat. Wat mij op zich heel erg fair toeschijnt.
En ik met ooknageven dat Jeroen, die er dus van uit ging dat het via meerderheid gaat het ook fair speelt door te zeggen dat wat hem betreft meerderheid beslist.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #105 Gepost op: 21-11-2009, 19:35:25 »
Hmm, ik ben het eerder met Reaver eens. Jeroen gaf ook gewoon toe aan het eten... maar hij hoeft het daar niet mee eens te zijn (dat zou in zijn situatie op dat moment ook onmogelijk zijn)... dat gebabbel van Dennis kwam bij mij ook over als 'nog even inwrijven'

Ja precies, Jeroen had al ingestemd, maar toen kwam Dennis er weer overheen.

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #106 Gepost op: 23-11-2009, 11:59:53 »
Ja precies, Jeroen had al ingestemd, maar toen kwam Dennis er weer overheen.



Ik heb dat toch niet opgepikt als inwrijven, op mij kwam dat toch zeker positief gemeend over....

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #107 Gepost op: 23-11-2009, 12:43:04 »

Ik heb dat toch niet opgepikt als inwrijven, op mij kwam dat toch zeker positief gemeend over....

Nou nee, want iedereen meende dat Jeroen daarmee zijn immuniteit zou verspelen. Dus het was wel degelijk vals van Dennis. Daarom was de afloop ook zo leuk! >:D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #108 Gepost op: 23-11-2009, 12:56:42 »

Ik heb dat toch niet opgepikt als inwrijven, op mij kwam dat toch zeker positief gemeend over....
ben het helemaal met je eens. Was zeker geen inwrijven.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #109 Gepost op: 23-11-2009, 16:42:42 »
Ik denk ook niet dat Dennis iets wilde inwrijven hoor, zo vals zal hij toch niet zijn?

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #110 Gepost op: 23-11-2009, 16:49:07 »
Ik heb dat moment met stemmen over immuniteitkans of eten ook niet opgevat als inwrijven of strategische zet van Dennis. Ik denk dat hij, ondanks dat het nutteloos was, een unaniem besluit wilde hebben over het kiezen voor eten. Volgens mij is Dennis zo'n jongen die liefst heeft dat iedereen dan instemt met overtuiging, maar dat kan niet altijd. Uiteindelijk wel gevat dat Jeroen, die er zo veel moeite mee had, de immuniteit niet eens zou hebben gewonnen. Ik vraag me juist af of Esmeralda onwijs aan t balen was, zeker gezien de uitkomst van de stemming. Maar zij gaf redelijk snel toe aan de keuze voor t eten.

Ik vond vooral ergerlijk dat moment waarop Marina mee gaat kletsen met Marcel over dat Jeroen eigenlijk een toffe peer is. Dat zag er uit als een 'camera' moment. Dat ze even uitleggen dat ie toch wel deugd en dat je dan toch maar op ander gaat stemmen. Maar wel goed voor Jeroen. Die komt er nog wel nu hij zijn principes terecht overboord heeft gegooid.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #111 Gepost op: 23-11-2009, 20:00:49 »

Ik heb dat toch niet opgepikt als inwrijven, op mij kwam dat toch zeker positief gemeend over....

Nee. Er is deze expeditie een nieuwe regel: alles wat Jeroen doet is goed en alles wat anderen doen is verkeerd, behalve als zij iets doen om de positie van Jeroen te verbeteren. :P
Nog even niks.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Gigantisch ergerlijke momenten!
« Reactie #112 Gepost op: 23-11-2009, 23:32:18 »
on-topic: Marina die praat. Echt vreselijk.
:P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Gigantisch ergerlijke momenten!
« Reactie #113 Gepost op: 24-11-2009, 09:49:02 »
on-topic: Marina die praat. Echt vreselijk.
:P

Het is ook maar goed dat er bij haar ondertiteling is, want hoewel ik redelijk Vlaams begrijp, haar Vlaams is bij vlagen onbegrijpbaar...  ::jaja::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gigantisch ergerlijke momenten!
« Reactie #114 Gepost op: 24-11-2009, 09:50:56 »
on-topic: Marina die praat. Echt vreselijk.
:P

bedoel je inhoud of het Vlaams? ;D
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #115 Gepost op: 24-11-2009, 11:35:14 »
bedoel je inhoud of het Vlaams? ;D

Haar Vlaams kan ik nog een béétje tegen want ik ben zelf Vlaming en werk zelfs in Antwerpen, het is vooral de inhoud in combinatie met de manier van uitspraak + gezichtsuitdrukkingen + lichaamshouding + ja wat...
:-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Gigantisch ergerlijke momenten!
« Reactie #116 Gepost op: 24-11-2009, 14:15:35 »
bedoel je inhoud of het Vlaams? ;D
Het gaat inderdaad om de combinatie! Bijna alles wat ze zegt is onzinnig en daarnaast ook nog eens in bij vlagen onverstaanbaar Vlaams. Ik dacht toch niet dat alle Antwerpenaars zo praten...  ::tandpastasmiley::
Ich bin ein Bärliner!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #117 Gepost op: 25-11-2009, 23:53:38 »
Een ergerlijk moment, tja ...

Ik heb met veel plezier ER gevolgd, zowel op de tv als hier op het forum. Helaas is vanavond om 10 minuten over 6 mijn vader overleden, en daar ben ik toch wel behoorlijk kapot van. Ik wens jullie hier nog veel plezier, maar weet niet of ik zelf op korte termijn nog plezier aan de serie en/of dit forum kan beleven.  ::zwaai::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #118 Gepost op: 26-11-2009, 08:13:14 »
Gecondoleerd Ootje  ::hug:: Als je ER later nog eens kijkt, kun er hier altijd nog over meebabbelen hoor  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #119 Gepost op: 26-11-2009, 10:40:03 »
Een ergerlijk moment, tja ...

Ik heb met veel plezier ER gevolgd, zowel op de tv als hier op het forum. Helaas is vanavond om 10 minuten over 6 mijn vader overleden, en daar ben ik toch wel behoorlijk kapot van. Ik wens jullie hier nog veel plezier, maar weet niet of ik zelf op korte termijn nog plezier aan de serie en/of dit forum kan beleven.  ::zwaai::

Gecondoleerd Ootje!! ::hug:: ::hug::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!