Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill  (gelezen 18140 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Gepost op: 23-10-2009, 15:57:27 »
Ik heb al een tijdje contact met Jill van Expeditie Robinson 2009 en heb haar dan ook gelijk benaderd om lid te worden van www.expeditierobinson.net en ze is ook in staat de vragen te beantwoorden leuk hé?


Jill wat vond jij van de vuurproef en wat ging er bij je om toen je Expeditie er echt definitief voorbij was?

 ::hug:: Jill, je was een Top kandidate. ::ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #1 Gepost op: 23-10-2009, 17:10:47 »
heb er wel een paar  ;D

- Moest je in het midden van de cirkel die puzzel bouwen?
- Moest je het vuur in de wok ook in het midden van de wok bouwen?
- Werd Esmeralda geconfronteerd op haar uitval tegen jou op de balken, zo ja door wie.
- Mochten jullie dit jaar persoonlijke items meenemen? zo ja wie had wat bij?

 ::tandpastasmiley::

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #2 Gepost op: 23-10-2009, 17:12:25 »
Wat is het beste advies dat je hebt voor iemand die aan de expeditie deel gaat nemen?

Hoe denk jij over Igor, Jeroen en Marina?

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #3 Gepost op: 23-10-2009, 18:15:20 »
Ik heb er ook een paar
- vind je het jammer dat je zo weinig in beeld was?
- met wie kon je het best en met wie kon je het minst opschieten?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #4 Gepost op: 23-10-2009, 19:38:25 »
Hoe kwam het dat je als tweede of derde vuur kreeg en toch het touw niet door kon branden?

Vind je het jammer dat er zo weinig van je getoond is, terwijl je toch een harde werker leek te zijn en denk je dat dit bewust is gedaan, aangezien de drie kandidaten van wie we het minst hebben gezien afvielen bij de vuurproef?
Nog even niks.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #5 Gepost op: 23-10-2009, 19:40:24 »
Hoe kwam het dat je als tweede of derde vuur kreeg en toch het touw niet door kon branden?

Vind je het jammer dat er zo weinig van je getoond is, terwijl je toch een harde werker leek te zijn en denk je dat dit bewust is gedaan, aangezien de drie kandidaten van wie we het minst hebben gezien afvielen bij de vuurproef?

Die vraag had ik ook aan haar gesteld op Msn, ze zei dat het door die vervelende wind kwam. :P
Hopelijk logt ze vandaag in. ::tandpastasmiley::

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #6 Gepost op: 24-10-2009, 00:22:53 »
Goh Jill getrouwd?, kinderen?, een vriend? Komende zaterdag iets te doen? ::roos::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #7 Gepost op: 24-10-2009, 00:36:19 »
Goh Jill getrouwd?, kinderen?, een vriend? Komende zaterdag iets te doen? ::roos::


 :-\\

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #8 Gepost op: 24-10-2009, 11:08:57 »
Met die proef dat esmaralda zo tegen je tekeer ging, hebben jullie het daarna daarover in het het kamp nog gehad?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #9 Gepost op: 24-10-2009, 12:02:56 »
Waarschijnlijk zal ze deze vraag niet mogen beantwoorden, maar toch proberen: zijn er momenten geweest waarvan je dacht dat deze zeker uitgezonden zouden worden maar ze toch niet terugkwamen in de afleveringen?
Nog even niks.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #10 Gepost op: 24-10-2009, 16:07:13 »


 :-\\

@Reaver: Why so serious?

Maar ok, een serieuze vraag aan Jill: Vind je, nou je de uitzendingen tot nu toe hebt gezien, dat de uitzendingen een realistisch beeld geven van bepaalde personen en conflicten die tot nu toe in beeld zijn geweest? En zo nee, welk persoon of conflict heb jij heel anders ervaren dan wij te zien hebben gekregen?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #11 Gepost op: 24-10-2009, 16:20:01 »
@Reaver: Why so serious?

Als men rechtstreeks vragen naar ex-kandidaten richt, die voor iedereen leesbaar zijn, mag er gerust een beetje ernst en respect bij komen vind ik.

Met de deur in huis vallen om (al is het maar voor te lachen) een date los te peuteren vind ik niet echt respectvol en dan is men verwonderd dat er in de toekomst mogelijk geen enkele vraag meer beantwoord gaat worden.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #12 Gepost op: 25-10-2009, 11:07:19 »
Als men rechtstreeks vragen naar ex-kandidaten richt, die voor iedereen leesbaar zijn, mag er gerust een beetje ernst en respect bij komen vind ik.

Met de deur in huis vallen om (al is het maar voor te lachen) een date los te peuteren vind ik niet echt respectvol en dan is men verwonderd dat er in de toekomst mogelijk geen enkele vraag meer beantwoord gaat worden.

Stel je niet zo aan, je maakt van een mug een olifant. Ga in de Igor en Carine topics liggen zeuren, als zij twee die topics lezen z gaan ze nooit vragen beantwoorden ::ohno::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #13 Gepost op: 25-10-2009, 12:04:34 »
Stel je niet zo aan, je maakt van een mug een olifant. Ga in de Igor en Carine topics liggen zeuren, als zij twee die topics lezen z gaan ze nooit vragen beantwoorden ::ohno::

Sinds wanneer is een deftig antwoord op een vraag jezelf aanstellen?  Ik ben van mening dat er een duidelijk verschil is tussen een topic waar iemand besproken wordt en waar je iemand persoonlijk vragen gaat stellen.   

soit, terug on topic dan maar...

Offline jilliebillie89

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • ER 2009
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #14 Gepost op: 25-10-2009, 15:16:13 »
Ik heb al een tijdje contact met Jill van Expeditie Robinson 2009 en heb haar dan ook gelijk benaderd om lid te worden van www.expeditierobinson.net en ze is ook in staat de vragen te beantwoorden leuk hé?


Jill wat vond jij van de vuurproef en wat ging er bij je om toen je Expeditie er echt definitief voorbij was?

 ::hug:: Jill, je was een Top kandidate. ::ok::

Dank je wel Nicky. Ik zal héél binnenkort de vragen verder beantwoorden (aangezien ik het druk heb).
Tot snel iedereen!

Groetjes Jill

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #15 Gepost op: 25-10-2009, 15:22:55 »
Ha, het was dus geen bluf van Nicky.  ;)

Welkom Jill!  ::bravo:: Leuk dat je hier vragen wilt beantwoorden!  ::ok:: ::ok::

Je hebt hier nu al meer gezegd (getypt) dan in al die afleveringen Expeditie Robinson op tv!  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #16 Gepost op: 25-10-2009, 15:24:55 »
Ha, het was dus geen bluf van Nicky.  ;)

Welkom Jill!  ::bravo:: Leuk dat je hier vragen wilt beantwoorden!  ::ok:: ::ok::


Nee ik heb jullie niet voor de gek gehouden, ::rofl:: Leuk he, Bedankt Jill en als je tijd over houd zien we je wel weer hier op het forum. ::bravo:: ::bravo::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #17 Gepost op: 25-10-2009, 15:34:13 »
Hey Jill, welkom hier, erg leuk dat je er bent  ::bravo:: en als je nog contact hebt met andere Expeditieleden, die zijn natuurlijk ook van harte welkom  :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #18 Gepost op: 25-10-2009, 15:51:53 »
jilliebillie ::rofl::
zo noemde ik mijn wiskunde lerares ook die heette ook Jill ::rofl::

anyway welkom! Leuk dat je de tijd nam om ff langs te komen ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #19 Gepost op: 25-10-2009, 16:11:02 »
Gezellig!  ;D