Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 45422 keer)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #120 Gepost op: 4-11-2009, 03:43:16 »
Ik weet bijna zéker dat het over Marjolein gaat, die noemt ie al de hele tijd lui.
Ik hoop het,
maar op de een of andere manier winnen mijn favorieten echt nooit..
Dus als ik op dat voorgevoel af ga moet Marjolein vertrekken,
maar hoop zo dat ik ernaast zit!
There's no show like a reality show ;)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #121 Gepost op: 4-11-2009, 16:15:27 »
Ik vind dit echt zo'n prachtige shot van Jeroen en Rita:

Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 9
« Reactie #122 Gepost op: 5-11-2009, 13:51:02 »
die verassing kwam zelfs twee keer voor!!!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #123 Gepost op: 5-11-2009, 15:30:11 »
Het zou ook nog over Marina kunnen gaan, die is ook niet echt de vrolijkheid zelve meer.

Maar Marina is niet lui, steeds als ze in beeld komt is ze aan het werk.
Nog even niks.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 9
« Reactie #124 Gepost op: 5-11-2009, 21:17:44 »
Ik vind dit echt zo'n prachtige shot van Jeroen en Rita:



Die is heel mooi Cynneke, ::jaja:: ::bravo:: Ik vind het wel heel erg dat die brieven werden verbrand echt rete spannend vond het jammer dat Esmeralda de proef won en wist dat zij Dennis zou kiezen dat ze Marina koos kwam als een verassing wat ik wel weet is dat me gevoel gelijk heeft vind Dennis & Esmeralda echt zo niet leuk. ::ohno:: ::niet-ok::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 9
« Reactie #125 Gepost op: 6-11-2009, 14:41:03 »
Hmm boeiende aflevering. Esmaralda stelde me teleur door marjolein niet aan te kunnen, ik denk die wint binnen drie seconden van de dames. Knap van Jeroen dat hij won en leuk ook! Heel jammer dat Simone naar huis moest, wilde haar niet zien vertrekken maar jeroen ook niet. Marcel is de sluwste wolf in schaapskleren die ik ooit gezien heb, snap er niks van dat mensen die nog niet doorhebben. Kan er niet bij dat er mensen zijn die Kurt leuk vinden, die had het bij mij al verpest toen hij Igor heel hinderlijk stond uit te lachen als een of andere debiel. En dan heb je psychologie gestudeerd? beetje raar om je dan niet te verdiepen in waarom iemand zo is, maar ze gewoon te gaan uitlachen als iemand met het iq van een potlootgummetje. Leuk dat Jeroen Rita meenam maar niet snugger, toont maar weer aan dat hij niet tactisch speelt anders had hij wel esmaralda meegenomen. Simone heeft gelijk, Dennis en Es zijn gevaarlijke spelers, maar die vernietigen zichzelf nog wel. Marcel is de slimste, die komt het verst. Die staat helaas straks samen met MArina in de finale vrees ik.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #126 Gepost op: 6-11-2009, 15:45:38 »
Ik moest ff op internet 2 afleveringen inhalen.

Waarom zijn er alleen nog maar eliminatieproeven en geen robinsonproeven meer? Dan had Marina iig bij de helft van de proeven nog mee kunnen doen. Lekkere maaltijd oid winnen.

Ik stoor me altijd een beetje aan het feit dat ze de kijker de spelregels niet goed uitleggen. Ik ga ervan uit dat ze dat wel beter doen richting de deelnemers. Bijv. bij het blokken stapelen in het zand. (op zich zeer geschikt spel als je 1 van X spelers wilt uitschakelen, maar volledig niet robinsonwaardig en ook niet echt leuk meer). Waarom zet de eerste speler niet het eerste blok met 1 van de punten omlaag in het zand? Dan is de volgende (2e) speler meteen de klos. Ik ga ervan uit dat je dit niet mag doen, maar ik geef alleen maar even aan dat de spelregels aan de kijker niet volledig worden verteld.